Speeldag 30: STVV-Lokeren

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Brusselmans »

STVVninof schreef:Wat een verschil met Boli erin zeg. Duels, winnen voor gevaar zorgen en scoren. Ook goed samenspel met Proschwitz.
Benito altijd een hartelijk welkom geven, waar hij ook zal spelen .....
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door STVVninof »

Brusselmans schreef:
STVVninof schreef:Wat een verschil met Boli erin zeg. Duels, winnen voor gevaar zorgen en scoren. Ook goed samenspel met Proschwitz.
Benito altijd een hartelijk welkom geven, waar hij ook zal spelen .....
Vond je Raman sterk ? Ik vond hem tweede helft wat wegdeemsteren
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door de Jos »

Sacruzsa schreef:we gaan kort zijn , geen goei match en we blijven erin had er gene rosse cent op gegeven mja
Wa mij wel ergert is da zo een bende idioten mensen op hun gezicht moeten meppen en achteraf dan nog eens 10 tegen 1 boel moeten komen zoeken aan de toog, steward staan erop ma doen niks
Gelukkig ben ik de kalmte hemzelve :cool: en laat ik mij niet opfokken door zo een bende onozelaars , mede doordat ze ineens achter mij begonnen ruzie maken enzo ervandoor ben kunnen gaan
Als da een avondje stayen moet voorstellen awel merci
Wat een bende rukkers zeg. Wat was de aanleiding? Gewoon een extreem geval van marginaliteit?
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Sacruzsa »

de Jos schreef:
Sacruzsa schreef:we gaan kort zijn , geen goei match en we blijven erin had er gene rosse cent op gegeven mja
Wa mij wel ergert is da zo een bende idioten mensen op hun gezicht moeten meppen en achteraf dan nog eens 10 tegen 1 boel moeten komen zoeken aan de toog, steward staan erop ma doen niks
Gelukkig ben ik de kalmte hemzelve :cool: en laat ik mij niet opfokken door zo een bende onozelaars , mede doordat ze ineens achter mij begonnen ruzie maken enzo ervandoor ben kunnen gaan
Als da een avondje stayen moet voorstellen awel merci
Wat een bende rukkers zeg. Wat was de aanleiding? Gewoon een extreem geval van marginaliteit?
Kamaraad van mij riep op de steward bij het eerste incident ( ze slaan mario op zijn gezicht zoder aanleiding) , die stond er bij zijn neus op en doet NIKS
Dader hebben ze gevonden aan de toog word ook niks tegen gedaan en komt daan doodleuk ons uitdagen samen met zijn aanhangsels
willen wij na de match vertekken komt daar een snotbel van ik schat 16jaar de felle uithangen tegen mij en voor mij dan neus aan voorhoofd (klak in zijn geval) staan en zeg paar keer 'gaat door' ma nee felle uithangen en blijven drijgen tot ik hem een vriendelijke duw geef da em 2meter achteruit ketst.
Aan de toog komt dan een van zij vrienden horen wa er gescheelt heeft en staan wa te praten en leg de situatie uit
Opeens staat klakske met zijn vriedjes voor mij en weer met het uitdagende gedrag '1 tegen 1 hier en nu ' :zot: met al zijn vriendejes achter hem tuurlijk
Ben oud en wijs genoeg om eens te lachten en mij om te draaien en niet in zijn duidelijk valleke te lopen en hun een reden te geven
Godzijdank ken ik koenie anghter de toog en had em snel genoeg door wa er scheelde en kwam er ne flik in burger bij om te horen wa er scheelde mja die kan allen ook niet veel doen
Wij zijn op het moment da ze de heethoofdjes begonnen ruzie te zoeken tegen andere wijselijk vertrokken
Plezant was anders mja kon erger gelopen zijn
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door STVV-fan »

Charleroi, Lokeren en Mechelen, mmmmmm

Ik denk/vind dat we nu gewoon 1 topic kunnen maken over PO II

We zitten echt in een onmogelijke groep waar niets kan.
Charleroi zoekt revanche en gaat voor dat ticket
Mechelen zit in een zeer goede flow, Hanni is gewoon een beest.
En Lokeren, dat hebben we daarstraks gezien, op het randje.... .

Maar wat zijn de "ambities"? Wat willen wij zien?
Proberen te gaan voor groepswinst? Of mannen als een Schils, Hendrickx, DE NORRE (uiteindelijk), Meyssen,.... kansen geven?
Dan gaan we misschien wel hard en vaak op onze smikkel, maar alsof met deze trainer iets meer dan dat gaat in deze groep?

Over die Wijnants-uitspraak: Tja jong, dat em doet he, maar dat hij dan ineens ALLES op tafel legt en niet selectief doet, ik heb daar geen probleem mee ze.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door wva »

STVV-fan schreef:Charleroi, Lokeren en Mechelen, mmmmmm




Over die Wijnants-uitspraak: Tja jong, dat em doet he, maar dat hij dan ineens ALLES op tafel legt en niet selectief doet, ik heb daar geen probleem mee ze.
Wijnants ? Ook niet vies van wat "gesjoemel", da's het minste wat je kan zeggen....Of is men al vergeten dat hij nog geen 2 maanden geleden een niet speelgerechtigde speler onder een andere identiteit opstelde in een oefenmatch om hem te kunnen beoordelen ? Maar daar hoort men allemaal niets van hé....Geen probleem voor de Bond....
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door wva »

Wat me opviel en dan vooral bij de tegenpartij.....een geweldig actieve Odoi.....Leek me wel een heel doos vitessepillekens genomen te hebben....Lang geleden dat ik hem nog zo heb zien spelen...Rushes langs de flank...Bijna doelpunt tegen de paal...Had er duidelijk geen probleem mee dat we gingen verliezen en eventueel zakken....Was ons totaal niet gunstig gezind....
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door wva »

Wat ons seizoen betreft : Ik vind geen enkele uitdrukking om te verwoorden wat ik er van vond, zelfs "met de hakken over de sloot" is nog veel te zacht uitgedrukt in vergelijking met de uiteindelijke afloop en de thriller die we gisteren weer voor de kiezen kregen.....In de 89 ste minuut van de laatste speeldag moest er nog 1 goal vallen bij de tegenpartij om ons doodvonnis te tekenen....Het water stond zelfs hoger dan onze lippen, het liep zowat onze oren in.....Om heel heel snel te vergeten. Voor mij had die PO2 absoluut niet gemoeten.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door toyotacorolla »

Moeten we nu happy zijn nu we in eerste klasse blijven, zij het met de hakken over de sloot, na alles wat er gebeurd en niet gebeurd is dit seizoen?
Gaan er lessen getrokken worden door de beleidsmensen naar volgend seizoen toe?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Vouch »

wva schreef:Wat me opviel en dan vooral bij de tegenpartij.....een geweldig actieve Odoi.....Leek me wel een heel doos vitessepillekens genomen te hebben....Lang geleden dat ik hem nog zo heb zien spelen...Rushes langs de flank...Bijna doelpunt tegen de paal...Had er duidelijk geen probleem mee dat we gingen verliezen en eventueel zakken....Was ons totaal niet gunstig gezind....
Hu? Alle, hij laat toch gewoon Boli lopen bij de goal. Hij kwam zich excuseren bij de supporters toen hij op de paal trapte. Het was geregeld, zijt maar gerust.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door smol »

Waarom voelt iedereen zich hier aangesproken over de uitspraken van Wijnants ... hij doelt helemaal niet op STVV of OHL, maar wel op Moeskroen.
Zowel Lokeren als Waasland-Beveren hebben gisteren trouwens STVV en Westerlo een handje toegestoken.
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Franske »

smol schreef:Waarom voelt iedereen zich hier aangesproken over de uitspraken van Wijnants ... hij doelt helemaal niet op STVV of OHL, maar wel op Moeskroen.
Zowel Lokeren als Waasland-Beveren hebben gisteren trouwens STVV en Westerlo een handje toegestoken.
Idd. Als er van onze kant iets gesjoemeld is hebben ze dat in de verkeerde richting gedaan, zie de puntenoogst van de laatste maanden. Of hebben we het mss in het begin vh seizoen gekocht dan?

Gisteren was voor mij toch geen schoolvoorbeeld van een salonremise, hoor. Bal van Lokeren tg de paal, 0-1 voor in 83' en doelpunt van Boli toch niet echt kado gegeven.

Wijnants kan hoogstens nog iets zeggen over de 4-6 van kweetniehoeveel jaar geleden. Dààr zat toen wel str aan de kn.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door Henri is de man »

Vouch schreef:
wva schreef:Wat me opviel en dan vooral bij de tegenpartij.....een geweldig actieve Odoi.....Leek me wel een heel doos vitessepillekens genomen te hebben....Lang geleden dat ik hem nog zo heb zien spelen...Rushes langs de flank...Bijna doelpunt tegen de paal...Had er duidelijk geen probleem mee dat we gingen verliezen en eventueel zakken....Was ons totaal niet gunstig gezind....
Hu? Alle, hij laat toch gewoon Boli lopen bij de goal. Hij kwam zich excuseren bij de supporters toen hij op de paal trapte. Het was geregeld, zijt maar gerust.
Ik denk dat als Odoi moet kiezen tussen OHL en STVV het snel gekozen is hoor -is ook afkomstig van Leuven - dus lijkt me maar normaal
Ik denk dat die daarom voortdurend de lijn afging 2e helft - was trouwens ook heel boos bij het tegendoelpunt
Niet te veel achter zoeken

Verhulst deed wel niet zo veel bij het doelpunt :P - al had em de bal sowieso niet gehad denk ik
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door darion »

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/645 ... even-.html

Met Vreven zou ik héél content zijn. Eentje met ontzettend veel mentaliteit en discipline. Al denk ik niet dat ze dit durven aan de Tiense, durft ook tegen de kar te schoppen.
Vreven zal ook altijd de beste spelers op het veld zetten, gene zever.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 30: STVV-Lokeren

Bericht door enrique »

Jullie zijn het precies al normaal gaan vinden dat er niks anders gebeurt dan foefelare in het voetbal
Die moet die helpen en die moet die helpen
En daar willen jullie naar gaan kijken, week in week uit ?
We zouden beter allen hopen dat dat een keer ophoudt, maar dat zal een utopie blijven
Laat da gezever over Odoi maar zitten
Hadden wij maar zo ne back !!

En wat de goal betreft - prachtige voorzet - van een verguisde voetballer

Bormans gaat op zoek naar ervaring
Dat hij dan maar begint met Dutoit te houden en Fernandes in de ploeg te droppen
Die heeft begod Europees gespeeld in Portugal
Daar stond em in de ploeg - hier niet ...
En dan zetten ze zo een leeghoofd als Erichot de hele tijd in de ploeg
Dat laatste is weliswaar niet de taak van de manager

En vooraan heb je met Boli (goudhaantje - als hij 75% van de matchen gespeeld had, was je nooit in de problemen geraakt) en Pros 2 goede spitsen
Ik kan niet inschatten of de Zuid-Afrikaan de rol van Chimedza in de tijd kan overnemen

Voor de rest een 6 en een 8 met veel ervaring (dat mogen gerust 30ers zijn)

En bouw daarrond uw ploeg ...
Plaats reactie