Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Oscar »

Brusselmans schreef:
Oscar schreef:de supporters zijn op eerste klasse niveau
ook niet ...
anders was er al lang serieus aktie ondernomen !
even laks .....
Brusselmans schreef:
Oscar schreef:de supporters zijn op eerste klasse niveau
ook niet ...
anders was er al lang serieus aktie ondernomen !
even laks .....
Ik volg U wel Brusselmans,maar na dertig jaar trouwe dienst,thuis en regelmatig uit ben ik ziek
van wat er allemaal gebeurt met ons STVV.Uit frustratie (want dat ben ik van dit beleid) de boel
gaan afbreken heeft ook geen nut en protest moet door supportersclubs geregeld worden.
Daarom,diep respect voor de mannen van Charlton wat die vorige zaterdag gedaan hebben!!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Om terug te komen op het voetbal, ik houd mijn hart vast voor de laatste speeldag ivm. arbitrage.
Dury en Mazzu stellen de arbitrage aan de kaak op voetbalbelgie.be.
Wij hebben het dit seizoen ook al ervaren.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Iniesta »

Dat is ook niets nieuws, die zogenaamde "mirakels". Ondanks dat ik 30 jaar een abo heb gehad bleef ik de laatste wedstrijden steevast thuis als we al gered waren. Er gebeuren dan de raarste dingen en dat kan gewoon niet altijd toeval zijn. Dat is ook de reden waarom ik niet in de mathematische modellen geloof want die gaan uit van logica terwijl "mirakels" die schering en inslag zijn in het voetbal niet meegerekend worden.

Soit, puur sportief verdienen wij om te zakken want we zijn de zwakste ploeg uit de reeks. Wie zoveel punten heeft na een fantastische start mag nooit zakken.

Ik zou niet in de schoenen willen staan van zij die beslist hebben om de halve ploeg te verkopen en de trainer te behouden die er niets van terecht bracht. Over geld tekort moeten ze ook zwijgen want naast de inkomsten van de vele uitgaande transfers is de kost van een degradatie volledig op hun conto te schrijven. :clap:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door enrique »

toyotacorolla schreef:Om terug te komen op het voetbal, ik houd mijn hart vast voor de laatste speeldag ivm. arbitrage.
Dury en Mazzu stellen de arbitrage aan de kaak op voetbalbelgie.be.
Wij hebben het dit seizoen ook al ervaren.
En nu gaan we Dury nog schorsen ook zeker...
Want de keizers op TV aanvallen, moet bestraft worden
:roll:
Maar waarom blijven ze spelen?
Als 10 ploegen zeggen, wij spelen niet meer tegen u, dan is het toch gedaan ?
Dat ze 8 keer tegen mekaar spelen, hebben ze ook 40 matchen
Hopelijk zakt STVV, ik ben de enige die dat wenst
Veel plezanter in de lagere reeksen
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Brusselmans »

kedkedet schreef:
Brusselmans schreef:
Oscar schreef:de supporters zijn op eerste klasse niveau
ook niet ...
anders was er al lang serieus aktie ondernomen !
even laks .....
Brusselmenneke, uw mening over de sportieve gang van zaken respecteer ik, maar dat ge nu probeert om ook de STVV-supporter af te schilderen als eerste klasse onwaardig, dat gaat er ver over ! Ik zal er zondag wederom staan om de ploeg te steunen en hopelijk het behoud af te dwingen, en jij ?
De NV zal u dankbaar zijn, u mag erna zelfs meedoen aan het groot feest in de RBue ...
Wat ook het resultaat is, feest zal het zijn !!!
Mission accomplished, de kassa rolt weer !

Ikke ? :twisted:
Zal het wel zien of horen zeker links of rechts ....
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Brusselmans »

Oscar schreef:Uit frustratie (want dat ben ik van dit beleid) de boel
gaan afbreken heeft ook geen nut en protest moet door supportersclubs geregeld worden.
1 - ik vraag niet om iets af te breken.
2 - de supportersclubs ? wie, wat, waar, welke ? Die vergaderen eens ne keer om thuis eens weg te zijn volgens mij ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Jacques »

Het STVV forum en bij uitbreiding de hele STVV achterban bestaat uit een collectie pantoffelhelden. Veel willen, weinig kunnen, nog minder effectief doen. Zelfs degenen die zich zelfvoldaan op de borst kloppen en zeggen dat ze thuis blijven en/of dat het hen niks meer kan schelen, zitten hier wekelijks hun frustratie te ventileren. Soms nog meer dan degenen die nog in het stadion zitten...Ironie.

Navelstaren en mekaar een beetje vliegen afvangen, meer zit er niet in.

Zoals al 2 weken gezegd rest er ons niks meer dan schietgebedjes, hopen dat de hakken niet in de sloot eindigen en voldoende "realiteitszin en pragmatisme" om een puntje tegen Lokeren veilig te stellen. Al de rest is gemorrel in de marge.
Overdrijven is een kunst
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Bartman »

Jacques schreef:Het STVV forum en bij uitbreiding de hele STVV achterban bestaat uit een collectie pantoffelhelden. Veel willen, weinig kunnen, nog minder effectief doen. Zelfs degenen die zich zelfvoldaan op de borst kloppen en zeggen dat ze thuis blijven en/of dat het hen niks meer kan schelen, zitten hier wekelijks hun frustratie te ventileren. Soms nog meer dan degenen die nog in het stadion zitten...Ironie.

Navelstaren en mekaar een beetje vliegen afvangen, meer zit er niet in.

Zoals al 2 weken gezegd rest er ons niks meer dan schietgebedjes, hopen dat de hakken niet in de sloot eindigen en voldoende "realiteitszin en pragmatisme" om een puntje tegen Lokeren veilig te stellen. Al de rest is gemorrel in de marge.
Ik ben het vaak met je eens, maar hier deel ik jouw mening niet. Naar mijn aanvoelen suddert er enorm veel frustratie op het forum en in het stadion, bij de supporters dus, omdat we elke week onze club dieper zien wegglijden en in de gevarenzone belanden. Terwijl één enkele thuiszege tussen december en februari had volstaan om de schaapjes op het droge te krijgen.
Het meest frustrerende is dat er niets gebeurt, geen enkele actie vanuit het bestuur om het tij te keren, ondanks vreselijk slechte statistieken en (erger nog) een niveau eerste klasse onwaardig.

Nu de supporters beginnen te schofferen gaat me echt wel een brug te ver, dit zijn eigenlijk de enigen in het ganse verhaal die veel beter verdienen. Het bestuur niet, de staf niet, de spelers niet.
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Jokke »

De enige optie die ons als supporters nu nog rest is gewoon MASSAAL wegblijven .
Volgens mijn bescheiden mening de enige vredelievende manier om spelers en bestuur te tonen dat de maat vol is.
In één seizoen van revelatieploeg met wervelend voetbal naar acuut degradatiegevaar tuimelen terwijl spelers en bestuur in de wandelgangen doen alsof hun neus bloedt en geen afdoende oplossing zoeken of brengen is voor mij onaanvaardbaar.
Let op ; als 60-plusser met een pak supportersjaren op de teller valt thuisblijven ook niet makkelijk maar we moeten hoogdringend een statement maken dat indruk geeft op de heren spelmakers.
" Stayen -laat - je -horen " roept Ivo hé , niet " Stayen -laat-je kloten "
belgi
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2016, 19:14

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door belgi »

hello,

Ik ben nieuw hier en duitstalig. heb de wetstrijd nog niet gezien gisteren het. kan iemand mij vertellen welke speler onze kapitein was?

vele groeten
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Brusselmans »

belgi schreef:hello,

Ik ben nieuw hier en duitstalig. heb de wetstrijd nog niet gezien gisteren het. kan iemand mij vertellen welke speler onze kapitein was?

vele groeten
B.Lammens ...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Vouch »

Als we degraderen of 15e eindigen, is het onze eigen fout.

Maar om het ook even over die "mirakels" te hebben. Kijk eens naar de 2e goal van Moeskroen-Peruwelz.
Net voor de bal vertrekt, Defour kijkt achter zich om te kijken waar zijn man staat. De bal vertrekt, hij loopt van zijn man weg! Springt dan even hoog als Maradonni in den tijd en gaat onder de bal door. Badri heeft dan vrij spel. Komaan seg...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Erichot, maar had geen kapiteinsband aan.
belgi
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2016, 19:14

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door belgi »

toyotacorolla schreef:Erichot, maar had geen kapiteinsband aan.
dank u. Grappig, dat hij geen band had. ik heb de samenvattingen gezien maar geen kapitein. :toppie:
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 29: Club Brugge-STVV

Bericht door Louis XIV »

... en protest moet door supportersclubs geregeld worden.
Daarom,diep respect voor de mannen van Charlton wat die vorige zaterdag gedaan hebben!![/quote]
Als supporters -en daar reken ik mij tot op de dag van vandaag nog altijd bij - zijn wij veel te tamme kloten. Ik begrijp niet wat er nog moet gebeuren alvorens er acties door zogenaamde supporterclubs worden opgezet
Op het Kiel hadden ze die gasten al lang in het 'Schel' gekieperd...
Plaats reactie