Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Alles over de wedstrijden van STVV
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Alain »

Nu ook nog Simon zwaar in de fout bij de League Cup finale. Dit voetbalweekend lijkt wel één lange nachtmerrie.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Jones »

De oplossing : op afzondering gaan met de kern op de Luikersteenweg en de meisjes van plezier bezoeken. De jongens hebben het toch zo nodig om nog eens te scoren.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Brusselmans »

Jones schreef:De oplossing : op afzondering gaan met de kern op de Luikersteenweg en de meisjes van plezier bezoeken. De jongens hebben het toch zo nodig om nog eens te scoren.
effe Dompé bellen .....
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Tompie »

Alain schreef:Nu ook nog Simon zwaar in de fout bij de League Cup finale. Dit voetbalweekend lijkt wel één lange nachtmerrie.
Ondertussen heeft hij dat wel meer dan goed gemaakt met enkele fantastische reddingen. Gelukkig. :)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door lindoke »

Jacques schreef:
updatedb schreef:
toyotacorolla schreef:1 punt kopen???? Oei, oei dat kost geld, incasseren wel, investeren?,,,,
Dat ge daar zelfs nog maar aan denkt. Gij vindt het dus normaal van punten te kopen???

Als iedere andere ploeg meer punten haalt dan ons, dan moeten wij zakken, zo simpel is dat. Als gij competitievervalsing wilt overwegen, dan zegt dat veel over u...
Geen eer mee te behalen, maar als ge denkt dat het niet gebeurt, zijt ge naïef.
Zwijg maar stillekes over dat "punten kopen". Straks blijven we er nog toevallig in door puntengewin tegen Lokeren en dan gaat dit verhaaltje hier een eigen leven leiden en gaat de voetbalbond op heksenjacht gaan. Ik ben tegenwoordig van niks meer verwondert.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door darion »

Ale, de mannen gaan iets proberen rapen in Brugge. Forget it.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Brusselmans »

darion schreef:Ale, de mannen gaan iets proberen rapen in Brugge. Forget it.
Schelpkes ?
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door updatedb »

Brusselmans schreef:
darion schreef:Ale, de mannen gaan iets proberen rapen in Brugge. Forget it.
Schelpkes ?
Ach weet je, vroeger joeg ik me op als mijn ploeg in degradatienood verkeerde. Vroeg ik me angstig af of ze het zouden redden.

Nu: totale apathie. Ben zelfs niet meer naar Staaien geweest. Kijk wel op sporza.be hoe ze het (niet) doen.

En vallen ze af? Spijtig. Spijtig maar eigen schuld dikke bult. Dan is het maar zo. Loontje komt om zijn boontje.

Na edit: net de beelden eens bekeken van de persconferentie? Hebt ge onze trainer daar gezien? Die man weet totaal niet meer van welk hout pijlen maken. Constant zenuwachtig aan zijn nek prutsen terwijl hij een uitleg probeer te vinden voor het zoveelste debâcle.
"Gebrek aan maturiteit" omdat ze met elf tegen tien nog te lomp zijn om wat zekerheid in te bouwen vanachter. Als ge die aanval van ZW zag, zoudt ge gedacht hebben dat wij met tien en zij met elf stonden. Gebrek aan maturiteit? Toen ik nog bij de miniemen speelde wist ik al wat ik moest doen in zulke situaties, deze "profvoetballers" niet blijkbaar...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door enrique »

Ik wens iedereen veel succes in zijn verdere carrière als actieve STVV-supporter
Die van mij is gisteren geëindigd
Ik heb er meer dan 30 jaar opzitten
Dat lijkt me meer dan voldoende
Tevergeefs gewacht op een beleid die naam waardig
Het zit er niet in blijkbaar
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Louis XIV »

enrique schreef:Ik wens iedereen veel succes in zijn verdere carrière als actieve STVV-supporter
Die van mij is gisteren geëindigd
Ik heb er meer dan 30 jaar opzitten
Dat lijkt me meer dan voldoende
Tevergeefs gewacht op een beleid die naam waardig
Het zit er niet in blijkbaar
Wijze beslissing, hier van hetzelfde ; wat ik niet begrijp is dat er gisteren toch nog meer dan 8000 man naar die fuckers komt kijken en dat er totaal GEEN protest te zien noch te horen valt over dit kxtbeleid
Amen
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Brusselmans »

[quote="Louis XIV wat ik niet begrijp is dat er gisteren toch nog meer dan 8000 man naar die fuckers komt kijken en dat er totaal GEEN protest te zien noch te horen valt over dit kxtbeleid
Amen [/quote]

Ik begrijp dat wel ...
:cool:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door voetballiefhebber »

En dat er nog mensen meegaan naar Brugge om naar dit zootje ongeregeld te gaan kijken, dat kan er bij mij ook niet in.
Dat moeten toch mensen zijn die van SM houden, dat kan anders haast niet. Dit wordt het grootste debacle van de laatste 20 jaar wellicht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door lindoke »

Nog een ploeg minder die we achter ons hebben. Beveren wint op Charleroi met 2-3 en is gered.

Als het tegenzit, dan zit het tegen hé :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door voetballiefhebber »

lindoke schreef:Nog een ploeg minder die we achter ons hebben. Beveren wint op Charleroi met 2-3 en is gered.

Als het tegenzit, dan zit het tegen hé :grappig:
Het zit niet tegen. Waasland-Beveren verdient erin te blijven. Stijn Vreven krijgt er veel karakter in, terwijl zijn geen superspelers hebben. Op karakter doen die mannen het.

Die trainer van ons, daar wilt niemand naar luisteren. Het lijkt of die man slaappillen neemt voor hij voor de camera's en zijn spelersgroep toespreekt.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28: STVV - Zulte Waregem

Bericht door Brusselmans »

ondertussen ....
bye bye Waasland-Beveren ...

het hele seizoen achhter ons gestaan nochtans ...

3 to go ....
Plaats reactie