K.STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door omeloe »

Since '54 schreef:Beste medeforumgangers, de ploeg die u vanavond aan het werk zag was dus de ploeg van Roland Duchatelet, anno zomer 2010 min Euvrard en plus Mutombo. Iedereen ziet nu nominatief wat deze ploeg voetbaltechnisch waard is dwz een tweedeklasser. Geen énkele speler die een actie kan maken.

Dank u voor de mooie tijden Simon, Mario en Cephas en Jonathan.

Voilà, voor wie het begrijpt ... daar is het mee gezegd.
Simon en Mario zijn toppers maar Cephas en Jonathan konden deze ploeg ook niet naar een hoger niveau tillen . Trouwens , we hebben verleden jaar dikwijls heel veel geluk gehad . Wilmet was vandaag ook nergens . Dit STVV was beneden alle niveau maar Schouterden was toch wel superslecht . Man , man , man ... miserie , miserie !!!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Brusselmans »

Ondertussen de 14de match dat er niet gescoord wordt, als ik goed geteld heb.
14 van de 26 !!!

Duchatelet : een ploeg die niet scoort, verliest zijn supporters. Dit als vergelijkingspunt met uw theorie van 16 en 18 ploegen.
Mensen komen naar een stadion om doelpunten te zien.

Ben eigenlijk ook eens benieuwd welke ploeg Sidibé een vet contract gaat geven, zijn laatste slag die hij kan slaan.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door enerkey »

omeloe schreef:
Since '54 schreef:Beste medeforumgangers, de ploeg die u vanavond aan het werk zag was dus de ploeg van Roland Duchatelet, anno zomer 2010 min Euvrard en plus Mutombo. Iedereen ziet nu nominatief wat deze ploeg voetbaltechnisch waard is dwz een tweedeklasser. Geen énkele speler die een actie kan maken.

Dank u voor de mooie tijden Simon, Mario en Cephas en Jonathan.

Voilà, voor wie het begrijpt ... daar is het mee gezegd.
Simon en Mario zijn toppers maar Cephas en Jonathan konden deze ploeg ook niet naar een hoger niveau tillen . Trouwens , we hebben verleden jaar dikwijls heel veel geluk gehad . Wilmet was vandaag ook nergens . Dit STVV was beneden alle niveau maar Schouterden was toch wel superslecht . Man , man , man ... miserie , miserie !!!
Chimedza goed voor 6 doelpunten en 3 assists. Wilmet goed voor 4 doelpunten en 6 assists.
Dus tesamen waren ze goed voor een voet in 19 doelpunten. (Ze hebben geen assists aan elkaar gegeven). Dat zijn er twee meer dan het aantal doelpunten dat we dit seizoen al gemaakt hebben. Die twee spelers alleen !!!!

En nu kom jij hier zeggen dat deze twee deze ploeg niet naar een hoger niveau kunnen tillen?
Voetbal draait toch om doelpunten niet?

Ik zal u zeggen met deze twee erbij, met een Chimedza zonder blessure uiteraard, komen we nooit of te nooit in de problemen
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door enrique »

Roland heeft nu toch wat hij moet hebben. 1,25 miljoen euro in de pocket van de Profliga. Rustig in 2e klasse gaan spelen. Odoi en nog een paar pseudo vedetten verkopen en dan geeft hij er de brui aan. Hij heeft nu wel de pech dat ze naar 2e klasse gaan voor zijn bouwplannen gerealiseerd zijn.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hebben ze de voorzitter "gene kl**t willen afdraaien" ?
Dan doe je zo'n moeite met advocaat en al... En als je dan dit geserveerd krijgt...
Ik blijf er bij. Ze gaan moedwillig naar 2e. Die man heeft een verborgen agenda.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door ZANDER »

enerkey schreef:
omeloe schreef:
Since '54 schreef:Beste medeforumgangers, de ploeg die u vanavond aan het werk zag was dus de ploeg van Roland Duchatelet, anno zomer 2010 min Euvrard en plus Mutombo. Iedereen ziet nu nominatief wat deze ploeg voetbaltechnisch waard is dwz een tweedeklasser. Geen énkele speler die een actie kan maken.

Dank u voor de mooie tijden Simon, Mario en Cephas en Jonathan.

Voilà, voor wie het begrijpt ... daar is het mee gezegd.
Simon en Mario zijn toppers maar Cephas en Jonathan konden deze ploeg ook niet naar een hoger niveau tillen . Trouwens , we hebben verleden jaar dikwijls heel veel geluk gehad . Wilmet was vandaag ook nergens . Dit STVV was beneden alle niveau maar Schouterden was toch wel superslecht . Man , man , man ... miserie , miserie !!!
Chimedza goed voor 6 doelpunten en 3 assists. Wilmet goed voor 4 doelpunten en 6 assists.
Dus tesamen waren ze goed voor een voet in 19 doelpunten. (Ze hebben geen assists aan elkaar gegeven). Dat zijn er twee meer dan het aantal doelpunten dat we dit seizoen al gemaakt hebben. Die twee spelers alleen !!!!

En nu kom jij hier zeggen dat deze twee deze ploeg niet naar een hoger niveau kunnen tillen?
Voetbal draait toch om doelpunten niet?

Ik zal u zeggen met deze twee erbij, met een Chimedza zonder blessure uiteraard, komen we nooit of te nooit in de problemen
Alle wedstrijden tesamen (reguliere competitie, play-off's en barrages) op 40 wedstrijden dus had het trio Sidibe, Chimedza, Wilmet ruim 80% aandeel in het tot stand komen van onze 48 gemaakte doelpunten via gezamenlijk 26 doelpunten en 16 assists.

Met Cantaluppi liep er achteraan dan nog eens een voetballende patron, wat je in de gelegenheid stelde de bal in je ploeg te kunnen houden en gaf ook je verdedigend middenveld de gelegenheid om soms aan het doel op te duiken... zoals bijvoorbeeld Delorge met 4 doelpunten en 3 assists....
En uiteraard een keeper die je 7-tal punten zuiver pakte.

Ik ben trouwens niet akkoord als er gezegd wordt dat Wilmet niets presteerde... het eerste half uur was hij meer aanwezig dan al ons aanvallende vermogen tesamen... Tijdens de eerste helft verstuurde hij een paar flankvoorzetten waartoe geen enkele speler van ons in staat was... (tenzij ik slechte ogen heb.)

Voor Mechelen scoorde hij dit seizoen 3 keer en 6 assists in de competitie en nog twee assists in de bekercompetitie...
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Johan Bamps »

Since '54 schreef:Sommige spelers zouden zich toch wat nederiger in de media mogen opstellen en in hun droomwereld maar niet gauw spreken van een Belgische topploeg (Schouterden) of een sterke buitenlandse competitie (Odoi). Laten ze eerder al maar blij zijn dat ze in de Belgische 1ste klasse bij STVV aan de bak komen.
En toch ben ik ervan overtuigd dat als Odoi zijn loopbaan verder wil uitbouwen hij volgend seizoen weg moet bij ons. Hij moet dan naar een ploeg waar hij beter omringd zal zijn en waar hij zich kan toeleggen op zijn favoriete en waarschijnlijk beste positie, nl rechtsback.
ronnieking
Berichten: 388
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door ronnieking »

Wat we gisteren voorgeschoteld kregen van STVV is maar in één woord samen te vatten : ONMACHT :(
Als je in meer dan negentig minuten nauwelijks voor een doelkans kunt zorgen en dan een tegentreffer slikt van iemand die nauwelijks een volwaardige training in zijn benen heeft weet je het wel. Mechelen moest zelfs niet goed spelen om de drie punten (verdiend) mee naar huis te nemen.
Ik ben altijd zo positief mogelijk geweest voor toch nog een goede afloop dit seizoen, maar na gisteren.... Het wordt een hels karwei om deze ploeg uit de laatste twee te houden...
Voetballend vermogen van achteruit, creativiteit van middenvelders, iemand die een keer iets met een splijtende pas kan forceren, scherpe spits.... allemaal zaken waar we gisteren vruchteloos achter zochten.
Het is te hopen dat Guido zijn mannen terug op de rails kan krijgen voor de volgende (weer) belangrijke partij tegen Cercle... Het zal ongeveer moeten gebeuren met de spelers van gisteren, spelers die hun supporters nodig hebben maar er dan ook moeten voor zorgen dat ze die supporters achter hun krijgen. Of wordt het zondag weer een bevestiging van wel willen maar niet beter kunnen ? :(
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door zipke373 »

Al een chance dat ik er gisteren niet kon zijn...hier kan ik echt niet meer tegen.

Ik maak mij in elk geval geen illusies meer. Wat zei Brepoels weer? "We willen winnen, we moeten niet winnen..." Wel Guido, zondag moeten we wel winnen...
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Oostsupporter »

Mijn beste vrienden, je moet achter je ploeg staan maar kan niet blind blijven wat we al weken zien. In alle eerlijkheid en objectiviteit, we zijn de slechts voetballende ploeg in eerste klasse met geen mogelijkheden tot rotatie of wissels. Gisteren Sidibe, Mutombu, Schouterden, Deferm de ganse wedstrijd achter de feiten gelopen, en nie alleen gisteren, en geen wissels om die gasten te prikkelen. Ik hoor Guido graag zeggen dat ze er alles aan gedaan hebben, wel bij sommige stel ik mij daar serieuze vragen bij. En alleen op vecht en wilskracht kom je er niet, dus ik hoop da ik ongelijk heb, maar wa ik gisteren gezien heb was 2 klasse waardig. Arm STVV.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Scandic »

Wat ik gisteren zag was beneden alle peil. Ik had soms de indruk dat sommige spelers zich al dan niet bewust inhielden. Nu ben ik benieuwd wat de reactie zal zijn de komende matchen.
tweety
Berichten: 880
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door tweety »

Scandic schreef: Ik had soms de indruk dat sommige spelers zich al dan niet bewust inhielden.
Dat gevoel had ik bij momenten ook...
Er waren er bij die met de handrem op speelden om welke reden dan ook. :end:
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door wim vanaken »

tweety schreef:
Scandic schreef: Ik had soms de indruk dat sommige spelers zich al dan niet bewust inhielden.
Dat gevoel had ik bij momenten ook...
Er waren er bij die met de handrem op speelden om welke reden dan ook. :end:
Met de handrem op ? Komaan zeg, ze KUNNEN niet beter. Deze ploeg is volledig uitgeblust, zo dood als een pier, door gebrek aan kwantiteit en kwaliteit moet deze groep zich iedere match 200% geven om toch maar enkele puntjes te sprokkelen en nu is't bobijntje af. Ga morgen als voetbalmanager de baan op met in uw portefeuille onze volledige kern. Wedden dat op een tweetal na (Sidibé, Odoi) je omzeggens NIEMAND aan een andere eersteklasser kwijt kan ? Spelers als een Delorge weten dat zelf maar al te goed, die weet wat hij kan en vooral niet kan en weet ook dat hij zich gelukkig mag prijzen dat hij al zijn hele loopbaan een mooi contractje vastheeft bij STVV en heel waarschijnlijk ook na zijn carrière in één op andere functie betrokken zal worden, pas op geen verwijt naar Peter toe, ik gun hem dat helemaal, maar wil maar zeggen dat onze kern bijna nergens anders aan de bak zou komen in eerste klasse....
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Johan Bamps »

tweety schreef:
Scandic schreef: Ik had soms de indruk dat sommige spelers zich al dan niet bewust inhielden.
Dat gevoel had ik bij momenten ook...
Er waren er bij die met de handrem op speelden om welke reden dan ook. :end:
Vooral bij Odoi merkte je dat. Ik denk wel dat het vooral te maken had met het feit dat hij op 1 kaart van een schorsing staat en dat hij er tegen Cercle dus niet bij zou zijn. Op zich eigenlijk geen valabele reden want je moet er toch altijd voluit voor gaan en soms moet je dan noodgedwongen geel pakken.

Sidibé daarentegen had de dag ervoor blijkbaar buikloop gehad. Vandaar misschien zijn zwakke spel. Nu ja, misschien dus ook met de handrem op omdat de buikloop nog niet over was? :grappig: Misschien zoals de braziliaan Ronaldo een pamperke aandoen?
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door omeloe »

enerkey schreef:Chimedza goed voor 6 doelpunten en 3 assists. Wilmet goed voor 4 doelpunten en 6 assists.
Dus tesamen waren ze goed voor een voet in 19 doelpunten. (Ze hebben geen assists aan elkaar gegeven). Dat zijn er twee meer dan het aantal doelpunten dat we dit seizoen al gemaakt hebben. Die twee spelers alleen !!!!

En nu kom jij hier zeggen dat deze twee deze ploeg niet naar een hoger niveau kunnen tillen?
Voetbal draait toch om doelpunten niet?

Ik zal u zeggen met deze twee erbij, met een Chimedza zonder blessure uiteraard, komen we nooit of te nooit in de problemen
Ik heb ook hun verdienstelijke wedstrijden van verleden jaar gezien maar dit jaar is het wel wat anders . De meeste ploegmaats van vorig jaar halen dat niveau niet meer . De afwerker van die assists (Sidibe) is nog een schim van vorig jaar . We waren misschien niet in degradatiegevaar gekomen maar veel potten hadden we ook niet gebroken . Ach , ik bedoel maar dat er meerdere serieuze versterkingen moeten komen om dit STVV op niveau te krijgen .

@ZANDER : Ik heb Wilmet enkel de tweede helft gevolgd omdat hij toen meestal net voor mijn neus speelde . Ik vond hem toen matig presteren . Trouwens , ik vond het ook van KV Mechelen een matige wedstrijd . Wilmet heeft zijn diensten bewezen voor STVV en doet dat nu ook voor Mechelen maar ik vind hem niet super .
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Tompie »

Een bijzonder zwakke match.
We zijn technisch al beperkt, en deze akker maakte voetbal gewoon onmogelijk.

Dit moet één van de slechtste wedstrijden van STVV geweest zijn die ik al zag.
Ook Mechelen presteerde zeer matig, maar heeft veel meer kwaliteit, al was dit er niet echt aan te zien.

Als je speelt met jongens die te kort komen, jongens die met hun hoofd blijkbaar al elders zitten en jongens die nood hebben aan goede prestaties van voorgaande om zelf te kunnen presteren (wat dus niet het geval is), wordt het zeer moeilijk...

Klein lichtpuntje was zeker en vast Buysens, voor de rest, huilen met de pet op...

Bij Mechelen vond ik Buyens wel een belangrijke rol spelen. Wilmet begon sterk maar viel ook héél sterk terug na de rust. Toch had ik hem maar al te graag nog op Stayen zien blijven...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie