Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Alles over de wedstrijden van STVV
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Caravaggio »

a.s. zaterdag 23/01 - staat deze 6 puntenmatch op het programma..

Krijgt Yaya een basisplaats? Zijn Boli & Angban fit? Krijgt men Allan Rodrigues de Souza speelgerechtigd ?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: STVV - Kvc Westerlo

Bericht door StvvBoy »

Caravaggio schreef:a.s. zaterdag 23/01 - staat deze 6 puntenmatch op het programma..

Krijgt Yaya een basisplaats? Zijn Boli & Angban fit? Krijgt men Allan Rodrigues de Souza speelgerechtigd ?
Boli & Angban moet je niet op hopen. Zelf al zouden ze terug "fit" zijn dan zou het enkel als invaller zijn voor 10 - 15 minuten (hebben maanden geen wedstrijd gespeeld)

Ik hoop dat Ono er wel terug bij is. Die jong is enorm belangrijk. Hopelijk is Allan er ook bij. Ben enorm benieuwd naar zijn talent want volgens enkele Liverpool fans is hij echt een enorm talent. Yaya zou ik persoonlijk in de basis droppen als hij dit fysiek aankan. Hopelijk kunnen w na deze speeldag zeggen dat we gered zijn . :D
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Haseveleon »

Ik zou zo spelen als Boli,Angban en Ono er nog niet terug bij zijn.. En Rherras is serieus :geelblauw:

-----------------------------Dutoit------------------------------

-------------Nirisarike----Erichot----Fernandez-------------

---Dussaut-------------------------------------------Cuevas---

----------------------Allan--------Mayhlangu------------------

----------------------------Schoofs------------------------------

-----------------Thichté-------------Rherras-------------------

Soumahoro nog achter de hand..
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door STVV-fan »

Haseveleon schreef:Ik zou zo spelen als Boli,Angban en Ono er nog niet terug bij zijn.. En Rherras is serieus :geelblauw:

-----------------------------Dutoit------------------------------

-------------Nirisarike----Erichot----Fernandez-------------

---Dussaut-------------------------------------------Cuevas---

----------------------Allan--------Mayhlangu------------------

----------------------------Schoofs------------------------------

-----------------Thichté-------------Rherras-------------------

Soumahoro nog achter de hand..
Volledig mee akkoord! We kunnen terugplooien als het moet en kunnen dan snel uitbreken (met Rherras die voor snelheid zorgt).
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door lakie »

--------------------------------------------- Dutoit -----------------------------------------

-------- Dussaut ------------- Erichot --------------- Fernandez ------------ Cuevas ----

--------------------------------------- Allan ------- Schoofs --------------------------------

------------------------------------------------ May -------------------------------------------

----------- Soumahoro ------------------------------------------------------ Rherras ---------

------------------------------------------------ Tchité ------------------------------------------

- Ik vond Dussaut heel goed invallen op Charleroi
- Erichot er terug in... hopend dat hij zijn niveau haalt en met zijn duelkracht achteraan voor kwaliteit zorgt.
- Allan, als hij echt een groot talent is, mag hij er direct in van mij...
- Soumahoro heeft weekje kunnen meetrainen, direct de basis is, bij gebrek aan ander...
- Rherras deed het niet slecht als spits, maar laat hem toch maar op de flank staan
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door STimVV »

Niet vergeten dat Allan in Finland speelde, en dat de competitie daar reeds gedaan was in oktober. Hij speelde dus ook al bijna 3 maanden geen competitiematch meer. Hij speelde wel nog een oefenmatch met Liverpool. Ik weet niet of hij matchen met de beloften ofzo speelde de laatste periode.
Hij is nog maar 18 jaar, trainde slechts een paar keer mee, nauwelijks of geen matchritme, ik denk niet dat het dan een goed idee is om hem in zo'n belangrijke match meteen voor de leeuwen te gooien. Angban is een topper, maar hem hebben we ook geleidelijk aan gebracht, en dat terwijl hij wél een groot deel van de voorbereiding had meegemaakt.
Ik vind het ook absoluut geen goed idee om in deze cruciale match plots een spelsysteem (3-5-2) te gaan spelen dat we nog nooit speelden. Dat is vragen om problemen.
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Haseveleon »

lakie schreef:--------------------------------------------- Dutoit -----------------------------------------

-------- Dussaut ------------- Erichot --------------- Fernandez ------------ Cuevas ----

--------------------------------------- Allan ------- Schoofs --------------------------------

------------------------------------------------ May -------------------------------------------

----------- Soumahoro ------------------------------------------------------ Rherras ---------

------------------------------------------------ Tchité ------------------------------------------

- Ik vond Dussaut heel goed invallen op Charleroi
- Erichot er terug in... hopend dat hij zijn niveau haalt en met zijn duelkracht achteraan voor kwaliteit zorgt.
- Allan, als hij echt een groot talent is, mag hij er direct in van mij...
- Soumahoro heeft weekje kunnen meetrainen, direct de basis is, bij gebrek aan ander...
- Rherras deed het niet slecht als spits, maar laat hem toch maar op de flank staan
Ik zou liever een tweede spits hebben dan die driehoek op het middenveld.. al kan ik me hier wel deels in vinden.. en vind ik verdedigend Cuevas te weinig en zie ik die graag een lijn hoger.. Als je toch in hetzelfde systeem wilt blijven spelen.. al zie ik niet in waarom we niet naar een 3-5-2 kunnen gaan, mss nog een leuk alternatief:

--------------------------------------------- Dutoit -----------------------------------------

-------- Bagayoko ------------- Erichot --------------- Fernandez ------------ Cuevas ----

--------------------------------------- May ------- Schoofs --------------------------------

----------- Dussaut ------------------------------------------------------ Soumahoro ---------

--------------------------------------- Tchité ----------Rherras--------------------------------
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Dreke »

Op basis van wat wordt een speler die nog niemand heeft zien spelen (of trainen?) meteen in de basis gedropt?
A loyal football fan only supports the shirt...
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Haseveleon »

Dreke schreef:Op basis van wat wordt een speler die nog niemand heeft zien spelen (of trainen?) meteen in de basis gedropt?
Op basis van Hendrickx en Schils zijn niet goed genoeg.. en het zal vermoedelijk niet veel slechter zijn
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door toyotacorolla »

Schils heeft amper gespeeld, wat wil je dan?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Halenaar »

Schils is gewoon net wat te plat op dit niveau, Hendrickx idem. In 2de klasse zullen hun kwaliteiten meer uit de verf komen.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Dreke »

Iemand een verklaring waarom er combi geldt voor deze wedstrijd?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Jacques »

Iedereen is bang van Westerlo? Met een achterban die als bijnaam de Kemphanen draagt, kan je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn! :roll: :mrgreen:

Supportertje pesten ronde 23
Overdrijven is een kunst
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door simon »

Jacques schreef:Iedereen is bang van Westerlo? Met een achterban die als bijnaam de Kemphanen draagt, kan je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn! :roll: :mrgreen:

Supportertje pesten ronde 23

Het zen nochtans de braafste uit den hoop. Begrijpen wie begrijpen kan....
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 23: STVV - KVC Westerlo

Bericht door Krisaias »

Dreke schreef:Iemand een verklaring waarom er combi geldt voor deze wedstrijd?
Naar verluidt beslist de politie hier (en ook op vele andere plaatsen) dit toe te passen zolang er 'verhoogde terreurdreiging' is :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie