K.STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Marthy Mc Fly »

minuut 65 en het is zo ver 0 - 1
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door voetballiefhebber »

match is gespeeld

nu kan Brepoels enkel nog kleuters inbrengen :roll:
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Coach373 »

Sorry maar dit is echt Zwak!
Eersteklasse onwaardig!
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Messi »

Eigenlijk verdienen we om naar tweede klasse te gaan gezien het bedenkelijke niveau dat we dit seizoen gehaald hebben. En tweede klasse komt iedere wedstrijd dichterbij...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door lindoke »

Schouterden met DE kans op 35 cm van de doellijn.........over getrapt :zot:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Messi »

0-1 Eindstand.

Weer een onstellend zwakke wedstrijd en weer een stap dichter bij tweede klasse.

Dat fameuze aantal thuiswedstrijden staat nu nog op 3.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door voetballiefhebber »

Buiten een vrije trap van Mennes hebben we geen kansen van STVV gezien, van KV niet veel meer, maar zij kunnen nog kwaliteit inbrengen terwijl STVV alleen nog kleuters heeft om in te brengen of in de reguliere competitie derderangs nieuwkomers
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door lindoke »

Voila, weeral verloren!!! Schandalig slecht gespeeld. Ze hebben even in het spel kunnen komen omdat Mechelen gas terug nam nadat ze op voorsprong gekomen waren. Wat een pottegestamp zeg!!!

Het gaat toch nog een half mirakel vergen om met dit zootje in eerste te blijven :mad:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
nieuw stvv
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:59

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door nieuw stvv »

spijtig maar zo voetbal haal je geen enkel punt meer
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Messi »

nieuw stvv schreef:spijtig maar zo voetbal haal je geen enkel punt meer
Idd, dan kun je nog 27 thuiswedstrijden hebben, zo haal je geen punten.

We mogen Charleroi, Lierse of Eupen dankbaar zijn als we toch nog in eerste klasse blijven want we verdienen het niet, we zijn niet eersteklassewaardig.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Brusselmans »

Brusselmans schreef:Potstamperij.
Balcontroles = zero.
Voorzetten = dramatisch slecht.
Overzicht = zero.
Combinaties = zero.

Gratis op Belgacom, het zou een schande zijn moest daarvoor moeten betaald worden.

Tweede-klasse niveau, in de onderste regionen ergens.
Idem tweede helft.
Nog maar eens niet gescoord, de hoeveelste match is dat al ?
Geen enkele kans.
Pffff, tweede klasse is het enige rechtvaardige voor deze ploeg.

Wat zal het nu zijn ? Ahja, nog 3 thuismatchen, daar zal het wel gebeuren, en daarna nog twee, en daarna nog één ....
Forget it, geen enkel punt wordt nog gehaald.
Deferm staat nog maar eens te slapen, de centrale mannen doen Hayen helemaal herleven met de lange lel, Schouterden krijgt geen bal enkele meter de lucht in, Sidibé struikelt over zijn eigen voeten (man man wat een biet), Delorge brengt niks bij.
De enige die min of meer OK was, was Wagemaekers.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jack »

Wauw, zit in de auto op de terugweg, achteraf had ik liever de 0-5 gehad. Dan had ik nu nog ten minste de waan gehad dat we hadden kunnen winnen.
Heel heel heel slecht, met Schouterden en Sidibe als absolute dieptepunten.

Sent from my HTC Desire
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Johan Bamps »

Goeie samenvatting van de match:

http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_507_01" onclick="window.open(this.href);return false;

Man, man, man en ik was nog slecht gezind dat ik niet kon gaan kijken. Nu moet ik vaststellen dat ik eigenlijk content moet zijn dat ik warm binnen kon zitten.

Ik lees dat er een paar mensen schrijven dat we 2de klasse waardig zijn, maar ik ga nog verder. Met deze ploeg haal je nu in 2de misschien met heel veel moeite en geluk een plaats in de top 5. Misschien hé...
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door wim vanaken »

Zelfs bij de Kampioenen of FC Knudde spelen ze betere voetbal dan bij ons. Bende potstampers ! Heb het "schouwspel" op Belgacom-TV gevolgd én zelfs dat was het aankijken niet waard, laat staan dat ik daar 80 km zou voor rijden ! Nooit een slechtere match gezien. Lichtpunten ? Geen enkel, geen enkele speler verdient een voldoende. Als Tienen erin blijft hebben we volgend jaar terug een derby tegen de suikerjongens. Merci Roland voor je beleid, als je mij volgend seizoen 300 € BIJGEEFT voor een abo kom ik nog niet kijken !
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door wim vanaken »

Johan Bamps schreef:Ik lees dat er een paar mensen schrijven dat we 2de klasse waardig zijn, maar ik ga nog verder. Met deze ploeg haal je nu in 2de misschien met heel veel moeite en geluk een plaats in de top 5. Misschien hé...
Da's dan een héél optimistische kijk op de gang van zaken, ik denk dat je moet krabben om erin te blijven....
Plaats reactie