K.STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Marthy Mc Fly »

Brusselmans schreef:
Brusselmans schreef:Potstamperij.
Balcontroles = zero.
Voorzetten = dramatisch slecht.
Overzicht = zero.
Combinaties = zero.

Gratis op Belgacom, het zou een schande zijn moest daarvoor moeten betaald worden.

Tweede-klasse niveau, in de onderste regionen ergens.
Idem tweede helft.
Nog maar eens niet gescoord, de hoeveelste match is dat al ?
Geen enkele kans.
Pffff, tweede klasse is het enige rechtvaardige voor deze ploeg.

Wat zal het nu zijn ? Ahja, nog 3 thuismatchen, daar zal het wel gebeuren, en daarna nog twee, en daarna nog één ....
Forget it, geen enkel punt wordt nog gehaald.
Deferm staat nog maar eens te slapen, de centrale mannen doen Hayen helemaal herleven met de lange lel, Schouterden krijgt geen bal enkele meter de lucht in, Sidibé struikelt over zijn eigen voeten (man man wat een biet), Delorge brengt niks bij.
De enige die min of meer OK was, was Wagemaekers.
Denk dat je er nog een paar aan je lijst mag toevoegen nl. Kotisch die een paar keren serieus in de fout gaat. En ook onze enig hoop op een actie, met name Mutombo laat het ook volledig afweten. Odoi speelde de ganse wedstrijd met de handrem op (schrik om die vijfde gele kaart te krijgen). Enige die bij mij krediet krijgt is Buysens. Na zo'n lange inactiviteit de negentig minuten volmaken en zelfs niet slecht ook niet. Wat niet wil zeggen dat hij een uitblinker was. Die was er trouwens niet deze avond. Enkel en alleen uitblinkers in onkunde. Om zenuwen van te krijgen is het.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Johan Bamps »

Allée, er was waarschijnlijk toch ene die dit een goeie match vond. Ik hoor het RD al zeggen "we hebben gevochten voor wat we waard waren". Awel voorzitter, we zijn niks waard en nu krijg je nogmaals de kans om te raden aan wie dat ligt!
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Mikman »

STVV was nóg (veel) slechter dan Malinwa dus de drie punten gaan verdiend mee naar Mechelen. Dat Belgacom 50 miljoen Euro per jaar neertelt voor hetgeen je tegenwoordig op de Belgische velden ( ook bij de zogenaamde G4 ) te zien krijgt, is godgeklaagd.

De enige die iets of wat op niveau was bij STVV, was Buyssens. Die bracht wat rust in de verdediging. Een gebrek aan matchritme was geen enkel probleem want er zat toch niks ritme in de match. Hoe zouden de mannen die Cantaluppi steeds bekritiseerden zich nu trouwens voelen?

Ik vond het zelfs triest dat men spelers begon uit te fluiten want zij kunnen er ook niet aan doen dat ze niet beter kunnen, of beter omringd zijn. De grote schuldige :Roland: zit in de eretribune.


Zondag moeten we dit weer 90 minuten gaan aanschuiven, ik kijk er nu al echt serieus tegen op. Wat ga ik blij zijn dat de reguliere competitie er straks op zit ( gered of niet ) ,dan ga ik me als abonneehouder tenminste officieel wat minder opgelicht voelen.
dominic8338
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2011, 23:35

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door dominic8338 »

Je ziet dat de spelers en de supporters van STVV de miserie beu zijn.

Geen inzet van de spelers, geen gretigheid.

En de sfeer in het stadion is ook niet wat het geweest is. Ik heb de indruk dat zelfs de supporters er niet in geloven.

Deze ploeg is ziek, heel ziek.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door toyotacorolla »

Eén bal tussen de palen op 90 minuten op eigen veld, je moet het maar presteren.
Geen voetbal die naam waardig gezien, laat staan eerste klasse.
Gans de ploeg haalt geen niveau.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Elber »

Wij zijn momenteel met grote voorsprong de slechtste ploeg van de terugronde en horen eigenlijk met dit soort voetbal in tweede klasse thuis. Heb al langer geschreven dat GBA, Lierse of Eupen achter ons houden een klein mirakel zou zijn en spijtig genoeg blijkt het nog zo te gaan zijn. Bovendien is Charleroi ook niet afgeschreven.
Of STVV het alsnog redt? Geen mens die een zinnig antwoord kan geven maar ik ben er wel van overtuigd dat onze kansen vandaag met 20 à 30% zijn afgenomen. Ook mentaal gaat deze nieuwe klap hard aankomen want de druk wordt nu steeds groter te beginnen zondag tegen een ontspannen Cercle.
We gaan echt moeten rekenen dat andere ploegen het (niet) voor ons gaan doen want wij zijn niet bekwaam om het zelf af te dwingen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door toyotacorolla »

Ik hoor net van de trainer, dat hij de jongens niks kan verwijten, hier moet ik eens mee lachen.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door enerkey »

Aanvallend compleet onmondig -opnieuw-.

Als je ziet dat Schouterden in de eerste helft 2 keer vrij mag voorzetten -met 2 vrije man in de 16 nota bene-, maar plotseling de geniale ingeving krijgt om dat 2 keer! met zijn rechtervoet te doen. Eén keer lullig in de handen van de keeper en de tweede keer richting cornervlag. Tja dan kan je enkel beginnen huilen zeker? :ill:

Tweede helft heb ik gelukkig niet moeten zien.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door ZANDER »

Mikman schreef:STVV was nóg (veel) slechter dan Malinwa dus de drie punten gaan verdiend mee naar Mechelen. De enige die iets of wat op niveau was bij STVV, was Buyssens. Die bracht wat rust in de verdediging. Een gebrek aan matchritme was geen enkel probleem want er zat toch niks ritme in de match. Hoe zouden de mannen die Cantaluppi steeds bekritiseerden zich nu trouwens voelen?

Ik vond het zelfs triest dat men spelers begon uit te fluiten want zij kunnen er ook niet aan doen dat ze niet beter kunnen, of beter omringd zijn. De grote schuldige :Roland: zit in de eretribune.
Het enige wat in deze wedstrijd nog iet of wat met eerste-klasse-niveau te maken had, was in het eerste half uur te zien en kwam van KV Mechelen...
Nadien was het huilen met de pet op van beide ploegen.

Ach... ik ga er geen woorden meer aan "vuil" maken, we zien wat we zien, en we weten wat we weten.

Als deze "teneur" zich verder zet in de nog resterende vier wedstrijden, dan zal het van prestaties van Chalerloi, Eupen, Lierse en GBA gaan afhangen of we "The-Best-of-Five" kunnen ontlopen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Since '54 »

KV Mechelen verdient vanavond nauwelijks de 3 punten. STVV verdiende niks.

Roep en tier niet op de STVV-spelers, zij kunnen écht niet beter. Het middenveld van Malinois was beresterk met Gorius, Buyens, Destorme en Geudens. De STVV-middellijn met Delorge, Mennes en Odoi verstikte rond de middencirkel.

Al heeft STVV weliswaar een scoreprobleem maar dit is eerder te wijten aan de opbouw van spelers die de mindere zijn, op eigen veld nog wel, van Eupen en nu Mechelen. De carriëre van Delorge en Mennes lijkt uitgezongen. Zij kunnen zich amper beperken tot wat afbraakwerken. Niet alleen Mennes en Delorge natuurlijk maar ook Odoi bracht niets ook al weer door de reuzeorganisatie van het Mechels middenveld. Bv. iedere bal die vanuit de achterlijn van Mechelen, op de zoveelste lange STVV-lel, werd weggekopt kwam terecht in de voeten van Gorius. Dit heb ik misschien 10 x gezien!

Sommige spelers zouden zich toch wat nederiger in de media mogen opstellen en in hun droomwereld maar niet gauw spreken van een Belgische topploeg (Schouterden) of een sterke buitenlandse competitie (Odoi). Laten ze eerder al maar blij zijn dat ze in de Belgische 1ste klasse bij STVV aan de bak komen.
Laatst gewijzigd door Since '54 op 24 feb 2011, 00:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jacques »

Een nul over de ganse lijn. Dat is dan de makkelijkste match van het jaar qua motivatie en dan krijg je zo 11 tamme kl*ten te zien. M'n jongens, als ge zo weinig goesting hebt, blijft dan gewoon thuis in uwe zetel zitten. Exponenten van de miserie: Schouterden en VDJ. De een te mottig om 2 meter te lopen achter ene bal, de andere te lomp om zelfs een uittrap van de grond niet buiten te trappen, over een medemaat bereiken zullen we al maar zwijgen, kwestie van niet te veeleisend te zijn...
Dat zijn er 2, maar eigenlijk verdienen ze alle 11 2 weken straftraining, non-stop 4u bosloop per dag, vadsige klojo's.

Enige die nog een beetje respect verdient is de Ludo, half fit heeft hij waarschijnlijk eens zo veel gelopen en eens zo veel ballen gerecupereerd als de rest van de verdediging en het middenveld samen.

En oh ja, misschien is't na 3 jaar wel eens nuttig om toch achter een linksachter te zoeken...


Nogmaals een dikke, dikke NUL over de ganse lijn. Dat ik daarvoor m'n kl*ten zit af te draaien om nog tijdig van Kortrijk in St-Truiden te raken, 't zal ook de laatste keer zijn.

Zij geen goesting , ik geen goesting, point final.


Begin maar te bidden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Cremasco »

"Het is zo plezant in tweede klas" zal ons de komende weken nog te beurt vallen als we zo verder doen. Maar wat wil je ? Sidibé is al maanden uit vorm en als je goed kan tellen stan er welgeteld 3 aanvallend ingestelde spelers vandaag in uw ploeg. 1 daarvan is Schouterden en die scoorde nog maar 1 keer (Genk), Mutombo 1 keer op Lierse en Sidibé die niet geruggesteund wordt en erg beperkt is.
That's it hé ! Niet meer of niet minder. Ik had als ik Guido was wel Odoi en Deferm van positie veranderd op het veld.
De lange bal gebruiken is gewoon omdat ze de bal niet meer aan iemand balvast kwijtkunnen en bij het ontbreken van Mennes in Eupen hadden we zelfs geen verdedigend ingestelde balvastheid, met het gekende gevolg. Mennes en Delorge zijn defensief goede spelers maar offensief brengen ze o zo weinig bij.

Een man die naar de bal toekomt, die opeist en vervolgens een actie of een splijtende pass aflevert die we hadden bij name Chimedza missen we het meest. Als je niet scoort kan je niet winnen en degradeer je. Ik zie ons zondag tegen Cercle geen punten oogsten en dan ook niet op Essevee(nooit veel punten op gehaald) maar wel het op een akkoord gooien met GBA als die definitief zijn gered.
Vriendjespolitiek. Met welk een gevoel zit onze voorzitter op deze match, als hij al daar was ?
Laatst gewijzigd door Cremasco op 24 feb 2011, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Cremasco »

Jacques schreef:Een nul over de ganse lijn. Dat is dan de makkelijkste match van het jaar qua motivatie en dan krijg je zo 11 tamme kl*ten te zien. M'n jongens, als ge zo weinig goesting hebt, blijft dan gewoon thuis in uwe zetel zitten. Exponenten van de miserie: Schouterden en VDJ. De een te mottig om 2 meter te lopen achter ene bal, de andere te lomp om zelfs een uittrap van de grond niet buiten te trappen, over een medemaat bereiken zullen we al maar zwijgen, kwestie van niet te veeleisend te zijn...
Dat zijn er 2, maar eigenlijk verdienen ze alle 11 2 weken straftraining, non-stop 4u bosloop per dag, vadsige klojo's.

Enige die nog een beetje respect verdient is de Ludo, half fit heeft hij waarschijnlijk eens zo veel gelopen en eens zo veel ballen gerecupereerd als de rest van de verdediging en het middenveld samen.

En oh ja, misschien is't na 3 jaar wel eens nuttig om toch achter een linksachter te zoeken...


Nogmaals een dikke, dikke NUL over de ganse lijn. Dat ik daarvoor m'n kl*ten zit af te draaien om nog tijdig van Kortrijk in St-Truiden te raken, 't zal ook de laatste keer zijn.

Zij geen goesting , ik geen goesting, point final.


Begin maar te bidden.
Het is niet van niet willen maar van niet kunnen.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Elber »

Dit zou wel eens het seizoen kunnen gaan worden waarin we geen enkele speeldag op een degradatieplaats gestaan hebben - het gevoel van veilig te zijn - maar de laatste speeldag wel bij " de prijzen " kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Since '54 »

Beste medeforumgangers, de ploeg die u vanavond aan het werk zag was dus de ploeg van Roland Duchatelet, anno zomer 2010 min Euvrard en plus Mutombo. Iedereen ziet nu nominatief wat deze ploeg voetbaltechnisch waard is dwz een tweedeklasser. Geen énkele speler die een actie kan maken.

Dank u voor de mooie tijden Simon, Mario en Cephas en Jonathan.

Voilà, voor wie het begrijpt ... daar is het mee gezegd.
Plaats reactie