Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Alles over de wedstrijden van STVV
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door VaNeSsA »

panter schreef:Opgepast match is morgen om 20 uur!!!!!!
Nog nieuws ter info: voor de mannen die hun vrouwke meenemen of voor de dames hier aanwezig: handtassen nog steeds niet toegelaten!!
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Caravaggio »

Ik wist niet goed waar te droppen...mss is het ook pietpraat... of mss is de echte degradatie-ploeg al zo goed als bekend....aangezien het om een 6 puntenmatch gaat vanav. ...
https://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lee ... welz-nabij
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door toyotacorolla »

Interesse voor Schoofs vanuit Gent. Gaat die vanavond voluit gaan met de kans op een blessure?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Interesse voor Schoofs vanuit Gent. Gaat die vanavond voluit gaan met de kans op een blessure?
Schoofs is ene die met zijn voeten op de grond blijft, ik denk dat Robke naar meer clubs kan dan Gent (daar reken ik Standard en Genk onder).
Robke zal tenminste (of er zou iets wereldschokkends moeten gebeuren) tot het einde van het seizoen blijven en dan gun ik hem zijn transfer naar een topclub!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door STVV-fan »

Caravaggio schreef:Ik wist niet goed waar te droppen...mss is het ook pietpraat... of mss is de echte degradatie-ploeg al zo goed als bekend....aangezien het om een 6 puntenmatch gaat vanav. ...
https://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lee ... welz-nabij
Wie weet....
Bij Beerschot is het ook plots snel gegaan.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Caravaggio »

STVV-fan schreef:
Caravaggio schreef:Ik wist niet goed waar te droppen...mss is het ook pietpraat... of mss is de echte degradatie-ploeg al zo goed als bekend....aangezien het om een 6 puntenmatch gaat vanav. ...
https://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lee ... welz-nabij
Wie weet....
Bij Beerschot is het ook plots snel gegaan.
Ik geloof eerder in een farçe ... al is RMP de ploeg die van als eerste mag degraderen, gedrocht van een club

Een kemphaan op het Westelse forum:
Ik hoop zo erg op een klinkende overwinning van onze jongens, al was het maar om alle extra- sportieve maatregelen van de fruitboeren een hak te zetten. Met name:

De zeer onnodige combi-regeling. Bestaat er daar een reglement over? Kan je dat als ploeg zo maar zelf beslissen? Moeten er duidelijke signalen zijn, dat de uitsupporters een gevaar zijn voor de ontvangende ploeg. OF moet je achter de schermen een rijke mecenas hebben met wat politieke invloed die zulke dingen kan geregeld krijgen bij de bond. En voor wie een extra inkomen van de bezoekende ploeg niet opweegt, tegen het nog grotere verschil in sportieve support.

Duchâtelet: hij heeft niets te maken met STVV en ook niet met standard. Gelukkig maar, want dit zou in strijd zijn met het reglement van KBVB. De transfers in en uit zijn louter toeval. Belangenvermenging?

Het kunstgras, dat dan bovendien nog eens ongelijk besproeid wordt.
Ik ben eens benieuwd of ze dat nog toepassen. Want ook daarover bestaan er regels ...

De 0-3 vernedering in eigen huis recht zetten ( oke dit is niet extra-sportief, hoewel we toen wel HVV als trainer hadden, en zij de trainer van Luik).

En omdat het verdorie belangrijk is, ook punten ( en dat is dus meer dan 1 ) te pakken buitenshuis ...

Komaan Westerlo, we maken appelmoes !!!

:grappig: :grappig:
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door STVV-fan »

Caravaggio schreef:
STVV-fan schreef:
Caravaggio schreef:Ik wist niet goed waar te droppen...mss is het ook pietpraat... of mss is de echte degradatie-ploeg al zo goed als bekend....aangezien het om een 6 puntenmatch gaat vanav. ...
https://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lee ... welz-nabij
Wie weet....
Bij Beerschot is het ook plots snel gegaan.
Ik geloof eerder in een farçe ... al is RMP de ploeg die van als eerste mag degraderen, gedrocht van een club

Een kemphaan op het Westelse forum:
Ik hoop zo erg op een klinkende overwinning van onze jongens, al was het maar om alle extra- sportieve maatregelen van de fruitboeren een hak te zetten. Met name:

De zeer onnodige combi-regeling. Bestaat er daar een reglement over? Kan je dat als ploeg zo maar zelf beslissen? Moeten er duidelijke signalen zijn, dat de uitsupporters een gevaar zijn voor de ontvangende ploeg. OF moet je achter de schermen een rijke mecenas hebben met wat politieke invloed die zulke dingen kan geregeld krijgen bij de bond. En voor wie een extra inkomen van de bezoekende ploeg niet opweegt, tegen het nog grotere verschil in sportieve support.

Duchâtelet: hij heeft niets te maken met STVV en ook niet met standard. Gelukkig maar, want dit zou in strijd zijn met het reglement van KBVB. De transfers in en uit zijn louter toeval. Belangenvermenging?

Het kunstgras, dat dan bovendien nog eens ongelijk besproeid wordt.
Ik ben eens benieuwd of ze dat nog toepassen. Want ook daarover bestaan er regels ...

De 0-3 vernedering in eigen huis recht zetten ( oke dit is niet extra-sportief, hoewel we toen wel HVV als trainer hadden, en zij de trainer van Luik).

En omdat het verdorie belangrijk is, ook punten ( en dat is dus meer dan 1 ) te pakken buitenshuis ...

Komaan Westerlo, we maken appelmoes !!!

:grappig: :grappig:
Blijkbaar stond die kerel ook niet echt vooraan toen ze het verstand uitgedeeld hebben

:roll: :roll: :roll:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Jones »

Zijn er al live-streams ?
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door toyotacorolla »

Zwakke match
41 ste minuut Dutoit red de meubelen.
Twee dikke kansen voor Westerlo.

Wie het eerst scoort wint de match.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Jack »

Brr, compleet slaapverwekkend tot minuut 35 ofzo.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door STVVninof »

Nu kreeg Tchite toch wel al wat degelijke ballen, maar doet er toch zo weinig mee. Verliest elk duel en loopt vaak buitenspel
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door toyotacorolla »

1-0 Malanghu
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door toyotacorolla »

1-1 De Ceulaer
Stvv het betere werk nu.
1-2 penalty, onterecht volgens mij
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door darion »

1-2 penalty

Stvv verliest de match die het moest winnen.. Dat kennen we zeker? Pfffff
Degradatievoetbal de volgende weken mijn gedacht.
En scheidsrechter, als gij geen geld hebt gehad dan weet ik het ook niet meer!!!
Plaats reactie