Trainingsnieuws

Alles over de wedstrijden van STVV
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Geel-Blauw »

Scandic schreef:Ik weet niet waar plaatsen, maar gaat de beloftenmatch vanavond tegen Genk nog wel door ?
Neen..
http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... k-afgelast
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Halenaar »

Meme Tchité streek in november van vorig jaar neer op Stayen. STVV nam de ex-spits van onder andere RSC Anderlecht, Club Brugge en Standard van het Roemeense Petrolul gratis over. In januari wou de club de 32-jarige aanvaller al van de hand doen, een dikke maand na zijn aankomst op Stayen.

"Op ons oefenkamp in Spanje stelde manager Philippe Bormans mij voor om mijn carrière in Hongarije voort te zetten. Ujpest was die club. Ik heb dat geweigerd omdat ik absoluut geen interesse had", aldus Tchité in La Capitale.

"Wat moet ik daar gaan doen? Ik had niet voor STVV getekend om dan na enkele weken alweer weg te gaan. Ik wilde de club tot het einde van het seizoen helpen, ook al is de situatie momenteel zeker niet goed."

Ujpest is in handen van Roderick Duchâtelet, Kylian Hazard is er actief als speler.
Ah Upjest, waar de zoon van Roland de plak zwaait.

Het zal wel weer allemaal toeval zijn zekers :lol:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Trainingsnieuws

Bericht door voetballiefhebber »

Aan dat laatste bericht zie je toch tot welk niveau STVV is afgegleden.
Sportieve prestaties zijn niet van tel, anders hou je toch ook niet de slechtste trainer ooit van deze club.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Trainingsnieuws

Bericht door mourinho »

Dit is echt schandalig en weinig respectvol tegenover toch wel wat ooit één van de beste spelers van onze competitie is geweest. En ok , ik ben de eerste om toe te geven dat Mémé zijn niveau van weleer niet meer haalde maar lag dat alleen aan hem dan ? De bloemzakken die nu wel nog mogen meespelen, enfin sommigen toch zijn zeker niet beter dan Tchité. Die man verdient het niet om nu zomaar buitenspel gezet te worden, er zijn er anderen die ik eerder zou buitengooien. Maar ja , nu kennen we ineens de reden waarom hij niet meer tot de wedstrijdkern behoort . De man wou niet naar de pijpen dansen van de stromannen die Her :Roland: dienen. Want dat zijn ze , Bormans en Lammens niet meer of minder dan waterdragers , loopjongens van de grote messias die hij nog steeds is . Degenen die denken dat :Roland: niks meer met STVV te maken heeft zijn bij deze weer eens met hun neus op de feiten gedrukt. Het is één groot stinkend hol van commerce en verdoken mensenhandel daar op Stayen en de grote baas is en blijft nog altijd :Roland: :bweik:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Caravaggio »

Iemand at the game STVV-Eupen ?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Trainingsnieuws

Bericht door weekenders »

Caravaggio schreef:Iemand at the game STVV-Eupen ?
Op het ogenblik zou de tussenstand 4-2 zijn volgens FB STVVForum.be
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Trainingsnieuws

Bericht door weekenders »

4-3
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Trainingsnieuws

Bericht door weekenders »

STVV-Eupen: 4-4.
STVV startte sterk aan deze oefenpot. Een bedrijvige Allan zette met een knappe doorsteekpas Mahlangu alleen voor doel. Die laatste faalde niet en de 1-0 was een feit. Luttele minuten later zag de Eupense defensie er niet goed uit toen een voorzet van Boli tot bij Proschwitz dwarrelde. De Duitser nam het cadeau dankbaar aan en werkte fraai af: 2-0.
De Panda's waren niet aangeslagen en reageerden meteen. Een knappe vrije trap verdween voorbij een onbewogen Dutoit in doel: 2-1. Meteen erna ranselde Dutoit een knal van Dufour vanonder de lat, en toonde hij zijn kunnen op een kopbal van Taulemesse. Diezelfde Taulemesse knikte de laatste kans van de 1ste helft nipt voorlangs.
STVV startte met een sterk gewijzigd elftal na de rust (o.a. Velic, Kotysch, Soumahoro, Tchité...) en scoorde snel de 3-1. Allan, ook al bedrijvig voor de rust, vloerde met een harde knal de bezoekende goalie.
Lang kon STVV niet genieten van die dubbele voorsprong, want ook nu sloeg Eupen meteen terug. Velic pakte eerst nog uit met een knappe redding, maar moest zich even later toch omdraaien na een schot van Taulemesse.
Ook Eupen wisselde ondertussen heel wat pionnen, waardoor er ondertussen twee onuitgegeven elftallen tussen de lijnen liepen.
Doelpunten bleven er wel vallen: De Norre bezorgde de kanaries voor de derde keer een dubbele voorsprong, maar nog gaven de panda's zich niet gewonnen.
Meer nog, de bezoekers knokten zich terug tot 4-4. Dat was ook meteen een logisch eindresultaat in een oefenpot die vooral in de 1ste helft aangenaam om volgen was.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Scandic »

Vandaag beloftenmatch tussen STVV-Genk, match vervroegd afgefloten omwille van zware blessure van Genk-speler. Beide club kwamen overeen om niet meer verder te spelen.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Trainingsnieuws

Bericht door smol »

Scandic schreef:Vandaag beloftenmatch tussen STVV-Genk, match vervroegd afgefloten omwille van zware blessure van Genk-speler. Beide club kwamen overeen om niet meer verder te spelen.
Na een contact of te wijten aan het kunstgras ?
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Trainingsnieuws

Bericht door omeloe »

smol schreef:
Scandic schreef:Vandaag beloftenmatch tussen STVV-Genk, match vervroegd afgefloten omwille van zware blessure van Genk-speler. Beide club kwamen overeen om niet meer verder te spelen.
Na een contact of te wijten aan het kunstgras ?
Als de spelers van Genk te geschokt waren om verder te spelen , dan zal het wel niet aan het kunstgras liggen .

https://www.facebook.com/krcgenkjeugd/?ref=nf
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Trainingsnieuws

Bericht door vdl »

smol schreef:
Scandic schreef:Vandaag beloftenmatch tussen STVV-Genk, match vervroegd afgefloten omwille van zware blessure van Genk-speler. Beide club kwamen overeen om niet meer verder te spelen.
Na een contact of te wijten aan het kunstgras ?
Blessures zijn niet altijd te wijten aant kunstgras ,op gewone grasvelden lopen ze ook blessures op hoor.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Trainingsnieuws

Bericht door voetballiefhebber »

Blessures waarbij er geen of weinig contact is zijn vaak de ergste. Voet omslaan, knie verdraaien, enz... zijn vaak ernstiger dan dat je een trap krijgt.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Jack »

Ono gisteren naar het ziekenhuis afgevoerd na een botsing met Boli.
Mogelijks breuk in het gezicht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:Ono gisteren naar het ziekenhuis afgevoerd na een botsing met Boli.
Mogelijks breuk in het gezicht.
Zat Boli dan op zo een klein krukske ?
Plaats reactie