Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Alles over de wedstrijden van STVV

STVV moet O'Loughlin ontslaan

Ja
61
88%
Nee
8
12%
 
Totaal aantal stemmen: 69

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Brusselmans »

Nogmaals ....

Met grote voorsprong de hoofdschuldigen van dit onfris ruikend debacle : HET BESTUUR !!!

Daarna, ver erachter, de tamme boerenzoon en de twitterende rappers !!!

Als er geen discipline kan opgelegd worden, is dat de fout van de leiding, die niet ingrijpt !
Punt uit !!!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Jacques »

Vanop een afstand bekeken best "grappig" hoe mensen zich hier wekelijks/dagelijks verbazen over het feit dat COL nog aan de slag is. Nu gaan ze hem heus niet meer buitengooien, hoor. Het probleem is trouwens niet COL alleen. De verkoop van sterkhouders Junior en Schoofs, spelers die met hun kop niet meer bij de club zijn (Rherras), spelers die mijlenver onder hun niveau blijven (Erichot, Angban), spelers die kibbelen als jung (Erichot, Bagayoko)...Bestuur en spelers dragen ook hun verantwoordelijkheid in deze malaise.

Enfin, vorige week had ik het over schietgebedjes en hopen dat de hakken over en niet in de sloot landen. Daar is niks aan veranderd. Omdat ik me echter afvraag waar het schijnbaar gevoel van veiligheid bij Flipper en Lammens op gebaseerd is en omdat ik grote twijfels heb bij boutades als "Westerlo haalt nooit 5 op 9" en aanverwanten, heb ik me tot de cijfers van na nieuwjaar en de laatste 5 en 3 speeldagen gewend om op basis daarvan het eindklassement te voorspellen. Het idee is eenvoudig: je bepaalt het aantal punten voor iedere ploeg sinds nieuwjaar, neemt daar het gemiddeld aantal punten/speeldag per ploeg van en gebruikt dat gemiddelde om te voorspellen welk puntenaantal de ploegen in kwestie finaal zullen halen.
klassement.jpg
Wie in deze voorspelling zal zakken, hangt af van de periode die je in acht neemt. Op basis van alle uitslagen sinds nieuwjaar, zal Moeskroen zakken. Beperk je het echter tot de laatste 5 of 3 speeldagen (waardoor de vorm van het moment zwaarder doorweegt) komt je uit bij Moeskroen/Westerlo of STVV, wat niet zo raar is met onze 0/9 in het achterhoofd. Moeilijk om daar een harde conclusie uit te trekken. De reden laat zich raden: het ligt allemaal zo dicht op elkaar. Of je het puntenaantal nu voorspelt op basis van de resultaten sinds nieuwjaar of op basis van de laatste 5 of 3 speeldagen, het verschil tussen de 5 clubs bedraagt maximaal 2,1 punten. Degenen die dus zonder vrees of twijfel debiteren dat ploeg X zich zeker redt of ploeg Y geen 5/9 of 4/6 haalt, zijn straffe voorspellers of rekenen vooral op hun natte vinger.
Wat voorts opvalt, is het sterke parcours van Westerlo (11 ptn), OHL (9 ptn) sinds nieuwjaar. Moeskroen (6 ptn) en vooral STVV (4 ptn) en -jawel- Lokeren (3 ptn) doen het een pak minder goed. Leekens en Lambrecht mogen dan de reputatie hebben autoritairder en -tout court- beter te zijn dan COL en het STVV-bestuur, maar in de resultaten valt daar na nieuwjaar niets van te merken, ondanks Coelho en Harbaoui. Ze zakken in geen enkele voorspelling, maar daarmee is meteen alles gezegd.

Wat de waarde van deze voorspellingen is, valt momenteel niet uit te maken. Voorlopig is het een voorspelling zoals een andere, met het verschil dat deze op (beperkte) cijfers en niet op buikgevoel gebaseerd is. Wat de beste indicator is (cijfers of buikgevoel) zal aanhet eind van de rit blijken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Overdrijven is een kunst
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Bartman »

Je vergeet bij het sterke parcours van Westerlo en OHL nog te vermelden dat beide clubs een trainerswissel hebben doorgevoerd. En ook al gaat dit eveneens op voor Lokeren, toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat we al lang gered waren geweest met een andere trainer.
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door stvv'er »

Ik heb in de rapte eens het klassement van de terugronde bekeken van de 6 degradatiekandidaten (13 speeldagen):

11. OHL 16
12. Waasland-Beveren 15
13. Westerlo 15
14. Lokeren 15
15. Moeskroen 12
16. STVV 8

...
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Haseveleon »

Jacques schreef:Vanop een afstand bekeken best "grappig" hoe mensen zich hier wekelijks/dagelijks verbazen over het feit dat COL nog aan de slag is. Nu gaan ze hem heus niet meer buitengooien, hoor. Het probleem is trouwens niet COL alleen. De verkoop van sterkhouders Junior en Schoofs, spelers die met hun kop niet meer bij de club zijn (Rherras), spelers die mijlenver onder hun niveau blijven (Erichot, Angban), spelers die kibbelen als jung (Erichot, Bagayoko)...Bestuur en spelers dragen ook hun verantwoordelijkheid in deze malaise.

Enfin, vorige week had ik het over schietgebedjes en hopen dat de hakken over en niet in de sloot landen. Daar is niks aan veranderd. Omdat ik me echter afvraag waar het schijnbaar gevoel van veiligheid bij Flipper en Lammens op gebaseerd is en omdat ik grote twijfels heb bij boutades als "Westerlo haalt nooit 5 op 9" en aanverwanten, heb ik me tot de cijfers van na nieuwjaar en de laatste 5 en 3 speeldagen gewend om op basis daarvan het eindklassement te voorspellen. Het idee is eenvoudig: je bepaalt het aantal punten voor iedere ploeg sinds nieuwjaar, neemt daar het gemiddeld aantal punten/speeldag per ploeg van en gebruikt dat gemiddelde om te voorspellen welk puntenaantal de ploegen in kwestie finaal zullen halen.
klassement.jpg
Wie in deze voorspelling zal zakken, hangt af van de periode die je in acht neemt. Op basis van alle uitslagen sinds nieuwjaar, zal Moeskroen zakken. Beperk je het echter tot de laatste 5 of 3 speeldagen (waardoor de vorm van het moment zwaarder doorweegt) komt je uit bij Moeskroen/Westerlo of STVV, wat niet zo raar is met onze 0/9 in het achterhoofd. Moeilijk om daar een harde conclusie uit te trekken. De reden laat zich raden: het ligt allemaal zo dicht op elkaar. Of je het puntenaantal nu voorspelt op basis van de resultaten sinds nieuwjaar of op basis van de laatste 5 of 3 speeldagen, het verschil tussen de 5 clubs bedraagt maximaal 2,1 punten. Degenen die dus zonder vrees of twijfel debiteren dat ploeg X zich zeker redt of ploeg Y geen 5/9 of 4/6 haalt, zijn straffe voorspellers of rekenen vooral op hun natte vinger.
Wat voorts opvalt, is het sterke parcours van Westerlo (11 ptn), OHL (9 ptn) sinds nieuwjaar. Moeskroen (6 ptn) en vooral STVV (4 ptn) en -jawel- Lokeren (3 ptn) doen het een pak minder goed. Leekens en Lambrecht mogen dan de reputatie hebben autoritairder en -tout court- beter te zijn dan COL en het STVV-bestuur, maar in de resultaten valt daar na nieuwjaar niets van te merken, ondanks Coelho en Harbaoui. Ze zakken in geen enkele voorspelling, maar daarmee is meteen alles gezegd.

Wat de waarde van deze voorspellingen is, valt momenteel niet uit te maken. Voorlopig is het een voorspelling zoals een andere, met het verschil dat deze op (beperkte) cijfers en niet op buikgevoel gebaseerd is. Wat de beste indicator is (cijfers of buikgevoel) zal aanhet eind van de rit blijken.

Leuk gedaan, vermoedelijk wel wat werk in gestoken.. maar op basis van vorm, ongeacht rekening te houden met aantal thuis- of uitmachten, tegenstanders, vorm van de tegenstanders, blessures, geschorsten en nog honderd andere parameters, kan je hier eigenlijk niets uit concluderen.. Ik denk als je dezelfde oefening maakt, 2 speeldagen terug dan zou je concluderen dat Waasland-Beveren zou zakken..

Wat ik persoonlijk interessanter vind is de quoteringen bij de bookmakers ivm de degradatie.. niet dat die jongens geen fouten maken, maar deze met veel meer parameters rekening houden, ondermeer vorm, maar ook tegenstanders, statistieken van tegenstanders.. Bv.. Club neemt thuis 39/42 dus is er een zeer kleine kans om daar punten te gaan halen.. Terwijl bv. Anderlecht amper 20/42 uit haalt.. etc..

Afbeelding

Om de juistheid van die quoteringen wat te staven, haal ik er graag volgende quotering bij.. Daar zijn ze niet zo zeker van hun zaak..

Afbeelding

Ik ga er dus vanuit dat er veel moet gebeuren voor STVV nog kan degraderen.. al is er nog een kans en was dit zeker niet onverdiend, gezien de laatste matchen, maar vooral ook voor het armbarmelijk weinig punten tegen laag gerangschikte ploegen dat ze maar hebben kunnen behalen.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Geel-Blauw »

wva schreef:
droopy schreef:
droopy schreef:Iemand al naar de training gaan kijken? Is Col er nog?
Of hebben ze weer vrij ?
ze hadden gisteren dus vrij
Dat die van Waasland-Beveren gisteren vrij kregen, was wel terecht, maar die van ons ? Zouden ze de tijd niet kunnen gebruiken om ik zeg maar wat.... aan de automatismen te werken ? Ik vergelijk STVV met een te renoveren huis....
Om een gebouw te renoveren heb je "steigers" nodig, wel zelfs die steigers staan er bij ons nog niet....Aanmodderen, dat doen ze bij ons....
Hun beloning voor het harde werk waarschijnlijk :lol:
Wekelijks bestelt Delorge ook een stuk of 30 pizza's voor die mannen, begrijpen wie begrijpen kan :gek:
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Jacques »

Bartman schreef:Je vergeet bij het sterke parcours van Westerlo en OHL nog te vermelden dat beide clubs een trainerswissel hebben doorgevoerd. En ook al gaat dit eveneens op voor Lokeren, toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat we al lang gered waren geweest met een andere trainer.
Mijn model is gebaseerd op cijfers, niet op buikgevoel, dus is er geen plaats voor niet-kwantificeerbare voorspellingen over het effect van trainerswissels. Je verwoordt het perfect "ik kan me niet van de indruk ontdoen". Dat is je goed recht, maar ik wil net geen "indrukken" en "gevoelens" in mijn alternatief model. Pure ratio, :Roland: zou er dol op zijn. ;)
Overigens zijn wij van het vijftal de enige die geen trainerswissel onder druk van de resultaten doorvoerde, want ook Moeskroen deed dit.
Ik moet trouwens zeggen dat ik noch op mijn buikgevoel noch op het model 100% vertrouw op dit moment. Ik durf er geen geld op inzetten op wie degradeert en wie niet.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Jacques »

Haseveleon schreef: Leuk gedaan, vermoedelijk wel wat werk in gestoken.. maar op basis van vorm, ongeacht rekening te houden met aantal thuis- of uitmachten, tegenstanders, vorm van de tegenstanders, blessures, geschorsten en nog honderd andere parameters, kan je hier eigenlijk niets uit concluderen.. Ik denk als je dezelfde oefening maakt, 2 speeldagen terug dan zou je concluderen dat Waasland-Beveren zou zakken..

Wat ik persoonlijk interessanter vind is de quoteringen bij de bookmakers ivm de degradatie.. niet dat die jongens geen fouten maken, maar deze met veel meer parameters rekening houden, ondermeer vorm, maar ook tegenstanders, statistieken van tegenstanders.. Bv.. Club neemt thuis 39/42 dus is er een zeer kleine kans om daar punten te gaan halen.. Terwijl bv. Anderlecht amper 20/42 uit haalt.. etc..
Valt best mee, een half uurke onder de middag. :) De gokkantoren zullen er meer tijd in steken, maar voor hen is het dan ook een hoeksteen van hun businessmodel. Ik zou heel graag weten welke parameters (en het relatief gewicht ervan) zij gebruiken, om zo ook te kunnen inschatten wat de aarde is van hun noteringen, maar die info gaan ze natuurlijk nooit vrijgeven, dus moet ik maar rap rap iets zelf in elkaar steken. :)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:
dus moet ik maar rap rap iets zelf in elkaar steken. :)
U bent de juiste persoon !
Aan de Tiense wordt met grote belangstelling uitgekeken naar uw CV !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Jacques »

Sorry, in mijn werk probeer ik kwaliteit af te leveren. Zoiets valt niet te rijmen met de stijl van het NV STVV/Stayen huis. :cool: ;)
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door voetballiefhebber »

Deze week schrijft Peter Vandenbempt in Voetbal Magazine de zuivere waarheid over STVV.
Hij fileert zowat het beleid. Hij schrijft dat O'Loughlin een aimabel man is, maar hij kan geen kleedkamer in de hand houden. Zijn uitstraling is ook niet goed en hij straalt vooral wanhoop uit. Maar zijn aanstelling was de eerste grote fout van het bestuurd volgens Peter.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Halenaar »

COL heeft ondertussen zijn Twitter account verwijderd. Blijkbaar begint de druk toch wat teveel te worden voor hem.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Johan »

Pizza is naast platte rust ideaal voor de profvoetballer.Bravo infantiele lamzakken,aangevoerd door een strandjanet als COL, onder leiding van het mechels poppentheater BL en BOR.Ideale mix om iedere week slechter en slechter te worden met tweede klasse als einddoel.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: RE: Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Halenaar »

Dreke schreef:
tweety schreef:Blijkbaar wel.. Nedr@, komt er nog een verslag of was het zo een meeting als in de Klok (of de Bron, weet het niet meer juist)? Enkel voor de happy few, die vooral niks mogen zeggen ?
Nog steeds geen antwoord op?
Ondertussen al een paar dagen/ weken ver en nog steeds geen antwoord van het 'supporters'verbond.

Inderdaad alleen dus voor de happy few, zo denken de mannen van het 'supporters'verbond er ook blijkbaar over. In het geheim een meeting inlassen met het STVV bestuur zonder dat de andere supporters het weten, en daarna nog te lui zijn om zelfs een klein verslag te maken voor alle supporters! Eerder windstilte, net zoals op de Tiense gebeurd. Maar bij familie en vrienden gaan ze nog waarschijnlijk de grote man gaan uithangen, want ze kennen de Bart en Philip persoonlijk! En ze hebben eens een goed gesprek gehad met hun! Waarna ze laten weten dat den Bart best een goeie en sympathieke kerel is, en dat het nog zo gene slechte is, want hij heeft hun allemaal op een pint getrakteerd! Ik zie het zo gebeuren :vomit:

Niet verwonderlijk ook, als je ziet wat voor een 'kenners' daarin zitten. We hebben hier zelf allemaal gezien hoe een lid van het verbond, en volgens Brusselmans zelfs aanwezig op de meeting, jarenlang Rob Schoofs de grond heeft ingeboord, en bij hoog en laag zien beweren dat hij hoogstens 3de klasse materiaal is. Nadat Robke hem van antwoord heeft gediend op Facebook nadat we kampioen hebben gespeeld hebben we hem nog amper gezien hier, en ondertussen speelt Robke bij de kampioen van het land in plaats van bij pakweg Bocholt :roll:

Het 'supporters'verbond zou beter een brief voor hun eigen maken, want ze zijn momenteel geen haar beter dan het STVV bestuur...
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: RE: Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door nedr@ »

Halenaar schreef:
Dreke schreef:
tweety schreef:Blijkbaar wel.. Nedr@, komt er nog een verslag of was het zo een meeting als in de Klok (of de Bron, weet het niet meer juist)? Enkel voor de happy few, die vooral niks mogen zeggen ?
Nog steeds geen antwoord op?
Ondertussen al een paar dagen/ weken ver en nog steeds geen antwoord van het 'supporters'verbond.

Inderdaad alleen dus voor de happy few, zo denken de mannen van het 'supporters'verbond er ook blijkbaar over. In het geheim een meeting inlassen met het STVV bestuur zonder dat de andere supporters het weten, en daarna nog te lui zijn om zelfs een klein verslag te maken voor alle supporters! Eerder windstilte, net zoals op de Tiense gebeurd. Maar bij familie en vrienden gaan ze nog waarschijnlijk de grote man gaan uithangen, want ze kennen de Bart en Philip persoonlijk! En ze hebben eens een goed gesprek gehad met hun! Waarna ze laten weten dat den Bart best een goeie en sympathieke kerel is, en dat het nog zo gene slechte is, want hij heeft hun allemaal op een pint getrakteerd! Ik zie het zo gebeuren :vomit:

Niet verwonderlijk ook, als je ziet wat voor een 'kenners' daarin zitten. We hebben hier zelf allemaal gezien hoe een lid van het verbond, en volgens Brusselmans zelfs aanwezig op de meeting, jarenlang Rob Schoofs de grond heeft ingeboord, en bij hoog en laag zien beweren dat hij hoogstens 3de klasse materiaal is. Nadat Robke hem van antwoord heeft gediend op Facebook nadat we kampioen hebben gespeeld hebben we hem nog amper gezien hier, en ondertussen speelt Robke bij de kampioen van het land in plaats van bij pakweg Bocholt :roll:

Het 'supporters'verbond zou beter een brief voor hun eigen maken, want ze zijn momenteel geen haar beter dan het STVV bestuur...
Toch eventjes een paar nuances aanbrengen. Jammer van de beledigingen. Er zitten maar 2 personen van het verbond op het forum en dat zijn Bruintje en ik.

Bovendien kan ik wel verzachtende omstandigheden inroepen door het feit dat ik thuis met een baby van 3 weken oud zit en ik savonds andere en vooral belangrijkere dingen aan mijn hoofd heb dan STVV of heel het forum te overlezen. Bovendien is het ook jammer dat je mensen zoals mij persoonlijk aanvalt door te zeggen dat ik de grote man ga uithangen dat ik Bart en Philippe persoonlijk ken. Mensen die mij kennen weten dat ik absoluut niet de noodzaak of behoefte heb om gekend te zijn bij spelers en bestuur hun aan te spreken in de revue. Je moet het maar eens aan Rob Schoofs vragen. Die vraag naar een verslag heb ik niet gelezen. Ik zou zeggen indien iemand in de toekomst een vraag heeft en er komt niet onmiddelijk antwoord op contacteer mij dan persoonlijk. Het is niet dat ik niet gemakkelijk bereikbaar ben (mail,facebook van mijzelf of het verbond, een privé bericht via het forum,...). Het feit dat ik nu antwoord komt door het feit dat Krisaias mij een sms gestuurd heeft dat ik het topic van O loughlin maar eens moest lezen en een reactie zetten (Vandaag ontvangen om 7.41 uur en nu zijn we 8.39 uur)
Ik doe liever mijn werk in de schaduw. Je kan gerust op mijn facebook kijken met hoeveel spelers ik "bevriend" ben. (1, namelijk Kotysch). Bart heeft trouwens niet getrakteerd en heeft zelf moeten uitleggen op de vergadering ;).

Over die discussie van Rob Schoofs ga ik niet verder op ingaan, iedereen kan zich vergissen in het potentieel van sommige spelers. Dat is overal zo, trouwens zij die zonder zonden zijn werpen de eerste steen. Dit onderwerp is trouwens nog eens aan bod gekomen in een ander topic.

Mijn conclusie na de vergadering nadat ik verschillende kritische vragen gesteld heb aan Bart (waar ik geen concreet antwoord gekregen heb, zelfs niet na 4 keer dezelfde vraag te stellen) is heel kort en bondig: We zullen nog een paar jaar moeten aanmodderen, hopen dat we erin blijven en dan kunnen we misschien op langere termijn werken met lange termijn contracten. Of we moeten hopen dat er nieuwe investeerders komen (ze zouden nog maar eens bezig zijn met 2 verschillende groepen).

Voor degene die een iets uitgebreidere samenvatting willen:
- Transfer van junior was onvermijdelijk, met een heel verhaal er rond hoe hij zich had laten omringen om de transfer af te dwingen.
Standard heeft hetzelfde betaald dan het bod van Gent.

-Transfer Dompe: Hebben er een mooie euro aan verdiend, was met zijn hoofd na 3 maanden al getransfereerd.

-Rob Schoofs wou absoluut naar Gent vertrekken, er zijn pogingen ondernomen om hem tot einde seizoen hier te houden, door hem te verkopen en onmiddellijk terug te verhuren. Gent had er geen oren naar, Rob zelf ging er zelf wel akkoord mee. STVV kon deze transfer niet
in de weg staan aangezien zijn staat van verdiensten en ze Dompe en Edmilson ook hadden laten gaan. Ze hadden gewoon schrik om een nieuw geval Reza te hebben indien ze Dompé en Edmilson tegen hun wil gingen hier houden. Raman is gekomen om het vertrek enigszins voorlopig op te vangen.

-Transfersommen worden niet bekend gemaakt, geen enkele club doet het. Dit om misbruik te voorkomen van commissielonen en vergoedingen, bepaalde tussenpersonen zouden er van profiteren.

-Proswitch: Contract tot het einde van het jaar met een optie voor een bijkomend jaar. Deze optie zal hoogst waarschijnlijk worden gelicht, ze waren heel tevreden over zijn prestaties. Er zou zelf onderhandeld worden over een nieuw contract.

-Artabe: Na een veelbelovende start volledig weggezakt, kon zelfs niet meer mee op training, speler gaf dit zelf ook aan dat het voor hem niet meer ging.

-Llandoli: Einde contract, medisch niet meer goedgekeurd. Hij staat op de ziekenkas.

-Loonmassa moet omhoog, daarvoor was er nog geen concreet plan, ze blijven zoeken naar investeerders er lopen een gesprekken met investeerders, toen ik vroeg of het een dikke vis was bleek het eerder om een sprotje te gaan.

-De sportieve cel blijft ongewijzigd, er komt geen sportief directeur. De werkwijze die nu wordt gehanteerd , elk lid van de sportieve cel mag spelers aanbrengen, die worden geanalyseerd en gescreend waarna de trainer beslist. Wanneer ik zeg dat de sportieve cel ongewijzigd blijft wil het niet zeggen dat de namen dezelfde zullen blijven. Met de vraag of de trainer een toekomst heeft bij STVV, werd er geen duidelijk antwoord gegeven, wat volgens mij verdedigbaar is, dit zeg je niet op een bijeenkomst.

Dat is zowat wat er allemaal is gezegd, de rest was het verhaal dat we al jaren horen, waar ieder zijn mening over heeft, maar waar het pijnlijk duidelijk blijft om te moeten vaststellen dat men er maar niet in slaagt om STVV uit te bouwen naar een stabiele eerste klasse club.

Ongeacht wat er gedaan wordt door het supportersverbond het zal nooit niet goed zijn. Als we een supportersavond organiseren (al meerdere keren vragende partij geweest om dit te organiseren, maar als STVV niet meewerkt... we hebben het nu opnieuw gevraagd), komen altijd dezelfde personen langs en zijn het altijd dezelfde personen die hun mond open doen. Andere personen zeggen dan weer dat ze niet langskomen omdat ze toch niet geloven wat er gezegd worden en dat het allemaal leugens zijn. Maar ik zal mijn best doen om een nieuwe supportersavond te organiseren, en hoop dan dat iedereen hier aanwezig wil zijn. En als je beweert dat we te lui zijn, dan nodig ik u gerust eens uit om een maand mijn mailing en telefoons over te nemen die te maken hebben met de voetbal. We zijn bovendien 12 dagen verder sinds die vergadering.
Plaats reactie