Prono STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
jukke
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 nov 2010, 18:45

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door jukke »

ik tip op een afgelasting.

Wat Sidibé betreft: ja, hij wordt gelinkt aan KVM. Maar hij laat de deur met STVV eveneens op een kier. Als er een degelijk voorstel komt met goede cijfertjes en duur blijft hij gewoon op Stayen. Ik zou als ik van RD ben hem een contract van 3 jaar plus optie aanbieden. Ben er quasi zeker van dat hij dan blijft...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door zipke373 »

jukke schreef:ik tip op een afgelasting.

Wat Sidibé betreft: ja, hij wordt gelinkt aan KVM. Maar hij laat de deur met STVV eveneens op een kier. Als er een degelijk voorstel komt met goede cijfertjes en duur blijft hij gewoon op Stayen. Ik zou als ik van RD ben hem een contract van 3 jaar plus optie aanbieden. Ben er quasi zeker van dat hij dan blijft...
Zelfde gedacht bij mij en anders moet je hem nu maar verkopen en een vervanger binnenhalen. RD is toch een zakenman, niet? Of je geeft hem een langdurig contract of je doet gewoon aan kapitaalsvernietiging...
frits
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 dec 2010, 12:26

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door frits »

volgens hbvl is sidibe zeer twijfelachtig voor deze avond heeft gisteren de laatste training overgeslaan wegens een blessure aan de kleine teen zou eventueel kunnen spelen met een inspuiting ben benieuwd
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door Goody »

0 - 1 - Wilmet ;)
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door Goody »

jukke schreef:ik tip op een afgelasting.

Wat Sidibé betreft: ja, hij wordt gelinkt aan KVM. Maar hij laat de deur met STVV eveneens op een kier. Als er een degelijk voorstel komt met goede cijfertjes en duur blijft hij gewoon op Stayen. Ik zou als ik van RD ben hem een contract van 3 jaar plus optie aanbieden. Ben er quasi zeker van dat hij dan blijft...
Denk je echt dat die gasten hier staan te springen om bij RD & C° te blijven :zot:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door ZANDER »

Net als tegen KV Kortrijk (vanwege hun geschorsten) een ideaal moment om KV Mechelen te bekampen.

Marc Brys heeft tot nu toe nog maar zeer weinig moeten wijzigen aan zijn "basisconcept (team).

Nu staan Ghomsi, Geudens en Benteke aan de kant wegens schorsing.
Waarschijnlijk in hun plaats aan de aftrap, De Witte, Vidarsson en Wilmet (deze laatste stond vorige speeldag niet in de basis)... ook achter Destorme staat momenteel nog een vraagteken of hij speelklaar gaat zijn.

Dus toch maar hopen dat de wedstrijd kan gespeeld worden en dat de aangekondigde sneeuwval een beetje op zich laat wachten...

Mijn prono: 2 - 1
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door Dreke »

De buienradar (niet altijd even betrouwbaar, maar toch) geeft aan dat het voor vanavond niet zal sneeuwen.
A loyal football fan only supports the shirt...
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door ZANDER »

Dreke schreef:De buienradar (niet altijd even betrouwbaar, maar toch) geeft aan dat het voor vanavond niet zal sneeuwen.
Lokeren - Cercle Brugge werd om 17.00 uur door de scheidrechter al afgelast wegens ijsvorming op het veld ?

Voor Cercle Brugge en Lokeren is dit net als KV Mechelen al de tweede uitgestelde wedstrijd.
Laatst gewijzigd door ZANDER op 18 dec 2010, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bojan Joskamp
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 dec 2010, 15:52

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door Bojan Joskamp »

De match is afgelast...

Veld lag er volgens de aanwezige supporters goed bij, maar scheidsrechter had blijkbaar geen zin om zijn schoentjes nat te maken...
Voor Mechelen al de derde match die afgelast is, de bond gaat lachen!
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door ZANDER »

Bojan Joskamp schreef:De match is afgelast...

Veld lag er volgens de aanwezige supporters goed bij, maar scheidsrechter had blijkbaar geen zin om zijn schoentjes nat te maken...
Voor Mechelen al de derde match die afgelast is, de bond gaat lachen!
Ik denk dat in de eerste plaats KV Mechelen zelf er niet mee kan lachen.

Tussen 6 november tot nu 18 december heeft KV Mechelen maar 3 van hun 6 competitiewedstrijden kunnen spelen... 3 wedstrijden in 42 dagen dus....

Allemaal wedstrijden op verplaatsing: Eupen, Lierse en nu K.STVV
Gebruikersavatar
Bojan Joskamp
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 dec 2010, 15:52

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door Bojan Joskamp »

Daarnet op Belgacom TV de reacties van beide kampen gezien.

:Roland: was razend :D Midden in het interview liep hij zonder boe of bah weg.
Volgens Brys is de afgelasting enkel maar te danken aan het slechte werk van de terreinverzorgers, terwijl zij er deze week alles aan gedaan hebben om de match te laten doorgaan...
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door Mobius »

Allez, "DE TENT" zal nu wel serieus ter discussie komen te staan denk ik. En ik had zo een zin in een matchke. Ik ben eens curieus hoe dit weer gaat aflopen. Ik zou er niet van staan opkijken als we de eersten zullen zijn die een 0-5 krijgen hiervoor.
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door Messi »

jukke schreef:ik tip op een afgelasting.

Wat Sidibé betreft: ja, hij wordt gelinkt aan KVM. Maar hij laat de deur met STVV eveneens op een kier. Als er een degelijk voorstel komt met goede cijfertjes en duur blijft hij gewoon op Stayen. Ik zou als ik van RD ben hem een contract van 3 jaar plus optie aanbieden. Ben er quasi zeker van dat hij dan blijft...
Als dieje Loeman dat consequent bij iedere match toepast fluit hij geen enkele match meer deze winter. Bende hypocrieten bij de voetbalbond. Ben RAZEND :bat:
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door Messi »

ZANDER schreef:
Bojan Joskamp schreef:De match is afgelast...

Veld lag er volgens de aanwezige supporters goed bij, maar scheidsrechter had blijkbaar geen zin om zijn schoentjes nat te maken...
Voor Mechelen al de derde match die afgelast is, de bond gaat lachen!
Ik denk dat in de eerste plaats KV Mechelen zelf er niet mee kan lachen.

Tussen 6 november tot nu 18 december heeft KV Mechelen maar 3 van hun 6 competitiewedstrijden kunnen spelen... 3 wedstrijden in 42 dagen dus....

Allemaal wedstrijden op verplaatsing: Eupen, Lierse en nu K.STVV
KV Mechelen hoopt op een forfait. Dat merk je direct aan hoe Brys reageert met zijn kritiek op de veldverzorgers die de godganse week keihard aan het werken waren, getuigt van geen respect. :headbang:

Ben eens benieuwd of Loeman dat iedere wedstrijd consequent gaat toepassen. Als dat zo zou zijn fluit die man geen wedstrijden meer deze winter.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Prono STVV - KV Mechelen

Bericht door bruintje67 »

STVV - KV Mechelen moet dan toch worden gespeeld.
KVM kan weer gaan bleiten bij de bond :grappig:
Plaats reactie