Trainingsnieuws

Alles over de wedstrijden van STVV
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Trainingsnieuws

Bericht door tweety »

Iemand naar de eerste training geweest ? En zo ja viel er nog wat nieuws te rapen ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Jacques »

Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Trainingsnieuws

Bericht door voetballiefhebber »

Ik ben er even geweest.
Zelden was ik zo vroeg thuis van een eerste training.
We stonden inderdaad eerst op de verkeerde plaats. Dan hoorden we dat het op Stayen was.
Er was misschien wel iets meer volk dan voor een normale training, maar ik miste het eersteklasse gevoel.
Wellicht kwam dat omdat er geen noemenswaardige spelers konden worden voorgesteld.
En er eerder sprake was van een vertrek van 2 sterkhouders.

Er zou nog een Portugese verdediger tekenen, maar geen idee voor welke ploeg hij speelt.

Jef Cleeren stond ook in de tribune. Ineens vroeg Jef: 'wie is dat, die speler'.
Een supporter zei toen: 'maar Jef, dat is toch Baherlé, die was er toch vorig jaar ook'
Jef zei: 'och ja, nu zie ik het aan zijn loopstijl'
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Mikman »

Niet naar training geweest, wel Pjotr in een clubwagen zien rondrijden maar blijkbaar zou hij volgens Voetbal België toch niet terugkeren naar STVV. Beetje vreemd, misschien nog wat dingen te regelen?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Trainingsnieuws

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:Niet naar training geweest, wel Pjotr in een clubwagen zien rondrijden maar blijkbaar zou hij volgens Voetbal België toch niet terugkeren naar STVV. Beetje vreemd, misschien nog wat dingen te regelen?
Huurcontract voor een jaar, loopt dat niet af op 30 juni? of zie ik dit nu zo fout? :?
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Trainingsnieuws

Bericht door tweety »

Welke indruk maken de nieuwkomers en de testers ?
Iemand nog wat nieuws kunnen rapen ?
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Trainingsnieuws

Bericht door droopy »

Wanneer is het deze week nog training en waar?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Vouch »

droopy schreef:Wanneer is het deze week nog training en waar?
Ik zou het niet weten maar gewoon even mailtje sturen naar de club, of eens bellen! :D
Jumbo
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 jul 2015, 11:56

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Jumbo »

Vouch schreef:
droopy schreef:Wanneer is het deze week nog training en waar?
Ik zou het niet weten maar gewoon even mailtje sturen naar de club, of eens bellen! :D
Dinsdag t.e.m donderdag rond 10u15, op stayen meer dan wss.
philippe
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 jul 2011, 10:38

Re: Trainingsnieuws

Bericht door philippe »

Vandaag naar training geweest maar van kale reis terug gekeerd. Deze week elke dag training achter gesloten deuren , stewards blokkeren de toegang :vomit:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Trainingsnieuws

Bericht door AirMontella »

Wie weet wanneer het deze week training is?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Trainingsnieuws

Bericht door STimVV »

Het was tegen Genk duidelijk te zien dat Boli niet fit was. Hij heeft dan ook terug last aan de hamstrings.
Toen er bij z'n transfer werd gezegd dat hij vorig seizoen 23 keer kon scoren in 21 matchen voor Verviers vroeg ik me meteen af hoe het kwam dat hij in 3e klasse maar aan 23 matchen was gekomen. 11 matchen moeten missen door blessure dan? Iemand daar een idee van?
Hopelijk is dit slechts een moment-opname en is hij niet al te blessuregevoelig. Na de match tegen Ohl ligt de competitie een weekend stil omwille van de interlands. Ik veronderstel dan ook dat ze hem nu 2 a 3 weken gaan laten rusten zodat hij terug topfit is voor onze volgende thuismatch. Hopelijk verzeilt hij niet in een sukkelstraatje. Hetzelfde straatje trouwens waar Kotysch en Iandoli nu zitten. Geen nieuws over hen?
Wat heeft Iandoli eigenlijk? Ik mis toch een beetje communicatie daarover.
Blackbird
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 jun 2011, 17:10
Locatie: Boekhout

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Blackbird »

Iemand enig idee waar en wanneer ze vandaag trainen?
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Jebus4life »

Momi doet het blijkbaar een pak beter dan verwacht op training? Dat horen we graag! :D
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Trainingsnieuws

Bericht door bert1924 »

Gisteren redelijk zware physische testen.Momi heeft alles zonder verpinken meegedaan.
Liep soms zelfs op kop bij de loopoef'eningen.Verleden jaar steeds aan het staartje.Is zeer gemotiveerd.
Plaats reactie