Play-off 2

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Play-off 2

Bericht door lindoke »

Miseire teige ermoei en ermoei ei gewonne......
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Play-off 2

Bericht door Louis XIV »

toyotacorolla schreef:Slappe koffie op enkele fase na in de tweede helft.
De drie punten mee naar St. Truiden en daarmee is alles gezegd.
Beveren ONTZETTEND ZWAK , lang geleden nog zo'n slechte ploeg zien spelen
DAARMEE is alles gezegd
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef:Verdiende overwinning, al had het veel meer moeten zijn en werd het op het einde nog heel warm dankzij het geklungel van wie anders dan Swers. Het moet toch een ongelofelijke belediging zijn voor alle andere bankzitters dat zo'n rund keer op keer mag invallen en blunderen. Wat bezielt Leko in godsnaam?

Soit, het had daarvoor al lang en veel ruimer beslist kunnen zijn. Man van de match zonder twijfel Bagayoko. Je kan echt geen peil trekken op die kerel: de ene week hopeloos nonchalant, de andere keer zoals vandaag een onvermoeibare stoomtrein op zijn rechterflank.

STVV blijft zo in de running voor de eerste plaats.
Akkoord Mikman. Verdiende overwinning al was er niet veel vet in de soep maar als er één ploeg mocht winnen was het STVV.

Na Valdivia, Tchenkoua en Bezus ... Swers op de weggeeflijst. Laat hem aub naar Lommel, Hasselt of Patro trekken daar is die jongen misschien gelukkig.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Play-off 2

Bericht door metser »

Volledig akkoord met Mikman en Since ! Maar er zijn er nog een paar goed voor de weggeeflijst, om te beginnen Bolingoli , man wat een domme speler met hoogwaardige is me dat, en dan onze vriend Vetokele , die staat gewoon tegen zijn zin op het plein, geen inzet , geen engagement niks maar dan ook niks ! Ik zou die 2 nu al terugsturen naar afzender, daar kan je gewoon niks mee aanvangen met zo een rotmentaliteit ! Voor de rest......zeer zwakke prestatie van de ganse bende.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Play-off 2

Bericht door Jones »

Een ding is zeker : Wolke Janssens is geen Siebe Schrijvers want dan zat er gisteren minstens eentje binnen. Hoe weinig creativiteit hebben wij toch zeg. Straks is de verguisde Ceballos nog de meest actiefste middenvelder.
Gerkens scoort vlot maar is ook geen toonbeeld van creativiteit en Peeters buiten zijn haarscherpe voorzetten en corners, trapt amper op doel. Valdivia lijkt afgeschreven, Bezus heeft me nooit overtuigd, Bamba en Tchenkoua matig en weg, Swerts komt tekort.
Backs, flanken en spitsen aub halen volgend seizoen.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Play-off 2

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef:Een ding is zeker : Wolke Janssens is geen Siebe Schrijvers want dan zat er gisteren minstens eentje binnen. Hoe weinig creativiteit hebben wij toch zeg. Straks is de verguisde Ceballos nog de meest actiefste middenvelder.
Gerkens scoort vlot maar is ook geen toonbeeld van creativiteit en Peeters buiten zijn haarscherpe voorzetten en corners, trapt amper op doel. Valdivia lijkt afgeschreven, Bezus heeft me nooit overtuigd, Bamba en Tchenkoua matig en weg, Swerts komt tekort.
Backs, flanken en spitsen aub halen volgend seizoen.
Veel spelers zijn gewoon tweedeklassemateriaal. Ceballos vind ik wat beter meevallen dan gedacht, zonder er een wereldspeler van te maken. Hij kan wel nuttig zijn voor de ploeg en is redelijk polyvalent. Wolke begon goed, maar valt nu toch wel door de mand. Vetokele doet me een beetje denken aan Dompé, 3 matchen super sterk en daarna niks meer en slechte mentaliteit. Zowel Dompé als Vetokele breken daardoor nergens door. Gerkens heeft torinstinct en veel inzet en Peeters is vooral sterk op stilstaande fasen, maar die zijn zeer belangrijk in het hedendaagse voetbal dus zijn het voor STVV zeer belangrijke spelers.
Bezus kon bij STVV nooit echt overtuigen, maar die mist heel veel vertrouwen heb ik de indruk. De taal kan een probleem zijn en ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik zie er toch ergens potentieel in als hij vertrouwen krijgt. Een goede Bezus zal absoluut een meerwaarde zijn, maar nu loopt hij veel met zijn hoofd naar beneden. Swers en Pirard komen ook duidelijk tekort. Zonder er een wereldkeeper van te maken vond ik Dutoit toch sterker en met veel meer vertrouwen en uitstraling keepen. Waarom Van Langendonck van Westerlo niet halen? Is een meer dan degelijke keeper met goede reflexen.
Mikman
Berichten: 3674
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

Geef Wolke tijd. In tegenstelling tot Swers laat hij soms wel momenten van klasse zien. Natuurlijk heeft hij nog een hele weg af te leggen maar het basispakket om een volwaardige eersteklasse-spits te worden is er wel.

De kritiek op Vetokele is overdreven. Je kan vaststellen dat hij matchen heeft waarin hij niet presteert en dat het op verplaatsing een stuk minder is dan thuis ( terechte opmerking ) maar dat wil niet zeggen dat hij lui is of het niveau niet aankan. Hem qua mentaliteit met Dompé vergelijken zegt vooral veel over de lompheid van de posters want Dury loofde net zijn voorbeeldige professionaliteit en die kan het weten want werkte er dagelijks mee samen. Dat ( = voorbeeldige instelling ) is ook de reden waarom Dury hem toch naar STVV liet gaan. Mensen vergeten nogal snel de goeie matchen die hij speelde en dat hij terug kwam uit een zware enkelblessure. Beter dan hem ga je niet vinden op de transfermarkt of het moest per toeval zijn.

Overigens vind ik dat De Sart op een jaar tijd veel progressie heeft gemaakt. Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat het plots een volwaardige eersteklasse-speler is geworden, maar gewoon de vaststelling dat hij zichtbaar vooruitgang heeft gemaakt. Die evolutie zie ik bij sommige anderen niet.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Play-off 2

Bericht door Jacques »

't Is maar PO2, mannekes. Alles is met een korrelke zout te nemen. Hoewel een aantal vaststellingen klopt, is een aantal anderen ook overdreven. Als ik de kritieken overschouw die Boli, Wolke, Vetokele en Proschwitz te beurt vielen, kan ik alleen maar concluderen dat spits zijn bij stvv een eenzame en ondankbare job is.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Play-off 2

Bericht door voetballiefhebber »

Het niveau dat Vetokele haalde bij Cercle Brugge toen hij pas prof werd heeft hij nooit meer echt gehaald. Als je dan de eerste 3 matchen zeer sterk bent en je in je eentje de ploeg beter laat voetballen en daarna niet eens meer je man voorbij geraakt, dan kan dat haast niet anders dan dat er wat ontbreekt aan de mentaliteit. Hoe kun je dit anders nog verklaren? Het potentieel is er dus wel nog en dat konden we meteen zien.
De vergelijking met Dompé is misschien wat overdreven, want die kon ook alles met een bal en herinner me nog dat Filip Joos hem zelfs vergeleek met Cristiano Ronaldo. Nu haalt hij bij Eupen nog de selectie niet. Daarop was de vergelijking tussen beiden meer op gebaseerd.
Bij Wolke zie je wel een soort potentieel en nu hopen dat ze het eruit gaan krijgen. Bij Vetokele hoop ik dat het tij weer gaat keren, want de laatste tijd heeft hij ook zijn basisplaats niet meer. Nu is het moment aangebroken voor die mannen om zich te tonen, zonder dat er druk bij komt kijken. Een nieuw contract voor Vetokele, daar zou ik momenteel wat aan twijfelen. Hoe hij zich in de club gedraagt weet ik uiteraard niet precies.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Play-off 2

Bericht door metser »

Wat je hier toch allemaal leest. Dury ziet stvv graag, hij laat een speler naar daar gaan " om zijn goeie mentaliteit" ! De enige echte waarheid is , dat dury na een half seizoen al wist welk vlees er in de kuip was! Overal gebuisd de laatste 4 jaar, 2 goeie matchen op een half seizoen en dan nog tegen een zwakke verdediging. Wolke is verdienstelijk, daar niet van, maar zal je aanval nooit dragen ! Ander en beterzoeken of je hebt weer dezelfde problemen volgend jaar!
Mikman
Berichten: 3674
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

metser schreef: De enige echte waarheid is , dat dury na een half seizoen al wist welk vlees er in de kuip was
Dus u noemt Dury een leugenaar? Ok dan...
Dan weet ik ook wat ik van u moet denken.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Play-off 2

Bericht door Dreke »

Mikman schreef: Dus u noemt Dury een leugenaar? Ok dan...
Dan weet ik ook wat ik van u moet denken.
Ik ga niet dieper in op het geval Vetokele. Maar ik geloof geen enkele trainer op dat niveau zomaar op zijn woord. Daarvoor is het wereldje te rot.
A loyal football fan only supports the shirt...
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Play-off 2

Bericht door metser »

Mikman, van mij mag je denken wat je wil ! Als jij zoiets beweerd denk ik ook het mijne over u ! Ik heb trouwens niet gezegd dat dury een leugenaar is maar wel een goede verkoper van zijn winkelwaar. Weer zoveel salaris minder een half seizoen lang.... als je alkes wil geloven , voortgaande op de transferprijzen worden bij zulte alle spelers beter gemaakt door dury. Zal er wel iets aan kunnen doen maar echt niet alles hoor, als er geen talent is is het ook noppes. En jij hebt blijkbaar niet het talent om waarheid en fictie te onderscheiden, dat zie je gewoon aan uw onnozele reacties.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Play-off 2

Bericht door Halenaar »

Ach, als er hier een speler onder zijn niveau presteert heeft hij meteen 'een slechte mentaliteit'. Meestal op niks gebaseerd, buiten dat de speler wat minder presteert. Zelfs Messi heeft al eens een seizoen onder zijn niveau gepresteerd, zal dan ook wel een teken van slechte mentaliteit zijn geweest. Dat Vetokele een dik jaar uit is geweest met een enorm zware blessure? Ach, een lachertje volgens sommigen. En zijn sterke seizoenen met Charlton en Kopenhagen, ploegen die stukken sterker zijn dan ons, worden herleid naar 3 goede matchen op heel zijn carrière.

Echt waar, sommige posters hier kennen evenveel van het spelletje als Duchatelet. En we weten allemaal hoeveel dat is :onfire:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Play-off 2

Bericht door Bartman »

En dat Dury in alle toonaarden ontkent dat hij volgend seizoen trainer is van Bruhhe, is dat dan geen leugen volgens u ?
Plaats reactie