Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Alles over de wedstrijden van STVV
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door kedkedet »

de fout van Angban was d'er inderdaad ver over. Dat Defour die charge incasseerde classeer ik in de categorie "boontje komt om zijn loontje"...
Dus Luk, nie teveel compassie mee hebben ;)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door Jones »

Alle omstaanders verliezen. Valt reuze mee maar dat blijft niet duren...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door weekenders »

Jones schreef:Alle omstaanders verliezen. Valt reuze mee maar dat blijft niet duren...
Als Waasland, Moeskroen en Lokeren morgen nog verliezen, dan verliezen dit weekend de 8 onderste in het klassement.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door lindoke »

Toch wel heel triest dat we na zo een competitiestart bang naar beneden moeten kijken. En inderdaad dit blijft niet duren.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door lindoke »

Daarnet de beelden gezien van Charleroi-KVM. Er lijken soms toch duistere krachten aan het werk in onze competitie hoor. Als je ziet wat een belachelijke penalty KVM cadeau kreeg.......
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door the fan »

kedkedet schreef:de fout van Angban was d'er inderdaad ver over. Dat Defour die charge incasseerde classeer ik in de categorie "boontje komt om zijn loontje"...
Dus Luk, nie teveel compassie mee hebben ;)
Defour had toen ook al rood moeten hebben!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door STVV-fan »

the fan schreef:
kedkedet schreef:de fout van Angban was d'er inderdaad ver over. Dat Defour die charge incasseerde classeer ik in de categorie "boontje komt om zijn loontje"...
Dus Luk, nie teveel compassie mee hebben ;)
Defour had toen ook al rood moeten hebben!
Alez fan, wat zeg jij nu, een mauve janet een rode kaart geven in onze vaderlandse competitie die bol staat van de sportiviteit en het objectivisme :lol: :grappig: :lol:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door enrique »

Kunnen we een ding afspreken ?
Stoppen met een ander een gele of een rode kaart aan te naaien hier op het forum
Iedereen heeft het recht om te schrijven wat hij wil
Er is iemand die kan oordelen of de manier waarop erover is of niet
De tekst van Jacques viel wat dat betreft nogal mee ;)

Defour zoekt een beetje wat Wasilewski destijds een heel jaar of langer gezocht heeft
Die heeft ook een hele tijd op zichzelf de spoeddiensten doen draaien
Op zich keur ik de represailles niet goed
Maar als je zo agressief, arrogant en uitdagend op het veld staat, mag je vroeg of laat het ergste verwachten
Als ik de gebuisde international was, ik zou wat dimmen
A.C.
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 feb 2015, 13:35

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door A.C. »

Ik hoop dat de bommengooier(s) van de "protest" actie hier ook meelezen.

Ik vraag me af of deze heren wel beseffen dat ze met de gezondheid spelen van anderen. Ik ken mensen die gisteren nog last hadden van hun oren wegens de luide knallen. Dergelijk spul is ronduit gevaarlijk en het gebruik ervan in een vol stadion misdadig. ik hoop dat degene die dit heeft binnengesmokkeld en aangestoken met directe ingang een stadionverbod krijgt.

Weet dat ikzelf niet zal aarzelen om dergelijke personen direct kenbaar te maken bij stewards en politie indien ik getuige zou zijn van het nog afsteken van dergelijke bommen.
Je kind zal daar maar in de buurt staan.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door BoemBoem »

A.C. schreef:Ik hoop dat de bommengooier(s) van de "protest" actie hier ook meelezen.

Ik vraag me af of deze heren wel beseffen dat ze met de gezondheid spelen van anderen. Ik ken mensen die gisteren nog last hadden van hun oren wegens de luide knallen. Dergelijk spul is ronduit gevaarlijk en het gebruik ervan in een vol stadion misdadig. ik hoop dat degene die dit heeft binnengesmokkeld en aangestoken met directe ingang een stadionverbod krijgt.

Weet dat ikzelf niet zal aarzelen om dergelijke personen direct kenbaar te maken bij stewards en politie indien ik getuige zou zijn van het nog afsteken van dergelijke bommen.
Je kind zal daar maar in de buurt staan.
100% akkoord met uw post he,
Maar denk toch dat die pijnlijke oren eerder van de koude wind komen, dan van die bommetjes ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door Brusselmans »

A.C. schreef:
Ik vraag me af of deze heren wel beseffen dat ze met de gezondheid spelen van anderen. Ik ken mensen die gisteren nog last hadden van hun oren wegens de luide knallen.
:grappig:
Uw soort is is ook niet goed voor mijn gezondheid.
De inhoud van mijn maag wil eruit.

Sissie !
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door omeloe »

Brusselmans schreef:
A.C. schreef:
Ik vraag me af of deze heren wel beseffen dat ze met de gezondheid spelen van anderen. Ik ken mensen die gisteren nog last hadden van hun oren wegens de luide knallen.
:grappig:
Uw soort is is ook niet goed voor mijn gezondheid.
De inhoud van mijn maag wil eruit.

Sissie !
Als je op TV kijkt heb je er inderdaad geen last van . Dit waren wel harde knallen , ik kan me voorstellen dat sommigen daar een probleem mee hebben . En ons plastieken gras mocht ook weer smeulen .
A.C.
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 feb 2015, 13:35

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door A.C. »

Voelt ge U aangesproken Brusselmans?
Beleefdheid is blijkbaar ook niet aan u besteed.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door Brusselmans »

A.C. schreef: Beleefdheid is blijkbaar ook niet aan u besteed.
Niet meer, da klopt ...
De tijd heeft me geleerd dat je met beleefd zijn altijd achteraan in de rij staat, en dat de botterikken in het allerbeste geval een klein kruimeltje overlaten ....

On topic : er zijn toch mensen die rap overal pijn hebben hoor ....
Beetje weerstand opbouwen, dat kan met af en toe eens bandeloos los te gaan :beer:
Maja, het vernieuwde cinema-publiek in de voetbalstadions heeft daar bang van.
Die madam van Tienen zal ook wel op zoek zijn naar een doktersbriefje.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 24: STVV - RSCA Anderlecht

Bericht door voetballiefhebber »

omeloe schreef:
Brusselmans schreef:
A.C. schreef:
Ik vraag me af of deze heren wel beseffen dat ze met de gezondheid spelen van anderen. Ik ken mensen die gisteren nog last hadden van hun oren wegens de luide knallen.
:grappig:
Uw soort is is ook niet goed voor mijn gezondheid.
De inhoud van mijn maag wil eruit.

Sissie !
Als je op TV kijkt heb je er inderdaad geen last van . Dit waren wel harde knallen , ik kan me voorstellen dat sommigen daar een probleem mee hebben . En ons plastieken gras mocht ook weer smeulen .
Op TV leek het ook alsof er met zware geweren werd geschoten hoor. En het zal ook serieus op de adem gepakt hebben.
Plaats reactie