Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Alles over de wedstrijden van STVV
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Bartman »

En sinds wanneer is 6500 - 20 = +/- 2000 ???
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door voetballiefhebber »

De enige club waar :Roland: iets mee te maken gehad heeft die het behoorlijk heeft gedaan is Alcorcon. Voor de rest werd hij blijkbaar overal uitgespuwd, ook bij CZ Jena. Ik heb ook eens ergens gelezen dat er daar onvrede is tegenover :Roland: .

Weet hier iemand of :Roland: eigenlijk nog bij Alcorcon is. Ik was net eens op hun site gaan kijken en daar was hij Voorzitter van 2014-2016. Nu staat er een andere naam van 2016- of zou dit daar ook een stroman van hem zijn?

http://www.adalcorcon.com/club/presidentes
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Brusselmans »

Bartman schreef:En sinds wanneer is 6500 - 20 = +/- 2000 ???
Een beetje de rode loper in de marketingcampagne dit jaar ...
"Oos de faat nè geve zur, het zèn dei 20"
De rest is zelfs helemaal niet kwaad, alleen een beetje bezorgd ...
:gek:

Het maakt hun nerveus dat er wat geld moet vrijgemaakt worden, een andere optie hebben ze dit keer niet ...
Zo erg voor die mensen, op hun oude dag, maar wel voorzitterke willen zijn, en grote baas willen spelen, en maar blijven vertellen hoe goed ge gestudeerd hebt destijds ... !
Vergelijkbaar met 1 of 2 of zelfs 5 cent die jij en ik zouden moeten uitgeven ....
Deze cijfers zijn in verhouding nog overtrokken zelfs ....
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door STVV-fan »

Volgens mij interpreteren jullie die "20 personen" verkeerd.

Kritiek zal er altijd zijn, zeker bij Roland.
Maar met die twintig bedoeld hij een aantal man, waaronder die van die "hufter" uitspraak.

Natuurlijk weten hij en Marieke ook wel dat die overige 4000 (merci voor het rekensommetje, Bart) thuisblijven omdat het gewoon niet goed genoeg was de voorbije maanden.

@ Herman: idd zijn die hoogdagen nu niet nee, die zijn nooit weggeweest eerlijk gezegd.

PS: Ik geloof trouwens niet echt dat die 4000 ( in tegenstelling tot die 20 hard-die's met hun fundamentele -vantijd correcte- kritiek) thuisblijven omdat Roland terug op papier eigenaar is van STVV, dus vind ik ook dat, hoewel je het mooi uitgerekend hebt, die mensen hier buiten moet laten.

Bij die 20 man bedoelt hij ook gewoon degenen die zuiver en alleen kritiek op hem hebben (dan spreek ik nog niet over de inhoud van de kritiek).
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef: Het maakt hun nerveus dat er wat geld moet vrijgemaakt worden, een andere optie hebben ze dit keer niet ...
Zo erg voor die mensen, op hun oude dag, maar wel voorzitterke willen zijn, en grote baas willen spelen, en maar blijven vertellen hoe goed ge gestudeerd hebt destijds ... !
"Moet'" en "andere optie"...

Moeten, moeten ze juist niets. Het is dat je WIL dat ze geld uitgeven. Ze hebben trouwens wel een andere optie, dat had Roland zijn voorbije periode ook, dus hou het beste maar voor het laatst, verschiet al je kruit nog niet!

Over dat 2de deel.

Voorzitterke spelen.... .
Was het beter geweest om een Aziatische investeringroep of een (Noord)-Afrikaanse investeringsgroep gehad te hebben en met de nest van die mannen te moeten spelen? Dan had je geen "spelers onder de kerktoren" hoor. Dan was het ook geen geld aan transfers uitgeven, gewoon de spelers uit de portefeuille van die mannen, die ze dan doorverkopen, er zou werkelijk niets veranderen.

Grote baas spelen: hier komen we dan aan deel II: De miserie bij STVV is dat, als je toch met andere investeerders in zee wilt, de ploeg en de plein van verschillende eigenaars zijn.
Als de eigenaars van de ploeg dan nog een bende buitenlanders zijn die zelf geen tegenspraak dulden (geen simpel mensen zijn), tja... .
Dan ziet Roland een investering van miljoenen in rook opgaan.

Ik zou u eens willen als jij ergens zo een investering had, je zou je ook reppen
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Since '54 »

Jongens, jongens toch. Denk toch eens na, als jij € 25.000 hebt en je steekt het in Kanne VV, wil je dan niet het baaske zijn. Nee RD moet zijn geld in STVV stoppen en in een hoekje kruipen?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Brusselmans »

Since '54 schreef:Jongens, jongens toch. Denk toch eens na, als jij € 25.000 hebt en je steekt het in Kanne VV, wil je dan niet het baaske zijn. Nee RD moet zijn geld in STVV stoppen en in een hoekje kruipen?
Ja, dan wil ik wel het baaske zijn ...
En omdat ik dan denk het warm water uitgevonden te hebben, zorg ik maar voor een paar degradaties, en vertrek ik op een dag zomaar, en laat een put achter van 250.000 euro ....
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Jan Bulder »

Since '54 schreef:Jongens, jongens toch. Denk toch eens na, als jij € 25.000 hebt en je steekt het in Kanne VV, wil je dan niet het baaske zijn. Nee RD moet zijn geld in STVV stoppen en in een hoekje kruipen?
Since, kan je me eens uitleggen waarom jij al een paar seizoenen verkondigt dat dit STVV jouw club niet meer is, waarom je geen abo meer hebt, en wie daar verantwoordelijk voor is?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Jacques »

Since '54 schreef:Jongens, jongens toch. Denk toch eens na, als jij € 25.000 hebt en je steekt het in Kanne VV, wil je dan niet het baaske zijn. Nee RD moet zijn geld in STVV stoppen en in een hoekje kruipen?
Verkeerde vergelijking, want hij leent ons slechts geld. Via het kansencontract zijn we nu nog altijd aan het betalen voor zijn vorige passage. Da's hetzelfde als de bank die mij geld leent en vervolgens komt zeggen hoe mijn huis eruit moet zien.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Iniesta »

RD is in Standard zogezegd vertrokken omdat de kritiek te erg was. Hij is teruggekeerd naar ons ondanks dat hij niet zo lang geleden vertelde dat niet meer te doen. Als het bij ons zo erg is had hij zijn woord gehouden en hier uit de picture gebleven.

Dat van die 20 man gaat niet over het aantal want de man kan beter tellen dan dat. Het is wel een steeds terugkerend excuus om de kritiek te minimaliseren in de pers. Die kritiek is soms op de man/vrouw maar heeft een terechte basis nl geen enkel sportief resultaat. Dat mensen nu geen abo meer nemen is daar een overduidelijk teken van.

Als RD geen geld wil spenderen moet hij maar een andere investeerder toelaten die dat wel wil. We zitten nu trouwens ook met spelers van anderen en werken ook met een netwerk, nl het zijne. Koken kost geld maar wij zitten met een kok die de ingrediënten verkoopt en de opbrengst in eigen zak steekt. De klanten zijn de soep die hij serveert nog beuer dan zijn koude pap. :kots:

Respect moet je verdienen en daar heeft RD alle mogelijkheden toe. Hij kiest echter voor het eigen belang en krijgt daar meer dan terecht kritiek voor. Als hij zorgt voor sportief succes zal de beleving er vanzelf zijn en heeft hij geen acties nodig. Geen medelijden met deze man die nog vaker met zijn wereldvreemde kop tegen de muur loopt dan deze smiley :headbang:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Jack »

Since '54 schreef:Jongens, jongens toch. Denk toch eens na, als jij € 25.000 hebt en je steekt het in Kanne VV, wil je dan niet het baaske zijn. Nee RD moet zijn geld in STVV stoppen en in een hoekje kruipen?
Since, voor 500 euro mag je al baas spelen bij Kanne en ik kan dat regelen voor je! :)
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door voetballiefhebber »

Er zijn veel redenen waarom de supporters het allemaal beu zijn en dat heeft niet zozeer met de persoon :Roland: te maken.

Al die satellietclubs die hij heeft en zo spelers laat verhuizen van het ene land naar het andere of van de ene club naar de andere met vooral eigenbelang eerst.
Zijn eigenzinnige beleid van alles alleen te willen doen of mensen het sportieve te laten bepalen die niks van voetbal kennen.
Geen enkele club waar hij al echt slaagde om iets neer te zetten is ook niet bepaald een goede evolutie.
Het maken van schulden of geld uit de clubs halen die hijzelf heeft veroorzaakt.
Meer bezig zijn met accomodatie en omkadering dan het sportieve.
Verlies van eigenheid en daarbij nog het vertellen van nonsens die wereldvreemd aanvoelen.
Supporters als idioten beschouwen door te stellen dat hij geen kritiek wil en daarom liever vrouwen in de tribune wil, ...
Praten, praten en nog eens praten met spelers maar uiteindelijk nooit een akkoord vinden met de nodige ervaring.

Hierboven heb ik een aantal dingen opgesomd die de meeste supporters tegen de borst stuiten. Er zullen nog wel abonnees bijkomen, maar met deze namen ga je niet veel volk krijgen, misschien dat er na de oefenmatchen er nog een paar volgen.
Zonder enkele echte versterkingen gaan er deze keer echt wel veel mensen afhaken is mijn indruk.
Alles is aanwezig om het voetbal op Stayen te laten leven, maar ze maken er geen gebruik van. Wat Zulte-Waregen en Kortrijk kunnen moet bij ons toch ook kunnen zou ik denken.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door weekenders »

Kassa-kassa voor Duchâtelet

Als Batshuayi verkocht wordt, betekent dat kassa-kassa voor Roland Duchâtelet. De gewezen eigenaar van Standard liet een clausule in de verkoop van Batshuayi opnemen dat hij recht heeft op dertig procent van de doorverkoop. Bij de verkoop van Standard aan Bruno Venanzi werd bepaald dat dit bedrag wordt doorgestort naar Duchâtelet. Het ging destijds af van de verkoopwaarde van de club.

“Batshuayi tekent vandaag een contract voor Chelsea”
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016062 ... gn=seeding

Verkocht voor 40 000 000. 30% voor RD = 12 000 000 .
Zou er nu nog niets fatsoenlijk afkunnen voor STVV.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door pat@ »

weekenders schreef:Kassa-kassa voor Duchâtelet

Als Batshuayi verkocht wordt, betekent dat kassa-kassa voor Roland Duchâtelet. De gewezen eigenaar van Standard liet een clausule in de verkoop van Batshuayi opnemen dat hij recht heeft op dertig procent van de doorverkoop. Bij de verkoop van Standard aan Bruno Venanzi werd bepaald dat dit bedrag wordt doorgestort naar Duchâtelet. Het ging destijds af van de verkoopwaarde van de club.

“Batshuayi tekent vandaag een contract voor Chelsea”
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016062 ... gn=seeding

Verkocht voor 40 000 000. 30% voor RD = 12 000 000 .
Zou er nu nog niets fatsoenlijk afkunnen voor STVV.
Het gaat hier over de doorverkoopwaarde natuurlijk. Dus het zal wel iets minder zijn, heb gelezen dat hij voor 6 miljoen naar Marseille getrokken is. Dus 40 000 000 - 6 000 000. Een slordige 10 miljoen dus om te investeren in STVV. :party: :party: :geelblauw:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Jacques »

Investeren in STVV :grappig: :grappig: :lollig:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie