Speeldag 25: Standard - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Over en out. 3 punten binnen :party:

De ploeg terug op de rails.
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 07 feb 2016, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
darion
Berichten: 1518
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door darion »

YES 3 punten zijn binnen, en tegen Standardd! DIt smaakt twee keer zo zoet.
STVV zeer goed gespeeld, ik zag weer de ploeg van in het begin van de competitie. Proschwitz en Raman waren zeer belangrijk voor ons vandaag.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door updatedb »

Ja, idd over Pros en Raman. Had die Duitser er al geweest tegen Anderlecht zou het wel eens anders kunnen uitgedraaid zijn... maar we zullen het nooit weten...

Schitterende speler toch ook, die Raman, amaai. En weer eens een heldenrol voor William. Voor mij mag ie twitteren zoveel ie wil, vandaag redt hij de punten en is het Valdés die punten kost.

Er zijn nog vijf wedstrijden te gaan, vijftien punten te verdienen. Westerlo staat op zes punten, maar moet (door het feit dat wij meer winstmatchen hebben) al zeven punten meer halen om ons voorbij te geraken. Het ziet er dus goed uit. En met deze ploeg sowieso, ik zie die niet afvallen.

En zeg wat ge wilt van de aankopen, maar die staan er wel. De nieuwe Duits, Raman, May,...
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Caravaggio »

YESSSSSSSSSSSSS !

ik ben zo blij, dit zijn zo'n belangrijke punten ! :heil: :beer:
Twee geleden was ik nog aan het janken voor t vertrek van Schoofs, nu heb ik tranen van geluk (al ben ik t nog ni eens ermee maar dat is iets anders)

* Proswitch, ik ben fan, ons kampfschwein
Iedereen deed z'n job, sterk Stvv, merci
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV373
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 aug 2015, 14:35

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door STVV373 »

We don't need Yannick, Junior or Jean-Luc!
Nick Proschwitz echte aanwinst!
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=104487
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door BoemBoem »

Schitterend...

Gezien hoe Junior vierde toen hij de STVV bank voorbij liep? :vomit: :vomit: :vomit:
Erger dan Vrancken in der tijd..

STVV met een targetman, wat een verschil toch wel..
Ook wel positief dat COL zowel Boli als Pros opzette, en niet met Nog een extra verdediger ging spelen!
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Jacques »

HEERLIJK :beer: :blauw: :geel:

Aan Yannick de tuinkabouter, Junior met zijn 3 hersencellen en alle andere Luikse huichelaars: Va te faire foutre!
Ga een beetje de muileman uithangen in één of andere Luikse cité. :lol:

Tactisch top bij aanvang! Qua mentaliteit top! Raman en Proschwitz is een wereld van verschil tegenover Tchite op een eiland. Voor mijn part scoort onze "piemelspits" met zijn piemel, zal mij worst wezen ;) zolang ze maar in het netje eindigen. May sowieso een speler om te houden. Wissels een half raadsel. Ono was nog logisch. Raman imo 5-10 min te vroeg naar de kant gehaald, Tchenkoua wel nog degelijk ingevallen. Gerkens voor Boli was geen goede wissel. Ik begrijp het idee nog wel enigszins (Boli op links, Tchenkoua op rechts om hun backs achterin te houden), maar we verloren duelkracht in het middenveld en Boli zit nog een heel eind van zijn beste vorm.
Beide doelpunten met geluk, maar wel afgedwongen geluk. Op het einde pompen of verzuipen. Standard had enkele keren kunnen scoren in de kluts. Het dubbeltje viel gelukkig naar onze kant. Het mag ook wel eens na de pech en scheidsrechterlijke kl*terij van de voorbije weken (en vandaag, met die niet-gefloten strafschop in de 1ste helft).

Met 1 punt was ik al content geweest (morele opsteker, negatieve spiraal keren), maar dat het er 3 zijn geworden, is helemaal geweldig en levensbelangrijk! Zondag tegen KVM terug van dat met hetzelfde strijdershart!
Laatst gewijzigd door Jacques op 07 feb 2016, 20:31, 8 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
darion
Berichten: 1518
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door darion »

Als we nu volgende week Mechelen thuis kloppen, moet kunnen met deze ploeg en mentaliteit, dan kunnen we uitkijken naar play-off 2. Hier kunnen we ook nog wat punten pakken met deze ploeg.
darion
Berichten: 1518
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door darion »

Daar sta je dan, met een ex-top keeper van Barcelona, hahaha :geel:
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door updatedb »

BoemBoem schreef:Schitterend...

Gezien hoe Junior vierde toen hij de STVV bank voorbij liep? :vomit: :vomit: :vomit:
Erger dan Vrancken in der tijd..

STVV met een targetman, wat een verschil toch wel..
Ook wel positief dat COL zowel Boli als Pros opzette, en niet met Nog een extra verdediger ging spelen!
Ik gun het hen wel dat ze de PO I mislopen met zo'n hatelijke arrogantie. 0 op 6 tegen ons met hun "betere" ploeg. Ik supporter alvast voor Charleroi en Zulte-Waregem, die doen tenminste normaal en zetten niet zo'n grote klep op. Hopelijk haalt één van hen de PO I ten nadele van de sterspelers en stertrainers van Standard.

In de PO II mogen Yannick en Junior gerust winnen tegen ons, die PO II interesseert toch niemand een reet. Reguliere competitie: 0 op 6, doelsaldo 1 - 3. Bien joué!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Wat wel opvalt de laatste twee matchen, Erichot de laatste twee matchen aan de tweede paal de bzl voor doel en telkens werd er gescoord. :stvv:
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Oscar »

Raman zou gekwetst zijn,hopelijk niet te erg.
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door STVVninof »

Luikse arrogantie afgestraft. Hoe uit de hoogte stonden die te voetballen zeg
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Alain »

Echt genieten!!!! En zeker omdat het tegen YF en Junior is. Die hebben zich allebei nog maar eens van hun kleinste kant getoond.
Junior met zijn gebaartjes naar de STVV-bank.
YF kreeg het niet over zijn hart om STVV ook maar enige verdienste te geven voor deze overwinning. Neen, het was volgens hem zuiver een kwestie van 'efficiëntie' en Standard 3/4 van de match beter :gek:

Iedereen heeft het vandaag prima gedaan, al was het in de hoek van Dussaut soms wel hart vasthouden, aangezien hij al met geel stond.
Raman is echt wel van goudwaarde voor ons, amai.

Verder nog opvallend:
-Amai, Tchenkoua is snel! En May heeft mij ook verbaasd qua snelheid.
-Dompé had zijn truitje gewisseld met iemand van STVV, maar Benny stond al meteen bij hem, ik denk dat hij het moest teruggeven :lol:
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door stvv'er »

Zaaaalig !! En nog niet eens onverdiend :party:

Aan Yannick, Junior en Jean-Luc: ga kakken. En met wat geluk: tot in PO 2.
Plaats reactie