Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door wiekes »

Ik hoor hier zo weinig over die twee vuile fouten van Leye,met voet vooruit naar doelman als die al op de bal ligt,slag in het gezicht van De petter.en kom niet zeveren van onvrijwillig.Bolli 2klein foutjes en geel.Maar ja de ene mag meer als de andere dat is in het dagelijks leven ook zo.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Vouch »

Het is eigenlijk toch niet normaal dat we nog steeds in die top 6 staan, zelfs maar 1 punt achter de 4e plaats, 3 punten voor op Standard en 5 voor op Genk (met een match meer). De betere resultaten in de Europa League in de laatste jaren hebben een vertekend beeld gegeven van een Jupiler League die gewoon rot is. Maar ja, het coëfficiënt, niet waar, dat is heilig en daar wordt alles aan opgehangen! :roll:

Wat STVV betreft, 5 keer winnen op de resterende 11 wedstrijden is de opdracht, dan heb je 43 punten en zit je in die top 6. Maar dan gaat er vooraan toch uit een ander vaatje getapt moeten worden. Genk moet dan al 7 keer winnen op 12 wedstrijden, Standard 6 keer op 11 wedstrijden. Niet onmogelijk, maar ik wil het nog zien van die 2, want wat je van ons kan zeggen kun je zeker ook van hun zeggen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door enrique »

toyotacorolla schreef:Beschamend matchke, 1 bal tussen de palen op 94 minuten
Als ze nu voor de volgende matchen eens een brief opstellen, door allebei ondertekend, opsturen naar de pro-league, waarin ze overeenkomen dat ze niet spelen, uitslag 0-0 en allebei een punt
Resultaat is juist hetzelfde
Hoeveel zijn er in Belgie goed genoeg om profvoetballer te spelen?
Al de rest mag een job gaan zoeken
Het is heel ver gekomen
Proficiat aan de clubs daarvoor
De volgende thuismatch(Antwerp ?) Kunt ge beter een lange tribune aan de bezoekende supporters geven
Anders gaat het akelig stil en koud zijn
Ik ga naar warmere oorden
Dat is een betere oplossing
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door metser »

Triestige bedoening was het weer ! Vandaag zeker hersteltraining ? Herstel van wat of rusten voor wat ? Allemaal wat hoog in de bol. Zag vrijdag goutas in de koffiewinkel, ook een omhooggeschoten gast ( heeft wel een degelijke match gespeeld) . Ik zou onze voorspelers terug naar begin sturen, leren een degelijke balcontrole te doen, loodlijnen uit te leggen, spelen zonder bal aan te leren, de off side regels goed uit te leggen. Op al deze punten komen die gasten een pak tekort! Of nog beter, transfereer ze zo snel mogelijk om 1 nieuwe te halen ter vervanging van de 3 die we hebben. De "SCOUTING" kan aan het werk. :lol: :grappig: ;) :vomit:
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Amzu »

metser schreef:Triestige bedoening was het weer ! Vandaag zeker hersteltraining ? Herstel van wat of rusten voor wat ? Allemaal wat hoog in de bol. Zag vrijdag goutas in de koffiewinkel, ook een omhooggeschoten gast ( heeft wel een degelijke match gespeeld) . Ik zou onze voorspelers terug naar begin sturen, leren een degelijke balcontrole te doen, loodlijnen uit te leggen, spelen zonder bal aan te leren, de off side regels goed uit te leggen. Op al deze punten komen die gasten een pak tekort! Of nog beter, transfereer ze zo snel mogelijk om 1 nieuwe te halen ter vervanging van de 3 die we hebben. De "SCOUTING" kan aan het werk. :lol: :grappig: ;) :vomit:
Kan jij hun dat maandag niet gaan uitleggen ? Jij bent de enige metser op dit forum hé....:D
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door lindoke »

De hiaten die hier opgenoemd worden zijn volgens mij te wijten aan de coach. Ik heb hem in het begin ook het voordeel van de twijfel gegeven. Maar ik ben meer en meer geneigd te denken dat hij een coach is die een spelersgroep niet beter kan maken. In mijn opinie brengt hij niks extra.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

wiekes schreef:Ik hoor hier zo weinig over die twee vuile fouten van Leye,met voet vooruit naar doelman als die al op de bal ligt,slag in het gezicht van De petter.en kom niet zeveren van onvrijwillig.Bolli 2klein foutjes en geel.Maar ja de ene mag meer als de andere dat is in het dagelijks leven ook zo.
Das waar ja! als je hem over de ganse match bekijkt is da een vuil spelerke ...... maar hadden we die maar bij ons rondlopen. !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Positivo »

Er werd tegen Eupen niet gespeeld om te winnen..... Er werd gespeeld om niet te verliezen....
Dat hoor je in het interview van JDR, dat zie je aan de spelers (Doelman Pierard bvb was echt niet gehaast om de bal terug in het spel te brengen de laatste minuten)

Is het realisme van JDR ? Twijfelde hij door de vertimmerde verdediging ? Voelt hij de definitieve redding binnen bereik en maakt hem dat voorzichtig ?
Feit is, dat nog 4 keer gelijkspelen (sic) ons een verlengd verblijf in de Jupiler league garanderen. Misschien kan dat gegeven de ploeg bevrijder laten spelen.
Van de laatste 6 competitiewedstrijden werd 5 keer niet verloren ! Veel punten brengt dat niet op, maar het zelfvertrouwen blijft wel intact.

Onze voorspelers afschieten vind ik te ver gaan. Vergeet niet dat zowel Gueye als Vetokele echt wel lang geblesseerd waren. Je kunt niet verwachten dat die ineens top zijn. Die hebben echt wel nog een grote groeimarge. Vetokele zéker !

Als Sasha Kotysch terug is, winnen we opnieuw ipv gelijk te spelen ! Zeg dat Positivo het gezegd heeft !
Iedereen terug naar Stayen én vol achter de ploeg staan, gaat OOK helpen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Gueye is twee meter en zit al in de krimpingsfase als je het mij vraagt !!
Elke minuut dat hij heeft gespeeld was beschamend voor een profspeler .
Als we elke keer ons terug gaan moeten herinneren hoe Boli scoorde ( vorig jaar) dan is het nog erger gesteld. Een spits moet scoren
en hij sukkelt al het ganse seizoen met het vertrouwen.Gisteren is gespeeld om niet te verliezen en ik moet zeggen dat ze een paar keer
heeel veeel geluk hebben gehad dat de bal net niet goed viel. Iedereen met een verdedigende (achtergrond) stond in de basis.
Jammer dat hij geen twee keepers mocht opstellen.
Zoals ik vorig week al schreef , deze trainer heeft geprofiteerd van de ploeg die er stond op het moment van overname en sindsdien gaat
het regelrecht naar beneden.Iedereen heeft zowat overal gespeeld behalve Abrahams degene die ,zeker nu ale kansen moest krijgen daar
geen van de drie spitsen een bal raakt(Voor Vetokele heb ik nog begrip ,maar Boli en zeker Gueye is het huilen met de pert op en eerste klas
onwaardig. :cry:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Tompie »

Met het risico om hier afgeschoten te worden, maar ik vond Boli gisteren geen slechte wedstrijd spelen. Hij zat veel beter in de wedstrijd dan Vetokele en na zijn wissel heeft STVV aanvallend helemaal niets meer laten zien. Niet alles lukte, dat is een feit. Maar hij kwam wel vaak in het spel voor. Ik heb liever een speler die blijft proberen dan een speler die zich verstopt. Dat hij een doelpunt nodig heeft, is natuurlijk overduidelijk.

Voor mij de betere spelers gisteren: De Petter, De Sart en De Norre. Dussaut deed pijn aan de ogen, al moet gezegd worden dat de invalbeurt van Kitsiou ook niet meteen geweldig was. Hoe moeilijk kan het zijn om eens een deftige voorzet te trappen...

Ook opnieuw een basisopstelling met veel wissels, een duidelijk patroon zie ik toch niet bij De Roeck, laat staan een duidelijk idee.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Antismurf »

Positief bekeken : we komen een punt dichterbij Anderlecht :geelblauw:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door metser »

@amzu. Was vanmorgen er om de loodlijnen uit te zetten, of te leggen.....ze snappen het niet. Hun IQ is wat aan de trage en lage kant . Links rechts, diepte opzoeken, tussen de linies, kaatsen.....allemaal woorden die niet in hunne woordenboek staan. :grappig: :grappig: ;) :love: :drunk: :beer: :cry:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door metser »

Buiten topic weliswaar maar moet het wel ergens kwijt kunnen ! Clement naar Genk. ! Wat een ridicuul spel is dat geweest. De schijnheilige smurfen en een echt arrogante Clement hebben dat allemaal fijn in mekaar geknutseld. Nu nog snel angban transferen en we zijn zeker hoe het spelletje gelopen heeft. Hopelijk hebben ze nu enkele matchen wat tegenslag zodat de nieuwe jan mijn kloten al direct onder druk staat , en dan hop op weg naar een Ferrerake. Zelfde mensen, zelfde desilutie ! :rood: :fuckyou: :devil:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door enrique »

Hij zal zijn handen vol hebben met Poz en Malinovski
Die mannen zullen zeggen, wat voor een snottebel komt ons nu vertellen hoe wij moeten voetballen ...
Niet dat het mij wat kan schelen
Maar ik heb zo'n gevoel dat ze in de zomer weer ne nieuwe trainer zoeken ... :lol: :lol: :lol:
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door STimVV »

Tompie schreef: Voor mij de betere spelers gisteren: De Petter, De Sart en De Norre. Dussaut deed pijn aan de ogen, ....
Vond jij De Sart één van de beteren? Allez Tompie, echt?
Samen met Dussaut was DeSart nu net de speler waar ik mij het meest aan heb geërgerd.
De Sart is goed in druk zetten op de opbouw van de tegenstander en kan op die manier al eens de bal recupereren wat dan tot kansen zou kunnen leiden voor ons. Maar in alles wat daarna kwam schoot hij toch serieus te kort. Hij speelde precies weer in slow-motion en had telkens weer balverlies. Telkens er mogelijkheden lagen liep het verkeerd waardoor we gewoon niet aan kansen zijn gekomen. (niet enkel zijn fout natuurlijk) Hij gaf 1 goede bal vooruit: toen Vetokele in de 2e helft die kans kreeg.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dan wanneer Bezus dezelfde prestatie op de mat zou gelegd hebben hij hier afgemaakt zou worden.
Ik heb het nogal gezegd, ik vind DeSart op z'n best als nr8. En het probleem is dat we 3 spelers hebben die op hun best zijn op die positie. Zowel Asamoah, Charisis als DeSart zijn op hun best op die positie: nummer 8. Als die 3 jongens + De Petter op het veld staan vind ik dat teveel...

Dussaut was natuurlijk wéér een drama. Onbegrijpelijk dat DeRoeck die keuze blijft maken ten nadele van Kitsiou. Daar mag hij nu wel eens op afgerekend worden. Hij kiest voor Dussaut omdat hij hem waarschijnlijk aanvallend beter vindt in een 3-5-2. Wel, Dussaut geraakte geen enkele keer tot aan de achterlijn. Kitsiou heeft al in alle matchen die hij speelde al méér drang naar voor getoond dan Dussaut. Als we een echte voorzitter hadden mocht de coach dat toch eens komen uitleggen.
Plaats reactie