K.STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
Jamanast
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 jan 2011, 12:43

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jamanast »

Voor alle duidelijkheid, ook ik heb me gisteren doodgeërgerd aan de vele slechte passes in het bijzonder en het slechte spelpeil van de hele ploeg in het algemeen.
Toch weiger ik mee te doen aan het negativisme dat hier heerst.
We hebben dit seizoen nog van deze wedstrijden gespeeld maar telkens hebben we ons herpakt. Ook dit zie in in minstens 1 van de volgende matchen opnieuw gebeuren.
Verder is het zo dat elk van de onder ons gerangschikte ploegen + GBA in onze schoenen zouden willen staan wat betreft resterend programma en behaald puntentotaal.
Ik ben er daarom rotsvast van overtuigd dat we het dit seizoen, zij het met de hakken over de sloot, gaan redden.
Het is misschien nog het beste dat we het met slechts 1 puntje verschil halen zodat ze aan de Tiense toch hun les geleerd hebben en hun conclusies trekken naar volgend seizoen toe.
Tegen Cercle verwacht ik een totaal andere match en zie ik ze de 3 punten thuis houden.
Misschien iets te positief ingesteld maar beter dat dan alles puur zwart in te zien.
Komaan Sint-Truin !!!!
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door the fan »

Inderdaad, daar gaan we voor!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Cremasco »

Waarom mag Deferm dan toch niet nog eens op de 10 spelen ? Odoi brengt offensief niks bij. 2 prutschotjes op een hele match. Technisch is die jongen daarvoor beperkt. Verdedigend kunnen we ons niks verwijten als Odoi op links speelt. In het middenveld zit ons grootste probleem. We komen onder druk doordat we geen balvastheid en vista genoeg daar hebben. Onze flankspelers hebben te weinig kunde en over-mijn- lijk-kwaliteit. We spelen al jaar en dag met 2 centrale middenvelders die offensief veel te weinig brengen. Mijn inziens moet 1 van die 2 minstens eens een steekpass door het centrum kunnen geven of per seizoen er een stuk of 5 inschieten.

Verder hebben we geen middenvelder die de bal opeist en er iets creatief mee doet. Tisza zou dit misschien kunnen maar kreeg tot nog toe weinig kans daartoe en moet zich nog inpassen. Ik ben toch aan het twijfelen of Tisza niet veeleer een tweede spits of rechtshalf is en we niet beter bv. een Dunkovic hadden ingehaald op de nr 10. Zonder afbreuk te doen op Tisza hé. We hebben geen Boffin, Chimedza of Isaias meer.

Duidelijk is wel dat de magie tussen STVV en Sidibé uit is, zeker nu hij steeds in de tang zit , weinig steun geniet en steeds maar alleen die lange bal moet hanteren. geen spel over de grond, spelers die ver van elkaar voetballen enz.

Blijven we erin, dan is dit een wonder en zal er veel moeten geïnvesteerd worden om het volgend seizoen niet in hetzelfde schuitje terecht te komen. En een deel mensen die het niveau niet aankunnen, wegjagen.
Gaan we af, dan spelen we volgend seizoen als eerste in tweede met kunstgras. Het niet voldoende investeren in het verleden heeft ertoe geleid dat het hier een trainerskerkhof was.
De laatste jaren zijn de vertrekkers steeds naar lagere regionen afgezakt met uitzondering van Hajnal en Beda die gratis wegmochten én Mignolet. Dat zegt toch genoeg ? Laat ons dan nog de beteren houden van de groep...die beteren zijn nog maar meelopers en waterdragers in eerste.
Guido zei onlangs zelf in de krant dat volgend seizoen, we enkele spelers over zouden houden die kunnen gaan werken als we zakken. Hij bedoeld dat Sidibé en Odoi weg zijn en dan een hoop tweedeklassers overblijven.

Ik denk dat Duchatelet aan het zorgen is geweest dat hij volgend jaar met Di Rupo kan gaan keuvelen op de tribune van Bergen over de gelijkenis tussen STVV en het vormen van een regering.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jack »

Om nog even in te gaan op wat Tompie zegt:

Wat is er in godsnaam gebeurd met onze grasmat?
Hebben ze de veldverzorgers alvast ontslagen omdat we toch naar kunstgras gaan?
Deze ligt er alleszins al enkele schandalig slecht bij.
Heel raar aangezien er op de zwaarste momenten zelfs nog een zijl overheen zat.

Enkele seizoenen geleden werden we nog genoemd bij de beste matten...

Sent from my HTC Desire
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Erik Engerd »

Begrijp me NIET verkeerd, ik zal STVV blijven steunen maar wat ik gstrn zag was middenmood 2klasse!!

STVV kan geen 4 passen na elkaar zetten, spelers lopen weg als een ploegmaat de bal aan de voet heeft GEVOLG lange bal op Sidibé.. SIDI die uit form is en constant 2 man op zich heeft kan je weinig verwijten, hij krijgt nauwelijks een bruikbare bal... (en cliché een spits is afhankelijk van de aanvoer)

DE AANVOER, man man, hoe triestig is dat? Schouterden, die jong is op... 3 keer de tijd om een goede voorzet te geven, 3 keer nada, over de grond of mijlenver over het doel...
Mutombo, vaak bejubbeld de laatste weken? pff die was meer met de kleur van z'n schoenen bezig dan het behoud van STVV
Odoi, is een van ons betere spelers maar duidelijk gene spelmaker! Mennes is een van de enig die de ploeg nog een beetje op sleeptouw neemt, wat ik van Delorge opt moment niet echt kan zeggen

Vanachter kunnen ze beter zonder linksback spelen, pfff Deferm, die jong staat duidelijk niet op z'n plaats, dat ziet m'n neefke van 4 nog wel..
Guido verlos Giel uit z'n lijden!! ergtse van al als je voor de gelijkmaker wil gaan, haal hem er dan af en NIET Waggie, deze laatste kan tenminste nog een degelijke voorzet trappen!!

Conclusie STVV is een ploeg voor 2de Klasse en verliest tegen OHL en Lommel (ik heb ze tegen mekaar bezig gezien enkele weken terug)
MERCIE Roland, schoon stadion voor 2de klasse
KWALTEIT te kort, zeer zeker, den tacktiek van STVV op dit moment--> Watch naar voor! STVV wint geen enkele match nog, believe me, YES WE CAN

nog een quota; ne maat van mij ging mee naar de match, niet echt ne Belgische competitie liefhebber:
"wie zit er op de bank voor Sidibé?" IK: "niemand" pfffffff al 3jaar (zelfs in 2de) hebben ze gene vervanger voor Sidibé, das zoals Norbert Beuls bij Patro die zelden ne reservekieper selecteerd, AMATEURS
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door zipke373 »

Jamanast schreef:Voor alle duidelijkheid, ook ik heb me gisteren doodgeërgerd aan de vele slechte passes in het bijzonder en het slechte spelpeil van de hele ploeg in het algemeen.
Toch weiger ik mee te doen aan het negativisme dat hier heerst.
We hebben dit seizoen nog van deze wedstrijden gespeeld maar telkens hebben we ons herpakt. Ook dit zie in in minstens 1 van de volgende matchen opnieuw gebeuren.
Verder is het zo dat elk van de onder ons gerangschikte ploegen + GBA in onze schoenen zouden willen staan wat betreft resterend programma en behaald puntentotaal.
Ik ben er daarom rotsvast van overtuigd dat we het dit seizoen, zij het met de hakken over de sloot, gaan redden.
Het is misschien nog het beste dat we het met slechts 1 puntje verschil halen zodat ze aan de Tiense toch hun les geleerd hebben en hun conclusies trekken naar volgend seizoen toe.
Tegen Cercle verwacht ik een totaal andere match en zie ik ze de 3 punten thuis houden.
Misschien iets te positief ingesteld maar beter dat dan alles puur zwart in te zien.
Komaan Sint-Truin !!!!
Ik ben blij voor U Jamanast dat ge nog positief kunt blijven. Ikke nu effe niet meer. Zal al teveel ellende gezien hebben de afgelopen 24 jaar zeker...
En toch hopen en supporteren we wel weer komende zondag...
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door panter »

Er komt helemaal geen kunstgras en zeker geen nieuwe tribune als wij afvallen of op de 15 plaats uitkomen !!!!!
zeer slechte wedstrijd geen technisch vermogen en onze werkpaarden zitten dood tja hoe kan je dan een wedstrijd winnen en zeker als er geen vervangers voorhanden zijn!!! Nogmaals mutombu in de gaten gehouden tja vele willen deze speler hier houden awel laat hem gerust terug naar standaar gaan !!!! Kan miss uitgroeien tot een degelijke zaalvoetballer!!!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door stvvilvoorde »

Manmanman, ik ben nog slecht van gisterenavond.
Dan doet ge al die moeite om tot daar te geraken,
en dan zo'n flutmatch.
Dat moet echt van Vermeulen geleden zijn dat ik nog zo'n dramatisch slecht stvv zag.
Ziek ben ik ervan en dan nog vandaag al die kleineringen van de kakkers ondergaan. :vomit:
Gisteren allemaal gebuisd op Buyssens en Vanderjeugd na.
Odoi rendeert niet op de 10, zet daar dan Giel of Yorick.
Sidibe mag van mij naar de B-kern, ik heb me de laatste matchen al dood-ge-ergerd aan die gast.
Ik stel me iedere match opnieuw de vraag, welke eersteklasser daar nog geld wil aan versmossen ( en dan nog meer als em op stayen krijgt eh).

Bon op naar cercle (dat zonder Viane en Portier naar Stayen trekt en wsl ook geen Evens)
Als we daar niet kunnen tegen winnen, tsja schrijf dan eerste maar op uwen buik.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door voetballiefhebber »

In het begin van het seizoen heb ik ergens op het vorige forum denk ik nog geschreven dat we in de reguliere competitie geen 20 keer zouden scoren met deze ploeg en het ziet er naar uit dat ik gelijk ga krijgen.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door voetballiefhebber »

In het begin van het seizoen heb ik ergens op het vorige forum denk ik nog geschreven dat we in de reguliere competitie geen 20 keer zouden scoren met deze ploeg en het ziet er naar uit dat ik gelijk ga krijgen.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door ZANDER »

Jamanast schreef:Voor alle duidelijkheid, ook ik heb me gisteren doodgeërgerd aan de vele slechte passes in het bijzonder en het slechte spelpeil van de hele ploeg in het algemeen.
Toch weiger ik mee te doen aan het negativisme dat hier heerst.
We hebben dit seizoen nog van deze wedstrijden gespeeld maar telkens hebben we ons herpakt. Ook dit zie in in minstens 1 van de volgende matchen opnieuw gebeuren.
Verder is het zo dat elk van de onder ons gerangschikte ploegen + GBA in onze schoenen zouden willen staan wat betreft resterend programma en behaald puntentotaal.
Ik ben er daarom rotsvast van overtuigd dat we het dit seizoen, zij het met de hakken over de sloot, gaan redden.
Het is misschien nog het beste dat we het met slechts 1 puntje verschil halen zodat ze aan de Tiense toch hun les geleerd hebben en hun conclusies trekken naar volgend seizoen toe.
Tegen Cercle verwacht ik een totaal andere match en zie ik ze de 3 punten thuis houden.
Misschien iets te positief ingesteld maar beter dat dan alles puur zwart in te zien.
Komaan Sint-Truin !!!!
Ik denk dat het "negativisme" toch ook een groot gedeelte "realisme" bevat.

Het klopt "gedeeltelijk" van dat herpakken.... na een relatief goede start met 7 punten op 15 kwamen er 6 nederlagen op een rij (0 op 18) waarvan de laatste de 6-0 tegen Eupen..
"Relatief herpakken" is dan dat je de twee opéénvolgende wedstrijden 4 op 6 haalde tegen weliswaar de echte "seut" van dat moment Charleroi (3-2)... en waar je twee doelpunten scoorde met dank aan doelman "De Wolf" en je de tegenstander in de laatste minuten ei zo na nog een gelijkspel uit de brand liet sliepen. Op GBA speelden we 0 - 0 gelijk, GBA op dat ogenblik nog minder scorend vermogen dan ons... Geweldig was het ook allemaal niet.

Dan volgden twee nederlagen 0 - 3 thuis tegen Zulte Waregem en 3 - 0 in Lokeren en werd heenronde afgesloten met 11 punten op 15.

Dan volgde die 14-daagse met een 9 op 9.
1 - 2 op Lierse (en het geluk was aan onze zijde die wedstrijd), 2 - 1 tegen Club Brugge met de vrije trap in de laatste minuten van Mennes en 1 - 0 tegen Kortrijk terug met een vrije trap van Mennes.... in "punten" was dat een herpakking, want bijna evenveel punten in deze drie wedstrijden dan de ganse heenronde.

Nog voor de winterstop speelden we een behoorlijke wedstrijd op Standard maar als je niet kan scoren kan je geen punten pakken want vanaf deze wedstrijd tot nu (8 wedstrijden) konden we de nul niet meer houden... en pakten we nog 3 punten op 24 (3 op 21 na de winterstop) en konden we ook maar 3 keer scoren....
Na de lamentabele prestatie op Westerlo en 3 - 0 nederlaag was de 1 - 1 tegen AA Gent thuis en op verplaatsing in Genk een "opsteker", maar hoe AA Gent hier speelde en je hebt iet of wat ploeg dan hangen die in de touwen...
Bovendien (met tussenin Anderlecht) waren dit de wedstrijden waarin "psychologisch" niets van K.STVV verwacht, kwestie "spel maken" etc... dat is in deze wedstrijden een "automatisch" initiatief voor de tegenstander.

Dan volgden Eupen thuis 1 - 1, 1 - 0 nederlaag op Charleroi en 0 -1 tegen KV Mechelen.... 1 op 9...

Dus de "redenering" wij hadden een "goede" beginperiode (eerste vijf wedstrijden 7 punten), een middenstuk (speeldag 16 tot 18 met 9 op 9)... zal nu gevolgd worden door pakweg 6 punten op 18 in de laatste vier wedstrijden (met 6 punten zijn we mathematisch gered) is een zeer wankele redenering geworden als het over "herpakken" gaat.... net door het "alooi" van onze tegenstanders: Cercle Brugge (kunnen eigenlijk ontspannen spelen, willen ze nog een waterkansje hebben op de PO1 moeten ze wel winnen, maar niets dat brand bij Cercle)

GBA... tja die moeten er nog voluit voor spelen, degradatiewedstrijden in de echte zin van het woord liggen ons niet, GBA is na de winterstop één van de meest scorende ploegen geworden.

Dan uit naar Zulte Waregem. Die hebben echt niets meer te winnen of te verliezen...
Maar bekijk onze uitresultaten.... 6 punten op 42, slechts 6 keer kunnen scoren, 10 van de 14 wedstrijden niet kunnen scoren. Gelukkig is voetbal geen exacte wetenschap en statistieken ook niet, maar "happy" kan je moeilijk worden van deze cijfers.

Laatste wedstrijd thuis tegen Lokeren. Zonder boe of ba, alhoewel ze na de winterstop een terugval gehad hebben is het gewoonweg een veel betere ploeg als ons. Normaal gezien hebben ze ook heel veel kans om de PO1 te halen, dus die spelen zeker nog met volle inzet.

Als het "herpakken" (of hoe je het noemen wil, want qua "spelpeil" zijn het toch maar "kleine" herpakkertjes geweest...) dat ook geen exacte wetenschap is, tegenslaat dan mag je gaan "bibberen" wat onze tegenstrevers gaan doen.

Wat ook nog kan is dat Lierse en Eupen tegen elkaar gelijkspelen (beiden dan 22 punten) en beiden hun laatste twee wedstrijden verliezen (Lokeren - Lierse en Lierse - Club Brugge / Eupen - Anderlecht en KV Mechelen - Eupen)... tja dan hebben we geen punten meer nodig om plaats 15 of 16 te ontlopen.... als Charleroi niet meer dan 4 punten op 9 haalt uit hun resterende 3 wedstrijden, blijven die ook achter ons...

Maar zelfs halen we nog een 6 op 6, het blijft één van de zwakste seizoenen die K.STVV op de mat heeft gelegd in 37 seizoenen eerste klasse en zelfs 22 seizoen tweede klasse.
Momenteel scoorde je 17 doelpunten uit 26 wedstrijden, dat is doelpuntencoëfficiënt van 0,65 per wedstrijd. Onze slechtste seizoen ooit was 1989-1990 met 25 doelpunten uit 34 wedstrijden (0,74).... In 59 seizoenen dus... evenals ons momentele negatieve doelsaldo van -28 is het slechtste ooit (eerste en tweede klasse)... onze vorige record is van nog niet zolang geleden in het seizoen 2007-2008 met -26.

Als je geen 6 doelpunten meer scoort in de resterende vier wedstrijden (=23 doelpunten uit 30 wedstrijden = 0,77) dan haal je dus op dit vlak een "diepterecord" in onze clubgeschiedenis (22 doelpunten uit 30 wedstrijden zou als coêfficiënt 0,73 betekenen)...

Ik weet het dat zijn "maar" statistische" cijfers... maar waarvoor ga je naar het voetbal, toch ook voor een groot gedeelte om wat doelpunten te zien !!!

Dan zeg ik dit is wraakroepend tegenover de uitspraken van de K.STVV-voorzitter die stelde dat we van alles genoeg hadden, geen aanvallers meer nodig.... op en top "polyvalentie" in deze kern.... gans de JPL zou er ons om benijden...

Soit, ik hoop dat ze zo snel mogelijk drie punten pakken, de manier waarop doet er al helemaal niet meer toe... maar veel grote "herpakkingen" qua spelniveau die zie ik toch niet in het vooruitzicht... Van Ishiaku moeten we niet al te veel meer verwachten (die is gewoonweg nog niet in orde...), Dufer liet ook nog niets spraakmakends zien en Tisza dat zou een goede speler voor K.STVV kunnen worden, valt blijkbaar niet echt in de smaak bij de trainer (alé wegens dat lijstjesverhaal... ?)... maar dat is ook niet de wereldwonderspeler die op zijn eentje hier het roer zou gaan omgooien... hij trouwens niet dat soort type speler waar sommigen hem voor houden.... zijn echte "terkortkomingen" wel daar zag ik dan een positieve rol voor Brepoels, maar niet op deze manier... een speler die al van eind november "vrij" is wegens competitiestop in Hongarije, arriveert hier uiteindelijk eind januari.... enfin soit, die had hier dan al eerder kunnen zijn en het zal voor dit type speler een aanpassing zijn om onder het "regime" van Guido Brepoels te trainen en te presteren.

Het is een "transfergeklooi" geweest van voren tot vanachteren... zo goed als 50% van je zomertransfers zijn vijf maanden later al terug vertrokken (Christ - Caluwé - Camara.... en Masset en Onana ook uitgeleend).... Dus voor de drie inhaalwedstrijden na de winterstop wist je zoal dat het met de groep moest die er voorheen was zonder dan de spelers die weg zijn, door het "laattijdig" arriveren van Ishiaku en Tisza waren die ook nog enkele wedstrijden niet speelgerechtigd... en dan spreken we nog niet over de "algemene" invulling na het vertrek van Cantaluppi, Wilmet, Chimedza.....

En of we het nu gaan redden met 1 puntje verschil of met vijf punten, HEEL GROTE OGEN zullen er in het Stayencomplex bij de praeses niet opengaan... dan zal iedereen achteraf heel snel duidelijk worden... na bijna 8 jaar voorzitterschap en zijn doen en laten op dit vlak volgende kan ik voor mij persoonlijk al een "redelijk" beeld vormen van hoe het verder zal verlopen (indien we nog in eerste klasse zitten)... is het niet dit seizoen dan zal het slechts uitstel van executie zijn voor één van de volgende seizoenen... wie als ambitie een 13de plaats op 16 als een "normale" plaats voor K.STVV komt uit te spreken, die heeft op korte termijn prijs naar onderen toe.... nu ja, nu moeten we nog afwachten wat de nieuwe "play-off"-format voor de degradate gaat worden, want daar liggen nu blijkbaar zelfs plannen of tafel die spreken van "degraderen" op basis van de drie laatste seizoenen.... binnenkort moet je een rekenmachientje mee naar het stadion nemen....
Club X heeft eindigde twee jaar geleden 13de, een jaar geleden 14de en in het lopende seizoen 9de.... maar degraderen op basis van de gezamelijke som.... ik weet niet hoe ze de praktische uitwerking ervan gaan doen, maar als het hier naar toe gaat, dan haak ik wat de Belgische competitie betreft volledig af....
Maar dat is een andere discussie ;)

En "erger" dan hier kan het ook nog... als ik Charleroi en Lierse onder loep neem... maar ook bij ons is er de laatste 7 jaar VEEL GELD, ZEER VEER GELD onnodig "gesmost" geweest, zelfs dit seizoen met zo een ondoordacht transferbeleid....

"Negativisme".... kan je het iemand kwalijk nemen... ik denk niet de K.STVV-supporter momenteel "negatief" komt te doen als "hobby" of tijdsverdrijf..

Alé, een 1 - 0 overwinning tegen Cercle en voor het grootst gedeelte zal de "stress" verdwenen zijn :) ..... en is het zo goed als "vergeten en vergeven" totdat ze een volgende keer "bedrogen" worden... want er was de "quote": "transfers waarvan onze ogen gingen openvallen"... rememb.....
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Iniesta »

Mijn ogen zijn opengevallen van de transfers... maar omdat ze zo zwak/laat waren.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Halenaar »

Dit alles is slechts de schuld van 1 man: Roland.

Je kan de spelers niks verwijten, gisteren gaven ze weer alles. Vorige week verklaarde Guido nog " Sommige spelers die al 3 jaar onder mij werken, zijn op", en dat zie je ook. Mennes, Delorge en Sidibé, ze zijn alle drie leeg. Hoe zou het ook komen, ze moeten al 3 jaar alles geven omdat er geen fatsoenlijke back up is. De kritiek tegen dit trio op dit forum is dan ook meer dan onterecht en ronduit beschamend. Ja, ze waren slecht gisteren, maar ze gaven wel alles. En is het hun schuld, dat er geen deftige back up op de bank zit?

Slechts 1 man moet alle stront over zich heen krijgen, en dat is Roland. Gisteren heb ik me weer zitten dood te ergeren aan Deferm. Hoelang wachten wij nu al op een deftige linksback? Sinds het vertrek van Mulemo? Onze rechtsback moet opeens op de 10 spelen, vertrekkers zijn nauwelijks of niet vervangen geweest, belachelijk smalle kern, belachelijke contract verleningen en dergelijke. Voor de winterstop werden ons degelijke transfers beloofd. Net zoals de voorbije 2 seizoenen. Guido geeft een lijstje af, maar denk je dat Roland daar iets mee doet? Nee, de goedkoopste bucht moet hij hebben. 2 direct inzetbare spelers en een dozijn beloften van zijn lijstje, meer vroeg Guido niet. En wat kreeg hij? Een mankepoot die al 2 seizoenen niet meer gespeeld heeft, en een speler die niet op zijn lijstje stond. Dan nog een 4de klasser en toevallig een keeper. En toch zijn er hier mensen die plots geen kritiek meer hebben, omwille van Ishiaku en Tisza, begrijpe wie kan...

Ook het supportersverbond stelt me teleur. De mening van de supporter is duidelijk, maar er werd niks ondernomen dat iet of wat op een protest lijkt, of om de afkeer te uiten aan het bestuur. Zelfs een spandoek lijkt er teveel aan.
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jokke »

Niet alleen het veld lijkt een moeras geworden , ook de ganse ploeg is op drift en blijft op drift.
Er zat in de match geenenkele maar dan ook geenenkele goeie laat staan gevaarvolle combinatie in waarvan dat ge warm krijgt. !
Altijd dat oervervelende stereotype gedoe met lange ballen , verkeerde passes en verkeerde looplijnen.
Guido en co wat doet gij toch met die mannen ? peptalk alleen en verklaren dat ze hun best doen is niet genoeg he ...
Is er geen tactische bespreking en inoefenen van technische manoeuvers of zo ?
Sidibe blijft maar " vliegen " uit de lucht vangen , Mutombo heeft acties in zich maar acteerde gisteren weer als een veulen dat voor't eerst op de wei staat: zo zot als een deur..
En Giel weer he , waar dat die z'n plaats verdient is voor mij een raadsel. Drie woorden : angst, knullig en ongeinteresseert.
Suggestie voor deze week : laat de heerschappen een volledige werkdag zonder onderbreken naar de match Arsenal-Barcelona kijken tot ze er van beginnen te dromen...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door omeloe »

Halenaar schreef:Dit alles is slechts de schuld van 1 man: Roland.

Je kan de spelers niks verwijten, gisteren gaven ze weer alles. Vorige week verklaarde Guido nog " Sommige spelers die al 3 jaar onder mij werken, zijn op", en dat zie je ook. Mennes, Delorge en Sidibé, ze zijn alle drie leeg. Hoe zou het ook komen, ze moeten al 3 jaar alles geven omdat er geen fatsoenlijke back up is. De kritiek tegen dit trio op dit forum is dan ook meer dan onterecht en ronduit beschamend. Ja, ze waren slecht gisteren, maar ze gaven wel alles. En is het hun schuld, dat er geen deftige back up op de bank zit?

Slechts 1 man moet alle stront over zich heen krijgen, en dat is Roland. Gisteren heb ik me weer zitten dood te ergeren aan Deferm. Hoelang wachten wij nu al op een deftige linksback? Sinds het vertrek van Mulemo? Onze rechtsback moet opeens op de 10 spelen, vertrekkers zijn nauwelijks of niet vervangen geweest, belachelijk smalle kern, belachelijke contract verleningen en dergelijke. Voor de winterstop werden ons degelijke transfers beloofd. Net zoals de voorbije 2 seizoenen. Guido geeft een lijstje af, maar denk je dat Roland daar iets mee doet? Nee, de goedkoopste bucht moet hij hebben. 2 direct inzetbare spelers en een dozijn beloften van zijn lijstje, meer vroeg Guido niet. En wat kreeg hij? Een mankepoot die al 2 seizoenen niet meer gespeeld heeft, en een speler die niet op zijn lijstje stond. Dan nog een 4de klasser en toevallig een keeper. En toch zijn er hier mensen die plots geen kritiek meer hebben, omwille van Ishiaku en Tisza, begrijpe wie kan...

Ook het supportersverbond stelt me teleur. De mening van de supporter is duidelijk, maar er werd niks ondernomen dat iet of wat op een protest lijkt, of om de afkeer te uiten aan het bestuur. Zelfs een spandoek lijkt er teveel aan.
Halenaar , gij zijt ongetwijfeld ne socialist ! :grappig:
Plaats reactie