Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Alles over de wedstrijden van STVV
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door StvvBoy »

Halenaar schreef:Wie hier nog niet vermeld is geweest: Erichot. Speelde een zeer sterke wedstrijd.
Inderdaad heeft een paar keer ook met zijn lange benen net op tijd de bal kunnen wegnemen of ze waren alleen door. Speelde heel sterk.
Dirk
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:43

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door Dirk »

Er zijn hier heel wat mensen (bijna iedereen heb ik de indruk) die De Winter een geweldige keeper vinden. Dan zal ik wel niks van voetbal kennen, ik heb geen moeite om dat toe te geven, maar ik vind hem na 3 zeer bedenkelijke tussenkomsten in 2 matchen, klaar om afgeserveerd te worden. En ik ben in goed gezelschap: In 3 jaar AZ was blijkbaar niemand overtuigd, en noch YF noch COL vonden het de moeite om hem op te stellen, tenzij toen het niet anders kon...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door STVV-fan »

Dirk schreef:Er zijn hier heel wat mensen (bijna iedereen heb ik de indruk) die De Winter een geweldige keeper vinden. Dan zal ik wel niks van voetbal kennen, ik heb geen moeite om dat toe te geven, maar ik vind hem na 3 zeer bedenkelijke tussenkomsten in 2 matchen, klaar om afgeserveerd te worden. En ik ben in goed gezelschap: In 3 jaar AZ was blijkbaar niemand overtuigd, en noch YF noch COL vonden het de moeite om hem op te stellen, tenzij toen het niet anders kon...
AZ is nog van een ander kaliber daar zij vanuit hun achterban zijnde telkens vanboven moeten spelen.

Never change a winning team.
Er was geen enkele reden om Dutoit uit de goal te zetten.

Maar idd hij heeft geflaterd
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door STVV-fan »

Grammet schreef:we hadden die wedstrijd kunnen winnen, op 5 min van het einde staat STVV voor met:2-1, maar onze trainer had het verstand niet om op die moment nog een extra verdediger in te brengen
Want Nirisarike had die bal wel van de lat gekopt?

Ik vond persoonlijk ook dat hij direct na het doelpunt achteraan moest verstevigen. Maar als je dan weer ziet wat een cadeau Vis geeft doordat Asamoah hem laat vallen. Dan mocht je nog 20 verdedigers op de plein hebben staan, als die vrije trap dan komt, tja....

Maar goed
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door Jacques »

Dirk schreef:Er zijn hier heel wat mensen (bijna iedereen heb ik de indruk) die De Winter een geweldige keeper vinden. Dan zal ik wel niks van voetbal kennen, ik heb geen moeite om dat toe te geven, maar ik vind hem na 3 zeer bedenkelijke tussenkomsten in 2 matchen, klaar om afgeserveerd te worden. En ik ben in goed gezelschap: In 3 jaar AZ was blijkbaar niemand overtuigd, en noch YF noch COL vonden het de moeite om hem op te stellen, tenzij toen het niet anders kon...
Correctie: er zijn hier heel wat mensen die vinden dat je een speler niet na 2 matchen bij het huisvuil moet zetten.

De Winter en Dutoit toonden zich in de voorbereiding evenwaardig. De doelman van de kampioenenploeg behield initieel het vertrouwen, deed het goed en de andere bleef bijgevolg aan de bank gekluisterd. Simple comme bonjour.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door Mikman »

Wat nog niet gezegd is geweest: er was echt wel veel volk aanwezig zaterdag. Bijna 11.000, een pak meer dan tegen Gent (9.000). Voor de allereerste keer dat de Aldi-parking helemaal vol stond. En vlak voor de aftrap stonden er nog heel wat mensen aan te schuiven voor tickets, ik denk zelfs dat men op dat moment door de voorraad heen zat.

Zonder combi voor OHL en dure dure VIP-tickets zou het nog een stuk meer geweest zijn, bijna zeker uitverkocht.

Oorzaken? OHL-fans die de combi wilden omzeilen ( zag wel geen gejuich bij Leuvense doelpunten in STVV-vakken ) ? Veel mensen uit de regio Tienen voor wie dit een derby is? Of gewoon Kerstvoetbal ( in combinatie met zachte temperaturen ) dat aanslaat?
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door StvvBoy »

Mikman schreef:Wat nog niet gezegd is geweest: er was echt wel veel volk aanwezig zaterdag. Bijna 11.000, een pak meer dan tegen Gent (9.000). Voor de allereerste keer dat de Aldi-parking helemaal vol stond. En vlak voor de aftrap stonden er nog heel wat mensen aan te schuiven voor tickets, ik denk zelfs dat men op dat moment door de voorraad heen zat.

Zonder combi voor OHL en dure dure VIP-tickets zou het nog een stuk meer geweest zijn, bijna zeker uitverkocht.

Oorzaken? OHL-fans die de combi wilden omzeilen ( zag wel geen gejuich bij Leuvense doelpunten in STVV-vakken ) ? Veel mensen uit de regio Tienen voor wie dit een derby is? Of gewoon Kerstvoetbal ( in combinatie met zachte temperaturen ) dat aanslaat?
Misschien hebben vele een ticket als kerst cadeau gekregen? Viel mij ook op dat er echt enorm veel volk was.

Ook omdat het de laaste speeldag is van het jaar zullen sommigen toch nog eens gekomen zijn? Ik weet het niet maar was er alvast verbaasd van.

Heb wel enkele Leuvense supporters zien juichen in het vak waar ik zat bij de 2 - 2 ...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door Tompie »

Was het ook geen personeelsfeest van het Sint-Trudo ziekenhuis?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door STVV-fan »

Tompie schreef:Was het ook geen personeelsfeest van het Sint-Trudo ziekenhuis?
Niet echt personeelsfeest. Maar ze hebben wel kaarten gehad voor de thematribune.

10000 man is idd wel wat veel voor deze tijd van het jaar. Maar kom, maakt niet uit, veel geluid was er toch niet te horen (soms terecht), maar vooral niet na de 2-1 van Mahlangu (onbegrijpelijk eigenlijk).
Gargamel
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 mei 2015, 19:05

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door Gargamel »

STVV-fan schreef:
10000 man is idd wel wat veel voor deze tijd van het jaar. Maar kom, maakt niet uit, veel geluid was er toch niet te horen (soms terecht), maar vooral niet na de 2-1 van Mahlangu (onbegrijpelijk eigenlijk).
Wat gij durft te zeggen.. Tegen de voorlaatste spelen, lange tijd 0-1 achter staan en toch dikke sfeer, zowat de hele match lang. Volgens mij hebt ge dan toch een andere match gezien hoor, dat er veel sfeer was werd zelfs aangehaald door Ferrera.. Natuurlijk niet de sfeer van de top matchen maar toch, ondanks de inzetloze eerste helft, is de spionkop blijven zingen. Ge moest u schamen.
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door VaNeSsA »

Mikman schreef:Wat nog niet gezegd is geweest: er was echt wel veel volk aanwezig zaterdag. Bijna 11.000, een pak meer dan tegen Gent (9.000). Voor de allereerste keer dat de Aldi-parking helemaal vol stond. En vlak voor de aftrap stonden er nog heel wat mensen aan te schuiven voor tickets, ik denk zelfs dat men op dat moment door de voorraad heen zat.

Zonder combi voor OHL en dure dure VIP-tickets zou het nog een stuk meer geweest zijn, bijna zeker uitverkocht.

Oorzaken? OHL-fans die de combi wilden omzeilen ( zag wel geen gejuich bij Leuvense doelpunten in STVV-vakken ) ? Veel mensen uit de regio Tienen voor wie dit een derby is? Of gewoon Kerstvoetbal ( in combinatie met zachte temperaturen ) dat aanslaat?
Ik zat in de VIP tribune en daar zat toch een supporter of 6 van OHL
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door STVV-fan »

Gargamel schreef:
STVV-fan schreef:
10000 man is idd wel wat veel voor deze tijd van het jaar. Maar kom, maakt niet uit, veel geluid was er toch niet te horen (soms terecht), maar vooral niet na de 2-1 van Mahlangu (onbegrijpelijk eigenlijk).
Wat gij durft te zeggen.. Tegen de voorlaatste spelen, lange tijd 0-1 achter staan en toch dikke sfeer, zowat de hele match lang. Volgens mij hebt ge dan toch een andere match gezien hoor, dat er veel sfeer was werd zelfs aangehaald door Ferrera.. Natuurlijk niet de sfeer van de top matchen maar toch, ondanks de inzetloze eerste helft, is de spionkop blijven zingen. Ge moest u schamen.
I


D



C


ik blijf bij mijn woorden.
castvv
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 jul 2011, 23:16

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door castvv »

Mikman schreef: En vlak voor de aftrap stonden er nog heel wat mensen aan te schuiven voor tickets, ik denk zelfs dat men op dat moment door de voorraad heen zat.
Idd. Wij stonden tien minuten voor tijd nog aan te schuiven maar konden enkel nog tickets van 35 euro verkrijgen. Noodgedwongen dan onze centjes maar gespendeerd in cafe du Soleil en daar de match gevolgd. En achter ons stond er nog zeker ne man of vijftig.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door omeloe »

STVV-fan schreef:
Gargamel schreef:
STVV-fan schreef:
10000 man is idd wel wat veel voor deze tijd van het jaar. Maar kom, maakt niet uit, veel geluid was er toch niet te horen (soms terecht), maar vooral niet na de 2-1 van Mahlangu (onbegrijpelijk eigenlijk).
Wat gij durft te zeggen.. Tegen de voorlaatste spelen, lange tijd 0-1 achter staan en toch dikke sfeer, zowat de hele match lang. Volgens mij hebt ge dan toch een andere match gezien hoor, dat er veel sfeer was werd zelfs aangehaald door Ferrera.. Natuurlijk niet de sfeer van de top matchen maar toch, ondanks de inzetloze eerste helft, is de spionkop blijven zingen. Ge moest u schamen.
I


D



C


ik blijf bij mijn woorden.
De spionkop is wel blijven zingen :clap: , op tribune-west was er wel weinig animo . In vergelijking met het spelpeil in de eerste helft vond ik dat er nog veel sfeer was . Ik had veel minder geestdrift ! :lol:
Gargamel
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 mei 2015, 19:05

Re: Speeldag 21: STVV - Oud Heverlee Leuven

Bericht door Gargamel »

omeloe schreef: De spionkop is wel blijven zingen :clap: , op tribune-west was er wel weinig animo . In vergelijking met het spelpeil in de eerste helft vond ik dat er nog veel sfeer was . Ik had veel minder geestdrift ! :lol:
Ik doelde inderdaad op de spionkop, de rest van het stadion zingt zelden eens mee.. Ze vinden het zelfs niet de moeite om eens recht te staan bij de enkele keer dat dit nog wordt gevraagd(nu al tijdje geleden), laat staan mee te zingen.. Zeer jammer. Het is misschien mijn naïeve ik, maar in mijn ogen waren we nooit in staat geweest deze achterstand om te buigen in een 2-1, indien de ploeg niet zo zou zijn gesteund door de spionkop. Afwijkende meningen zullen natuurlijk wel weer afkomen met het feit dat we alsnog hebben gelijk gespeeld, hierover kan je blijven discussiëren, ieder zijn waarheid. Dus STVV-fan, het moet wel geweest zijn dat u niet in het stadion was, want dit was zonder twijfel de meest sfeervolle thuismatch tot nu toe (op de top matchen tegen Brugge,Genk & Standard na uiteraard).
Plaats reactie