K.STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Rikke »

ZANDER schreef:
Messi schreef:Het is zelfs al belachelijk dat er uberhaupt een discussie is. Deze wedstrijd had altijd gespeeld moeten worden.

De argumenten van de kakkers... sorry maar die zijn gewoon zwak en van een mierenneukachtig kaliber.

Ze zijn gefrustreerd omdat het al de derde keer is voor hun en daar moeten wij niet de dupe van zijn. Het was overigens hun tactiek om bij de volgende afgelasting op een forfait te hopen dat was al duidelijk aan de belachelijke reactie van Marcske Brys.

Het kan gewoonweg niet dat dit een 0-5 wordt al weet je nooit met de Belgische bond.
Allemaal goed en wel maar het is de scheidsrechter die wedstrijd afgelast heeft en niet KV Mechelen....

Ik zal u even de concrete situatie van KV Mechelen schetsen.

Ze beginnen dus al enkele dagen vroeger na de winterstop met Lierse - KV Mechelen op 19 januari.

KV Mechelen heeft dus na de winterstop te spelen tussen 19 januari en 06 maart (einde reguliere competitie): 11 competitiewedstrijden en minstens twee bekerwedstrijden (maar kunnen er ook 3 zijn indien een ronde verder).

Dus 13 of 14 wedstrijden over een periode van 45 dagen... ook dit is geen "normaal" gegeven.
Dat is ons probleem niet he Zander, dat is het probleem van de KBVB.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jacques »

ZANDER schreef:
Messi schreef:Het is zelfs al belachelijk dat er uberhaupt een discussie is. Deze wedstrijd had altijd gespeeld moeten worden.

De argumenten van de kakkers... sorry maar die zijn gewoon zwak en van een mierenneukachtig kaliber.

Ze zijn gefrustreerd omdat het al de derde keer is voor hun en daar moeten wij niet de dupe van zijn. Het was overigens hun tactiek om bij de volgende afgelasting op een forfait te hopen dat was al duidelijk aan de belachelijke reactie van Marcske Brys.

Het kan gewoonweg niet dat dit een 0-5 wordt al weet je nooit met de Belgische bond.
Allemaal goed en wel maar het is de scheidsrechter die wedstrijd afgelast heeft en niet KV Mechelen....

Ik zal u even de concrete situatie van KV Mechelen schetsen.

Ze beginnen dus al enkele dagen vroeger na de winterstop met Lierse - KV Mechelen op 19 januari.

KV Mechelen heeft dus na de winterstop te spelen tussen 19 januari en 06 maart (einde reguliere competitie): 11 competitiewedstrijden en minstens twee bekerwedstrijden (maar kunnen er ook 3 zijn indien een ronde verder).

Dus 13 of 14 wedstrijden over een periode van 45 dagen... ook dit is geen "normaal" gegeven.
Akkoord, maar zoals Rikke ook zegt, dat is ons probleem niet. Ik snap best dat ze daar in Mechelen niet content om zijn, maar dat ze het dan uitwerken op die mensen die er daadwerkelijk iets aan kunnen doen en niet op achterbakse wijze 3 punten proberen binnenhalen door een concurrent door het slijk te halen. Wij hebben ook niet gevraagd om die match uit te stellen me dunkt.

Als het hun allemaal teveel moeite is, mij goed, dat ze dan zelf forfait geven, bende grinsers. Ik ben allergisch voor zo'n gebleit.
Geen respect voor zo'n laag bij de gronds opportunisme.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door lindoke »

Daar begint de miserie al. Dit staat er op Voetbalbelgie te lezen:

Uitschuiver Duchâtelet kan STVV punten kosten

Cercle Brugge smeerde Charleroi al een forfaitnederlaag aan de broek. KV Mechelen wil nu graag hetzelfde doen met STVV. De uitschuiver van voorzitter Roland Duchâtelet kan de Truienaren nu duur komen te staan.

Cercle stelde Charleroi in gebreke omdat het niet over een bruikbare veldverwarming beschikte. Malinwa meent dat de tv-beelden waarop te zien is dat STVV-voorzitter Roland Duchâtelet uitglijdt terwijl hij de goede staat van het veld tracht aan te tonen, bewijzen dat de Kanaries er evenmin alles aan gedaan hebben om het veld bespeelbaar te maken.

"Meneer Duchâtelet had Ambiorixschoenen aan toen hij uitgleed”, reageren ze in Limburg. “Die hebben een gladde zool en daarmee kan je ook in de zomer uitschuiven. Voetballers hebben schoenen met studs. Een wezenlijk verschil.”

De beslissing over de afgelaste matchen STVV-KV Mechelen en Lokeren-Cercle Brugge werd verschoven naar dinsdag 28 december.



Ik weet dat Voetbalbelgie de allures heeft van een sensatie-website maar dit soort "reclame" zie ik toch liever niet hoor.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door stvvilvoorde »

Stond gisteren al in hbvl en andere websites ;)

Zolang de arbiter blijft zeggen dat we er alles aan gedaan hebben denk ik niet dat er een probleem van gaat komen.
Komt dat er toch, dan worden/zijn we bewust door de bond genaaid.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jack »

stvvilvoorde schreef:Stond gisteren al in hbvl en andere websites ;)

Zolang de arbiter blijft zeggen dat we er alles aan gedaan hebben denk ik niet dat er een probleem van gaat komen.
Komt dat er toch, dan worden/zijn we bewust door de bond genaaid.
Het zou de kalendercommissie alleszins goed uitkomen...
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Messi »

Als ze echt een forfait zouden uitspreken op basis van die uitschuiver zou dat veel zeggen over het niveau bij de bond.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door enrique »

Messi schreef:Als ze echt een forfait zouden uitspreken op basis van die uitschuiver zou dat veel zeggen over het niveau bij de bond.
Ze kunnen nog altijd een procedureslag opstarten. En niet doen zoals sommigen hier graag zouden hebben, altijd maar zwijgen en met alles tevreden zijn. Daar heeft niemand iets aan. Vechten om de situatie te verbeteren en de muur te doorbreken.
De Profliga moet een bestuur krijgen dat onafhankelijk is, ipv nu met een voorzitter uit de G4. Niet G5, want Standard mag ook niet meer meedoen. Is geen grote club. Met zo'n palmares. Tja, in België kan het verkeren, zei ...
Onze voorzitter heeft wat dat betreft vorige zaterdag het goede voorbeeld gegeven. Blijven vechten is de boodschap. Anders verandert er nooit iets.
Als de mensen in de geschiedenis nooit gevochten hadden, was er nooit democratie ontstaan...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door stvvilvoorde »

enrique schreef:
Messi schreef:Als ze echt een forfait zouden uitspreken op basis van die uitschuiver zou dat veel zeggen over het niveau bij de bond.
Ze kunnen nog altijd een procedureslag opstarten. En niet doen zoals sommigen hier graag zouden hebben, altijd maar zwijgen en met alles tevreden zijn. Daar heeft niemand iets aan. Vechten om de situatie te verbeteren en de muur te doorbreken.
De Profliga moet een bestuur krijgen dat onafhankelijk is, ipv nu met een voorzitter uit de G4. Niet G5, want Standard mag ook niet meer meedoen. Is geen grote club. Met zo'n palmares. Tja, in België kan het verkeren, zei ...
Onze voorzitter heeft wat dat betreft vorige zaterdag het goede voorbeeld gegeven. Blijven vechten is de boodschap. Anders verandert er nooit iets.
Als de mensen in de geschiedenis nooit gevochten hadden, was er nooit democratie ontstaan...
Volledig akkoord.

Absoluut geen 0-5 door je strot laten duwen.
Spreken ze dat uit, dan leg je die lamlendige competitie maar lam.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Scandic »

enrique schreef:De Profliga moet een bestuur krijgen dat onafhankelijk is, ipv nu met een voorzitter uit de G4. Niet G5, want Standard mag ook niet meer meedoen. Is geen grote club. Met zo'n palmares. Tja, in België kan het verkeren, zei ...
Onze voorzitter heeft wat dat betreft vorige zaterdag het goede voorbeeld gegeven. Blijven vechten is de boodschap. Anders verandert er nooit iets.
Als de mensen in de geschiedenis nooit gevochten hadden, was er nooit democratie ontstaan...
Standard mag niet meer meedoen ? In het Belgisch voetbal bepalen Anderlecht en Standard de dingen, de rest krijgt kruimels.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Dreke »

Standard mag niet meer meedoen? Standard WIL niet meer meedoen. Die doen (net als iedereen) mee wanneer het hen uitkomt.
A loyal football fan only supports the shirt...
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Scandic »

Dreke schreef:Standard mag niet meer meedoen? Standard WIL niet meer meedoen. Die doen (net als iedereen) mee wanneer het hen uitkomt.
De invloed van Standard/D'Onforio is groter dan men denkt.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door enrique »

Scandic schreef:
Dreke schreef:Standard mag niet meer meedoen? Standard WIL niet meer meedoen. Die doen (net als iedereen) mee wanneer het hen uitkomt.
De invloed van Standard/D'Onforio is groter dan men denkt.
Iedereen zijn mening. Maar ik heb nog iets anders geschreven. Het gaat hier niet over Standard.
Gebruikersavatar
Bojan Joskamp
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 dec 2010, 15:52

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Bojan Joskamp »

Als ik mij niet vergis gaat er vandaag een uitspraak gedaan worden wat er nu gaat gebeuren met de wedstrijd STVV - Mechelen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Henri is de man »

Bojan Joskamp schreef:Als ik mij niet vergis gaat er vandaag een uitspraak gedaan worden wat er nu gaat gebeuren met de wedstrijd STVV - Mechelen.
Forfaitnederlaag dreigt voor STVV.
KV Mechelen moet intussen al zes duels inhalen, maar mogelijk mag rood-geel straks een partij van dat lijstje schrappen. De kans bestaat namelijk dat de uitgestelde wedstrijd in en tegen Sint-Truiden wordt omgezet in een 0-5-zege voor de Mechelse club.

Het Sportcomité doet later vandaag een uitspraak omtrent de afgelasting van het competitieduel tussen STVV en KV Mechelen, maar de online editie van dS meent te weten dat de Kanaries wellicht verantwoordelijk zullen gehouden worden voor een ijsplek langs de zijlijn.

Scheidsrechter Sam Loeman besloot in ieder geval dat de partij niet gespeeld kon worden. Als de partij effectief wordt omgezet in een 0-5-overwinning voor KV Mechelen is dat overigens geen primeur, want eerder dit seizoen werd ook Charleroi-Cercle Brugge al omgezet in een 0-5-zege voor de bezoekers.

voetbalkrant.com


Ik heb nooit geloofd in afrekeningen, doorgestoken kaarten ed. maar als dit uitkomt, krijgen we allemaal het bewijs onder de neus voorgeschoteld. :rood: :bat:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door 't kanarieke »

Henri is de man schreef:
Bojan Joskamp schreef:Als ik mij niet vergis gaat er vandaag een uitspraak gedaan worden wat er nu gaat gebeuren met de wedstrijd STVV - Mechelen.
Forfaitnederlaag dreigt voor STVV.
KV Mechelen moet intussen al zes duels inhalen, maar mogelijk mag rood-geel straks een partij van dat lijstje schrappen. De kans bestaat namelijk dat de uitgestelde wedstrijd in en tegen Sint-Truiden wordt omgezet in een 0-5-zege voor de Mechelse club.

Het Sportcomité doet later vandaag een uitspraak omtrent de afgelasting van het competitieduel tussen STVV en KV Mechelen, maar de online editie van dS meent te weten dat de Kanaries wellicht verantwoordelijk zullen gehouden worden voor een ijsplek langs de zijlijn.

Scheidsrechter Sam Loeman besloot in ieder geval dat de partij niet gespeeld kon worden. Als de partij effectief wordt omgezet in een 0-5-overwinning voor KV Mechelen is dat overigens geen primeur, want eerder dit seizoen werd ook Charleroi-Cercle Brugge al omgezet in een 0-5-zege voor de bezoekers.

voetbalkrant.com


Ik heb nooit geloofd in afrekeningen, doorgestoken kaarten ed. maar als dit uitkomt, krijgen we allemaal het bewijs onder de neus voorgeschoteld. :rood: :bat:

Als we dat aan de hand gaan krijgen hé, dan moet :Roland: den hele boel maar stil leggen en naar de rechter stappen.

Dan gaan wij net zoals Sam Loeman - op die bepaalde zaterdag - ook eventjes tegendraads doen. :bat:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Plaats reactie