Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jones »

Wie is scheids tegen Anderlecht ?
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Dreke »

Jones schreef:Wie is scheids tegen Anderlecht ?
Tip: net vrij. :ugeek:
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door enrique »

Dan verkoop ik mijn ticket...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jacques »

Scheids is nog niet aangeduid. Elk normaal denkend mens zou de paria van het scheidsrechterskorps (daar moet je al wat voor kunnen, de concurrentie is niet min) op non-actief zetten zolang het onderzoek lopende is, al mag je met een stel hypocriete clowns als Coucke en François van niks verbaasd zijn.
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jebus4life »

Ik heb ook eindelijk mijn tickets trouwens...

Online bestellen gaat dus inderdaad enkel voor abonnees als het over een risicomatch gaat (wat het doel van een onlineplatform dus compleet voorbijschiet :zot: ) of "normale" wedstrijden. Enige voordeel aan deze brolsituatie is dat de receptie toch open is tot 20:00 dus het toch doenbaar is tot daar te raken op een weekdag.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door zipke373 »

Jebus4life schreef:Ik heb ook eindelijk mijn tickets trouwens...

Online bestellen gaat dus inderdaad enkel voor abonnees als het over een risicomatch gaat (wat het doel van een onlineplatform dus compleet voorbijschiet :zot: ) of "normale" wedstrijden. Enige voordeel aan deze brolsituatie is dat de receptie toch open is tot 20:00 dus het toch doenbaar is tot daar te raken op een weekdag.
Ik ben geen abonnee meer en heb zonder problem online een ticket gekocht vorige week zondag...
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door stvv'er »

zipke373 schreef:
Jebus4life schreef:Ik heb ook eindelijk mijn tickets trouwens...

Online bestellen gaat dus inderdaad enkel voor abonnees als het over een risicomatch gaat (wat het doel van een onlineplatform dus compleet voorbijschiet :zot: ) of "normale" wedstrijden. Enige voordeel aan deze brolsituatie is dat de receptie toch open is tot 20:00 dus het toch doenbaar is tot daar te raken op een weekdag.
Ik ben geen abonnee meer en heb zonder problem online een ticket gekocht vorige week zondag...
Toen stond het systeem nog voor iedereen open. Heb toen ook mijn ticket gekocht. Ze hebben het echter ergens in het midden van de week weer veranderd.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Vouch »

Een Anderlecht-fan en een ex-abohouder van STVV hebben 1 ding gemeen, ze hebben beide geen abo op Stayen. Als er dan een risicomatch is moet er een criterium gebruikt worden om kaarten te kunnen verkopen online (waar er geen fysieke controle is over wie de kaarten koopt) dus lijkt het abo mij een valabel criterium. Al is het ook maar om de abonnementhouders een voordeel te geven. Ze kunnen het misschien oplossen door een soort lidmaatschap te creëren, maar dan hol je weer het abonnement uit.

Soit, het is trouwens rap opgelost, koop u een abonnement, het lost veel problemen op waar eindeloos over gezaagd wordt: meer volk, meer sfeer, geen moeite meer doen om tickets te kopen en ge krijgt minstens 15 x topvoetbal gepresenteerd door onze nieuwe eigenaars. ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jacques »

Vouch schreef: Soit, het is trouwens rap opgelost, koop u een abonnement, het lost veel problemen op waar eindeloos over gezaagd wordt: meer volk, meer sfeer, geen moeite meer doen om tickets te kopen en ge krijgt minstens 15 x topvoetbal gepresenteerd door onze nieuwe eigenaars. ;)
:heil:

Natuurlijk zijn er mensen die om diverse redenen geen abonnement kunnen of willen nemen, maar voor wie regelmatig naar staaien komt, is een abo veruit de simpelste en goedkoopste oplossing...en uwe bok is ook nog eens goedkoper.
Overdrijven is een kunst
delia1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2018, 10:47

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door delia1980 »

Op zoek naar één ticket... Wie kan me helpen. Stuur me een privébericht aub.

Bedankt
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jan Bulder »

Jacques schreef:
Vouch schreef: Soit, het is trouwens rap opgelost, koop u een abonnement, het lost veel problemen op waar eindeloos over gezaagd wordt: meer volk, meer sfeer, geen moeite meer doen om tickets te kopen en ge krijgt minstens 15 x topvoetbal gepresenteerd door onze nieuwe eigenaars. ;)
:heil:

Natuurlijk zijn er mensen die om diverse redenen geen abonnement kunnen of willen nemen, maar voor wie regelmatig naar staaien komt, is een abo veruit de simpelste en goedkoopste oplossing...en uwe bok is ook nog eens goedkoper.
STVV heeft traditioneel gezien altijd weinig abohouders gehad in verhouding tot het totaal aantal toeschouwers. Zeker voor topwedstrijden is/was dat zo.

We hebben altijd rond de 4000 abo's geschommeld, soms wat meer, soms wat minder. Ook in de jaren '90, toen topwedstrijden nog makkelijk 12.000 toeschouwers lokten. Trek daar 2000 bezoekers vanaf, dan nog wil dat zeggen dat er voor dergelijke wedstrijden verschillende 1000'en toeschouwers een los ticket kochten.

Hoe je het ook draait of keert, maatregelen als loketten toe op de dag van de wedstrijd en enkel abohouders kunnen online tickets kopen kosten je een pak toeschouwers.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jack »

Vouch schreef:Een Anderlecht-fan en een ex-abohouder van STVV hebben 1 ding gemeen, ze hebben beide geen abo op Stayen. Als er dan een risicomatch is moet er een criterium gebruikt worden om kaarten te kunnen verkopen online (waar er geen fysieke controle is over wie de kaarten koopt) dus lijkt het abo mij een valabel criterium. Al is het ook maar om de abonnementhouders een voordeel te geven. Ze kunnen het misschien oplossen door een soort lidmaatschap te creëren, maar dan hol je weer het abonnement uit.

Soit, het is trouwens rap opgelost, koop u een abonnement, het lost veel problemen op waar eindeloos over gezaagd wordt: meer volk, meer sfeer, geen moeite meer doen om tickets te kopen en ge krijgt minstens 15 x topvoetbal gepresenteerd door onze nieuwe eigenaars. ;)
Het vet gedeelte snap ik toch niet echt.
Dat is dan toch maar een beperkt voordeel, want hoeveel abonnementhouders hebben nood aan bijkomende kaarten? Dat is net de doelgroep die je daarvoor niet per se moet aanspreken. Af en toe zullen die ook wel eens iemand willen meenemen, dus toegang moeten ze zeker hebben, maar de hoofmeut lijkt me toch fans die geen abonnement hebben. Ik zie ook niet in hoe het systeem openstellen voor niet-abonnees hun abonnement zou uithollen. Het voordeel van een abonnement is dat je goedkoper uitkomt, geen moeite moet doen om aan kaarten te raken, goedkopere drank hebt en gegarandeerd je vast plaatsje hebt. Niet meer niet minder toch?
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Louis XIV »

Zelf heb ik geen abo (meer) mijn broer heeft dat wel en kan zo 4 tickets online kopen, beter nog ik betaal 23Euro ipv normale 25 Euro (vak C) + ik woon op een uurtje rijden van Stayen dus practisch is dit voor mij de ideale oplossing.
Een online ticket systeem houdt bij risicowedstrijden in dat je 'niet gewenste' supporters van de tegenpartij onder de lokale supporters zou kunnen krijgen met alle mogelijke gevolgen vandien. Anderzijds wordt dergelijk systeem nu niet optimaal benut. Vandaar stel ik eenvoudig volgend voorstel voor : online registratie van unieke account gekoppeld aan identiteitskaart éénmalig op Stayen te registreren, denk dat risico op misbruik dan nagenoeg nihil is...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door enrique »

Altijd dat gezaag over supporters die door mekaar zitten
Alleen in Belgie is dat blijkbaar een probleem
2 voorbeelden
Op 6 nov in Schalke geweest voor de match tegen Galatasaray
Ik stel voor dat ze van hier eens met de bus naar ginder rijden om vast te stellen dat er NIKS gebeurt
Die mannen van Galatasaray de hele match kabaal gemaakt in vakken van ... Schalke
28 oktober Barcelona tegen Real Madrid
Supporters zitten tussen mekaar
NIKS gehoord van problemen
Al wie het tegendeel beweert, moet zelf maar eens gaan kijken
Stop er gewoon mee
Zorg dat wie zijn boekje te buiten gaat nooit meer in een stadion te zien is
Maar ja, wat overal kan, kan hier niet
Ocharme voor 8000 man en ze doen in hun broek
Niet de eerste keer dat we die conclusie trekken

Wat betreft on-line ticketsysteem
Waarom niet registreren op een nationaal centraal systeem waar je moet opgeven wat je thuisclub is
Abonnees zijn automatisch geregistreerd
Als je tickets wil voor een wedstrijd waar de thuisclub niet de uwe is -- bezoekers
Geen enkele club is de uwe -- neutraal
Niet geregistreerd -- niet binnen
Voor discussie vatbaar, geen probleem
Maar er gebeurt niks en altijd problemen
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jack »

Zo zou het moeten.
Fankaart van vroeger was ergens geen slechte insteek, maar slecht uitgevoerd.
Plaats reactie