Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door wva »

smol schreef:
wva schreef:Ook gezien de reactie van Vreven na de match....Een van zijn sterspelers (Langil) werd vervangen na 70min en wou met zijn koppeke spelen door na het eindsignaal het publiek (niet) meer te begroeten, werd door Vreven himself hardhandig terug het veld opgestuurd......Met die zijn voeten wordt niet gespeeld....
Stijn Vreven publieke vijand van drie kwart van de STVV supporters, ik kan hem nochtans appreciëren :) maar zo een trainer met ballen aan het lijf dat missen we op dit moment. Sommige roepen hier op Delorge, sorry maar die zou hetzelfde probleem hebben als Brepoels te weinig de taal machtig om ons buitenlands Legioen toe te spreken .... Deze situatie werd zelf gezocht met zoveel buitenlanders aan te trekken deels op huurbasis deels definitief. Deze hebben totaal geen voeling met de club. Als je ziet dat een spelers als Gerkens die hier amper één maand speelt de supporters al moet gaan toespreken na de wedstrijd, tja dan zijn we ver gekomen .... eigelijk had o.a. Delorge daar moeten staan
't is inderdaad ver gekomen.....Onze Duits en Gerkens, nog maar 2 matchen bij de club moeten onze polonaise-supporters gaan toespreken en troosten na de match....We staan voor schut voor gans België. De schlemiel van de Jupiler Pro League, dat zijn we...Ikzelf heb Vreven ook nooit moeten hebben, maar heeft mijn respekt afgedwongen.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Johan »

lindoke , inderdaad ,thuis blijven van de volgende matchen, laat hen maar voelen dat ze ons niet langer met de voeten kunnen spelen, de huurlingen hebben geen voeling met de club en zijn even schuldig als RD en Handpop Lammens.Grote vedetten van het derde knoopsgat, niet voor niets dat deze voddemannen blj zijn om met stvv te mogen spelen,het is dit of in de gracht blijven liggen.Aan de jos, steun COL maar ,ik vraag mij af of gij wel ooit eens naar de macthen komen kijken bent.Anders zou zo een lichtzinnige praat niet verkopen.En dan dit nog ,iemand als Vreven moet er komen,karakter en haar op zijn tanden,laat niet met zich sollen, maar .... dat WILLEN ze niet bij STVV, liever zo een halfgebakken jannet als COL , die nooit moeilijk doet en braaf zwijgt en de andere kant op kijkt.Sommigen zien zelfs Delorge als trainer,man man man, ik dacht dat trainer een STIEL is of was,Blijkbaar
heeft dat voor sommigen geen belang, de eerste de beste is goed voor sommigen.De trainer MOET de beste van de hele ploeg zijn,inzicht, tactisch en respect afdwingen, die een voorbeeld is voor de spelers en vooral vor die die van hun eigen denken dat Barcelona op hen aan het wachten is.Met nog 3 matchen en 9 punten te verdienen en slechts 4 punten voor ...ik weet het niet ...wie kan tellen ?RD enLammens en de rest van die marionetten mogen de hand in de boezem steken en alle schuld op zich nemen....zij hebben deze mesthoop zelf gecreerd,hoeveel ze zich er ook willen UITLULLEN.Wij worden door iedereen uitgelachen,STVV DE SCHLEMIELEN VAN BELGIE, RD iedereen bij de bond tegen de zere schenen getrapt,iedereen tegen zich in het harnas gejaagd met zijn duistere dubbele agenda's en leegzuigen van de clubs, wees er maar zeker van dat ze STVV liever kwijt zijn dan rijk.Zie de arbitrage maar een af, rare penalties en zo.Opnieuw beginnen met nieuwe lei en al deze PIPO'S a la porte.Mij ziet ge er voorlopig niet meer, 35 jaar abo.
TROP is TEVEEL.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Bartman »

Ik wil een trainer die het schuim op de bek van de spelers krijgt. Zolang COL trainer is zien ze me niet meer. Ik kom meer dan 35 jaar op Stayen, maar trop is te veel.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Wat ik in de vorige reacties lees heb ik vier seizoenen reeds uitgevoerd, namelijk na 40 jaar abo thuis gebleven. Tot op heden !!!!!


Wie schreef daar van geen telraam?,,,,
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door STVV-fan »

Johan schreef:lindoke , inderdaad ,thuis blijven van de volgende matchen, laat hen maar voelen dat ze ons niet langer met de voeten kunnen spelen, de huurlingen hebben geen voeling met de club en zijn even schuldig als RD en Handpop Lammens.Grote vedetten van het derde knoopsgat, niet voor niets dat deze voddemannen blj zijn om met stvv te mogen spelen,het is dit of in de gracht blijven liggen.Aan de jos, steun COL maar ,ik vraag mij af of gij wel ooit eens naar de macthen komen kijken bent.Anders zou zo een lichtzinnige praat niet verkopen.En dan dit nog ,iemand als Vreven moet er komen,karakter en haar op zijn tanden,laat niet met zich sollen, maar .... dat WILLEN ze niet bij STVV, liever zo een halfgebakken jannet als COL , die nooit moeilijk doet en braaf zwijgt en de andere kant op kijkt.Sommigen zien zelfs Delorge als trainer,man man man, ik dacht dat trainer een STIEL is of was,Blijkbaar
heeft dat voor sommigen geen belang, de eerste de beste is goed voor sommigen.De trainer MOET de beste van de hele ploeg zijn,inzicht, tactisch en respect afdwingen, die een voorbeeld is voor de spelers en vooral vor die die van hun eigen denken dat Barcelona op hen aan het wachten is.Met nog 3 matchen en 9 punten te verdienen en slechts 4 punten voor ...ik weet het niet ...wie kan tellen ?RD enLammens en de rest van die marionetten mogen de hand in de boezem steken en alle schuld op zich nemen....zij hebben deze mesthoop zelf gecreerd,hoeveel ze zich er ook willen UITLULLEN.Wij worden door iedereen uitgelachen,STVV DE SCHLEMIELEN VAN BELGIE, RD iedereen bij de bond tegen de zere schenen getrapt,iedereen tegen zich in het harnas gejaagd met zijn duistere dubbele agenda's en leegzuigen van de clubs, wees er maar zeker van dat ze STVV liever kwijt zijn dan rijk.Zie de arbitrage maar een af, rare penalties en zo.Opnieuw beginnen met nieuwe lei en al deze PIPO'S a la porte.Mij ziet ge er voorlopig niet meer, 35 jaar abo.
TROP is TEVEEL.
Voor 1 keer geef ik uw post de volledige 100%!

Het begint nu toch wel al te gek te worden....
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Het was archi-slecht, weeral, kon evengoed 6-0 ofzo geweest zijn.
Op geen enkel moment had je het gevoel dat we iets konden betekenen in deze match.
Spelers die erbij lopen als slappe vodden, een trainer die daar nog het exponent van is.

De onverhoopte driepunter op standard blijkt nog even van goudwaarde.

Willen ze de redding zelf in handen houden, nog twee thuismatchen tegen waregem en lokeren in het verschiet.
Op Brugge mag je al blij zijn, niet met een pandoering als Westerlo thuis te komen.
Met 1 punt zijn we warschijnlijk gered, met twee of drie punten zijn we zeker gered.
Met 0 punten blijft het bibberen tot het einde.

Indien er zaterdag punten tegen Waregem gesprokkeld worden, mag Col er nog bijblijven om de veredelde oefenmatchen van POII te spelen, maar dat men daar dan geen valse conclusies uit trekt.
Naar volgend seizoen zeker moeten we een nieuwe T1 hebben, ik mag hopen dat men zich daar achter de schermen bewust van blijft.
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Flavus Caeruleus »

voetballiefhebber schreef:De abonnees mogen toch al gratis in in PO II.
Gratis is dat niet he, dat zat al meegerekend in de prijs van een abo.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Jacques »

Voorstel voor de rode kaart van Dussaut: 2 speeldagen

Wil er iemand eens narekenen hoeveel schorsingsdagen wij dit seizoen gehad hebben door domme rode kaarten?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef:Voorstel voor de rode kaart van Dussaut: 2 speeldagen

Wil er iemand eens narekenen hoeveel schorsingsdagen wij dit seizoen gehad hebben door domme rode kaarten?
Dus eigenlijk gewoon voor alle rode kaarten? :mrgreen:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Voetballiefhebber ben jij zeker van POII ?
Ik helemaal niet.

Op de officiele website van Stvv is het ook ijzig kalm en stil.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Jacques »

zipke373 schreef:
Jacques schreef:Voorstel voor de rode kaart van Dussaut: 2 speeldagen

Wil er iemand eens narekenen hoeveel schorsingsdagen wij dit seizoen gehad hebben door domme rode kaarten?
Dus eigenlijk gewoon voor alle rode kaarten? :mrgreen:
Ik wil niet uitsluiten dat er misschien ook een rode kaart of 2de geel bij zat voor een "noodzakelijke" fout bv. fout maken op doorgebroken man bij een 1-0 voorsprong in de laatste minuut. "Taking one for the team" zeg maar, daar kan ik mee leven. Maar ik moet zeggen dat ik me niet direct zo'n uitsluiting voor de geest kan halen. Dus ja, pak maar gewoon alle rode kaarten. :)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door the fan »

Volgende week een " koffietafel " in de Revue na de wedstrijd?!
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door pat@ »

the fan schreef:Volgende week een " koffietafel " in de Revue na de wedstrijd?!
Ik denk het niet.
Daar wordt na een verliespartij tenminste een echte polonaise gedanst, ipv zo een cynische zoals de zaterdag.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door Tompie »

Jacques schreef:
zipke373 schreef:
Jacques schreef:Voorstel voor de rode kaart van Dussaut: 2 speeldagen

Wil er iemand eens narekenen hoeveel schorsingsdagen wij dit seizoen gehad hebben door domme rode kaarten?
Dus eigenlijk gewoon voor alle rode kaarten? :mrgreen:
Ik wil niet uitsluiten dat er misschien ook een rode kaart of 2de geel bij zat voor een "noodzakelijke" fout bv. fout maken op doorgebroken man bij een 1-0 voorsprong in de laatste minuut. "Taking one for the team" zeg maar, daar kan ik mee leven. Maar ik moet zeggen dat ik me niet direct zo'n uitsluiting voor de geest kan halen. Dus ja, pak maar gewoon alle rode kaarten. :)
Buiten de domme rode kaart van Dussaut voorbije zaterdag, waren idd zowat alle andere rode kaarten ook domme overtredingen.

Bagayoko pakte rood in Moeskroen op speeldag 2: domme drieste tackle, en tegen KV Mechelen vorige week (2x geel).

Angban pakte dom rood thuis en in Anderlecht. Erichot pakte thuis rood (2x geel tegen Charleroi), net nadat STVV de 1-1 had gemaakt.

En dan vergeet ik er denk ik nog eentje, los van het Fernandesverhaal in het begin van het seizoen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 27: KV Kortrijk - STVV

Bericht door wva »

toyotacorolla schreef:Voetballiefhebber ben jij zeker van POII ?
Ik helemaal niet.

Op de officiele website van Stvv is het ook ijzig kalm en stil.
Het blijft inderdaad ijzig kalm....Dutoit die een "Antonyke" doet, zijn ploegmaats uitmaakt voor mietjes (trouwens méér dan terecht), aanklaagt dat ze als miniemen op de plein stonden, geen enkel duel wonnen, overbodige en fatale overtredingen maakten etc....Moest hetzelfde in Lokeren gebeuren, menne lieve man, den bandenmarchand sprong bovenop de tafel, ondanks zijn gezegende leeftijd en sloeg zijne krukstek IN 1000 stukken kapot....COL zou nog de tijd niet meer krijgen om van het veld af te geraken, laat staan tot op de bus....Die kreeg direkt zijne C4 .....Bij ons ? Niets aan de hand....We smodderen verder....Waarschijnlijk wachten ze af tot na volgend week-end en hopen ze dat ofwel wijzelf nog een puntje sprokkelen, ofwel OHL zou verliezen, waardoor ze zo goed als veroordeeld zouden zijn.....Een scenario dat zelfs Hitchcock niet zou bedacht hebben in zijn boeken, maar soit....Loopt dat faliekant af, zullen ze wel moeten optreden.(mag ik hopen toch)
Al zal zelfs dat geen direkt resultaat opleveren, zelfs niet met Mourinho aan het roer, want speeldag 29 zal Dutoit meer achter de doellijn staan (om de bal eruit te halen) dan ervoor....Speeldag 30 dan maar met een andere trainer, die de belofte krijgt op een extra seizoen indien hij voor de redding kan zorgen ? Gene cadeau om supporter te zijn van deze club.
Als ze zakken staat mijn besluit al vast..Dan spendeer ik nog welgeteld 30 sec/week aan STVV. Zappen naar teletekst pag 541 om 21.45u om de uitslagen te bekijken en that's it.
Plaats reactie