Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door luc de kanarie »

de norre is toch beter dan garcia
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door enrique »

Maar geen verdediger
Eigenlijk
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door StellaWADASWAD »

Tegen een fysieke ploeg als Antwerp zou ik toch opteren voor Garcia. Onze kleine Japanners gaan al genoeg afzien op het middenveld. Hopelijk kunnen we De Petter recupereren.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door stvvilvoorde »

Garcia liet anders een heel goede indruk en zou hem liefst in plaats van De Petter zien achterin.
Kotysch zijn verhaal lijkt afgelopen.
Spijtig van de rode kaart van Bezus. Zaterdag tegen Antwerp was een match geweest die hem op het lijf gesneden was.
Kamada lijkt de logische wissel na zijn goal, die echt wel mooi was, maar daarbuiten heeft hij niks laten zien.
Wat hij voor die goal liet zien, was niet bepaald van hoge kwaliteit.
Hopelijk is hij meer dan een flitsvoetballer.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door toyotacorolla »

Garcia toch respijt geven, heeft nu nog maar 1 match in de basis gestaan.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door tesneusdoek »

Na Oostende, de tweede match tegen een rechstreekse concurrent voor het zesde PO 1 ticket. Deze match zal ons dus toestaan om te zien hoe ver we staan en of we ambitieus mogen zijn of niet. Tegelijkertijd zou een 3-punter tegen A'pen op het einde van het seizoen wel eens het verschil kunnen malen om de strijd voor PO 1.

In verband met de opstelling: Ik zou Pol Garcia ook in de ploeg laten en Bezus vervangen wordt moeilijk...misschien Ceballos, waarvan ik toch hoop en verwacht dat die elke speeldag een beetje meer naar zijn beste vorm teruggroeit.

Enfin, hopelijk komt Brys met een goede oplossing af, want winnen is de boodschap! :stvv: :stvv: :stvv:
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door scoormachine »

tesneusdoek schreef:Na Oostende, de tweede match tegen een rechstreekse concurrent voor het zesde PO 1 ticket. Deze match zal ons dus toestaan om te zien hoe ver we staan en of we ambitieus mogen zijn of niet. Tegelijkertijd zou een 3-punter tegen A'pen op het einde van het seizoen wel eens het verschil kunnen malen om de strijd voor PO 1.

In verband met de opstelling: Ik zou Pol Garcia ook in de ploeg laten en Bezus vervangen wordt moeilijk...misschien Ceballos, waarvan ik toch hoop en verwacht dat die elke speeldag een beetje meer naar zijn beste vorm teruggroeit.

Enfin, hopelijk komt Brys met een goede oplossing af, want winnen is de boodschap! :stvv: :stvv: :stvv:
Is het niet te vroeg om over PO1 te praten ? 2 matchen geleden waren we aan het discussieren of we ons wel of niet zouden redden.
En om nu al te zeggen dat deze 3 punten misschien de doorslag kan geven in PO1 of PO2 is wel straf.
Ok, onverwachtte 3 punter tegen Gent.....maar daarvoor was het soms ook huilen met de pet op.
Week na week.....eerst Antwerp klein krijgen
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door Jacques »

Inderdaad, veel te vroeg om al uitspraken te doen over PO1. We moeten wat mij betreft vooral zorgen dat we zelf beter ingespeeld raken, ons potentieel beter gaan benutten en dat we mee zijn in de top 10. Vaak ontstaat er rond de 10de plaats een breuk tussen de ploegen die meestrijden voor PO1 en zij die een heel seizoen achterom moeten kijken. We moeten maken dat we aan de goede kant van die breuklijn zitten, zodat we rond nieuwjaar kunnen kijken hoe ver de mogelijkheden van deze kern reiken en hopelijk opnieuw tot op het einde kunnen meestrijden.
Mijn gevoel zegt me op dit moment dat we net tekort gaan komen, in de eerste plaats tegenover Antwerp die (weer) zwaar ingekocht hebben, maar wie weet kunnen we onszelf overtreffen, o.a. op voorwaarde dat we niet opnieuw vervallen in hetzelfde oeverloos "wij hebben niks te zoeken in PO1" gezeik als vorig seizoen.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door voetballiefhebber »

Het eerste doel is toch erin blijven en dus moet je zo snel mogelijk 30 punten hebben. Niemand had vorig seizoen gedacht dat KV Mechelen zou degraderen. Het hangt vaak van details af. Dus dat is de eerste doelstelling.
Op bepaalde plaatsen is de weelde niet zo groot, ook al heb je een brede kern. Alleen achterin is er kwalitatief normaal niet zo'n groot probleem. Ondanks de vele spitsen is er niet één die echt het doel weet staan.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door toyotacorolla »

Ik denk niet dat Ceballos voor de moment in staat is Bezus te vervangen.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door STVVninof »

even terzijde, krijg mijn vriendin sinds twee jaar nog eens mee naar het voetbal. We maakten er een traditie van om voor de match steeds te gaan eten in restaurant Paulie's. Ik lees hier dat het zou gesloten zijn. Klopt dit?
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door FANFOREVER »

STVVninof schreef:even terzijde, krijg mijn vriendin sinds twee jaar nog eens mee naar het voetbal. We maakten er een traditie van om voor de match steeds te gaan eten in restaurant Paulie's. Ik lees hier dat het zou gesloten zijn. Klopt dit?
Dat klopt
:stvv:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door Tompie »

De kern werd bekend gemaakt:
Steppe - Pirard - Herbots
Garcia - Tomiyasu - Botaka - Kotysch - Teixeira - De Norre
De Sart - Asamoah - Endo - Kamada - Ceballos - Sankhon
Acolatse - Turay - Nazon - Boli

Enkele spelers die er niet bij zijn:
Bezus (geschorst)
De Petter (geblesseerd)
Legear (geblesseerd)
Sekine (geblesseerd)
De Bruyn
Gladon
Thalysson
Mmaee
Janssens
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door Jebus4life »

Hoewel ik zeker niet sta te roepen om PO1 vind ik niet dat we te negatief moeten zijn en over achtuitkijken praten.
We zijn 7 wedstrijden ver, hebben 10 punten (die we zéker niet gestolen hebben) en we hebben bovendien de uitwedstrijden naar Genk, Standard en Gent achter de rug.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door voetballiefhebber »

Min of meer logische selectie. Alleen vreemd dat nieuwkomer Gladon niet in de selectie zit.
STVV kreeg van de journalisten vooral veel lof toegezwaaid voor hun voetbal op verplaatsing. Tot hiertoe was het op Stayen wel een mager beestje, tegen mindere ploegen. Alle verplaatsingen waren wel voornamelijk bij topclubs.
Plaats reactie