K.STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door stvvilvoorde »

Since '54 schreef:Al heb ik in de topic Charleroi-STVV gepleit om Odoi centraal in de verdediging te posteren dien ik noodgedwongen mijn mening te herzien wegens geen valabele nr.10 tegen KV Mechelen.

Het moet dan ook zo gebeuren :


-------------------- Van der Jeugt --------------------

Wagemakers --- Kotysch ---- Buysens --- Deferm

----------- Delorge ------------- Mennes ------------

------------------------ Odoi -------------------------

Mutombo ------------------------------ Schouterden

---------------------- Sidibé --------------------------


Bank: Dengis - Rymenants - Vanwelkenhuysen - Commers - Bertjens - ? - ? quelle misère .... seffens heb ik al spijt dat we Onana en Christ niet meer voorhanden hebben.

Beste Guido, liefst een licht trainingske op maandag want als er één speler zijn voet nog maar verzwikt zitten we serieus in de rats.
Dat lijkt me ook de beste opstelling.
Maar heeft er iemand zicht op de paraatheid van buyssens?
Die jongen heeft een beenbreuk gehad, zit nu uit armoede wel al op de bank, maar die heeft nog geen minuut ingevallen.
Heeft Brepoels niet al en paar keer met Mennes als cv geëxperimenteerd?
Hoe zit het met evertz en antheunis, zijn die nog niet stilaan terug?

Een noodelftal (indien Buyssens nog niet kan starten):

------------------------Van Der Jeugt---------------------------

Waggel----------Kotysch---------Mennes/Delorge------Rymenants

----------------Delorge/Mennes------Odoi------------------------

--------------------------Deferm--------------------------------

Mutombo-------------------------------------------Schouterden
--------------------------Sidibe--------------------------------

maar ik denk dat het deze zal worden:

----------------------Van Der Jeugt-----------------------------

Wagemakers-----Kotysch--------------Odoi----------------Deferm

----------------Delorge-------------Mennes---------------------

-----------------------Schouterden-----------------------------

Mutombo---------------------------------------------Rymenants
--------------------------Sidibe--------------------------------
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Since '54 »

Niet té gauw panikeren. We hebben op Charleroi tenminste een hoop kansen en hoekschoppen bijeengespeeld en dat stemt me nog steeds hoopvol.

KV Mechelen mist nog steeds Benteke en kan niet aan de bak met Ibou en nog een paar niet-speelgerechtigden. Misschien hebben ze zelfs nog wat gele kaartenlast?

Tegen Malinois en Cercle Brugge moeten we 4 punten pakken en vervolgens 4 tegen Beerschot én Lokeren. Als we dat niet kunnen zijn we rijp voor het ' Best of Five' circus.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door panter »

sincé ik weet niet welke match jii gisteren gezien heb maar je spreekt over veel kansen bijeen gevoetbald ,wel je heb juist 1 enkele keer de bal tussen de doelpalen gekregen!!!!!!!!!!! Met deze ploeg kan je gewoon niet mee in 1 ste klasse!! vroeg of laat dondert je toch naar beneden met dit beleid en het zal eerder vroeg zijn neem dat van mij aan!! Ik hoop alleen maar naar volgend seizoen een grondige hervorming aan de top maar wie gaat deze kwibussen aan de kant schuiven!!!!!! :mangel: :Roland:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Cremasco »

Mijn gevoel zegt me dat je tegen GBA en Lokeren iets zult mogen "regelen" en uw nieuwelingen moet laten scoren om het niet te fel te laten opvallen. Mechelen heeft een héél goede verdediging en Cercle, daar heb je nog nooit veel punten tegen gehaald.

De voorlaatste degradatie hebben we dit geregeld maar verloren tegen Genk en verloren op FC Luik : geef uw ogen maar zelf eens de kost :

Link
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door lindoke »

Cremasco schreef:Mijn gevoel zegt me dat je tegen GBA en Lokeren iets zult mogen "regelen" en uw nieuwelingen moet laten scoren om het niet te fel te laten opvallen. Mechelen heeft een héél goede verdediging en Cercle, daar heb je nog nooit veel punten tegen gehaald.

De voorlaatste degradatie hebben we dit geregeld maar verloren tegen Genk en verloren op FC Luik : geef uw ogen maar zelf eens de kost :

Link
Toen hadden we een veel betere ploeg dan nu als je 't mij vraagt. Met een paar rasechte spitsen als Van Kets en Knops en een foerier daarachter van het Hajnal-kaliber zoals Kingambo.

Wat me wel opviel in het filmpje is dat de penalty op het einde verre van penalty was daar het zeker dikke 2 meter buiten het strafschopgebied was en Roland normaal rood moet krijgen voor zijn fout.

Maar soit, dit alles verandert niks aan het feit dat we woensdag (als die match niet naar Maart verplaatst wordt) tegen Mechelen moeten winnen hetgeen zeer zeer moeilijk gaat worden. Hopelijk laat Brepoels Tisza eens een keer beginnen. Is volgens mij de meest technische speler die we hebben en laat nu net het technische aspect hetgeen zijn dat we het meeste missen in deze ploeg.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Elber »

lindoke schreef:
Cremasco schreef:Mijn gevoel zegt me dat je tegen GBA en Lokeren iets zult mogen "regelen" en uw nieuwelingen moet laten scoren om het niet te fel te laten opvallen. Mechelen heeft een héél goede verdediging en Cercle, daar heb je nog nooit veel punten tegen gehaald.

De voorlaatste degradatie hebben we dit geregeld maar verloren tegen Genk en verloren op FC Luik : geef uw ogen maar zelf eens de kost :

Link
Toen hadden we een veel betere ploeg dan nu als je 't mij vraagt. Met een paar rasechte spitsen als Van Kets en Knops en een foerier daarachter van het Hajnal-kaliber zoals Kingambo.

Wat me wel opviel in het filmpje is dat de penalty op het einde verre van penalty was daar het zeker dikke 2 meter buiten het strafschopgebied was en Roland normaal rood moet krijgen voor zijn fout.

Maar soit, dit alles verandert niks aan het feit dat we woensdag (als die match niet naar Maart verplaatst wordt) tegen Mechelen moeten winnen hetgeen zeer zeer moeilijk gaat worden. Hopelijk laat Brepoels Tisza eens een keer beginnen. Is volgens mij de meest technische speler die we hebben en laat nu net het technische aspect hetgeen zijn dat we het meeste missen in deze ploeg.
Tisza is woensdag niet speelgerechtigd. Woensdag spelen zowel KVM als STVV met een noodploeg. Geen excuses dus.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Cremasco »

Tegen Mechelen moeten we winnen !
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Luc »

Cremasco schreef:Tegen Mechelen moeten we winnen !
Liefst wel !
Het zou super zijn indien we er 3 punten konden bijdoen en zo misschien Mechelen uit de PO I kunnen houden ten voordele van Standard of iemand anders ! :grappig:
Heb niets tegen de spelers of supporters van KV M, alleen 'iets' tegen hun trainer ! ;)
Hopelijk weten we snel of de wedstrijd nu woensdag doorgaat of niet !
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door wim vanaken »

Luc schreef:
Cremasco schreef:Tegen Mechelen moeten we winnen !
Liefst wel !
Het zou super zijn indien we er 3 punten konden bijdoen en zo misschien Mechelen uit de PO I kunnen houden ten voordele van Standard of iemand anders ! :grappig:
Heb niets tegen de spelers of supporters van KV M, alleen 'iets' tegen hun trainer ! ;)
Hopelijk weten we snel of de wedstrijd nu woensdag doorgaat of niet !
Heel simpel, tegen het Mechelen vanop Lierse hebben we een kans, tegen dat vanop Genk géén.....
nieuw stvv
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:59

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door nieuw stvv »

is er al nieuws of het nu doorgaat of niet
word toch stil aan tijd
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door stvvilvoorde »

wim vanaken schreef:
Luc schreef:
Cremasco schreef:Tegen Mechelen moeten we winnen !
Liefst wel !
Het zou super zijn indien we er 3 punten konden bijdoen en zo misschien Mechelen uit de PO I kunnen houden ten voordele van Standard of iemand anders ! :grappig:
Heb niets tegen de spelers of supporters van KV M, alleen 'iets' tegen hun trainer ! ;)
Hopelijk weten we snel of de wedstrijd nu woensdag doorgaat of niet !
Heel simpel, tegen het Mechelen vanop Lierse hebben we een kans, tegen dat vanop Genk géén.....
Het Mechelen vanop Lierse was zonder Destorme, tegen ons loopt die er wel bij.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door 't kanarieke »

Voila sè het is er eindelijk door. Laat het vagevuur maar branden :beer: :geelblauw: :beer:


STVV-KV Mechelen woensdag!
21 februari om 18:55

Vandaag was er een nieuwe zitting bij de KBVB over STVV-KV Mechelen. De Kanaries werden hierbij vertegenwoordigd door Mr. Maesschalck.

KV Mechelen wenste de wedstrijd in maart te spelen. De vraag van Malinwa is onontvankelijk verklaard. Kortom, woensdag is het STVV-KV Mechelen, op Stayen om 20u30. Supporters op post!

http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... n-woensdag" onclick="window.open(this.href);return false;
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Iniesta »

Ze geven slecht weer, misschien wordt het wel afgelast :grappig:
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Ozzy »

VDJ, Waggie, Kotysch, Buyssens, Deferm; Delorge, Mennes, Odoi, Vanwelkenhuyzen, Mutombo; Sidibe
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Erik Engerd »

Dat Sidibé maar eens wakker schiet, tegen de ploeg die hem ook wou..

Feit is een beetje dat de ploeg op z'n tandvlees zit, iedereen die nu beschikbaar is, heeft zowat alles gespeeld...en dan blijven we bij het ondertussen cliché dat de kern te klein is...

Waggie-Odoi-Deferm-Mennes-Delorge-Sidibé-Schouterden-Mutombo-
hebben byna alles gespeeld..die jongens zijn op..het moderne voetbal vraagt roteren

Ik ben serieus ontgoocheld tegen Charleroi, mah had t wel gedacht, we kunnen niet scoren, als je ZO afhankelijk bent van Ibrahima Sidibé, en je weinig alternatieven hebt...Als deze uit form of gekwetst is??.... hoeveel keer hebben we t niet gezegd??

Wat ik niet begrijp is dat Ishiaku al 2 keer mag starten en Tisza niet, ik acht Tisza tot veel meer instaat!
Als je weet dat Ishiaku tegen Eupen NIET dat was, geef je Tibi toch z'n kans, niet?

Als je nu NIET kan winnen van KV, Cercle of GBA op Stayen, dan ben je 2klasse waardig, ook met deze kern
(feit is dat je NOOIT in problemen had moeten komen...maar dit leren ze nooit aan de Tiense) :boemel:

KV mist ook z'n spitsen zeker...Benteke, Koulibaly, Ibou,...spelen ze zoals op 't lisp vorige week, zonder spitsen??

Gewoon Gorius aan banden leggen en Yoni Buyens de kop gek maken..

Alllééééééééééééééééééééé Sin Trun !!
Plaats reactie