K.STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Bal »

Als ik Roland was, ik zou dreigen met naar de rechtbank te gaan. Hier zijn wij totaal niet in fout, maar worden we schromelijk benadeeld. Ik denk dat ze op de bond rap zullen trugkomen van hun fout.
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Messi »

De zaak wordt niet voor een burgerrechtbank (sic) behandeld (ik denk dat je burgerlijke rechtbank bedoelt). Het beroep wordt behandeld door het Beroepscomité, dat is het rechtsorgaan dat in de KBVB-structuur vlak boven het Sportcomité staat. Een beetje te vergelijken met het Hof van Beroep, waar men in beroep kan gaan tegen beslissingen genomen door de Correctionele Rechtbank in strafzaken.
Dus dat beroepscomité maakt deel uit van de KNVB.

Nu ben ik er ineens niet meer zo zeker van dat we ons gelijk gaan halen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door stvvilvoorde »

Lierse was door de controlecommissie ook veroordeeld tot derde klasse wegens betrokkenheid in de zaak Ye.
Lierse ging in beroep en de beroepscommissie sprak Lierse vrij.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4163
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door lindoke »

Volgende week zou EINDELIJK de uitspraak volgen. Vraag me nog steeds af waarom dat toch zoooooooo lang heeft moeten duren. Misschien op de herschikking van de kalendercomissie gewacht?

Heeft iemand een idee welke dag de uitspraak is?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
joenge
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 dec 2010, 11:15

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door joenge »

ik dacht de 18de
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Dries Herbots »

joenge schreef:ik dacht de 18de
Niet dat ik je niet geloof maar waar heb je dat gelezen?
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Iniesta »

We krijgen strafvermindering, de forfait wordt omgezet in een 0-1 nederlaag.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Dreke »

Dries Herbots schreef:
joenge schreef:ik dacht de 18de
Niet dat ik je niet geloof maar waar heb je dat gelezen?
Hier.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Dries Herbots »

Iniesta schreef:We krijgen strafvermindering, de forfait wordt omgezet in een 0-1 nederlaag.
Onnozelaar!
STVV.com schreef:De beroepsprocedure komt voor op dinsdag 18 januari om 10u30. Advocaat Johnny Maeschalck verdedigt de belangen van STVV. De uitspraak is niet voor morgen.
Dus als ik het goed begrijp komt het de 18de voor maar dat betekent nog niet dat er dan al een uitspraak komt?
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4163
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door lindoke »

Dries Herbots schreef:
Iniesta schreef:We krijgen strafvermindering, de forfait wordt omgezet in een 0-1 nederlaag.
Onnozelaar!
STVV.com schreef:De beroepsprocedure komt voor op dinsdag 18 januari om 10u30. Advocaat Johnny Maeschalck verdedigt de belangen van STVV. De uitspraak is niet voor morgen.
Dus als ik het goed begrijp komt het de 18de voor maar dat betekent nog niet dat er dan al een uitspraak komt?
Inderdaad, waarschijnlijk wordt deze wedstrijd bewaard totdat ze zal moeten afgewerkt worden als enigste en allerlaatste match van het seizoen. Voor K.STVV als inzet een veilige 14e plaats en voor Mechelen als inzet een plaats in POI.

Spanning en aandacht gegarandeerd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door toyotacorolla »

Wanneer wordt er een uitspraak verwacht.
We hebben toch protest aangetekend?
Of komt de modernisering van stayen op de eerste plaats?
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Henri is de man »

toyotacorolla schreef:Wanneer wordt er een uitspraak verwacht.
We hebben toch protest aangetekend?
Of komt de modernisering van stayen op de eerste plaats?
op stvv.com stond al enige tijd geleden te lezen dat het beroep vandaag voorkomt maar dat een uitspraak niet meteen moet verwacht worden. Maw de kans dat we er nog iets van horen is bijzonder klein. :kots:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Henri is de man »

Hoewel:

Het beroepscomité van de voetbalbond zal volgende week dinsdag (25 januari) omstreeks 10u15 uitspraak doen in de zaak STVV-KV Mechelen.

stvv.com
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Goody »

Allée, niet slecht zo'n open forum ...
Rond de middag kwam hier een vraag wanneer de uitspraak volgt en 3 uur later komt het antwoord op stvv.com !!!
Toch ene die iets gedaan heeft in de ivoren toren :lollig: de kranten waren uitgelezen zekers ...
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Elfaste
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 nov 2010, 12:50

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Elfaste »

Wil :Roland: nog wel dat de wedstrijd gespeeld wordt? Rekening houdend met de verbouwingen, ondergrondse parking, enz. heb ik eerder de indruk dat ze willen dat de competitie zo snel mogelijk gedaan is zodat ze niet nog meer tijd verliezen, enerzijds om te kunnen beginnen met de werken, anderzijds om te kunnen genieten van een welverdiende vakantie :zot:
Plaats reactie