Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Jacques »

Weer geen bezieling.
Weer 3 doelpunten tegen.
Weer een domme strafschop.
Weer een domme rode kaart.

Same shit, different day.

Van bij de aftrap liepen we al achter de feiten aan. Bij de rust ben ik weggezapt. Waardeloos. Niet om aan te zien.
Een marteling voor supportershart en ogen.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Mikman »

Aangezien het tegenwoordig week na week een "off-day" is, kunnen ze de off-day misschien tot de norm maken en ons eens waarschuwen wanneer ze toch eens een "on-day" gaan hebben.
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door luc de kanarie »

na 1min en 39 sec zag je al dat we gingen verliezen ,laat iedereen toch eens op zijn plaats staan ,begin daar eens eerst mee
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door lindoke »

Ja mannen.......dat is al twee weken na elkaar dat het een snertvertoning van jewelste is. Kunnen ze niet beter? Ik denk het wel. Ik ben zeker van wel. Wat scheelt er dan? Ik weet het niet maar dat er "iets" aan de hand is, daar twijfel ik geen seconde aan. Zijn er een paar rotte appels? Zijn er een aantal die COL absoluut buiten willen? Zijn er enkelen die niet meer met anderen willen samen spelen? Ik weet het echt niet maar ik vrees dat we moeten beginnen denken in de richting van "opzettelijk" slecht presteren. Natuurlijk zijn de supporters hier het slachtoffer van. Natuurlijk is het beleid hier de schuld van.

Als er zo "iets" aan de hand is dan is het nu de taak van Dutoit om dit naar buiten te brengen. Gooi het in de pers William!!! Niet alleen omdat wij het recht hebben om te weten waarom onze geliefde club ons zo in de steek laat maar ook omdat dit de enige manier is om het bestuur onder druk te zetten om maatregelen te nemen. Anders wordt alles weer naar oude gewoonte onder de mat geveegd, blijven de schuldigen buiten schot en zal dit alweer nadelig voor de club zijn. De club waar blijkbaar allen de supporters nog enige vorm van emotionele band mee hebben.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door wva »

voetballiefhebber schreef:Het is voor mij zelfs zo erg geworden dat ik de matchen die ik op TV kan bekijken als ik thuis ben ook niet meer ga bekijken.
Dan zap ik liever naar een club die wel met inzet speelt. En zolang deze trainer aanblijft zal ik dus helemaal zeker geen matchen meer volgen van die krabbenmand.
Als het zelfs voor de echte supporters niet meer om te aanzien is, moet je niet vragen wat voor een marteling onze matchen zijn voor de neutrale supporter.....Ook ikzelf betrap me erop meer met de andere matchen bezig te zijn (en voortdurend te zappen naar wat de concurrentie doet) dan de eigen ploeg te volgen. We kunnen het toch zelf niet afdwingen, dan moet je als supporter daar je tijd ook niet meer mee verspelen....
Wat heb je aan een match van STVV, waarbij je weer 2-0 of 3-0 achterstaat, je nauwelijks over de middenlijn raakt, laat staan dat je kansen afdwingt. Indien je als vervangmateriaal een Tchité de wei moet insturen terwijl je al geen bal raakt, tsja waar zijn we dan mee bezig....Dan zap ik liever naar Moeskroen-OHL, daar viel wél iets te beleven......
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door wva »

Ben er ook zeker van dat we de laatste match ook geen cadeaus moeten verwachten van Mac The Knife. Zou zeker liever hebben dat Moeskroen zich redt in plaats van ons (gezien zijn dubbel verleden van hem bij de club en nu nog het overlijden daarbij van zijn "tweede vader" Detremmerie. Krijgen jullie ook een deja-vu-gevoel ?
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door enrique »

Als ze zakken is het verdiend !
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Oscar »

enrique schreef:Als ze zakken is het verdiend !
Inderdaad voor het geweldig bestuur,maar voor de arme supporter zou het toch wel triestig zijn.
Dit zouden we toch niet verdienen vind ik.
Morgen weer uitgelachen worden op het werk,triestig.
"WAT IS HET FIJN OM SUPPORTER VAN STVV TE ZIJN"
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door enrique »

Knal, Beveren wint.
Volgende week OHL winnen van het zo goed als geplaatste POI Oostende
en de paniek is compleet !
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

enrique schreef:Knal, Beveren wint.
Volgende week OHL winnen van het zo goed als geplaatste POI Oostende
en de paniek is compleet !
Er zijn er die zeggen dat die kleine clubjes die punten niet meer zullen halen tegen die grote. Momenteel kun je vooral op Club Brugge niks halen. Op AA Gent ben ik nog niet zeker tegenwoordig.
Die clubs onderaan halen de laatste tijd heel wat punten en dan nog op karakter. Dutoit zei op TVL: "wij spelen als paradepaardjes".
COL vindt dat de volgende 3 matchen nog bekerfinales zijn. Ze gaan nog maar eens aan hun mentaliteit werken :vomit:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door enrique »

voetballiefhebber schreef:
enrique schreef:Knal, Beveren wint.
Volgende week OHL winnen van het zo goed als geplaatste POI Oostende
en de paniek is compleet !
Er zijn er die zeggen dat die kleine clubjes die punten niet meer zullen halen tegen die grote. Momenteel kun je vooral op Club Brugge niks halen. Op AA Gent ben ik nog niet zeker tegenwoordig.
Die clubs onderaan halen de laatste tijd heel wat punten en dan nog op karakter. Dutoit zei op TVL: "wij spelen als paradepaardjes".
COL vindt dat de volgende 3 matchen nog bekerfinales zijn. Ze gaan nog maar eens aan hun mentaliteit werken :vomit:
Ik denk dat de wedstrijden OHL - Brugge en Westerlo - Beveren op de laatste speeldag zullen uitmaken of ge zakt of niet ...
Gisteren was ik vrij zeker dat OHL geen 5 punten meer haalt, maar nu niet meer
En eerlijk gezegd, met zo'n bestuur, wie verdient 2e klasse het meeste ?
Ik heb ze lang min of meer verdedigd
In principe kan je een speler wel vervangen door een andere
Maar niet 3 resultaatbepalende spelers op een moment dat je niet veilig bent
Ze hebben gewoon in de winter gecasht en er een verhaaltje rond verzonnen
Lammens en Duchatelet konden geen half jaar meer wachten op hun centen
Voila, schulden aangezuiverd en nu kan het hen geen lor meer schelen
Ga dan maar in 2e spelen ...
Maar zonder mij
En aub, blijf nu zaterdag een keer thuis
Laat ze spelen voor lege tribunes
Gaat u ongetwijfeld een pak publiciteit opleveren
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door wva »

enrique schreef:Knal, Beveren wint.
Volgende week OHL winnen van het zo goed als geplaatste POI Oostende
en de paniek is compleet !
De volgende ploeg die ons ingehaald heeft.....Hadden wij maar een coach als Vreven....Mes tussen de tanden vanuit zijne wig-wam.....De onze staat mijn zijn armen gekruist naast het plein....Kan zo in het wassenbeeldenmuseum van Madame Tussaud in Amsterdam geplaatst worden, hoeft zelfs nog niet eerst in de was gestoken te worden....Situatie wordt met de minuut benarder...Kan ook niet anders als je zelfs niet bij machte bent om zelf een punt te halen...
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door wva »

Ook gezien de reactie van Vreven na de match....Een van zijn sterspelers (Langil) werd vervangen na 70min en wou met zijn koppeke spelen door na het eindsignaal het publiek (niet) meer te begroeten, werd door Vreven himself hardhandig terug het veld opgestuurd......Met die zijn voeten wordt niet gespeeld....
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door smol »

wva schreef:Ook gezien de reactie van Vreven na de match....Een van zijn sterspelers (Langil) werd vervangen na 70min en wou met zijn koppeke spelen door na het eindsignaal het publiek (niet) meer te begroeten, werd door Vreven himself hardhandig terug het veld opgestuurd......Met die zijn voeten wordt niet gespeeld....
Stijn Vreven publieke vijand van drie kwart van de STVV supporters, ik kan hem nochtans appreciëren :) maar zo een trainer met ballen aan het lijf dat missen we op dit moment. Sommige roepen hier op Delorge, sorry maar die zou hetzelfde probleem hebben als Brepoels te weinig de taal machtig om ons buitenlands Legioen toe te spreken .... Deze situatie werd zelf gezocht met zoveel buitenlanders aan te trekken deels op huurbasis deels definitief. Deze hebben totaal geen voeling met de club. Als je ziet dat een spelers als Gerkens die hier amper één maand speelt de supporters al moet gaan toespreken na de wedstrijd, tja dan zijn we ver gekomen .... eigelijk had o.a. Delorge daar moeten staan
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door lindoke »

enrique schreef:.......En aub, blijf nu zaterdag een keer thuis
Laat ze spelen voor lege tribunes
Gaat u ongetwijfeld een pak publiciteit opleveren
Ik ga in ieder geval iets plezant doen op zaterdagavond en ZEKER WETEN NIET naar de match kijken. Ik vind ook dat we voor één keer eens een duidelijk signaal moeten geven. Ik zal meer dan waarschijnlijk één van de enigen zijn en het zal er zoals gewoonlijk bomvol zitten. Ik trek het me niet aan maar ik zal op het eind van het seizoen mezelf niet kunnen verwijten dat ik geen signaal heb willen geven moest het verkeerd aflopen.

Ik hoop dat de supportersfederaties de handen in mekaar slaan en aan alle ingangen van het stadion mensen kunnen posteren met een spandoek of iets dergelijks om de supporters te overtuigen om 10 minuten later binnen te gaan zodat dit dan toch in de media terecht kan komen als protest en tegelijkertijd de lamzakken op het veld kan wakker schudden zodat ze toch tenminste die ene wedstrijd hun truitje willen nat maken om de 3 bevrijdende punten binnen te halen.

Niks ondernemen staat voor mij gelijk aan schuldig verzuim!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie