Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Alles over de wedstrijden van STVV

STVV moet O'Loughlin ontslaan

Ja
61
88%
Nee
8
12%
 
Totaal aantal stemmen: 69

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: RE: Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef: Liever 4u Winterbeelden op Canvas kijken dan 15 min in dezelfde ruimte als Bart Lammens doorbrengen.
Probeer "Sturm der Liebe" eens !
:grappig:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: RE: Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:
Chapeau voor de mensen die daar nog willen naar luisteren.
Helemaal geen chapeau !

Zij vertegenwoordigen een groep mensen.
Maar ze geven geen enkel signaal dat het zo niet meer kan.
En gaan gedwee weer naar huis, dolgelukkig omdat ze met den Bart mogen spreken hebben.

Haar op de tanden is er niet bij.
Ach ja, als er maar een paar euros gestort worden voor het buske te betalen, zodat ze kunnen zuipen ...
Moet je daarvoor echt op een bus kruipen ?

Iedereen zijn hobby natuurlijk ...

:drunk:
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door mourinho »

Lammens en Bormans bevestigen hun vertrouwen in COL en gaan verder met hem. Tja, hoe zou het toch komen.Met deze sanseveria hebben ze de ideale ja-knikker die allang blij is dat hij op het trainersbankje mag zitten , niet teveel van zijn oren maakt en van hetzelfde niveau is dan beide pipo's. Proficiat heren , modder maar wat verder aan wat dat is jullie specialiteit . De clownenploeg van 1ste klasse die nergens nog ernstig genomen worden. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie ooit geweldig hard afgestraft zullen worden voor uw ellendig wanbeleid en zakkenvullerij. Verzuip u ergens in een beek suggels :fuckyou: :devil:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door wva »

mourinho schreef:Lammens en Bormans bevestigen hun vertrouwen in COL en gaan verder met hem. Tja, hoe zou het toch komen.Met deze sanseveria hebben ze de ideale ja-knikker die allang blij is dat hij op het trainersbankje mag zitten , niet teveel van zijn oren maakt en van hetzelfde niveau is dan beide pipo's. Proficiat heren , modder maar wat verder aan wat dat is jullie specialiteit . De clownenploeg van 1ste klasse die nergens nog ernstig genomen worden. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie ooit geweldig hard afgestraft zullen worden voor uw ellendig wanbeleid en zakkenvullerij. Verzuip u ergens in een beek suggels :fuckyou: :devil:
Eens benieuwd of het vertrouwen volgende week nog zo groot gaat zijn als wij verliezen en de rest onder ons punt(en) pakt....Maar ja, daar gaan we ons nu nog niet druk om maken hé....Alles op zijne tijd.....
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Johan »

Nogmaals de totale minachting voor de STVV supporters.Nogmaals het bewijs dat dit Stvv bestuur niets van voetbal kent,nogmaals het bewijs dat ze totaal niet beseffen dat we naar tweede gaan.Waar zit Lammens da, ge hoort alleen die legume van ne Bormans.Bende zielepoten.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Vouch »

Ik kan het ergens begrijpen, Delorge vb. de match laten doen in Brugge en dan 5-0 verliezen... Die kelk kan je beter laten ledigen door iemand die toch afgeschreven is.

Trouwens, Jacky is on his way!
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Chimedza4ever13 »

Vouch schreef:Ik kan het ergens begrijpen, Delorge vb. de match laten doen in Brugge en dan 5-0 verliezen... Die kelk kan je beter laten ledigen door iemand die toch afgeschreven is.

Trouwens, Jacky is on his way!
Ppfff nee he... :headbang: melkmuil Jacky.... Ale mss voor 2 matchen, maar dan mag hij wat mij betreft weer opzouten !
Altijd anderen de schuld geven en nooit eens zelfkritiek kennen, dat is stilstaan en achteruit gaan...

Maar, wie of wat is u (geheime? ) bron, of had je gewoon een nare droom ?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Jan Bulder »

Vouch schreef:
Trouwens, Jacky is on his way!
Nog een goeie reden extra om volgend seizoen geen abo meer te kopen. Wat zijn kwalgehalte betreft, de ideale aanvulling van Roland, Bart en Fille. Heb het gerucht ook al paar keer gehoord, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat een dergelijke koppige ezel komt meedraaien in de ambitieloze cirque van onze roi-soleil.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Jack »

Jacky, thanks but no thanks!
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door stvv'er »

Jacky, zijn karakter ingedachte, gaat toch nooit kunnen accorderen met zijn superieuren? Bart en Flupke willen iemand die niet veel lawaai maakt en vooral veel 'ja' knikt (COL dus).
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door Chimedza4ever13 »

stvv'er schreef:Jacky, zijn karakter ingedachte, gaat toch nooit kunnen accorderen met zijn superieuren? Bart en Flupke willen iemand die niet veel lawaai maakt en vooral veel 'ja' knikt (COL dus).
Aan de andere kant... Van de regen in de drup... klinkt ook bekend aan de Tiense :party:
En na Jacky komt dan.... Gay Luzon :end: of ... Bart zijn schoonmoeder
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door STimVV »

Ik zie daarnet wat COL gisteren te zeggen had op tvl:
http://www.tvl.be/nieuws/club-brugge-st ... acht-25629
Hij durft dus écht zeggen dat we sinds de winterstop maar 1 echt slechte match gespeeld hebben!? (in Kortrijk)
Dus, beste Chris, thuis tegen Westerlo, KV Mechelen en Zulte Waregem was het zo slecht nog niet? :headbang:
Snel content!
Weg er mee!
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door stvv'er »

Zelfs in F. VDE zijn interviews zat meer inhoud.
Veel standaardzever. Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla ...
darion
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door darion »

Ik snap niet dat ge nog in uwe eigen zever kunt geloven.. Het hangt af van de anderen ja, en zit het niet mee hangt ge zelf.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4183
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Poll : O'Loughlin buiten of niet ?

Bericht door stvvilvoorde »

Als ze dat punt tegen waregem hadden vastgehouden, dan waren we nu reeds gered.
Chapeau. Echt waar.
met 1 punt zijt ge zeker gered, met minder hangt het af van ohl en westerlo.
Westerlo zal winnen, dat is hun laatste houvast en W-B heeft de punten niet meer nodig en bovendien die hunne trainer heeft de allergrootste sympathie voor ons.
Leuven zal ook zijn opperbest doen en het brugge van gisteren is zeker op verplaatsing te pakken.
Minstens 1 punt hebben we nog nodig, en toch lijk het me geen sinecure met deze beunhaas en dat zootje ongeregeld.
Plaats reactie