Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Alles over de wedstrijden van STVV
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door stvv'er »

De enigste reden dat ik ons hier punten zie oogsten, is het feit dat Zulte Waregem ook niet al te denderend bezig is.
Met een punt ben ik al content, zover is het gekomen.

Aan dhr. COL heb ik het volgende advies voor deze (trainings)week:

Niks analyses, niks video'kes bekijken, niks babbelen, maar werk eens rond deze woorden:
1. INZET
2. MENTALITEIT
3. WIL OM TE WINNEN

Meer moet dat niets zijn, zelfs zonder tactiek (hebben wij dat?) kunt ge er dan iets van maken.

Leuk weetje nog voor onze verdediging: het trio Lepoint - Thiam - Leye hebben samen meer goals gemaakt (29 nl.) dan onze hele ploeg samen.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Mikman »

Ik kan online niet aan matchtickets geraken, nog iemand die dat probleem heeft? Of hebben ze de verkoop vrijwillig gesaboteerd na de recente snertprestaties? :mrgreen:

( En nee, ik ben niet zo sadomasochistisch om zelf nog extra tickets te willen kopen, wel familie uit het Waregemse die afkomt voor deze wedstrijd ;) ).
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door toyotacorolla »

Je weet ondertussen spelers die niet scoren, ploegen die slecht bezig zijn beleven steeds hun heropstanding als het tegen STVV is.
Hopelijk herhaald de geschiedenis zich niet, maar is misschien een utopie.
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 22 feb 2016, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Louis XIV »

Graag match met z'n alle saboteren. Even korte pijn om ons uit ons lijden te verlossen. Er MOET iets gaan gebeuren want directe en toekomst op ruimere tijd is gewoon in gevaar.
Sta op als ge nen echte Kanarie zijt! Jullie zijn VEEL te braaf ...alleen zo kunnen we nog iets bereiken...
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Jones »

Met Col : 0-4
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Johan »

Zonder mij .Ik heb voor dit seizoen mijn part wel gehad.Laat COL maar verderkloten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Jacques »

Louis XIV schreef:Graag match met z'n alle saboteren. Even korte pijn om ons uit ons lijden te verlossen. Er MOET iets gaan gebeuren want directe en toekomst op ruimere tijd is gewoon in gevaar.
Sta op als ge nen echte Kanarie zijt! Jullie zijn VEEL te braaf ...alleen zo kunnen we nog iets bereiken...
Here we go again... :fuck:

Organiseer zelf iets?
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Jan Bulder »

Ik heb na de verkoop van Schoofs beslist dat ik niet meer ging kijken. In de aanloop naar Anderlecht zelfs een Facebookpagina gezien waarop tientallen fans aangaven de match te zullen bijwonen in café De Kanarie. Ik moest die avond zelf voetballen, dus weet niet of dat een succes was. Twee weken later tegen KV Mechelen zat ik er alleszins heel alleen :mrgreen: Soit, zaterdag tegen Zulte Waregem zit ik er weer. Ieder maakt voor zich maar uit wat het beste is, maar naar die farce ga ik niet meer kijken.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Franz »

Voor mij is het seizoen al een paar maanden voorbij: zakken zullen ze niet en verder is er geen enkele ambitie.
Dus volg ik het van erg ver.
Ik wacht af wat er voor volgend seizoen staat te gebeuren: komt er al dan niet een verkoop van de club, is er sprake van enige uitgesproken ambitie buiten net-niet-degraderen en thuis een topper kloppen, welke Junior Dompés worden in de vitrine geplaatst, komt er een geëngageerde coach.
Ondertussen inderdaad beter ne Grimbergen of 5 drinken.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door wva »

Niet te geloven wat een ruime actieve achterban deze club zou hebben indien we een bestuur hadden met ambitie, visie en de nodige ballen.
Je ziet in 't begin van het seizoen tot wat dit zou kunnen leiden, stel je maar eens voor dat we op 't elan van het seizoensbegin hadden kunnen doorgaan (à la Oostende) en misschien wel een top-6 plaats hadden kunnen ambiëren....Stayen zou uit zijn voegen barsten en de mensen zouden zoals vroeger tot in de lichtmasten kruipen......
Ewel, dan is 't ONVOORSTELBAAR dat deze club zo amateuristisch gerund blijft worden en men jaar na jaar blijft aanmodderen in de grijze anonimiteit van de dattiende plak (zelfs dat is dit jaar te hoog gegrepen....)
of te verkommeren in het kerkhof van de tweede klasse.
Om te oogsten, moet je zaaien. D'er is vruchtbare bodem (euh plastiek) in Stayen, d'er is zon en op tijd en stond de nodige regen....Alle ingrediënten zijn aanwezig, d'er wordt alleen niet gezaaid.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Brusselmans »

wva schreef: d'er wordt alleen niet gezaaid.
Wel gezwaaid :D

Met primeurs en wereldprimeurs die er geen zijn ...
Met records die er geen zijn ...
Met kitch en fake in hunne Versailles ...
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 23 feb 2016, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:
Louis XIV schreef:Graag match met z'n alle saboteren. Even korte pijn om ons uit ons lijden te verlossen. Er MOET iets gaan gebeuren want directe en toekomst op ruimere tijd is gewoon in gevaar.
Sta op als ge nen echte Kanarie zijt! Jullie zijn VEEL te braaf ...alleen zo kunnen we nog iets bereiken...
Here we go again... :fuck:

Organiseer zelf iets?
Beste Jacques,
Je hebt 200% gelijk, ik deel jouw mening zou heel graag iets persoonlijk willen organiseren helaas ...Zelf ben ik van de streek afkomstig maar sinds een jaar of 20 woonachtig in het Antwerpse, ik bedoel maar mocht ik wat jonger zijn en vooral korter bij Staaien wonen, ik zou van mij laten horen ... er moeten toch supportersvereningen zijn die gezamelijk een initiatief kunnen nemen.
reden van mijn oproep : ik kan de ganse gang van zaken niet meer aanzien ; Tot enkele jaren geleden bespaarde ik me kost noch moeite om -hoewel het zo'n 50 minuten rijden is- naar elke thuismatch te komen zien. Echter, de huidige platte commerce op kap van de supporters doet mijne maag keren. Het hoogte/diepte punt kwam er bij de kampioenen viering vorig jaar, toen we effectief naar binnen werden gedreven als een kudde schapen om toch maar zo snel en zo veel als mogelijk te consumeren. Dit was voor mij het definitieve keerpunt en toen heeft de realiteitszin het van het emotionele overgenomen. Ik heb toen gezegd, niet met mij, als men de hondstrouwe supporters zo behandeld...
als ik nu zie wat er dit seizoen al allemaal gebeurd is dan zeg ik , komaan gasten verzet u tegen dit bedrog... alleen met de boel deftig te saboteren en op zijne kop te zetten zullen wij als supporters misschien opnieuw krijgen wat we verdienen, en dat is een minimum aan respect !!!
Mvg, Louis XIV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Brusselmans »

Louis XIV schreef:
komaan gasten verzet u tegen dit bedrog...
Mvg, Louis XIV
to much for the facebook generation !!!
grote bek achter het hek !!!
da's alles ....
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door weekenders »

De nieuwe uitspraak van de Geschillencommissie voor Dussaut:
2 speeldagen schorsing (waarvan 1 eff.) vanaf 25/2 + boete € 800!
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door mourinho »

weekenders schreef:De nieuwe uitspraak van de Geschillencommissie voor Dussaut:
2 speeldagen schorsing (waarvan 1 eff.) vanaf 25/2 + boete € 800!
Toch een beetje positief nieuws . Al ene pippo minder waar ik mij komend weekend moet in opjagen. :onfire:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Plaats reactie