Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Vouch »

wva schreef:
darion schreef:
Geel-Blauw schreef:Dit is toch gewoon 100% de schuld van COL?
Ik snap dat die gasten graag wouden winnen, publiek werd wakker, 11 tegen 10, het behoud willen veilig stellen maar als trainer roep je sommige jongens dan toch terug achteruit voor de gevaarlijke counters... Hij zei onlangs dat hij geen rekening houdt met de resultaten van de andere ploegen en ik denkt dat hij het nog meent ook. Waarschijnlijk wisten ze niet eens dat het 2-2 was in Wes-Moe of ze kunnen gewoon niet rekenen want nu staan die ploegen na 1 overwinning boven ons en als we een punt hadden gepakt dan nog altijd onder ons.
COL heeft in reactie wel degelijk gezegd dat ze vroegen om iemand achterin te houden, dit werd niet gedaan met alle gevolgen nadien.
Op de flank lag voor de zoveelste keer ne boulevard open zo breed als de Champs Elysées en voor de goal stond er nog ene helemaal vrij om binnen te werken (en ze waren al met 1 man minder). Leg me dat eens uit ? En dat op een moment dat je nog 2 minuten nodig hebt om gered te zijn....Volgend seizoen kunnen we terug naar 't Dudenpark..... :clap:
Die spelen volgend jaar op de Heizel! ;)
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Bartman »

Voor een trainerswissel is het nu inderdaad te laat, nochtans zag iedere mens met een heel klein beetje voetbalkennis al in november (anderen wellicht in december) dat voor COL geen grote carrière als trainer weggelegd is.

Feit is dat men dit heeft zien aankomen en niets ondernomen heeft om de situatie te keren. Hallucinant eigenlijk toch, niets doen om het tij te keren vind ik onaanvaardbaar en een slag in het gezicht van de supporters. Ik heb tien keer zoveel respect voor een manager die een slechte beslissing neemt dan voor eentje die geen beslissing neemt.

Enfin, dat we 0 op 6 gaan halen in de resterende matchen zal nu ook wel iedereen inzien. En dan is de vraag of dit gaat volstaan om de redding te verzekeren. Ik kan me vergissen, maar ik denk het niet.

Maar eigenlijk hoop ik ook meer en meer van niet. Want dergelijk beleid verdient om afgestraft te worden, het kan niet zijn dat ze zich aan de Tiense binnen twee weken fier op de borst kloppen omdat er volgend seizoen eersteklassevoetbal gespeeld wordt op Stayen.

En ook voor mezelf hoop ik eigenlijk van niet. Sinds meer dan 35 jaar heb ik zo goed als elke thuismatch en een hele rits uitmatchen achter de ploeg gestaan. Maar bij een nieuw fiasco haak ik af, dat is voor mij een absolute zekerheid. Het zal me bijzonder goed doen om van dat geklungel verlost te zijn. Ik kijk er al naar uit.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door stvvilvoorde »

Ik vrees dat COL deze match moest winnen, anders...

Soit, een punt was genoeg geweest na alweer een match die pijn deed aan de ogen.
Erichot alweer beslissend in negatieve zin.
Gerkens lijkt me weer een daeseleire-verhaal te worden.
Overgekomen met adelbrieven van de genkies, maar dan eigenlijk niet veel meer dan schils of hendrickx waard.
Rherras en Cuevas vond ik verre van goed.

Een lichtpunt, tchenkoua.


Op brugge gaan we niks rapen, voor de laatste match kan er een dealke gesloten worden met de bandenmarchant.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Brusselmans »

Het kwam gewoon spontaan ...
De glimlach bij de 1 - 2 ....
:cool:
tommy
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2016, 13:33

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door tommy »

Col heeft weer een andere match gezien . Tot aan de goal waren we de beste ploeg. Me gedacht. Laat me niet lachen!!!!
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Vouch »

stvvilvoorde schreef:Ik vrees dat COL deze match moest winnen, anders...

Soit, een punt was genoeg geweest na alweer een match die pijn deed aan de ogen.
Erichot alweer beslissend in negatieve zin.
Gerkens lijkt me weer een daeseleire-verhaal te worden.
Overgekomen met adelbrieven van de genkies, maar dan eigenlijk niet veel meer dan schils of hendrickx waard.
Rherras en Cuevas vond ik verre van goed.

Een lichtpunt, tchenkoua.


Op brugge gaan we niks rapen, voor de laatste match kan er een dealke gesloten worden met de bandenmarchant.
Kan goed zijn dat voor beiden een punt genoeg is...
Dan wordt het zoiets als Groningen-PSV in 2003. Beide nog 1 punt nodig: PSV om kampioen te spelen, Groningen om niet in de nacompetitie te geraken. De uitslag was dan ook 0-0 na een hééééél slappe match.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Jacques »

Uw 4 verdedigers, verdedigend middenveld en volledige technische staf moogt ge voor mijn part op staande voet ontslagen wegens verregaande incompetentie. Hoe ge dit weggeeft... :headbang: Zet daar een Cantaluppi of eender welke chef in de verdediging en die goal valt in geen 100 jaar. Maar met die bende onnozelaars van ons, ja, dan wel natuurlijk. Heeft er nu niemand het verstand en het gezag om te zeggen: "Vanachter het blok erop. We zullen wel zien of er vooraan nog een doelpunt valt, maar dat punt is van ons, hier komt niemand meer door"? Nee, blijkbaar is dat te moeilijk voor die van ons. :roll: En kom me niet af met gebrek aan ervaring. Uw verdediging is het meest ervaren deel van uw ganse ploeg. Ge verdient niet 1 maar een hele hoop stampen onder uw kl*ten, net zolang tot ge geen kl*ten meer hebt om onder te stampen.

Bij sommigen zal dat behoorlijk snel zijn.
Rherras mag voor mijn part niet eens bij de kern meer zitten. Pak u aub een abo op Standard en vertrek als het hier toch niet naar uw goesting is.
Erichot staat er al wekenlang bij als een mak lam dat wacht tot het geslacht wordt bij het eerstvolgende offerfeest. Wat heeft Nirisarike misdaan dat die in de tribune moet zitten voor Erichot zoals hij momenteel speelt? Dit is terug hetzelfde bambi on ice geval dat hier 4 jaar geleden arriveerde: onzeker en onorthodox in duels, dramatisch in uitvoetballen. Alsof 4 jaar goed werken met een speler in een paar weken volledig uitgewist is. Onherkenbaar zwak.
En om de mensen helemaal op de kast te krijgen gaan hij en Bagayoko, ook weer een draak van een match, nog een beetje discussiëren bij een stilstaande fase op het einde. Ze zouden beter alletwee ne keer naar zichzelf kijken wat voor vreselijk slecht niveau ze al weken halen.
Gerkens, sterk op Standard zoals de rest, de andere matchen een even platte vijg als de rest. Angban ook weer zwak. Is dat echt dezelfde speler die hier in augustus over het middenveld heerste? Geen enkele houvast op het middenveld.
De enige die voldeden waren Tchenkoua en Proschwitz. De rest trok op gene zak.

Ge hebt al 3 weken 1 punt nodig, 1(!) punt en na 2 kansloze non-matchen gaat ge nu effen zelf een punt uit handen geven...Ge zou ze toch met hun strot tegen de muur plakken. :fuckyou:
Daar staat ge weer schoon met uw broek op uw enkels bij het laatste fluitsignaal. Nee, OHL gaat nooit van z'n leven 5/9 halen, ze hebben er wel al 3 ondertussen. En Westerlo en Moeskroen zullen ook wel geen 3 punten meer halen, wil er iemand nog 1 cent op inzetten? Ge gaat de laatste match minstens 1 punt moeten kopen van de bandenmarchand. Daar durf ik wel op inzetten.

En nee, in tegenstelling tot sommigen hoop ik niet op een degradatie. Lammens gaat daar zijn broek niet aan scheuren. Die heeft zijn centen in de winterstop al lang terugverdiend. Het sportieve interesseert hem en de rest van die cirk maar in zoverre dat het hun centen beïnvloedt. Voor de rest niks clubliefde. Als het moet, kuist hij gewoon zijn schup af en blijven wij met de gebakken peren zitten.
Laatst gewijzigd door Jacques op 28 feb 2016, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door enrique »

Weinig kritiek gezien
Maar Erichot is dit seizoen zwaar door de mand gevallen, sorry
Volgend seizoen in 1B
Prachtig gedaan jongens
Proficiat BL en RD
In Luik een prachtige traditieclub naar de vaantjes
30000 mensen hun club afgepakt
In Engeland ook
Hier 10000 mensen hun club afgepakt
Waar en wanneer komt er een einde aan ?
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door toyotacorolla »

verkeerd begrepen hier.
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 28 feb 2016, 18:31, 3 keer totaal gewijzigd.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door omeloe »

toyotacorolla schreef:1 punt kopen???? Oei, oei dat kost geld, incasseren wel, investeren?,,,,
Meen je nu echt dat STVV een punt moet kopen ? Alsof dit zo gemakkelijk gaat , een poging tot omkoping is al risicovol . Laat ons dan maar degraderen , we zijn al maanden de slechtste ploeg in Eerste Klasse .
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door updatedb »

toyotacorolla schreef:1 punt kopen???? Oei, oei dat kost geld, incasseren wel, investeren?,,,,
Dat ge daar zelfs nog maar aan denkt. Gij vindt het dus normaal van punten te kopen???

Als iedere andere ploeg meer punten haalt dan ons, dan moeten wij zakken, zo simpel is dat. Als gij competitievervalsing wilt overwegen, dan zegt dat veel over u...
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door wva »

Vouch schreef:
wva schreef:
darion schreef:
Geel-Blauw schreef:Dit is toch gewoon 100% de schuld van COL?
Ik snap dat die gasten graag wouden winnen, publiek werd wakker, 11 tegen 10, het behoud willen veilig stellen maar als trainer roep je sommige jongens dan toch terug achteruit voor de gevaarlijke counters... Hij zei onlangs dat hij geen rekening houdt met de resultaten van de andere ploegen en ik denkt dat hij het nog meent ook. Waarschijnlijk wisten ze niet eens dat het 2-2 was in Wes-Moe of ze kunnen gewoon niet rekenen want nu staan die ploegen na 1 overwinning boven ons en als we een punt hadden gepakt dan nog altijd onder ons.
COL heeft in reactie wel degelijk gezegd dat ze vroegen om iemand achterin te houden, dit werd niet gedaan met alle gevolgen nadien.
Op de flank lag voor de zoveelste keer ne boulevard open zo breed als de Champs Elysées en voor de goal stond er nog ene helemaal vrij om binnen te werken (en ze waren al met 1 man minder). Leg me dat eens uit ? En dat op een moment dat je nog 2 minuten nodig hebt om gered te zijn....Volgend seizoen kunnen we terug naar 't Dudenpark..... :clap:
Die spelen volgend jaar op de Heizel! ;)
Wow....Op de Heizel geraken zonder bekerfinale.....Wat willen we nog meer ? Op naar de 16de plaats zou ik zo zeggen..... :lol:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Jacques »

updatedb schreef:
toyotacorolla schreef:1 punt kopen???? Oei, oei dat kost geld, incasseren wel, investeren?,,,,
Dat ge daar zelfs nog maar aan denkt. Gij vindt het dus normaal van punten te kopen???

Als iedere andere ploeg meer punten haalt dan ons, dan moeten wij zakken, zo simpel is dat. Als gij competitievervalsing wilt overwegen, dan zegt dat veel over u...
Geen eer mee te behalen, maar als ge denkt dat het niet gebeurt, zijt ge naïef.
Laatst gewijzigd door Jacques op 28 feb 2016, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Haseveleon »

Afbeelding


Ik zag een statistiek van de opflakkering van Standard onder YF.. Ik dacht laat ik er een kleine parodie van onze 'grote tovenaar' COL op maken..
De gele lijn is de plek die we na elke speeldag bezetten..
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door updatedb »

Jacques schreef:
updatedb schreef:
toyotacorolla schreef:1 punt kopen???? Oei, oei dat kost geld, incasseren wel, investeren?,,,,
Dat ge daar zelfs nog maar aan denkt. Gij vindt het dus normaal van punten te kopen???

Als iedere andere ploeg meer punten haalt dan ons, dan moeten wij zakken, zo simpel is dat. Als gij competitievervalsing wilt overwegen, dan zegt dat veel over u...
Geen eer mee te behalen, maar als ge denkt dat het niet gebeurt, zijt ge naïef.
Ik weet ook dat het gebeurt. Maar daarom vind ik nog niet dat wij het moeten doen. Dat heeft niets met naïviteit te maken, dat heeft te maken met het feit dat ik vind dat men het er eerlijk aan toe moet laten gaan in de sportcompetitie.

Als ze over twee speeldagen laatste staan, dan is dat eigen schuld dikke bult. Als ze over twee speeldagen laatste staan, dan is de logische consequentie een degradatie. En ik zou er ziek van zijn moest ik weten dat ze zich erin "gekocht" zouden hebben. Want dat is onsportief, en maakt slachtoffers: een ploeg die dat misschien niet gedaan heeft.

Wie een beetje sportief eergevoel heeft, denkt daar zelfs niet aan. En dat heeft niks met naïviteit te maken...
Plaats reactie