Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Dreke »

De laatste maanden tonen echt wel aan dat Charlton de club onder het bewind van RD is waar het schip het hardste los geslagen is. Mensen vragen soms niet veel. Gewoon een mea culpa over een aantal zaken zou al veel doen. Maar dat zit er niet meteen aan te komen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Iniesta »

omeloe schreef:Pffft , één fan heeft zo'n brief gekregen ! En hij had blijkbaar de bestuursleden persoonlijk berichten gedaan . Samen met de voorzitter van hun supportersfederatie is de zaak al afgehandeld . No big deal !
Eén fan, is één fan teveel. Dit is censuur/intimidatie maar mensen zijn vrij een mening te hebben en deze te uiten.

Mochten de uitlatingen zodanig erg zijn dan kon de club ook bestaande regels gebruiken tegen stalking of laster, dat zou een normale reactie geweest zijn.

Het feit dat men met dit durft af te komen zegt heel erg veel over de persoon met het idee. Het is ook een bewijs dat out of the box denken niet altijd zoveel beter is of zelfs wenselijk. Wie nog een voorbeeld nodig heeft van hoe zichzelf in de voet schieten, kan hier mee verder. In plaats van wereldvreemde reacties zoals deze had men beter eens nagedacht vanwaar de kritiek komt en hoe deze problemen te counteren ipv te negatieve stemmen proberen af te dreigen/verbannen.
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door voetballiefhebber »

Ook Reza spreekt een woordje over :Roland:

Er gebeurden vreemde dingen, zegt hij zelf:

http://www.vi.nl/nieuws/reza-in-web-duc ... dingen.htm
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Since '54 »

Ik denk dat Reza al werk genoeg heeft met zijn eigen gedrag van toen te analyseren.
pat@
Berichten: 1081
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door pat@ »

Bob Claes stapt op bij Standard! Waarschijnlijk is er ergens in de carrousel nog wel een plaatsje vrij voor hem (STVV?).
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Jones »

pat@ schreef:Bob Claes stapt op bij Standard! Waarschijnlijk is er ergens in de carrousel nog wel een plaatsje vrij voor hem (STVV?).
Heb ik ook al gedacht
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Coelmoes »

Ze gaan bij Standard precies nog echt van Duchatelet afgeraken? Nu, wat overblijft lijkt niet veel beter.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Caravaggio »

Zoals vaker aangegeven... volgens mij zit Standard toch nog 'ergens' vast aan RD (kansencontract, aflossing, rechten op Dompé/Edmilson..)

na edit: gstrn-avond op VARA (Nederlandse omroep) - "Het laatste jaar van FC Twente"
De documentaire laat zien hoe de supporters meeleven tijdens de lijdensweg van de club, hoe FC Twente gesteund wordt door de Twentse samenleving. FC Twente, een volksclub, 4de grootste club van Nederland in het armste gebied van Nederland; ex voorzitters Aldo van der Laan en Joop Munsterman hebben de club opgezadeld met leugens/maffia-praktijken/ & een schuldenberg van 100 miljoen. FC Twente was.... bijna opgehouden te bestaan..

Waarom schrijf ik dat hier.... omdat het me deed beseffen dat alleenheersers niet alleen op Staaien neerstrijken... en dat de Twentse supporter meer inspraak hebben gekregen op het beleid van hun club... een utopie
Misschien moet men eens een film maken over de die-hard supporters van STVV; wat zij voelen, hoe men leeft voor de club...misschien is het effectiever dan supporters die het bureau van RD kort en klein slaan
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Jacques »

Zou Bob hier algemeen directeur willen worden? Of wie weet zelfs TD waarvan ooit sprake om de supporters te sussen? Dat zou natuurlijk wel vervelend zijn voor Flipper.
Of wordt hij de event-manager die het wel langer dan een jaar volhoudt in de dictatuur van Peterke? Dat zou toch een beetje een degradatie zijn.
Misschien heeft hij wel zin in een wereldstad en gaat hij Katrientje gezelschap houden in londen?
:Roland: zal wel voor zijn kindjes zorgen.
:stupid: is hun motto.


:fuck: is wat ik ervan denk :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door STimVV »

Ik meen mij een interview te herinneren met Bob Claes waarin ze hem vroegen of het niet raar was dat hij als truienaar in het bestuur van Standard zetelde. Hij wist toen te vertellen dat hij altijd al een fervente supporter van Standard is geweest en dat de rouches de enige club is waar hij die job voor zou willen doen.
Op dat vlak past het dus perfect bij Roland moest hij straks toch voor STVV in dienst komen. :roll:
Plaats reactie