Speeldag 30: STVV-Lokeren

Alles over de wedstrijden van STVV
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door wva »

Blijkbaar heeft Westerlo nog wat tegoed van Lokeren, althans dat blijkt uit een bericht op hun forum. 6 jaar geleden heeft Westerlo blijkbaar ook zijn sportieve plicht gedaan, alhoewel ze niets meer te winnen hadden. Hierdoor was Lokeren gered. Tijd voor een wederdienst dus. M.a.w. we zullen niet op geschenken moeten rekenen van de bandenmarchand (en ik had ook niet anders verwacht....)

"Wij (Lokeren) hebben nog een rekening openstaan met Westerlo, na wat jullie voor ons deden zes jaar geleden.
Geloof mij, veel supporters weten dat nog heel goed! Dus wat ons betreft moet er volgende zondag voluit voor overwinning gegaan worden, zodat jullie bij overwinning gered zijn."


Anderzijds gaf Vreven blijkbaar ook aan dat Westerlo niet op geschenken moet rekenen. De titel van "eerste ploeg van 't Waasland" staat blijkbaar ook op 't spel....Wat er ook van is, wat de supporters of de trainer er ook van vinden, het zijn de spelers die het moeten doen.
Daarbij als we het zelf niet kunnen afdwingen met een gelijkspel tegen Lokeren, dan verdienen we het ook niet om in eerste te blijven. We hebben trouwens de laatste maand al 4 of 5 kansen gehad om dat ene nog noodzakelijke puntje te veroveren. Wie niet in zijn eigen behoeften kan voorzien, hoort niet thuis op dit niveau.
Laatst gewijzigd door wva op 07 mar 2016, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV-Lokeren

Bericht door toyotacorolla »

Ondanks alles toch benieuwd naar de laatste 90 minuten.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV-Lokeren

Bericht door Iniesta »

Na een moeizame 2–1zege tegen rode lantaarn Westerlo is Lokeren zeker van een verlengd verblijf in eerste klasse. Een schoonheidsprijs krijgen zijn spelers niet, een driedubbele premie wel. Voorzitter Roger Lambrecht beloofde immers een driedubbele premie indien de Kemphanen werden verslagen en de redding werd veiliggesteld. Of prestige – niet verliezen van de trainer die hij op een wansmakelijke manier op straat zette – mee heeft gespeeld, laten we in het midden.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: STVV-Lokeren

Bericht door Henri is de man »

ik hoop dat iedereen de ploeg blijft steunen de laatste wedstrijd

ge kunt (terecht) kwaad zijn op hetgeen we na de winterstop gepresteerd hebben - en mijn insziens is dat vooral de fout van het bestuur. Zoals Stef Wijnants al zei is het cement weg - voor mij was Rob Schoofs de cement.

Protest - mij goed - met tifo's - spandoeken voor de match maar tijdens de match vol achter de ploeg aub - nu zakken naar 1b is een mokerslag ons ZEKER geen goed zal doen dus moeten we er alles aan doen om die match tegen Lokeren gewoon te winnen.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-Lokeren

Bericht door Dreke »

Al die zever van "die heeft dat nog tegoed van die". Vreven zal zijn ploeg vol laten spelen als hij dat zinvol acht, net als Leekens. Naar mijn aanvoelen gaan geen van beiden doorspelen. Maar dat zegt niks over de uitslag natuurlijk.

Steun? Ieder doet wat hij denkt dat het beste is. Ik vind het wel spijtig dat iedereen nu zo snel op de hoogte is van de tussenstanden. Waar is de tijd dat ge hier en daar een groepje zag juichen als er iemand via zijn radiotje een tussenstand opving.
A loyal football fan only supports the shirt...
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV-Lokeren

Bericht door Alain »

Voor wie het niet betrouwt (zoals ik), kan ik de degradatieverzekering aanraden:
10 euro inzetten op OHL-Club X, STVV-Lokeren 2, Westerlo-WaBe 1 en 10 euro op OHL-Club 1, STVV-Lokeren 2, Westerlo-WaBe 1.
Als we ons redden zijt ge twintig euro kwijt, als het fout loopt, hebt ge 200 euro om uit te geven aan troostactiviteiten :-).
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: STVV-Lokeren

Bericht door Henri is de man »

Alain schreef:Voor wie het niet betrouwt (zoals ik), kan ik de degradatieverzekering aanraden:
10 euro inzetten op OHL-Club X, STVV-Lokeren 2, Westerlo-WaBe 1 en 10 euro op OHL-Club 1, STVV-Lokeren 2, Westerlo-WaBe 1.
Als we ons redden zijt ge twintig euro kwijt, als het fout loopt, hebt ge 200 euro om uit te geven aan troostactiviteiten :-).
+ als we massaal zo inzetten, gaat dat verdacht worden en wordt de match misschien nog herspeelt ;-) :mrgreen:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Dreke »

Ik ga hier kritiek voor krijgen, het zij zo. Maar is degraderen dan zo'n ramp? Beeld u in dat we met dit zootje aan een competitie in eerste beginnen. Ik heb aan elke seizoen in tweede evenveel fun beleefd als aan de seizoenen in eerste.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Jack »

Sowieso kun je er van op aan dat minstens de helft van wat nu tussen de lijnen staat of in de kern zit volgend seizoen alweer vervangen is.
Lange termijn visie 0!
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV-Lokeren

Bericht door lakie »

Alain schreef:Voor wie het niet betrouwt (zoals ik), kan ik de degradatieverzekering aanraden:
10 euro inzetten op OHL-Club X, STVV-Lokeren 2, Westerlo-WaBe 1 en 10 euro op OHL-Club 1, STVV-Lokeren 2, Westerlo-WaBe 1.
Als we ons redden zijt ge twintig euro kwijt, als het fout loopt, hebt ge 200 euro om uit te geven aan troostactiviteiten :-).
Ni zo slim... ge speelt beter OHL-CLUB 1X en dan idd Westerlo-WB 1 en STVV-Lokeren 2...
En zet dan daar 10 of 20 euro op in ;)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Dreke »

Of ge doet gewoon en ge zet in op STVV dat zakt: 5.00.
A loyal football fan only supports the shirt...
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door darion »

Raman op TVL: We zouden moeten winnen volgende week en dat zal ook gebeuren..
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Geel-Blauw »

darion schreef:Raman op TVL: We zouden moeten winnen volgende week en dat zal ook gebeuren..
Het zou typisch zijn moesten ze gelijk staan en in de laatste minuten op de counter een tegengoal pakken…
Nie zievere, speile!
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: STVV-Lokeren

Bericht door Krikke »

lakie schreef:
Alain schreef:Voor wie het niet betrouwt (zoals ik), kan ik de degradatieverzekering aanraden:
10 euro inzetten op OHL-Club X, STVV-Lokeren 2, Westerlo-WaBe 1 en 10 euro op OHL-Club 1, STVV-Lokeren 2, Westerlo-WaBe 1.
Als we ons redden zijt ge twintig euro kwijt, als het fout loopt, hebt ge 200 euro om uit te geven aan troostactiviteiten :-).
Ni zo slim... ge speelt beter OHL-CLUB 1X en dan idd Westerlo-WB 1 en STVV-Lokeren 2...
En zet dan daar 10 of 20 euro op in ;)
Zo zet ik ook in! Als ge enkel gokt op winst van Lokeren is uwe inzet x 3.5
Leuven speel ik ook dubbele kans. 1x
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Jones »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=105496

Salomon moet altijd spelen, ontgoochelde nog nooit. Onze Ivoriaanse internationals Bagayoko en Angban daarentegen kosten ons punten met hun puberaal gedoe :rood:
Plaats reactie