Speeldag 25: Standard - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Dreke »

Het kan verkeren. Als je een half jaar geleden had gezegd dat je niet hoog opliep met Jr en YF, kreeg je de boel op je dak. Nu is de wind 180° gedraaid. Van Jr kan je redeneren dat hij gewoon te lomp is om beter te weten, bij YF is het gewoon smeerlapperij. Aan ieder voor zich om uit te maken wat het ergste is...

En laat dit voor de 68465406154610ste keer duidelijk zijn: geloof al dat geslijm, dat logo-gedoe, dat plat populisme toch niet! Ze spelen NIET voor de club. En op zich heb ik daar niet eens zo'n groot probleem mee. Dat gaat in andere beroepssectoren ook zo. Maar dan moeten ze niet de onnozelaar uithangen. Zoals eerder gezegd: geloofwaaridgheid 0.
A loyal football fan only supports the shirt...
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Caravaggio »

Ach ik zou dien Edmilson Jr gewoon negeren, STVV-supporters zijn slimmer dan dat.. hij moet zich vandaag verontschuldigen van zijne papa
Bonjour papa; je veux m'excuser, j'ai un IQ de moins 300
YF idem dito; ik begrijp de meeste hun frustraties en hun reactie op uitspraken..maar in het huidig voetbal maak je geen vrienden, clubspelers zijn er nog nauwelijks... op Francesco Totti (en Deschacht na) :-) YF heeft vorig jaar goed werkt geleverd voor STVV laten we daarbij houden, het is een goede trainer die nog veel moet leren over mensen, hij (is)was gewoon wat gefrustreerd naar het STVV bestuur toe...(geen contractverlenging, geen respect tov hem)

**in de marge van Jr Edmilson ben ik op zoek naar forumgangers die mijn "TEAM IQ -300" willen aanvullen

------------------------------------Sinan Bolat---------------------------------------------
Antony VdBorre--------centrale verdediger-------------cv2--------------Linksback
------------------------------Hervé Kagé------------------------------------------------
Edmilson Jr---------------Jonathan Legaer--------------------------El-Ghanassy----
----------------------Mboyo-------------Coulibaly---------------------------------------
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door moanverke »

Caravaggio schreef:Ach ik zou dien Edmilson Jr gewoon negeren, STVV-supporters zijn slimmer dan dat.. hij moet zich vandaag verontschuldigen van zijne papa
Bonjour papa; je veux m'excuser, j'ai un IQ de moins 300
YF idem dito; ik begrijp de meeste hun frustraties en hun reactie op uitspraken..maar in het huidig voetbal maak je geen vrienden, clubspelers zijn er nog nauwelijks... op Francesco Totti (en Deschacht na) :-) YF heeft vorig jaar goed werkt geleverd voor STVV laten we daarbij houden, het is een goede trainer die nog veel moet leren over mensen, hij (is)was gewoon wat gefrustreerd naar het STVV bestuur toe...(geen contractverlenging, geen respect tov hem)

**in de marge van Jr Edmilson ben ik op zoek naar forumgangers die mijn "TEAM IQ -300" willen aanvullen

------------------------------------Sinan Bolat---------------------------------------------
Antony VdBorre--------centrale verdediger-------------cv2--------------Linksback
------------------------------Hervé Kagé------------------------------------------------
Edmilson Jr---------------Jonathan Legaer--------------------------El-Ghanassy----
----------------------Mboyo-------------Coulibaly---------------------------------------
Linksback: Dupré of Tompson
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door moanverke »

Caravaggio schreef:Ach ik zou dien Edmilson Jr gewoon negeren, STVV-supporters zijn slimmer dan dat.. hij moet zich vandaag verontschuldigen van zijne papa
Bonjour papa; je veux m'excuser, j'ai un IQ de moins 300
YF idem dito; ik begrijp de meeste hun frustraties en hun reactie op uitspraken..maar in het huidig voetbal maak je geen vrienden, clubspelers zijn er nog nauwelijks... op Francesco Totti (en Deschacht na) :-) YF heeft vorig jaar goed werkt geleverd voor STVV laten we daarbij houden, het is een goede trainer die nog veel moet leren over mensen, hij (is)was gewoon wat gefrustreerd naar het STVV bestuur toe...(geen contractverlenging, geen respect tov hem)

**in de marge van Jr Edmilson ben ik op zoek naar forumgangers die mijn "TEAM IQ -300" willen aanvullen

------------------------------------Sinan Bolat---------------------------------------------
Antony VdBorre--------centrale verdediger-------------cv2--------------Linksback
------------------------------Hervé Kagé------------------------------------------------
Edmilson Jr---------------Jonathan Legaer--------------------------El-Ghanassy----
----------------------Mboyo-------------Coulibaly---------------------------------------
CV: Rénauld + Bicky
Reserve keeper: Vanlangendonck / Verbauwhede
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door BoemBoem »

Caravaggio schreef:Ach ik zou dien Edmilson Jr gewoon negeren, STVV-supporters zijn slimmer dan dat.. hij moet zich vandaag verontschuldigen van zijne papa
Bonjour papa; je veux m'excuser, j'ai un IQ de moins 300
YF idem dito; ik begrijp de meeste hun frustraties en hun reactie op uitspraken..maar in het huidig voetbal maak je geen vrienden, clubspelers zijn er nog nauwelijks... op Francesco Totti (en Deschacht na) :-) YF heeft vorig jaar goed werkt geleverd voor STVV laten we daarbij houden, het is een goede trainer die nog veel moet leren over mensen, hij (is)was gewoon wat gefrustreerd naar het STVV bestuur toe...(geen contractverlenging, geen respect tov hem)

**in de marge van Jr Edmilson ben ik op zoek naar forumgangers die mijn "TEAM IQ -300" willen aanvullen

------------------------------------Sinan Bolat---------------------------------------------
Antony VdBorre--------centrale verdediger-------------cv2--------------Linksback
------------------------------Hervé Kagé------------------------------------------------
Edmilson Jr---------------Jonathan Legaer--------------------------El-Ghanassy----
----------------------Mboyo-------------Coulibaly---------------------------------------
Goreux..
Raman mss ;)..
Obbi Oulare kan er ook wel bij..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Jacques »

IQ -100 bedoel je waarschijnlijk. Vanaf 150 ben je zgn. hoogbegaafd en dat zit er met deze jongens toch echt niet in. ;)
Opgeteld -300 kan natuurlijk wel nog. :mrgreen:

Voor de rest: 2x onze gram gehaald, een 1ste keer thuis tegenover Yannick, een 2de keer uit tegenover Yannick en Junior. De 2de keer nog beter en nog zoeter, omdat ze reageren alsof ze door een horzel gestoken zijn. Die wild om zich heen schoppende tegenstander, daar doe je het toch een beetje voor. :mrgreen: Dat is voldoende leedvermaak voor mij.

Tijd om de focus te verleggen naar KVM. Als we zondag de kaap van de 30 punten ronden, kunnen we ons beginnen voorbereiden op de veredelde oefenmatchen van PO2.
Overdrijven is een kunst
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Caravaggio »

:-)

online STVV-tickets bestellen waar kan dat? ik vind niets via stvv.com

Iemand een idee?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Dreke »

Jacques schreef:Als we zondag de kaap van de 30 punten ronden, kunnen we ons beginnen voorbereiden op de veredelde oefenmatchen van PO2.
Hoe? Gij hecht weinig geloof aan de beloftes van Bart Lammens in de reactie op de open brief van het Verbond?
A loyal football fan only supports the shirt...
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Scandic »

STVV-fan schreef: Vrees dat dat zo een beetje een verhaal Dessers zal worden dan :D
STVV heeft de kans gehad, Schrijvers krijgt normaal gezien volgend seizoen zijn kans in Genk.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door weekenders »

Caravaggio schreef::-)

online STVV-tickets bestellen waar kan dat? ik vind niets via stvv.com

Iemand een idee?
http://cashless.stayen.com/nl/login
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Mikman »

Caravaggio schreef::-)

online STVV-tickets bestellen waar kan dat? ik vind niets via stvv.com

Iemand een idee?
stvv.com, kijk eens helemaal bovenaan. ;)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Mikman »

Pa Edmilson vindt dat Junior zijn excuses moet aanbieden en dat hij wel veel te danken heeft aan STVV. Grappig: hij heeft het over "elle" (zij) ipv "il" (hij ). Krijgen we binnenkort de eerste outing in het voetbal? :P
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door enrique »

Mikman schreef:Pa Edmilson vindt dat Junior zijn excuses moet aanbieden en dat hij wel veel te danken heeft aan STVV. Grappig: hij heeft het over "elle" (zij) ipv "il" (hij ). Krijgen we binnenkort de eerste outing in het voetbal? :P
Waar staat dat ergens van pa Edmilson ?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:IAls we zondag de kaap van de 30 punten ronden, kunnen we ons beginnen voorbereiden op de veredelde oefenmatchen van PO2.
Noem mij naïef, maar ik denk dat STVV voluit zal gaan in PO2. Als na 30 speeldagen de bobijn af is, dan kan het zijn dat ploegen PO2 laten schieten, maar zowat de hele spelersgroep van STVV begint nu fysiek pas op punt te komen. Zij hebben er alle belang bij het seizoen zo lang mogelijk te rekken. Bovendien moet COL (mogelijk) nog coachen voor zijn job.
De geschiedenis leert bovendien dat ploegen die PO2 als oefenmatchen beschouwen, het volgende seizoen bijna automatisch zwaar in de problemen komen ( STVV, Cercle ). Mechelen bewees vorig seizoen dat PO2 best wel aantrekkelijk kan zijn voor spelers en supporters. Het heeft vooral met mindset te maken.

Volgens Lammens betekent hoger eindigen meer prijzengeld. Bovendien: abo's mogen gratis binnen dus de enige manier om extra geld uit PO2 te slaan is goed presteren zodat er meer supporters komen kijken.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 25: Standard - STVV

Bericht door Mikman »

enrique schreef:
Mikman schreef:Pa Edmilson vindt dat Junior zijn excuses moet aanbieden en dat hij wel veel te danken heeft aan STVV. Grappig: hij heeft het over "elle" (zij) ipv "il" (hij ). Krijgen we binnenkort de eerste outing in het voetbal? :P
Waar staat dat ergens van pa Edmilson ?

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160208_0211 ... -aanbieden
Plaats reactie