Play-off 2

Alles over de wedstrijden van STVV
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Play-off 2

Bericht door Oscar »

Play-off 2 is altijd in uw abbonement inbegrepen.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Play-off 2

Bericht door Louis XIV »

Halenaar schreef:Is PO2 nu eigenlijk gratis voor abo houders?
Nee niet GRATIS maar voor NIKS zowel voor de abo houder als voor elk ander supporter
@KBVB #ishetnuvoetbalofswingenindervue #owasikmaarbijmoederthuisgebleven
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Play-off 2

Bericht door Oscar »

Oscar schreef:Play-off 2 is altijd in uw abbonement inbegrepen.
Sorry, dikke schrijffout van mij "abonnement " i.p.v. abbonement.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Tompie »

Zaterdag krijgt Bruzzese zijn kans, Pirard is gekwetst.

Verder geen Boli meer dit seizoen en zaterdag ook geen Janssens/Vetokele wellicht. Misschien dat Kurt Abrahams zijn kans krijgt.

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=121074
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Play-off 2

Bericht door Krisaias »

Tompie schreef:Zaterdag krijgt Bruzzese zijn kans, Pirard is gekwetst.

Verder geen Boli meer dit seizoen en zaterdag ook geen Janssens/Vetokele wellicht. Misschien dat Kurt Abrahams zijn kans krijgt.

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=121074
Abrahams is een nr. 10. Da's hetzelfde als zouden ze Bezus in de spits smijten ... niet zijn positie....
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Play-off 2

Bericht door STVV-fan »

Ben wel benieuwd welke opstelling en spelers Leko uit zijn hoed gaat toveren tegen Beveren.
Toch met Proschwitz starten? Abarahams of Bezus daarachter?

Ik geloof dat ik een hoog: " :shock: :zot:" ga hebben als ik de opstelling ergens voor mij krijg
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Play-off 2

Bericht door smol »

STVV-fan schreef:Ben wel benieuwd welke opstelling en spelers Leko uit zijn hoed gaat toveren tegen Beveren.
Toch met Proschwitz starten? Abarahams of Bezus daarachter?

Ik geloof dat ik een hoog: " :shock: :zot:" ga hebben als ik de opstelling ergens voor mij krijg
Als ze met Pros starten dan stopt het voor mij ... die kerel is afgeschreven en had al lang met de B kern moeten meetrainen.
Laat desnoods een jongere van de U19 of beloften in de spits lopen maar zeker niet Pros.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Play-off 2

Bericht door tesneusdoek »

Iemand een gokje qua opstelling?

Niet gemakkelijk...of juist heel gemakkelijk... Als je als doel stelt om PO II te proberen te winnen, stel je voorin al je A-kernspelers op die niet geblesseerd zijn en dan krijg je misschien de absurde situatie dat de al afgeschreven Pros, samen met Wolke Janssen nog redelijk veel minuten gaat krijgen (zeker als Janssen geen 100% is en zonder over Boli en Vetokele te kunnen beschikken)... Naast Bruzzese in doel, zie ik dan ook (tenzij er iemand niet fit is) Fernandes, Mechele, Kotysch, Dussaut en Boli Bolingoli starten, tesamen met Peeters, Gerkens, Ceballos, Iebe Swers starten.
Mijn gokje:
------------------------------ Bruzzese ----------------------------

------------------Mechele---Kotysch----Fernandes-------------
-----Dussaut-------------------------------------------Boli Bolingoli

-----------------Gerkens -------------- Peeters ------------------

---- Swers------------------------------------------- Ceballos-----
---------------------------- Janssen --------------------------------
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Play-off 2

Bericht door tesneusdoek »

Een beetje behoudender is ook dit nog mogelijk (alhoewel Dussaut en Boli Bolingoli dan wel de flanken moeten afdweilen...):
------------------------------ Bruzzese ----------------------------

------------------Mechele---Kotysch----Fernandes-------------
-----Dussaut-------------------------------------------Boli Bolingoli
---------------------------- De Petter ------------------------------
-------------Gerkens -------------------------- Peeters -----------
----------------------- Bezus --------------------------------
-------------------------------- Janssen ------------------------------
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Play-off 2

Bericht door smol »

tesneusdoek schreef:Een beetje behoudender is ook dit nog mogelijk (alhoewel Dussaut en Boli Bolingoli dan wel de flanken moeten afdweilen...):
------------------------------ Bruzzese ----------------------------

------------------Mechele---Kotysch----Fernandes-------------
-----Dussaut-------------------------------------------Boli Bolingoli
---------------------------- De Petter ------------------------------
-------------Gerkens -------------------------- Peeters -----------
----------------------- Bezus --------------------------------
-------------------------------- Janssen ------------------------------
Ik zou persoonlijk Swers eens willen zien spelen op de rechtsachter tijdens PO II ... voldoet hij hier niet dan is het verhaal voor hem over en uit, maar op deze positie moet je hem nog eens testen. Ook zou ik Castro Montes, die in de voorbereiding toch veel kansen kreeg, nog eens graag zien opdraven net zoals Abrahams. In de spits blijkt Wolke zeker niet fit voor de 1e wedstrijd, dus vrees ik dat Leko voor Pros zal kiezen ....
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

Misschien Ceballos eens als (valse) spits proberen.

Dat zowel Boli, Vetokele als Janssens uit zijn is erg ongelukkig, vooral omdat het bij zowel Vetokele als Janssens om contactblessures ging, opgelopen in een wedstrijd.

Voor het eerst sinds de match tegen Standard nog eens naar Stayen, tickets op West dankzij en samen met het bezoekende bestuur.
Typisch STVV ook wel, dit: iedere club nodigt normaal 8 mensen van de bezoekende club uit voor een diner voor de match, bij STVV zijn ze wat gieriger en houden ze het op 4.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Play-off 2

Bericht door panter »

Mikman schreef:Misschien Ceballos eens als (valse) spits proberen.

Dat zowel Boli, Vetokele als Janssens uit zijn is erg ongelukkig, vooral omdat het bij zowel Vetokele als Janssens om contactblessures ging, opgelopen in een wedstrijd.

Voor het eerst sinds de match tegen Standard nog eens naar Stayen, tickets op West dankzij en samen met het bezoekende bestuur.
Typisch STVV ook wel, dit: iedere club nodigt normaal 8 mensen van de bezoekende club uit voor een diner voor de match, bij STVV zijn ze wat gieriger en houden ze het op 4.
18 spelers in de kern iplv 19 leko laat zijn jongeren aan de kant en speelt liever met spelers die al verschillende keren weggejaagd zijn den eikel!!
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Play-off 2

Bericht door den ief »

panter schreef:
Mikman schreef:Misschien Ceballos eens als (valse) spits proberen.

Dat zowel Boli, Vetokele als Janssens uit zijn is erg ongelukkig, vooral omdat het bij zowel Vetokele als Janssens om contactblessures ging, opgelopen in een wedstrijd.

Voor het eerst sinds de match tegen Standard nog eens naar Stayen, tickets op West dankzij en samen met het bezoekende bestuur.
Typisch STVV ook wel, dit: iedere club nodigt normaal 8 mensen van de bezoekende club uit voor een diner voor de match, bij STVV zijn ze wat gieriger en houden ze het op 4.
18 spelers in de kern iplv 19 leko laat zijn jongeren aan de kant en speelt liever met spelers die al verschillende keren weggejaagd zijn den eikel!!
Je mag altijd maar 18 spelers op het wedstrijdblad zetten... Als er in het verleden al 19 namen werden bekendgemaakt, viel er altijd nog eentje af. Over het algemeen waren er 3 doelmannen bij de 19 namen, aangezien we nu nog maar 2 doelmannen hebben, zal hij meteen maar 18 namen hebben geselecteerd.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Play-off 2

Bericht door tesneusdoek »

smol schreef:
tesneusdoek schreef:Een beetje behoudender is ook dit nog mogelijk (alhoewel Dussaut en Boli Bolingoli dan wel de flanken moeten afdweilen...):
------------------------------ Bruzzese ----------------------------

------------------Mechele---Kotysch----Fernandes-------------
-----Dussaut-------------------------------------------Boli Bolingoli
---------------------------- De Petter ------------------------------
-------------Gerkens -------------------------- Peeters -----------
----------------------- Bezus --------------------------------
-------------------------------- Janssen ------------------------------
Ik zou persoonlijk Swers eens willen zien spelen op de rechtsachter tijdens PO II ... voldoet hij hier niet dan is het verhaal voor hem over en uit, maar op deze positie moet je hem nog eens testen. Ook zou ik Castro Montes, die in de voorbereiding toch veel kansen kreeg, nog eens graag zien opdraven net zoals Abrahams. In de spits blijkt Wolke zeker niet fit voor de 1e wedstrijd, dus vrees ik dat Leko voor Pros zal kiezen ....
Als geen enkele andere spits uit uw eerste ploeg tijdig klaar raakt,is de gemakkelijkste keuze voor Leko inderdaad Pros. Kritiek is terecht maar die zou er ook zijn als we goed spelen met bijv. Abrahams in de spits,maar niet scoren...dan zou het verwijt zijn dat hij geen meer ervaren spits opstelde. Als ze echt geloven iets te kunnen rechtzetten in PO II, dan zie ik hem dus Pros opstellen.

Dit dus ongeveer:
-------------------------- Bruzzese ----------------------------

------------------Mechele---Kotysch----Fernandes-------------
-----Dussaut-------------------------------------------Boli Bolingoli
---------------------------- De Petter ------------------------------
-------------Gerkens -------------------------- Peeters -----------
----------------------- Bezus --------------------------------
-------------------------------- Proschwytz ----------------------------
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Play-off 2

Bericht door mourinho »

smol schreef:
STVV-fan schreef:Ben wel benieuwd welke opstelling en spelers Leko uit zijn hoed gaat toveren tegen Beveren.
Toch met Proschwitz starten? Abarahams of Bezus daarachter?

Ik geloof dat ik een hoog: " :shock: :zot:" ga hebben als ik de opstelling ergens voor mij krijg
Als ze met Pros starten dan stopt het voor mij ... die kerel is afgeschreven en had al lang met de B kern moeten meetrainen.
Laat desnoods een jongere van de U19 of beloften in de spits lopen maar zeker niet Pros.
Das zeker jong :headbang: Ge kunt ook de spits van Velm es testen of die van Zepperren . Waarom niet .En wat Swers betreft die kan het niet en is alleen goed om door de platen te lopen .
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Plaats reactie