Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Alles over de wedstrijden van STVV

STVV moet O'Loughlin ontslaan

Ja
61
88%
Nee
8
12%
 
Totaal aantal stemmen: 69

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Halenaar »

Bedankt voor dit verslag Nedra. Soms moet je al eens tegen schenen schoppen om een goede reactie terug te krijgen, wat hier ook gelukt is. De vraag was trouwens hier al een paar keer aan bod gekomen.

Ik begrijp trouwens dat u ook wel andere zaken te doen hebt, en ik wens u nog proficiat met de geboorte van uw kleine! Maar ik blijf erbij, de communicatie van het supportersverbond kan echt wel beter, en het is niet dat jij en Bruintje daar alleen in zitten hé. Na elke meeting/ vergadering een klein verslag plaatsen op jullie Facebook pagina, dat is toch echt niet teveel gevraagd denk ik? Uiteindelijk hebben jullie ook je plichten naar de andere supporters toe, aangezien jullie al de supporters vertegenwoordigen.

Moest ik iemand echt persoonlijk beledigd hebben: sorry, was niet de bedoeling. Maar nogmaals: soms moet je eens tegen schenen schoppen. No offence ;)
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Haseveleon »

Halenaar schreef:Bedankt voor dit verslag Nedra. Soms moet je al eens tegen schenen schoppen om een goede reactie terug te krijgen, wat hier ook gelukt is. De vraag was trouwens hier al een paar keer aan bod gekomen.

Ik begrijp trouwens dat u ook wel andere zaken te doen hebt, en ik wens u nog proficiat met de geboorte van uw kleine! Maar ik blijf erbij, de communicatie van het supportersverbond kan echt wel beter, en het is niet dat jij en Bruintje daar alleen in zitten hé. Na elke meeting/ vergadering een klein verslag plaatsen op jullie Facebook pagina, dat is toch echt niet teveel gevraagd denk ik? Uiteindelijk hebben jullie ook je plichten naar de andere supporters toe, aangezien jullie al de supporters vertegenwoordigen.

Moest ik iemand echt persoonlijk beledigd hebben: sorry, was niet de bedoeling. Maar nogmaals: soms moet je eens tegen schenen schoppen. No offence ;)

Vooral dat is het en net daarom mag er idd een veel betere communicatie naar buiten toe zijn.. Mocht dat niet lukken wegens te weinig actieve mensen dan zou ik zeggen ofwel personen buiten zetten en andere aanwerven die er wel tijd voor hebben/willen maken. Dat dat evident is zo'n mensen vinden.. dat hoor je me niet zeggen ;)
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door nedr@ »

Haseveleon schreef:
Halenaar schreef:Bedankt voor dit verslag Nedra. Soms moet je al eens tegen schenen schoppen om een goede reactie terug te krijgen, wat hier ook gelukt is. De vraag was trouwens hier al een paar keer aan bod gekomen.

Ik begrijp trouwens dat u ook wel andere zaken te doen hebt, en ik wens u nog proficiat met de geboorte van uw kleine! Maar ik blijf erbij, de communicatie van het supportersverbond kan echt wel beter, en het is niet dat jij en Bruintje daar alleen in zitten hé. Na elke meeting/ vergadering een klein verslag plaatsen op jullie Facebook pagina, dat is toch echt niet teveel gevraagd denk ik? Uiteindelijk hebben jullie ook je plichten naar de andere supporters toe, aangezien jullie al de supporters vertegenwoordigen.

Moest ik iemand echt persoonlijk beledigd hebben: sorry, was niet de bedoeling. Maar nogmaals: soms moet je eens tegen schenen schoppen. No offence ;)

Vooral dat is het en net daarom mag er idd een veel betere communicatie naar buiten toe zijn.. Mocht dat niet lukken wegens te weinig actieve mensen dan zou ik zeggen ofwel personen buiten zetten en andere aanwerven die er wel tijd voor hebben/willen maken. Dat dat evident is zo'n mensen vinden.. dat hoor je me niet zeggen ;)
Ik zal het volgende vergadering bespreken en we zullen proberen onze communicatie te verbeteren naar de supporters toe.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Brusselmans »

amai, da hei nogal gedoerd !!!!
:grappig:
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: RE: Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door den ief »

nedr@ schreef:
Halenaar schreef:
Dreke schreef:
tweety schreef:Blijkbaar wel.. Nedr@, komt er nog een verslag of was het zo een meeting als in de Klok (of de Bron, weet het niet meer juist)? Enkel voor de happy few, die vooral niks mogen zeggen ?
Nog steeds geen antwoord op?
Ondertussen al een paar dagen/ weken ver en nog steeds geen antwoord van het 'supporters'verbond.

Inderdaad alleen dus voor de happy few, zo denken de mannen van het 'supporters'verbond er ook blijkbaar over. In het geheim een meeting inlassen met het STVV bestuur zonder dat de andere supporters het weten, en daarna nog te lui zijn om zelfs een klein verslag te maken voor alle supporters! Eerder windstilte, net zoals op de Tiense gebeurd. Maar bij familie en vrienden gaan ze nog waarschijnlijk de grote man gaan uithangen, want ze kennen de Bart en Philip persoonlijk! En ze hebben eens een goed gesprek gehad met hun! Waarna ze laten weten dat den Bart best een goeie en sympathieke kerel is, en dat het nog zo gene slechte is, want hij heeft hun allemaal op een pint getrakteerd! Ik zie het zo gebeuren :vomit:

Niet verwonderlijk ook, als je ziet wat voor een 'kenners' daarin zitten. We hebben hier zelf allemaal gezien hoe een lid van het verbond, en volgens Brusselmans zelfs aanwezig op de meeting, jarenlang Rob Schoofs de grond heeft ingeboord, en bij hoog en laag zien beweren dat hij hoogstens 3de klasse materiaal is. Nadat Robke hem van antwoord heeft gediend op Facebook nadat we kampioen hebben gespeeld hebben we hem nog amper gezien hier, en ondertussen speelt Robke bij de kampioen van het land in plaats van bij pakweg Bocholt :roll:

Het 'supporters'verbond zou beter een brief voor hun eigen maken, want ze zijn momenteel geen haar beter dan het STVV bestuur...
Toch eventjes een paar nuances aanbrengen. Jammer van de beledigingen. Er zitten maar 2 personen van het verbond op het forum en dat zijn Bruintje en ik.

Bovendien kan ik wel verzachtende omstandigheden inroepen door het feit dat ik thuis met een baby van 3 weken oud zit en ik savonds andere en vooral belangrijkere dingen aan mijn hoofd heb dan STVV of heel het forum te overlezen. Bovendien is het ook jammer dat je mensen zoals mij persoonlijk aanvalt door te zeggen dat ik de grote man ga uithangen dat ik Bart en Philippe persoonlijk ken. Mensen die mij kennen weten dat ik absoluut niet de noodzaak of behoefte heb om gekend te zijn bij spelers en bestuur hun aan te spreken in de revue. Je moet het maar eens aan Rob Schoofs vragen. Die vraag naar een verslag heb ik niet gelezen. Ik zou zeggen indien iemand in de toekomst een vraag heeft en er komt niet onmiddelijk antwoord op contacteer mij dan persoonlijk. Het is niet dat ik niet gemakkelijk bereikbaar ben (mail,facebook van mijzelf of het verbond, een privé bericht via het forum,...). Het feit dat ik nu antwoord komt door het feit dat Krisaias mij een sms gestuurd heeft dat ik het topic van O loughlin maar eens moest lezen en een reactie zetten (Vandaag ontvangen om 7.41 uur en nu zijn we 8.39 uur)
Ik doe liever mijn werk in de schaduw. Je kan gerust op mijn facebook kijken met hoeveel spelers ik "bevriend" ben. (1, namelijk Kotysch). Bart heeft trouwens niet getrakteerd en heeft zelf moeten uitleggen op de vergadering ;).

Over die discussie van Rob Schoofs ga ik niet verder op ingaan, iedereen kan zich vergissen in het potentieel van sommige spelers. Dat is overal zo, trouwens zij die zonder zonden zijn werpen de eerste steen. Dit onderwerp is trouwens nog eens aan bod gekomen in een ander topic.

Mijn conclusie na de vergadering nadat ik verschillende kritische vragen gesteld heb aan Bart (waar ik geen concreet antwoord gekregen heb, zelfs niet na 4 keer dezelfde vraag te stellen) is heel kort en bondig: We zullen nog een paar jaar moeten aanmodderen, hopen dat we erin blijven en dan kunnen we misschien op langere termijn werken met lange termijn contracten. Of we moeten hopen dat er nieuwe investeerders komen (ze zouden nog maar eens bezig zijn met 2 verschillende groepen).

Voor degene die een iets uitgebreidere samenvatting willen:
- Transfer van junior was onvermijdelijk, met een heel verhaal er rond hoe hij zich had laten omringen om de transfer af te dwingen.
Standard heeft hetzelfde betaald dan het bod van Gent.

-Transfer Dompe: Hebben er een mooie euro aan verdiend, was met zijn hoofd na 3 maanden al getransfereerd.

-Rob Schoofs wou absoluut naar Gent vertrekken, er zijn pogingen ondernomen om hem tot einde seizoen hier te houden, door hem te verkopen en onmiddellijk terug te verhuren. Gent had er geen oren naar, Rob zelf ging er zelf wel akkoord mee. STVV kon deze transfer niet
in de weg staan aangezien zijn staat van verdiensten en ze Dompe en Edmilson ook hadden laten gaan. Ze hadden gewoon schrik om een nieuw geval Reza te hebben indien ze Dompé en Edmilson tegen hun wil gingen hier houden. Raman is gekomen om het vertrek enigszins voorlopig op te vangen.

-Transfersommen worden niet bekend gemaakt, geen enkele club doet het. Dit om misbruik te voorkomen van commissielonen en vergoedingen, bepaalde tussenpersonen zouden er van profiteren.

-Proswitch: Contract tot het einde van het jaar met een optie voor een bijkomend jaar. Deze optie zal hoogst waarschijnlijk worden gelicht, ze waren heel tevreden over zijn prestaties. Er zou zelf onderhandeld worden over een nieuw contract.

-Artabe: Na een veelbelovende start volledig weggezakt, kon zelfs niet meer mee op training, speler gaf dit zelf ook aan dat het voor hem niet meer ging.

-Llandoli: Einde contract, medisch niet meer goedgekeurd. Hij staat op de ziekenkas.

-Loonmassa moet omhoog, daarvoor was er nog geen concreet plan, ze blijven zoeken naar investeerders er lopen een gesprekken met investeerders, toen ik vroeg of het een dikke vis was bleek het eerder om een sprotje te gaan.

-De sportieve cel blijft ongewijzigd, er komt geen sportief directeur. De werkwijze die nu wordt gehanteerd , elk lid van de sportieve cel mag spelers aanbrengen, die worden geanalyseerd en gescreend waarna de trainer beslist. Wanneer ik zeg dat de sportieve cel ongewijzigd blijft wil het niet zeggen dat de namen dezelfde zullen blijven. Met de vraag of de trainer een toekomst heeft bij STVV, werd er geen duidelijk antwoord gegeven, wat volgens mij verdedigbaar is, dit zeg je niet op een bijeenkomst.

Dat is zowat wat er allemaal is gezegd, de rest was het verhaal dat we al jaren horen, waar ieder zijn mening over heeft, maar waar het pijnlijk duidelijk blijft om te moeten vaststellen dat men er maar niet in slaagt om STVV uit te bouwen naar een stabiele eerste klasse club.

Ongeacht wat er gedaan wordt door het supportersverbond het zal nooit niet goed zijn. Als we een supportersavond organiseren (al meerdere keren vragende partij geweest om dit te organiseren, maar als STVV niet meewerkt... we hebben het nu opnieuw gevraagd), komen altijd dezelfde personen langs en zijn het altijd dezelfde personen die hun mond open doen. Andere personen zeggen dan weer dat ze niet langskomen omdat ze toch niet geloven wat er gezegd worden en dat het allemaal leugens zijn. Maar ik zal mijn best doen om een nieuwe supportersavond te organiseren, en hoop dan dat iedereen hier aanwezig wil zijn. En als je beweert dat we te lui zijn, dan nodig ik u gerust eens uit om een maand mijn mailing en telefoons over te nemen die te maken hebben met de voetbal. We zijn bovendien 12 dagen verder sinds die vergadering.
Dus na een jaar waarin we terug de tv-gelden krijgen van eerste klasse, we gemiddeld toch voor meer dan 8000 mensen spelen, alle sky-boxen constant uitverkocht zijn, de horeca op volle toeren draaide en we voor minstens 4 miljoen aan uitgaande transfers deden is de conclusie dat we nog enkele jaren moeten aanmodderen en hopen dat we erin gaan blijven? Hoeveel schulden hadden we dan feitelijk en hoeveel schiet er daar nog van over?
Dit jaar zullen we er wel in blijven, maar op deze manier houd je het natuurlijk niet nog een paar jaren vol in eerste klasse, dat ziet het kleinste kind. Bovendien zijn nu al onze goudhaantjes vertrokken, dus cashen zoals dit jaar zal er niet meer bij zijn.
En we moeten hopen op investeerders??? Is dat wat Bartje doet de hele dag, in zijn bureau zitten hopen tot er investeerders zich komen aandienen?
Niet te geloven.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Iniesta »

Van mij in ieder geval een dikke merci voor de moeite om toch met een verslag van de bijeenkomst te komen.

Zoals steeds is er op deze bijeenkomsten weinig te leren en wordt men lamgeslagen met dooddoeners.

We kennen wel de "ambitie" om nog jaren aan te modderen en het plan is "hopen dat we niet degraderen", zelf zijn ze duidelijk niet van plan of bekwaam daar iets aan te doen.

De overnemers dan, dat horen we al 30 jaar op Staaien. Ze zijn er maar wie zijn ze, waar zijn ze? Is het een vogel, is het een vliegtuig? of is het toch alweer een zoveelste luchtkasteel. Misschien doelt hij wel op die buitenlandse groepen die onze competitie graag nog verder willen verzieken genre Egyptische kamelenhandelaren en andere Maleisische gokkantoren. Uiteraard zal er geen enkele overnemer komen die toestaat dat zowel de infrastructuur als de spelers deel uitmaken van de vorige eigenaar. Wie investeert wil iets te zeggen hebben en RD en tegenspraak, dat werkt slecht.

Uiteraard geen uitleg waarom we zo weinig vangen voor 3 talenten terwijl een ander vergelijkbaar team dit bijna bijeenharkt met 1 oudere verdediger.

We hebben dit jaar zonder veel investeringen heel wat inkomsten extra en nog kunnen ze niets uitrichten. Hoe doen andere clubs het dan ZONDER die (eenmalige) meevallers? Ploegen met minder achterban en ook niet gelegen in een grote stad met veel bedrijven.

Wel straf dat ze toegeven dat ze totaal niet omkunnen met de problemen die het huidige voetbal kenmerken nl omhooggevallen vedetten en egotrippers. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Kortom, de boodschap voor een goed verstaander is dat je wel compleet zot moet zijn om nog een abo te kopen de komende seizoenen. Misschien wel mikken op een nieuw record, de grootste afname van abo's ooit :lol:
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door bruintje67 »

Halenaar schreef:Bedankt voor dit verslag Nedra. Soms moet je al eens tegen schenen schoppen om een goede reactie terug te krijgen, wat hier ook gelukt is. De vraag was trouwens hier al een paar keer aan bod gekomen.

Ik begrijp trouwens dat u ook wel andere zaken te doen hebt, en ik wens u nog proficiat met de geboorte van uw kleine! Maar ik blijf erbij, de communicatie van het supportersverbond kan echt wel beter, en het is niet dat jij en Bruintje daar alleen in zitten hé. Na elke meeting/ vergadering een klein verslag plaatsen op jullie Facebook pagina, dat is toch echt niet teveel gevraagd denk ik? Uiteindelijk hebben jullie ook je plichten naar de andere supporters toe, aangezien jullie al de supporters vertegenwoordigen.

Moest ik iemand echt persoonlijk beledigd hebben: sorry, was niet de bedoeling. Maar nogmaals: soms moet je eens tegen schenen schoppen. No offence ;)
Het verslag komt eigenlijk van mijn hand, maar mijn voorzichter mag het altijd wel gebruiken.
Ook ik lees hier nu pas wat er allemaal aan de hand is.
Beledigd, tja het is wel persoonlijk op mij geschoten, ook wat het geval Schoofs betreft.

Trouwens Rob en ik zijn ondertussen maatjes geworden, in die maten dat we af en toe praten via Messenger of sms.
Of ik daarom minder op het forum kom, denk het niet hoor, wat men van mij zegt laat me koud, meestal is het toch zever van horen zeggen van.
Niemand weet trouwens het fijne van het voorval met Rob, buiten Rob, Mathias en ikzelf.
Ik ben ook de eerste om te zeggen dat ik me heb vergist, ik was ook één van de eerste die Rob persoonlijk proficiat heb gewenst met zijn transfer naar Gent, meer woorden maak ik daaraan niet vuil.

Zoals de voorzitter al zei maken we er een agendapunt van, we zullen volgende vergadering bespreken hoe we de communicatie naar buiten toe kunnen verbeteren.

Groetjes

Bruno.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door bruintje67 »

Haseveleon schreef:
Halenaar schreef:Bedankt voor dit verslag Nedra. Soms moet je al eens tegen schenen schoppen om een goede reactie terug te krijgen, wat hier ook gelukt is. De vraag was trouwens hier al een paar keer aan bod gekomen.

Ik begrijp trouwens dat u ook wel andere zaken te doen hebt, en ik wens u nog proficiat met de geboorte van uw kleine! Maar ik blijf erbij, de communicatie van het supportersverbond kan echt wel beter, en het is niet dat jij en Bruintje daar alleen in zitten hé. Na elke meeting/ vergadering een klein verslag plaatsen op jullie Facebook pagina, dat is toch echt niet teveel gevraagd denk ik? Uiteindelijk hebben jullie ook je plichten naar de andere supporters toe, aangezien jullie al de supporters vertegenwoordigen.

Moest ik iemand echt persoonlijk beledigd hebben: sorry, was niet de bedoeling. Maar nogmaals: soms moet je eens tegen schenen schoppen. No offence ;)

Vooral dat is het en net daarom mag er idd een veel betere communicatie naar buiten toe zijn.. Mocht dat niet lukken wegens te weinig actieve mensen dan zou ik zeggen ofwel personen buiten zetten en andere aanwerven die er wel tijd voor hebben/willen maken. Dat dat evident is zo'n mensen vinden.. dat hoor je me niet zeggen ;)
Na elke vergadering volgt er een verslag, er is niets geheim en elke aangesloten supportersclub heeft minstens 1 vertegewoordiger op de vergadering.
Het is wel straf dat je denkt dat de actieve leden er geen tijd voor maken, en ze wil vervangen door andere.
Je weet niet eens wie ze zijn, en je hebt er geen flauw benul van wat ze doen.................maar een oordeel vellen dat kan je wel.
Zoals al eerder vermeld in een vorige reactie wordt het een agendapunt op de volgende vergadering.
We bekijken dan wel hoe we de communicatie naar buiten toe kunnen verzorgen.
Maar of je nu echt een verslag van elke vergaderingen moet verwachten betwijfel ik ten zeerste, ik lees ook nergens een verslag van infrax die afgelopen week een vergadering hebben gehad.

Wil je toch alles weten kan je u mss best aansluiten bij één van de supportersclubs, ook vermeld op de website van het supportersverbond, een win win situatie, jij weet dan alles uit eerste hand, en de supportersclubs hebben er een extra lid bij, wat hun helpt om te groeien en middelen heeft om het hoofd boven water te houden.
Indien er op de vergadering een gesprek volgt met iemand van de technische staf, of de voorzitter dan kunnen we het overwegen om op onze site van het supportersverbond te plaatsen, dat zullen we volgende week bespreken.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Jones »

Ik heb genoeg gelezen om geen abo meer te nemen. Zakkenvullers !
Gen budgetverhoging is gezien de huidige omstandigheden ( verschillende spelers en trainer wegsturen), zelfmoord
Dit STVV is ten dode opgeschreven. Zo een club met stadion en achterban. Ongelooflijk.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Ik heb genoeg gelezen om geen abo meer te nemen. Zakkenvullers !
Gen budgetverhoging is gezien de huidige omstandigheden ( verschillende spelers en trainer wegsturen), zelfmoord
Dit STVV is ten dode opgeschreven. Zo een club met stadion en achterban. Ongelooflijk.
Wow, en hoeveel jaar achtereen zit je datzelfde te roepen, tezamen met -tig andere personen? Gaat het er dan nu uiteindelijk van komen? :D
no offense trouwens, het valt op.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door enrique »

COL is volgend seizoen nog altijd coach
2016 of 2017 in 1B
Elk jaar krijgen ze van de pro-league 500.000€
Die vakkundig verdwijnen en waar stvv niets van ziet
Met een ploegske van 20.000€ per maand moet dat lukken
Dat is kort geschetst mijn visie op de toekomst van stvv

Gokschandaal Oostende - Beveren
Gegokt dat er minstens 3 goals gingen vallen
Na 17 min 1-2
Einduitslag 3-3
Niks aan de hand volgens bond, parket en clubs
Hoe is het in godsnaam mogelijk...
Dat ze op Stayen ook maar een onderzoek beginnen ...

Veel geluk allemaal, laat u maar goed bedriegen ...
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door wva »

Vertrouwen bevestigd in COL....
Bormans en Lammens violisten van de Titanic.... :end:
Dapper en onverstoord verder spelend
In het land van de blinden is eenoog koning...... :fuck:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Brusselmans »

wva schreef:Vertrouwen bevestigd in COL....
Bormans en Lammens violisten van de Titanic.... :end:
Dapper en onverstoord verder spelend
In het land van de blinden is eenoog koning...... :fuck:
"t is eigenlijk de moeite niet meer om er nog 1 seconde tijd in te steken ....
:end:
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Haseveleon »

wva schreef:Vertrouwen bevestigd in COL....
Bormans en Lammens violisten van de Titanic.... :end:
Dapper en onverstoord verder spelend
In het land van de blinden is eenoog koning...... :fuck:

Normaal dat dit gebeurd.. Ze weten dat mathematisch heel moeilijk is om nog te degraderen.. ontslag zal vermoedelijk een pak geld kosten.. Geld dat in hun eigen zakjes kan belanden.. De gok is te doen..

Dan gaan ze wachten tot het seizoensbegin en na een paar puntjes op 11-12 matchen gaan ze hem toch nog ontslaan.. als ze nu eens berekende dat er volgend jaar 1.000 abo's minder zijn door hun droevig spel.. x 200 EUR gemiddeld..


200.000 EUR.. daar zal COL toch voor buiten liggen zou ik zeggen.. ik denk dat het ontslag een 50.000 zou kosten.. ruw..

GOEIE ZET BORRIE EN LAMMENS :toppie: Telenet Play Sports zal er enkel wel bij varen
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: RE: Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Jacques »

den ief schreef: Dus na een jaar waarin we terug de tv-gelden krijgen van eerste klasse, we gemiddeld toch voor meer dan 8000 mensen spelen, alle sky-boxen constant uitverkocht zijn, de horeca op volle toeren draaide en we voor minstens 4 miljoen aan uitgaande transfers deden is de conclusie dat we nog enkele jaren moeten aanmodderen en hopen dat we erin gaan blijven? Hoeveel schulden hadden we dan feitelijk en hoeveel schiet er daar nog van over?
Dit jaar zullen we er wel in blijven, maar op deze manier houd je het natuurlijk niet nog een paar jaren vol in eerste klasse, dat ziet het kleinste kind. Bovendien zijn nu al onze goudhaantjes vertrokken, dus cashen zoals dit jaar zal er niet meer bij zijn.
En we moeten hopen op investeerders??? Is dat wat Bartje doet de hele dag, in zijn bureau zitten hopen tot er investeerders zich komen aandienen?
Niet te geloven.
Iniesta schreef:Van mij in ieder geval een dikke merci voor de moeite om toch met een verslag van de bijeenkomst te komen.

Zoals steeds is er op deze bijeenkomsten weinig te leren en wordt men lamgeslagen met dooddoeners.

We kennen wel de "ambitie" om nog jaren aan te modderen en het plan is "hopen dat we niet degraderen", zelf zijn ze duidelijk niet van plan of bekwaam daar iets aan te doen.


De overnemers dan, dat horen we al 30 jaar op Staaien. Ze zijn er maar wie zijn ze, waar zijn ze? Is het een vogel, is het een vliegtuig? of is het toch alweer een zoveelste luchtkasteel. Misschien doelt hij wel op die buitenlandse groepen die onze competitie graag nog verder willen verzieken genre Egyptische kamelenhandelaren en andere Maleisische gokkantoren. Uiteraard zal er geen enkele overnemer komen die toestaat dat zowel de infrastructuur als de spelers deel uitmaken van de vorige eigenaar. Wie investeert wil iets te zeggen hebben en RD en tegenspraak, dat werkt slecht.

Uiteraard geen uitleg waarom we zo weinig vangen voor 3 talenten terwijl een ander vergelijkbaar team dit bijna bijeenharkt met 1 oudere verdediger.

We hebben dit jaar zonder veel investeringen heel wat inkomsten extra en nog kunnen ze niets uitrichten. Hoe doen andere clubs het dan ZONDER die (eenmalige) meevallers? Ploegen met minder achterban en ook niet gelegen in een grote stad met veel bedrijven.

Wel straf dat ze toegeven dat ze totaal niet omkunnen met de problemen die het huidige voetbal kenmerken nl omhooggevallen vedetten en egotrippers. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Kortom, de boodschap voor een goed verstaander is dat je wel compleet zot moet zijn om nog een abo te kopen de komende seizoenen. Misschien wel mikken op een nieuw record, de grootste afname van abo's ooit :lol:
Beide posts slaan spijkers met koppen.

Het enige dat ik van Lammens hoor is blablabla, krap bij kas, 4 jaar aanmodderen, blablabla.
Quasi exact dezelfde leugens en onzin als 4 jaar geleden in de Klok. In tussentijd is er dus niets veranderd. Enfin, toch niet ten goede voor de supporters. Wel overal de grote Jan uithangen, daar zijn ze sterk in. En voorts supporters marginaliseren en hoofdredacteurs van kranten plat bellen als er iemand een kritische noot heeft proberen publiceren. Het clubje van de boertige bullebakken met een ego groter dan de markt van St-Truiden. :heil:

Een paar feiten van 4 jaar leugens van Lammens: we staan er in het klassement even belabberd voor als 4 jaar geleden. We halen niks voordeel uit alle commerce, terwijl het sportieve er wel om de haverklap voor moet wijken. En en passant hebben we ook nog onze commerciële rechten verkocht aan de NV Stayen. Het ene kansencontract houdt (bijna) op en daar is het volgende al om ons nog jaren klein te houden.

Chapeau voor de mensen die daar nog willen naar luisteren. Ik kan het niet (meer). Liever 4u Winterbeelden op Canvas kijken dan 15 min in dezelfde ruimte als Bart Lammens doorbrengen. Het is en blijft een leugenaar en een kwal, die geen haar beter is dan zijn broodheer :vomit:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie