Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door wva »

updatedb schreef:
wva schreef:
updatedb schreef:
toyotacorolla schreef:Als ge zo blijft verliezen heb je geen telraam nodig.
.
1/ KVM en KVK zijn "rechtstreekse degradatiekandidaten"? Zever in pakskes. Niet dat ze goed spelen, maar rechtstreekse degradatiekandidaten zijn het niet.
Totdat ze tegen ons speelden hadden ze respektievelijk 1 punt meer en 2 punten minder dan ons. De rangschikking is de weerspiegeling van het seizoen. Die liegt niet, Ze moeten beiden hun slechtste seizoen in jaren gespeeld hebben, alleen wij waren nog veel slechter.....

2/ Ja ik wil gerust met u wedden dat we op de laatste speeldag gered zullen zijn ook al halen we nog nul punten op de laatste speeldag. Een beetje wiskunde kan geen kwaad.
Wiskunde was niet mijn beste vak.....Geen enkele ploeg heeft slechter gedaan dan wij sinds COL overgenomen heeft. En redden ? Zelfs als je 15de zou eindigen na zo'n seizoensbegin moesten ze met het schaamrood op de wangen afdruipen....Zal ik je eens wat zeggen ? Dat we na het vertrek van YF tot aan de winterstop (nog altijd) een geruststellende voorsprong hadden op de laatste 2 hadden we vooral te danken doordat de uitslagen van de andere bedreigden meestal in ons voordeel uitviel. Sedert enkele weken is dat niet meer het geval...Het gevolg ? Het degradatiespook blaast iedere week wat harder.....
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door updatedb »

wva schreef:
updatedb schreef:
wva schreef:
updatedb schreef:
toyotacorolla schreef:Als ge zo blijft verliezen heb je geen telraam nodig.
.
1/ KVM en KVK zijn "rechtstreekse degradatiekandidaten"? Zever in pakskes. Niet dat ze goed spelen, maar rechtstreekse degradatiekandidaten zijn het niet.
Totdat ze tegen ons speelden hadden ze respektievelijk 1 punt meer en 2 punten minder dan ons. De rangschikking is de weerspiegeling van het seizoen. Die liegt niet, Ze moeten beiden hun slechtste seizoen in jaren gespeeld hebben, alleen wij waren nog veel slechter.....

2/ Ja ik wil gerust met u wedden dat we op de laatste speeldag gered zullen zijn ook al halen we nog nul punten op de laatste speeldag. Een beetje wiskunde kan geen kwaad.
Wiskunde was niet mijn beste vak.....Geen enkele ploeg heeft slechter gedaan dan wij sinds COL overgenomen heeft. En redden ? Zelfs als je 15de zou eindigen na zo'n seizoensbegin moesten ze met het schaamrood op de wangen afdruipen....Zal ik je eens wat zeggen ? Dat we na het vertrek van YF tot aan de winterstop (nog altijd) een geruststellende voorsprong hadden op de laatste 2 hadden we vooral te danken doordat de uitslagen van de andere bedreigden meestal in ons voordeel uitviel. Sedert enkele weken is dat niet meer het geval...Het gevolg ? Het degradatiespook blaast iedere week wat harder.....
Neen hoor. Ook deze week, ondanks vreselijk spel, zijn we wiskundig weer een stapje dichter bij de redding. Want voor onze concurrenten blijven er ook maar negen punten meer te verdienen, terwijl een ploeg er al vijf moet halen en twee andere nog vier. Minstens...
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door enrique »

Nu iets anders
Ik verslikte mij deze morgenin mijn koffie
Blijkbaar heeft Lammens een gesprek gehad met de supporters over de gang van zaken bij STVV
En iedereen weer blij naar huis na afloop of wat ?
Hoe komt het dat we daar niks van horen ?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Since '54 »

IK werd hier enkele maanden geleden aan flarden geschoten toen ik mijn twijfels uitte over COL en zijn vreemdelingenlegioen en toen ik schreef dat STVV een Toren van Babel is geworden. Als H.B.v.L. schreef dat Fernandes en Erichot zo een beetje tekens naar mekaar deden en ook zo wat riepen op mekaar.... Misschien dachten sommigen wel dat ik een VB-er ben :) Hoe verkeerd is hij die dit dacht.
Lieve God waar is mijn en ons STVV naar toe? De stichters van deze schitterende Haspengouwse club draaien zich om in hun graf! Mijn ogen hebben vanavond lichtjes geweend en mijn oude supportershart deed zo'n pijn. Straks hebben we ons lot niet meer in eigen handen en dan vrees ik voor het ergste. Neen dat hebben de STVV-supporters, wel en niet-forumleden nooit verdiend.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door wva »

Wie halverwege de competitie nog maar gezegd had dat we nog zo in de problemen zouden komen, hadden ze op staande voet verbannen naar de zoutvlakten van Siberië of naar Sint-Helena, Napoleon achterna.....We stonden een straat voor (10 punten) en mochten nog thuis tegen kwasi alle ploegen die onder ons stonden.....Toch hebben we al onze troeven uit handen gegeven, één voor één.
Sterk bezig, da's niet iedereen gegeven. Als we nog zouden zakken, denk ik dat we de primeur van de grootste teneergang ooit in Europees verband op onze hoed mogen steken. Waar zit de analiticus, die vroeger hier op 't forum alle uitslagen ontleedde tot op het bod. Ben zijn naam vergeten, maar hij wist te zeggen welke schoenmaat en maat van onderbroek iedere speler had....Dat iemand dit maar eens uitpluist.....
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Since 54, wijze woorden en terecht.

ps: Delorge direkt overnemen, die weet wat het is zich geven voor de club.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Vouch »

Pfff, content dat ik niet mee ben geweest. Ik leef echt mee met iedereen die wel mee geweest is. Ik ken het gevoel! Dikwijls wél mee geweest bij dergelijke wanprestaties.

Ongelofelijk dat we nog zo moeten tellen...
Maar als ik het zo zie moet OHL 5 punten meer pakken op 3 wedstrijden dan ons. Aangezien ik ons (zeker met deze trainer) geen punten meer zie pakken, moeten ze 5/9 pakken tegen Oostende, Gent en Club Brugge. Niet gemakkelijk...

Westerlo en Moeskroen zouden 4/9 moeten pakken. Westerlo tegen Moeskroen, Lokeren en Waasland en Moeskroen tegen Westerlo, Anderlecht en Zulte.
Westerlo zie ik het nog wel doen, voor Moeskroen wordt dat toch ook niet makkelijk.

Waasland zou 3 op 12 moeten pakken (hoe zit het als we gelijke punten én gelijk aantal gewonnen machten hebben?) tegen Anderlecht, Charleroi, Mechelen en Westerlo. Dat kan wel eens lukken.

Degraderen zie ik ons niet meer doen gewoon omdat de speeldagen op raken voor de anderen, maar 15e.... Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur steken.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door mourinho »

De spelerskern van STVV , onze schitterende T1 , Bormans en Lammens hebben vandaag hun doelstelling van dit seizoen eindelijk bereikt en kunnen samen een feestje bouwen :party: . Men is er in geslaagd om allen op hetzelfde niveau te presteren namelijk het niveau van een bende onbekwame losers , onbenullen die hun gelijke niet kennen . Proficiat mannen met het behalen van dit gemeenschappelijk streven en dit op 3 speeldagen voor het einde van de reguliere competitie :clap: :yes:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Geel-Blauw »

Heeft COL een contract voor 1 of 2 seizoenen?
Nie zievere, speile!
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door updatedb »

mourinho schreef:De spelerskern van STVV , onze schitterende T1 , Bormans en Lammens hebben vandaag hun doelstelling van dit seizoen eindelijk bereikt en kunnen samen een feestje bouwen :party: . Men is er in geslaagd om allen op hetzelfde niveau te presteren namelijk het niveau van een bende onbekwame losers , onbenullen die hun gelijke niet kennen . Proficiat mannen met het behalen van dit gemeenschappelijk streven en dit op 3 speeldagen voor het einde van de reguliere competitie :clap: :yes:
Ik ben het daar geenszins mee eens. Ze hebben Raman gehaald, Soumahoro, zijn dat prutsers misschien? Protswitz? Allemaal gemakkelijk gezegd, nietwaar?
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Jones »

Het is toch heel duidelijk : spelniveau laag, spelers pakken makkelijk rood al was geel vandaag op zijn plaats, we pakken penalties, weinig beleving.
Trainer O'Loughlin kan het niet, hij krijgt de ploeg niet op de rails. De spelers zijn hem buiten aan het werken. Hoe kan het ook anders : de helft van de ploeg spreekt zijn taal niet.

Week na week kan niemand zich nog als supporter vereenzelvigen met deze ploeg los zand zonder winnaarsmentaliteit.
Spelers vluchten in de winter naar andere clubs.

Lammens en Bormans open uw ogen eens !
Er zijn naar verluidt de voorbije maanden al contacten geweest met Ivan Vukomanovic.
Maak die man met zijn pro-licence diploma (Van de ven) maar T2 want die wordt nu ook betaald om op de bank te zitten.

Een klein kind ziet dat de malaise compleet is.
Als we 15 e eindigen, eindigd de competitie al in maart voor ons...en dan ?
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Geel-Blauw schreef:Resterende wedstrijden:
- STVV: Zulte Waregem (T), Club Brugge (U), Lokeren (T)
- OHL: Oostende(T), Gent (U), Club Brugge (T)
- Westerlo: Moeskroen (T), Lokeren (U), Waasland-Beveren (T)
- Moeskroen: Westerlo (U), Anderlecht (T), Zulte-Waregem (U)
- Waasland-Beveren: Anderlecht (T), Charleroi (U), KV Mechelen (T) , Westerlo (U)
In België kan iedereen van iedereen winnen tegenwoordig, dus is de kans nog bestaande dat STVV degradeert. Al is de kans redelijk klein, maar niet onbestaande dus. En ik vind gaan voor PO II toch ook een uitdaging om te kijken waar we aan toe zijn. Het seizoen eindigen op 13 maart is toch ook niet zo'n fijne gedachte vind ikzelf.

Men moet nu voor die nieuwe trainer gaan, ook met het oog op volgend seizoen al.
Het duo Vukomanovic-Brepoels geniet mijn voorkeur.

Wie kan het eventueel worden, tenminste als ze die beslissing gaan nemen: Mathijssen, die woont in de streek. Jacky ligt niet zo goed bij de pers.
Luzon of die Craeye zouden pionnen van Dûchatelet kunnen zijn omdat hij ze toch moet betalen na hun ontslag bij Charlton.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door lakie »

Tekenend voor de hele wedstrijd... De manier waarop Dussaut zijne man laat lopen bij de 3-0... Doet zelfs geen moeite!
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Jones »

voetballiefhebber schreef:
Geel-Blauw schreef:Resterende wedstrijden:
- STVV: Zulte Waregem (T), Club Brugge (U), Lokeren (T)
- OHL: Oostende(T), Gent (U), Club Brugge (T)
- Westerlo: Moeskroen (T), Lokeren (U), Waasland-Beveren (T)
- Moeskroen: Westerlo (U), Anderlecht (T), Zulte-Waregem (U)
- Waasland-Beveren: Anderlecht (T), Charleroi (U), KV Mechelen (T) , Westerlo (U)
In België kan iedereen van iedereen winnen tegenwoordig, dus is de kans nog bestaande dat STVV degradeert. Al is de kans redelijk klein, maar niet onbestaande dus. En ik vind gaan voor PO II toch ook een uitdaging om te kijken waar we aan toe zijn. Het seizoen eindigen op 13 maart is toch ook niet zo'n fijne gedachte vind ikzelf.

Men moet nu voor die nieuwe trainer gaan, ook met het oog op volgend seizoen al.
Het duo Vukomanovic-Brepoels geniet mijn voorkeur.

Wie kan het eventueel worden, tenminste als ze die beslissing gaan nemen: Mathijssen, die woont in de streek. Jacky ligt niet zo goed bij de pers.
Luzon of die Craeye zouden pionnen van Dûchatelet kunnen zijn omdat hij ze toch moet betalen na hun ontslag bij Charlton.
Mathijssen en Luzon zijn niet de mannen die ik hier wil zien. Een tandem Vuko-Guido wel. Volgend seizoen ons vreemdelingenlegioen buiten gooien. Een stuk of 3 direct inzetbare Belgen inhalen verdomme.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Sacruzsa »

Droom niet te hard mannen , ze gaan Col echt niet buiten gooien
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Plaats reactie