K.STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door toyotacorolla »

Is het nog wel de moeite waard om hier te reageren?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jacques »

Cremasco schreef: Het is niet van niet willen maar van niet kunnen.
Dan ziet het er heel slecht uit.

Niks lijn in het spel, geen 3 passen na elkaar die aankwamen, niks beweging rond de bal. Zelfs met veel minder kwaliteit dan eigenlijk noodzakelijk is, zou je toch mogen denken dat ze op zijn minst nog mogen weten hoe het systeem er in theorie moet uitzien, wel gisteren zag ik daar ook in de looplijnen niks van terug (en dat heeft dan nog maar weinig met talent te maken). Enfin ja, het staat hier ondertussen al uitvoerig beschreven.
Buiten de vrije trap, een serieuze overdosis holderdebolder-voetbal aan de lopende band en 4 uittrappen van VDJ die pardoes in de tribune belanden, kan ik me al niets noemenswaardig meer herinneren van gisteren. We hebben gewoon niks kansen gecreëerd, echt niks, nul. Dat kan ik me amper voorstellen, zelfs als je slecht speelt, krijg je normaal nog een kans of 2-3. Bij ons was het dus één vrije trap en voor de rest het grote niets.

In mijn ogen hebben we onze 3 makkelijkste wedstrijden gehad, als je dan 1/9 haalt, tja, daar hoeft geen tekeningske bij. Dit moet geen 10, geen 50, maar minstens 100% (en liefst nog wat meer) beter willen we nog iets van punten halen en niet gewoon met lede ogen toezien hoe de rest ons langs alle kanten voorbijsteekt.
Overdrijven is een kunst
Boris
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2011, 00:26

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Boris »

hey mannen
als kv fan wil ik graag ook een woordje zeggen over woensdag , zonder uit te dagen of boel te zoeken.
gasten ik ben echt geschrokken van wat ik van stvv zag , wat is er op minder dan een jaar met die ploeg gebeurt ?
vorig jaar waren jullie ijzersterk , woensdag vond ik jullie een regelrechte kandidaat zakker , sorry.
wij waren ook zeker niet groots , maar het gemak waarmee we stand hielden was frappant

tja na een sterk jaar heeft jullie preses geweigerd om verder in de ploeg te investeren , en dat breekt zuur op
niemand houdt ongestraft leegloop zonder evenwaardige vervangers te halen.
ik hoop dat jullie het redden , zo'n club mag niet zakken , en eigenlijk zitten jullie nog altijd vrijgoed , 1x winnen en t is wss binnen.
maar als jullie zaterdag tegen cercle verliezen , word het gevaarlijk

ik ben wel blij dat we op een sportieve manier de 3 pt hebben , voor de groene tafel had ik ze niet gewild.
succes verder nog , vind die brepoels een geweldige vent , voor hem alleen al hoop ik da jullie het redden
tot volgend seizoen !
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Dries Herbots »

KVM was slecht, wij waren zéér slecht! Die naast mij zat zei het nog: "Het zal met een geluksballetje moeten gebeuren" en het is niet gebeurt 1 kans maar op 90 min kunt ge dat geloven? Nog een keer winnen maar zo zal het eerder worden hopen dat die ander niet meer verliezen. Maar de verantwoordelijke van dit alles zit op de eretribune en de initialen zijn RD.
ey mannen
als kv fan wil ik graag ook een woordje zeggen over woensdag , zonder uit te dagen of boel te zoeken.
gasten ik ben echt geschrokken van wat ik van stvv zag , wat is er op minder dan een jaar met die ploeg gebeurt ?
vorig jaar waren jullie ijzersterk , woensdag vond ik jullie een regelrechte kandidaat zakker , sorry.
wij waren ook zeker niet groots , maar het gemak waarmee we stand hielden was frappant

tja na een sterk jaar heeft jullie preses geweigerd om verder in de ploeg te investeren , en dat breekt zuur op
niemand houdt ongestraft leegloop zonder evenwaardige vervangers te halen.
ik hoop dat jullie het redden , zo'n club mag niet zakken , en eigenlijk zitten jullie nog altijd vrijgoed , 1x winnen en t is wss binnen.
maar als jullie zaterdag tegen cercle verliezen , word het gevaarlijk

ik ben wel blij dat we op een sportieve manier de 3 pt hebben , voor de groene tafel had ik ze niet gewild.
succes verder nog , vind die brepoels een geweldige vent , voor hem alleen al hoop ik da jullie het redden
tot volgend seizoen !
Wat er gebeurt is?? Er is een man die denkt dat het zo maar allemaal gaat!
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1465
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Krisaias »

Halenaar schreef: Ook het supportersverbond stelt me teleur. De mening van de supporter is duidelijk, maar er werd niks ondernomen dat iet of wat op een protest lijkt, of om de afkeer te uiten aan het bestuur. Zelfs een spandoek lijkt er teveel aan.
Tja... STVV heeft het slim gespeeld volgens het 'divide et impera' principe... na de enquête zijn een aantal supportersclubs beginnen terug krabbelen ... en protest kan nu éénmaal enkel met gesloten rangen en vereende krachten ... aan mij zal 't nie gelegen hebben :x
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door enerkey »

Krisaias schreef: Tja... STVV heeft het slim gespeeld volgens het 'divide et impera' principe... na de enquête zijn een aantal supportersclubs beginnen terug krabbelen ... en protest kan nu éénmaal enkel met gesloten rangen en vereende krachten ... aan mij zal 't nie gelegen hebben :x
Tja zo is het op alle gebied. Neem nu dat play-off gedoe. De enigste supporters die er tegen geprotesteerd hebben zijn die van de kakkers. Dat is vechten tegen de bierkaai. De spandoeken hebben nu wel in de samenvatting gehaald. Mijn achting voor de Mechelaars is terug iets meer gestegen. Maar het protest van één ploeg weegt niet op tegen het stilzwijgen van alle andere K11 ploegen.
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Dreke »

enerkey schreef:Tja zo is het op alle gebied. Neem nu dat play-off gedoe. De enigste supporters die er tegen geprotesteerd hebben zijn die van de kakkers. Dat is vechten tegen de bierkaai. De spandoeken hebben nu wel in de samenvatting gehaald. Mijn achting voor de Mechelaars is terug iets meer gestegen. Maar het protest van één ploeg weegt niet op tegen het stilzwijgen van alle andere K11 ploegen.
Hier is een zeer belangrijke rol voor het SfP weg gelegd. Als zij nationaal niets organiseren, kunnen ze er beter mee ophouden...
A loyal football fan only supports the shirt...
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door enerkey »

Dreke schreef:
enerkey schreef:Tja zo is het op alle gebied. Neem nu dat play-off gedoe. De enigste supporters die er tegen geprotesteerd hebben zijn die van de kakkers. Dat is vechten tegen de bierkaai. De spandoeken hebben nu wel in de samenvatting gehaald. Mijn achting voor de Mechelaars is terug iets meer gestegen. Maar het protest van één ploeg weegt niet op tegen het stilzwijgen van alle andere K11 ploegen.
Hier is een zeer belangrijke rol voor het SfP weg gelegd. Als zij nationaal niets organiseren, kunnen ze er beter mee ophouden...
Tja een groot deel van de raad van bestuur bestaat dan ook uit G4 uithangers.

Iemand van Anderlecht, RC Genk en AA Gent. Dan is de vraag in welke maten zij hun bestuurders gaan tegenwerken? Denk dat het maar in beperkte mate gaat zijn.

Voort heb je nog:
De voorzitter: supporter van Standard
+ Iemand van KVM

Dus dat maakt 3 tegen 2.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1465
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Krisaias »

Dreke schreef:
enerkey schreef:Tja zo is het op alle gebied. Neem nu dat play-off gedoe. De enigste supporters die er tegen geprotesteerd hebben zijn die van de kakkers. Dat is vechten tegen de bierkaai. De spandoeken hebben nu wel in de samenvatting gehaald. Mijn achting voor de Mechelaars is terug iets meer gestegen. Maar het protest van één ploeg weegt niet op tegen het stilzwijgen van alle andere K11 ploegen.
Hier is een zeer belangrijke rol voor het SfP weg gelegd. Als zij nationaal niets organiseren, kunnen ze er beter mee ophouden...
Zal ook wel gebeuren. Morgen is er een spoedvergadering van het SfP.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door omeloe »

Dreke schreef:
enerkey schreef:Tja zo is het op alle gebied. Neem nu dat play-off gedoe. De enigste supporters die er tegen geprotesteerd hebben zijn die van de kakkers. Dat is vechten tegen de bierkaai. De spandoeken hebben nu wel in de samenvatting gehaald. Mijn achting voor de Mechelaars is terug iets meer gestegen. Maar het protest van één ploeg weegt niet op tegen het stilzwijgen van alle andere K11 ploegen.
Hier is een zeer belangrijke rol voor het SfP weg gelegd. Als zij nationaal niets organiseren, kunnen ze er beter mee ophouden...
Indien 80% van de fans tegen Play-Offs zijn , dan is er toch een mooie oplossing . Dat ze volgend seizoen gewoon geen abo nemen en thuis blijven . Het seizoen haalt dan het einde niet . Ik ben verleden jaar principieel niet naar PO1 geweest maar velen van jullie waren zo blij als een kind . Heb je nu die nieuwe degradatieregel al gezien ? Hoe zielig , maar met mijn voeten spelen ze niet meer . Ik ben gedegouteerd over het voetbal in België , opportunistische supporters incluis .
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1465
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Krisaias »

enerkey schreef:
Dreke schreef:
enerkey schreef:Tja zo is het op alle gebied. Neem nu dat play-off gedoe. De enigste supporters die er tegen geprotesteerd hebben zijn die van de kakkers. Dat is vechten tegen de bierkaai. De spandoeken hebben nu wel in de samenvatting gehaald. Mijn achting voor de Mechelaars is terug iets meer gestegen. Maar het protest van één ploeg weegt niet op tegen het stilzwijgen van alle andere K11 ploegen.
Hier is een zeer belangrijke rol voor het SfP weg gelegd. Als zij nationaal niets organiseren, kunnen ze er beter mee ophouden...
Tja een groot deel van de raad van bestuur bestaat dan ook uit G4 uithangers.

Iemand van Anderlecht, RC Genk en AA Gent. Dan is de vraag in welke maten zij hun bestuurders gaan tegenwerken? Denk dat het maar in beperkte mate gaat zijn.

Voort heb je nog:
De voorzitter: supporter van Standard
+ Iemand van KVM

Dus dat maakt 3 tegen 2.
Toch heeft de Algemene Vergadering van het SfP zich al tegen de play offs uitgesproken...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie