K.STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

K.STVV - KV Mechelen

Bericht door ZANDER »

Het seizoen 2010-2011 is het 21ste seizoen dat K.STVV en KV Mechelen elkaar op het hoogste niveau ontmoeten.

K.STVV THUIS:
1963-1964: 3 – 1
1965-1966: 1 – 0
1966-1967: 4 – 2
1967-1968: 1 - 2
1968-1969: 2 – 1
1971-1972: 0 – 2
1972-1973: 2 – 2
1973-1974: 1 - 1
1987-1988: 0 – 0
1988-1989: 0 - 0
1989-1990: 1 – 0
1990-1991: 0 – 3
1994-1995: 2 – 0
1995-1996: 2 – 2
1996-1997: 2 - 3
1999-2000: 3 – 1
2000-2001: 1 – 0
2002-2003: 5 – 1
2007-2008: 0 – 1
2009-2010: 5 - 2
2010-2011: ? - ?

Thuisbilan: (20 thuiswedstrijden omzetting naar driepuntentelling)

K.STVV:
35 punten op 60 (10 x winst - 5 x gelijk - 5 x verlies)
35 x gescoord - 24 tegendoelpunten (+11)

KV Mechelen:
20 punten op 60 (5 x winst - 5 x gelijk - 10 x verlies)
24 x gescoord - 35 tegendoelpunten (-11)
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door 't kanarieke »

Ich weit nie of djilings da hei al weit, ma noa de match krijge fé een goei djats werme sop van de :Roland: en da ver niks. Howpelek zitte dan de drei punte al in os tes. :drunk: :cool:

Komoan Sintruin !!!! :geelblauw:
Laatst gewijzigd door 't kanarieke op 12 dec 2010, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Halenaar »

't kanarieke schreef:Noa de match krijge fé een goei djats werme sop van de :Roland: en da ver niks, howpelijk zitte dan de drei punte al in os tes. :drunk: :cool:

Komoan Sintruin :geelblauw:
Roland en iets gratis weggeven? En dat nog voor de supporters?

Ik zou dan toch al eens gaan kijken naar de vervaldatum :mrgreen:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Since '54 »

Benteke zal, na zijn elleboogstoot op Hoefkens, waarschijnlijk niet in beroep gaan tegen zijn schorsing.

Volgens Cremasco zouden Ghomsi en Geudens, die op FC Brugge hun 5de geel gepakt hebben, dus ook niet spelen.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Alain »

De club STVV heeft geen al te beste reputatie voor wat betreft het omgaan met ex-spelers. Ik hoop dat de supporters dit wel zullen doen, en Jonathan zaterdag met respect zullen ontvangen. Bij de 0-0 in Mechelen werd hij ook al door enkelingen uitgefloten, en ik zou erg beschaamd zijn als dit op Stayen op grote schaal moest gebeuren. Die jongen is op een correcte manier vertrokken en heeft zich tot het laatste moment gegeven voor STVV.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jack »

Alain schreef:De club STVV heeft geen al te beste reputatie voor wat betreft het omgaan met ex-spelers. Ik hoop dat de supporters dit wel zullen doen, en Jonathan zaterdag met respect zullen ontvangen. Bij de 0-0 in Mechelen werd hij ook al door enkelingen uitgefloten, en ik zou erg beschaamd zijn als dit op Stayen op grote schaal moest gebeuren. Die jongen is op een correcte manier vertrokken en heeft zich tot het laatste moment gegeven voor STVV.
Is inderdaad totaal onnodig om hem uit te fluiten.
Hij heeft zich correct ingezet nadat hij tekende bij KVM.
Als hij logo kust na een schitterende goal, dan zal ik misschien even "boe" roepen! :)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Since '54 »

Alain schreef:De club STVV heeft geen al te beste reputatie voor wat betreft het omgaan met ex-spelers. Ik hoop dat de supporters dit wel zullen doen, en Jonathan zaterdag met respect zullen ontvangen. Bij de 0-0 in Mechelen werd hij ook al door enkelingen uitgefloten, en ik zou erg beschaamd zijn als dit op Stayen op grote schaal moest gebeuren. Die jongen is op een correcte manier vertrokken en heeft zich tot het laatste moment gegeven voor STVV.
Absoluut waar. Ik pleit dan ook voor een applaus voor Wilmet en zeker niet voor vooringenomenheid en/of uitfluiten. Het zou veel meer zeggen van ons als STVV supporters dan van Wilmet of KV Mechelen die op een eerlijke manier met STVV hebben gehandeld.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Ozzy »

Since '54 schreef:
Alain schreef:De club STVV heeft geen al te beste reputatie voor wat betreft het omgaan met ex-spelers. Ik hoop dat de supporters dit wel zullen doen, en Jonathan zaterdag met respect zullen ontvangen. Bij de 0-0 in Mechelen werd hij ook al door enkelingen uitgefloten, en ik zou erg beschaamd zijn als dit op Stayen op grote schaal moest gebeuren. Die jongen is op een correcte manier vertrokken en heeft zich tot het laatste moment gegeven voor STVV.
Absoluut waar. Ik pleit dan ook voor een applaus voor Wilmet en zeker niet voor vooringenomenheid en/of uitfluiten. Het zou veel meer zeggen van ons als STVV supporters dan van Wilmet of KV Mechelen die op een eerlijke manier met STVV hebben gehandeld.
Gaf trouwens al aan dat hij liever bij Stvv gebleven was maar RD oordeelde daar anders over.
Is in mijn ogen nog steeds niet volwaardig vervangen en zijn zes vervangers hebben nooit kunnen bekoren op deze plaats.
Met Wilmet erbij zou Sidi zijn doelpunten ook opgedreven hebben met zo een drie a vier doelpunten.
Van mij krijgt hij absoluut applaus maar als de wedstrijd begint heb ik geen interesse in het spel van Mechelen maar zal ik supporteren voor onze kanaries.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door lindoke »

Mits winst kunnen we dit weekend alweer een "gouden" zaak doen. GBA en Lierse moeten respectievelijk tegen Gent en Genk en zie die twee dit weekend dus weinig rapen. Als we de drie punten kunnen pakken zouden we dus 14 punten kunnen uitlopen op Lierse en moet er volgens mij al veel gebeuren om nog in de problemen te komen dit seizoen. Al besef ik maar al te goed dat we er bijlange nog niet zijn maar het zou er dan toch al goed uit beginnen zien. Indien we niks tegen KV Mechelen halen en onze rechtstreekse degradatieconcurrenten ook niet zijn we nog altijd winnaar. Iedere wedstrijd dat er minder gespeelt kan worden naar het einde toe vergroot onze kansen om erin te blijven drastisch. Wat het beste resultaat voor ons is tussen Eupen en Charleroi is moeilijk te zeggen. Misschien dat een gelijkspel nog het beste voor ons zou zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Since '54 »

Volgens de STVV-site :

STVV krijgt zaterdag KV Mechelen op bezoek. Na de wedstrijd is het 'nog meer ambiance' in de grote horecazaal onder Tribune Oost (grote zittribune). Er valt een schitterende prijs te winnen op de kerstparty!

De toog van Sector L wordt gesloten na de pauze. Na de wedstrijd is iedereen van harte welkom op de kerstparty van STVV. De zaal wordt in een kerstkleedje gestopt. Het zal ook niet ontbreken aan geel en blauw.

De spelers en de technische staf zakken naar de kerstparty af voor een aantal interviews. Ze delen ook handtekeningenkaarten uit.

Er is niet alleen gratis soep voorzien. De prijzen van de kerstparty-tombola mogen gezien worden: een bon van Vavantas, een TV-flatscreen, ... én 'last but not least' een trip naar het Three Corners Hotel in Egypte. Het gaat om een week all-inclusive, op te nemen buiten de schoolvakanties. Deze prijs wordt aangeboden door The Three Corners en Sunways.

Opgelet! Deze hoofdprijs wordt verloot onder de abonneehouders. Er geldt één voorwaarde: je moet aanwezig zijn op kerstparty.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Jack »

Since '54 schreef:Er geldt één voorwaarde: je moet aanwezig zijn op kerstparty.
En hoelaat is de verloting dan? Laat zeker? :)
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Motörhead »

Jack schreef:
Since '54 schreef:Er geldt één voorwaarde: je moet aanwezig zijn op kerstparty.
En hoelaat is de verloting dan? Laat zeker? :)
Ik zal nog wel niet weg zijn dan. :beer:
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Dries Herbots »

Gelukkig dat Ghomsi, Geudens en Benteke niet meedoen, dat zijn toch 3 sleutelspelers. Je moet vooral Mununga en... jawel Wilmet uit de match houden
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Dries Herbots »

Ik zou starten met Mutombo en als die leeg is in de 60-70ste minuut Antheunis inbrengen.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KV Mechelen

Bericht door Since '54 »

Wedstrijd afgelast door Sam Loeman om 19.40 !!!

Voorzitter Duchatelet terecht woedend: 'Wij hebben er alles aan gedaan en de mat was wél bespeelbaar'! :mad:

Marc Brys blaasde wrm en koud: 'De met was wel bespeilbaar moar toch leivensgevoarlek' Wat is dat voor ene groenekoolachtige uitspraak. :roll:

Persoonlijk denk ik dat Sam Loeman geen goesting had.
Plaats reactie