Speeldag 25: Standard - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
den ief
Berichten: 1349
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door den ief »

Henri is de man schreef:Buiten de goals, hoe was Proschwitz in het spel ?
Sterk. Rustpunt aan de bal, liet de anderen beter voetballen. Wordt echt wel concurrentie voor een fitte Boli.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door wva »

Jebus4life schreef:Overigens nogmaals hulde aan het interview van onze nieuwe stürmer bij de rust. Toen ze hem daar tot 2 keer doorvroegen over z'n goals met z'n neus en of het geen pijn deed gewoon doodleuk antwoorden dat dat niet relevant is, hij zit erin, enige wat telt :beer:

En serieus hard gewerkt buiten z'n goals natuurlijk, zal graag gezien zijn op Stayen op die manier :geelblauw:
Een nieuw kampfschwein ? Maar dan wel een kop groter....
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1204
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Luc »

Jones schreef: Het"menneke" dat twee jaar geleden na de match op Aalst nog heel lang en alle 5 goed in de lappenmand lag. Verstand van een kalf.

Blij dat we dat junk kwijt zijn. Rherras denkt ook dat hij Roberto Carlos is. Die gaat eindigen bij een tweedeklasser als hij zich niet herpakt. Luikse mentaliteit om van te kotsen.

Geef mij maar vlamingen a la Gerkens en Raman of stoere Duitsers als Kotysch en Proschwitz. Mannen met mentaliteit waar een Truineer zich mee kan vereenzelvigen.
Geen oneer aandoen aan die beestjes. ;)
Geel-Blauw
Berichten: 822
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Geel-Blauw »

den ief schreef:
Geel-Blauw schreef:
den ief schreef:
Jebus4life schreef:Overigens nogmaals hulde aan het interview van onze nieuwe stürmer bij de rust. Toen ze hem daar tot 2 keer doorvroegen over z'n goals met z'n neus en of het geen pijn deed gewoon doodleuk antwoorden dat dat niet relevant is, hij zit erin, enige wat telt :beer:

En serieus hard gewerkt buiten z'n goals natuurlijk, zal graag gezien zijn op Stayen op die manier :geelblauw:
Reporter: das war peinlich
Proschwitz: wieso peinlich?

Heetlijk. Ik ben fan
Peinlich betekent eigenlijk beschamend..
Haha wat een misser dan van die reporter, hij zal wel pijnlijk bedoeld hebben. Komt dan inderdaad wat raar over bij Proschwitz...
Inderdaad, het werd hem erna verteld en toen kon hij er wel om lachen.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Iniesta »

Hij is dan eerder kalfje Barabas ipv kalfje Willy :lol:

Leuk dat JM Pfaff Duits.
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Haseveleon »

Hoohoo de match zonet nog eens terug gezien.. Zalig..


Paar opvallendheden voor mij:

X Gerkens en Allen met May ervoor zeer secuur.. Veel recuperatie.. Ik weet niet als Angban nog veel gaat spelen als we winnen of een punt pakken tegen Mechelen met de wetenschap dat Angban terug gaat naar Chelsea.. Tenzij hij nog X matchen moet spelen om te voldoen aan de leeneisen met minimum aan gespeelde matchen.. Gerkens is een aanwinst zonder meer.


X proschwitchz is een zalige spits.. Naar volgend jaar zullen we dan toch een vervanger moeten zoeken voor Raman want het is net de combinatie die het doet..


X Kotysch.. Amai. Een jaar niet spelen en dit doen.. Ik denk dat het respect aan beide kanten groot genoeg is om een contract voor 2 seizoenen te krijgen.. Volgende week opnieuw Kotysch-erichot zou ik zeggen.. Fernandez op de bank? Moeilijk.. Maar het is goed dat we eindelijk in die situatie komen ipv oplossingen te zoeken.. Nirisarike zal niet ik de kern zitten volgens mij..

X Sterke opstelling van COL in mijn ogen.. Bagayoko tegen junior durven plaatsen.. Op tijd cuevas gewisseld want die was te plat..

X Junior.. Oh jongen wat ben ik blij dat jij weg bent.. Arrogante zak.. De ploeg is erop vooruit gegaan zonder jou.. Ik heb zelfs het idee dat Dutoit terug met zijn voeten op de grond komt en hoop dat die dringend een nieuw contract kan afronden met Bormans..
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Haseveleon »

En nog 1 ding.. Knap hoe proschwitchz zijn tweede goal maakt.. Prachtige pass van gerkens, en kijk dan naar de positie van de Duitser ten opzichte van Fiore.. Die staat nog 2 meter voor hem.. Om de een of ander reden geloofd proschwitchz erin en vlamt de bal binnen.. Zou het tchité niet hebben zien doen :-)


Ps: straks bij extra time mss iets grappig op te zien.. Onze Proschwitchz scoort dan wel "lullig" om zijn termen te gebruiken maar Santini die de bal tegen zijn snuit op jaagt, die zijn reactie is helemaal om u kapot te lachen.. Die zoekt de bal nog ergens hoog in de lucht en heeft nog niet door dat de bal in de goal ligt :grappig:
Laatst gewijzigd door Haseveleon op 08 feb 2016, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door updatedb »

Geel-Blauw schreef:http://www.tvl.be/nieuws/nieuwkomer-pro ... dard-24405
Kan iemand die mislukte Neymar zijn arrogantie er aub uitkloppen? :bat:
Hij zal het nog ver schoppen zo. Een beetje nederigheid, een beetje bescheidenheid, een beetje respect: het is allemaal niet besteed aan dit "supertalent" wiens enige talent erin bestaat dat ie toevallig aardig tegen een balletje kan trappen. Alles dankzij Yannick, geen enkele dank verschuldigd aan STVV.

Awel, ik ben blij dat ze weg zijn, alle twee. Arrogante zakken, slechte verliezers, hautaine kiekens zonder verstand, zowel Yannick als Junior. Ik begrijp dat Standard de club van Juniors hart is: dat is het type dat ze daar zoeken.

En ik ben blij voor Chris: zie einde van dit fragment. Wat glundert die. En slimmer dan Yannick of Junior, gewoon geen polemiek, maar "ik ben blij voor de club en voor de stad". Meer moet dat niet zijn.

En aan Junior: kijk eens naar Kotysch, die heeft hier quasi perfect Nederlands geleerd. Misschien had gij ook wat meer moeite kunnen doen in al die jaren dat ge hier vertoefd hebt?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Iniesta »

Toch opletten of hij is nog eregast bij de volgende "viering" :lol:
den ief
Berichten: 1349
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door den ief »

updatedb schreef:
Geel-Blauw schreef:http://www.tvl.be/nieuws/nieuwkomer-pro ... dard-24405
Kan iemand die mislukte Neymar zijn arrogantie er aub uitkloppen? :bat:
Hij zal het nog ver schoppen zo. Een beetje nederigheid, een beetje bescheidenheid, een beetje respect: het is allemaal niet besteed aan dit "supertalent" wiens enige talent erin bestaat dat ie toevallig aardig tegen een balletje kan trappen. Alles dankzij Yannick, geen enkele dank verschuldigd aan STVV.

Awel, ik ben blij dat ze weg zijn, alle twee. Arrogante zakken, slechte verliezers, hautaine kiekens zonder verstand, zowel Yannick als Junior. Ik begrijp dat Standard de club van Juniors hart is: dat is het type dat ze daar zoeken.

En ik ben blij voor Chris: zie einde van dit fragment. Wat glundert die. En slimmer dan Yannick of Junior, gewoon geen polemiek, maar "ik ben blij voor de club en voor de stad". Meer moet dat niet zijn.

En aan Junior: kijk eens naar Kotysch, die heeft hier quasi perfect Nederlands geleerd. Misschien had gij ook wat meer moeite kunnen doen in al die jaren dat ge hier vertoefd hebt?
How how, Junior Nederlands leren... Laat hem al eens eerst beginnen met deftig Frans te leren.

Het is triestig om te zien hoe hij langs de bank van STVV liep. Zelfs al ging je niet als de beste vrienden uit elkaar, dan doe je dat nog niet. Als er niet heel snel iemand die jongen met zijn poten op de grond zet, zal hij nooit uit zijn carriëre halen wat er in zit. Want er zit wel wat in, talent heeft ie zeker. Ik vrees echter dat hij te weinig inhoud heeft in zijn knikker om het te maken, daarnaast blijkbaar geen al te beste entourage....
Jammer genoeg voor hem heeft hij nu ook geen coach die hem met zijn voeten op de grond zal zetten. Die coach is namelijk hetzelfde arrogante, kinderachtige baasje als hijzelf. Waarschijnlijk spelen ze 's avonds samen op de playstation, R&B deuntje op de achtergrond.
Ik zal nooit vergeten hoe Ferrera ons kwam jennen na de bekeruitschakeling. Waar was dat voor nodig? Ook niet voldoende steun gehad van de supporters van STVV?

Ik hoop zo hard dat Standard naast PO1 grijpt. De kans is ook heel erg groot. Voor mijn part spelen we met de reserven tegen Zulte als we de punten niet meer nodig hebben. Ik zal ook vurig vootr Brugge supporteren in de bekerfinale. Yannickske geen prijzen dit seizoen. Volgend seizoen slecht starten en dan ligt hij er snel uit.
Jebus4life
Berichten: 1280
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Jebus4life »

updatedb schreef:
En ik ben blij voor Chris: zie einde van dit fragment. Wat glundert die. En slimmer dan Yannick of Junior, gewoon geen polemiek, maar "ik ben blij voor de club en voor de stad". Meer moet dat niet zijn.
Idem; die zal de druk ook wel gevoeld hebben door de resultaten tot nu.
Nuja, ik had het in een ander topic ook al aangegeven, de man heeft echt veel pech gehad in z'n eerste maanden (Dompé/Junior hun kuren; Boli continu gekwetst en nauwelijks opties voor iets anders (het inbrengen van Wilmots vat ik inmiddels op als noodkreet aan het bestuur). Hoeveel scheidsrechterlijke dwalingen zijn er de voorbije wedstrijden niet geweest in ons nadeel (en tegen Standard eigenlijk ook, want niemand spreekt over die loepzuivere penalty die we hadden moeten krijgen).

Dat beeld toen Bagayoko (?) even halt hield met z'n gsm is voor mij misschien ook aangevend voor het feit dat de sfeer goed zit en de groep zich ook niet tegen COL is.

Van mij krijgt hij een goed rapport de voorbije 2,5 wedstrijden; en mag hij tot eind van PO2 (we gaan nu toch echt niet meer laatste worden?) laten zien dat hij genoeg kwaliteit heeft om als T1 te fungeren naar komend seizoen toe.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Henri is de man »

Haseveleon schreef: X proschwitchz is een zalige spits.. Naar volgend jaar zullen we dan toch een vervanger moeten zoeken voor Raman want het is net de combinatie die het doet..
Schrijvers !!!
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Scandic »

Henri is de man schreef: Schrijvers !!!
:mrgreen:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door lindoke »

den ief schreef:.........Ik zal ook vurig voor Brugge supporteren in de bekerfinale.
Misschien kunnen we nog eens ergens een vlagske aan een brug hangen;"STVV steunt Club Brugge" :twisted:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
den ief
Berichten: 1349
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door den ief »

lindoke schreef:
den ief schreef:.........Ik zal ook vurig voor Brugge supporteren in de bekerfinale.
Misschien kunnen we nog eens ergens een vlagske aan een brug hangen;"STVV steunt Club Brugge" :twisted:
Ja zalig. Op alle bruggen tussen luik en brussel.
Plaats reactie