Trainingsnieuws

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Trainingsnieuws

Bericht door Jack »

bert1924 schreef:Gisteren redelijk zware physische testen.Momi heeft alles zonder verpinken meegedaan.
Liep soms zelfs op kop bij de loopoef'eningen.Verleden jaar steeds aan het staartje.Is zeer gemotiveerd.
Dat soort testen ken ik niet, is dat iets nieuw?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: RE: Re: Trainingsnieuws

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:
bert1924 schreef:Gisteren redelijk zware physische testen.Momi heeft alles zonder verpinken meegedaan.
Liep soms zelfs op kop bij de loopoef'eningen.Verleden jaar steeds aan het staartje.Is zeer gemotiveerd.
Dat soort testen ken ik niet, is dat iets nieuw?
:lol:
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: RE: Re: Trainingsnieuws

Bericht door omeloe »

Brusselmans schreef:
Jack schreef:
bert1924 schreef:Gisteren redelijk zware physische testen.Momi heeft alles zonder verpinken meegedaan.
Liep soms zelfs op kop bij de loopoef'eningen.Verleden jaar steeds aan het staartje.Is zeer gemotiveerd.
Dat soort testen ken ik niet, is dat iets nieuw?
:lol:
Momi heeft alle forumberichten van Brusselmans moeten lezen ! :grappig:
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Trainingsnieuws

Bericht door darion »

Straf van Momi!
Ik wil hem graag eens aan het werk zien in eerste klasse!
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Trainingsnieuws

Bericht door bert1924 »

Sorry ,moest zijn fysieke testen natuurlijk .Hoop dat het goed geschreven is.
STVV373
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 aug 2015, 14:35

Re: Trainingsnieuws

Bericht door STVV373 »

Ik wist niet waar ik het moest droppen:

FOTO - STVV B vs. Anderlecht B:
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99537

De Jonge Gerits maakte een zeer sterke en betrouwbare indruk! Ook nieuwkomers Fernandes en Rodriguez leverde puik werk.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Mikman »

Iemand die weet hoe het intussen met Haddadou gesteld is? Maakte een goeie indruk in de voorbereiding maar kreeg toen een blessure. Technisch kan hij op basis van wat hij toen liet zien zeker mee met dit STVV. Fysiek?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Trainingsnieuws

Bericht door Jack »

bert1924 schreef:Sorry ,moest zijn fysieke testen natuurlijk .Hoop dat het goed geschreven is.
Ik was er maar mee aan t lachen hoor, kan gebeuren, we wisten wat je wou zeggen!
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Trainingsnieuws

Bericht door den ief »

STVV373 schreef:Ik wist niet waar ik het moest droppen:

FOTO - STVV B vs. Anderlecht B:
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99537

De Jonge Gerits maakte een zeer sterke en betrouwbare indruk! Ook nieuwkomers Fernandes en Rodriguez leverde puik werk.
Gerits was ook sterk tijdens de voorbereiding. Op termijn zeker materiaal voor de A-kern.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Trainingsnieuws

Bericht door StvvBoy »

den ief schreef:
STVV373 schreef:Ik wist niet waar ik het moest droppen:

FOTO - STVV B vs. Anderlecht B:
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99537

De Jonge Gerits maakte een zeer sterke en betrouwbare indruk! Ook nieuwkomers Fernandes en Rodriguez leverde puik werk.
Gerits was ook sterk tijdens de voorbereiding. Op termijn zeker materiaal voor de A-kern.
Gerits , Swers, Haddadou , ... Ik zie echt wel talent in onze jeugd. Als ze niet weg gekocht worden zie ik toch de volgende jaren een aantal spelers doorgroeien tot vaste waardes (zoals Schoofs) :geel: :blauw:
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Trainingsnieuws

Bericht door save-stvv »

gisteren matchke meegepikt
stvv was zeker niet de mindere van anderlecht, zelfs ietske overwicht

Dewinter was bij de pinken in doel, wel paar slordige uittrappen maar wel betrouwbaar
sacko lijkt me de jonge versie van Backayoko, iets minder ervaring maar wel inzet en dynamisch, viel tweede helft wel terug
Gerits speelde centraal met Fendandez, beiden waren een slot op de deur: anderlecht speelde centraal met hun supertalent Faes (krullen van David Luiz en Nuytinck): onze centrale verdediging was betrouwbaarder
linksachter speelde Cuevas: technisch sterk maar te plat in verdedigend opzicht nog (wel goede backup voor Rherras)
Centraal middenveld speelde Schils en Baherle met daarvoor Hendrickx: onopvallend maar degelijk, Baherle wel bijna gescoord vanop 40m, hij stak er bij momenten bovenuit met zijn passing
Rechts speelde Swers verdienstelijk, dreigend zoals altijd, geraakt zijn man voorbij op kracht en snelheid maar de laatste pass loopt meestal fout, ook paar keer in scoringspositie gekomen maar daar moet hij sterk op werken
Links Lazaar speelde een sterke match, constant dreigend
In punt speelde Rodriguez, is meer flankspeler vind ik. Veel te persoonlijk maar kan wel iets, moet leren sneller zijn bal af te geven... laatste 20 min speelde hij op flank en daar was hij iets beter, wel enorm balvast (is wel degene die het dichtst tegen de basis aanleunt denk ik)
De griekse spits speelde een 25-tal min en is niet slecht denk ik, maar ook tekort om te beoordelen
De Norre viel op het uur in voor Baherle en die vond ik wel goed, wel niet even goed als Angban en Schoofs maar kan nog groeien
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Trainingsnieuws

Bericht door STVV-fan »

StvvBoy schreef:
den ief schreef:
STVV373 schreef:Ik wist niet waar ik het moest droppen:

FOTO - STVV B vs. Anderlecht B:
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99537

De Jonge Gerits maakte een zeer sterke en betrouwbare indruk! Ook nieuwkomers Fernandes en Rodriguez leverde puik werk.
Gerits was ook sterk tijdens de voorbereiding. Op termijn zeker materiaal voor de A-kern.
Gerits , Swers, Haddadou , ... Ik zie echt wel talent in onze jeugd. Als ze niet weg gekocht worden zie ik toch de volgende jaren een aantal spelers doorgroeien tot vaste waardes (zoals Schoofs) :geel: :blauw:
Haddadou is jeugdproduct van PSG geweest dacht ik, wij hebben hem vorig jaar van Poissy gehaald, maar mocht vorig jaar niet spelen.

Dit jaar viel hij in de voorbereiding uit. Was ook op de match ( evenals Momi), zijn arm ligt in een soort rbace ( wat mensen aanhebben die hun arm niet mogen bewegen). is het nu blessure aan arm of schouder, I don't know.

Wat ik wel weet is dat die kerel een serieuze optie is voor de 10 als die fit is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Trainingsnieuws

Bericht door STVV-fan »

save-stvv schreef:gisteren matchke meegepikt
stvv was zeker niet de mindere van anderlecht, zelfs ietske overwicht

Dewinter was bij de pinken in doel, wel paar slordige uittrappen maar wel betrouwbaar
sacko lijkt me de jonge versie van Backayoko, iets minder ervaring maar wel inzet en dynamisch, viel tweede helft wel terug
Gerits speelde centraal met Fendandez, beiden waren een slot op de deur: anderlecht speelde centraal met hun supertalent Faes (krullen van David Luiz en Nuytinck): onze centrale verdediging was betrouwbaarder
linksachter speelde Cuevas: technisch sterk maar te plat in verdedigend opzicht nog (wel goede backup voor Rherras)
Centraal middenveld speelde Schils en Baherle met daarvoor Hendrickx: onopvallend maar degelijk, Baherle wel bijna gescoord vanop 40m, hij stak er bij momenten bovenuit met zijn passing
Rechts speelde Swers verdienstelijk, dreigend zoals altijd, geraakt zijn man voorbij op kracht en snelheid maar de laatste pass loopt meestal fout, ook paar keer in scoringspositie gekomen maar daar moet hij sterk op werken
Links Lazaar speelde een sterke match, constant dreigend
In punt speelde Rodriguez, is meer flankspeler vind ik. Veel te persoonlijk maar kan wel iets, moet leren sneller zijn bal af te geven... laatste 20 min speelde hij op flank en daar was hij iets beter, wel enorm balvast (is wel degene die het dichtst tegen de basis aanleunt denk ik)
De griekse spits speelde een 25-tal min en is niet slecht denk ik, maar ook tekort om te beoordelen
De Norre viel op het uur in voor Baherle en die vond ik wel goed, wel niet even goed als Angban en Schoofs maar kan nog groeien
Zeer juiste beoordeling.

De Griekse spits is, zoals ze op Kickrs beweren, idd snel en loopt ook daadwerkelijk achter de bal aan ipv te wachten tot die in zijn voet gespeeld wordt..
Ondanks de meter 86 is het geen speler die met zijn rug naar het doel kan spelen.
Mocht ( en dat is zeer sterk aan te raden) de Griek body kweken, dan kan hij uitgroeien tot een type Lukaku.

Mocht Boli nog eens geblesseerd raken of Mbombo of dergelijke, mag die van mij altijd op mijn bank komen zitten
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Trainingsnieuws

Bericht door tweety »

STVV-fan schreef: Haddadou is jeugdproduct van PSG geweest dacht ik, wij hebben hem vorig jaar van Poissy gehaald, maar mocht vorig jaar niet spelen.

Dit jaar viel hij in de voorbereiding uit. Was ook op de match ( evenals Momi), zijn arm ligt in een soort rbace ( wat mensen aanhebben die hun arm niet mogen bewegen). is het nu blessure aan arm of schouder, I don't know.

Wat ik wel weet is dat die kerel een serieuze optie is voor de 10 als die fit is.
Had z'n schouder uit de kom, dacht ik..
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Trainingsnieuws

Bericht door Jack »

Een Mitella band noemen ze dat. :)
Plaats reactie