Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Iniesta »

Jacques schreef:Investeren in STVV :grappig: :grappig: :lollig:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Brusselmans »

10 miljoen euro ...
Zou hem nu blij zijn ?
Want verhoudingsgewijs is dat alsof ze u en mij 1 euro in het hoedje gooien ....
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6726
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Jacques »

Volgens Standard vloeit het geld toch naar de club/Venanzi. Voor wat het waard is. Niets dus, want wij zouden er toch geen cent van zien.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door STVV-fan »

Natuurlijk kan Standard niet openlijk communiceren dat dat geld in de tessen van Roland terecht komt.... .

Ik lag bijna plat toen ik het las: Roland is toch een geldwolf eerste klas :grappig:

@ Iniesta: mooi gevonden :D :toppie:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Since '54 »

Niet jaloers zijn beste vrienden. Lees het verhaal in 'Sjiek' bij HBvL van zaterdag 18 06.2016. Roland heeft ook zwarte sneeuw gezien maar zoiets leest men nooit op het forum hoewel iedereen het weet! Marieke Höfte een klasse dame zonder bling bling of franjes rijdt met een occasie SAAB. Iedereen op dit forum,die nog steeds jaloers is op de man, die staat het vrij te doen wat RD heeft gedaan.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:Niet jaloers zijn beste vrienden. Lees het verhaal in 'Sjiek' bij HBvL van zaterdag 18 06.2016. Roland heeft ook zwarte sneeuw gezien maar zoiets leest men nooit op het forum hoewel iedereen het weet! Marieke Höfte een klasse dame zonder bling bling of franjes rijdt met een occasie SAAB. Iedereen op dit forum,die nog steeds jaloers is op de man, die staat het vrij te doen wat RD heeft gedaan.
1. Het wilt niet zeggen dat als je op iets kritiek formuleert, dat je daarom jaloers bent. Van mij mag hij het allemaal hebben.
2. Het wilt niet zeggen dat als je Duchatelet en co hun voetbalbeleid op de korrel neemt, dat je geen respect kunt hebben voor zijn resultaten als zakenman. Als je daarover met bloempjes wilt gooien, zou ik naar een forum surfen dat daarvoor dient. Dit is een voetbalforum.
3. Wat er sober bij lopen te maken heeft met voetbalbeleid is mij ook een raadsel.
4. Als je niet tegen de warmte kunt, niks in de keuken gaan doen.
5. "Doe het dan zelf" is een dooddoener die werkelijk nergens op slaat.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Since '54 »

Dreke schreef:
Since '54 schreef:Niet jaloers zijn beste vrienden. Lees het verhaal in 'Sjiek' bij HBvL van zaterdag 18 06.2016. Roland heeft ook zwarte sneeuw gezien maar zoiets leest men nooit op het forum hoewel iedereen het weet! Marieke Höfte een klasse dame zonder bling bling of franjes rijdt met een occasie SAAB. Iedereen op dit forum,die nog steeds jaloers is op de man, die staat het vrij te doen wat RD heeft gedaan.
1. Het wilt niet zeggen dat als je op iets kritiek formuleert, dat je daarom jaloers bent. Van mij mag hij het allemaal hebben.
2. Het wilt niet zeggen dat als je Duchatelet en co hun voetbalbeleid op de korrel neemt, dat je geen respect kunt hebben voor zijn resultaten als zakenman. Als je daarover met bloempjes wilt gooien, zou ik naar een forum surfen dat daarvoor dient. Dit is een voetbalforum.
3. Wat er sober bij lopen te maken heeft met voetbalbeleid is mij ook een raadsel.
4. Als je niet tegen de warmte kunt, niks in de keuken gaan doen.
5. "Doe het dan zelf" is een dooddoener die werkelijk nergens op slaat.
Regelrecht naast de zaak Dreke. Ook ik ben razend boos geweest op RD wegens zijn laks beleid bij STVV. De geformuleerde kritiek die ik hier quasi dagelijks lees is niet op de korrel nemen van RD inzake zijn voetbalbeleid. Velen zijn wel degelijk jaloers maar durven er niet voor uitkomen.
Dat MH en RD er sober bijlopen heeft net te maken met hun levensstijl wars van alle jannerijen. Ik hoef niet met bloempjes te gooien de man kent me niet en ik hem alleen van uit de krant (sukkelachtige opmerking).
'Doe het dan zelf' een 'dooddoener', laat me niet lachen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5298
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Halenaar »

Klasse dame omdat ze met een occasie Saab rijdt :grappig:

Zo'n typisch Vlaamse reactie. Geld hebben mag je nog net, maar durf het niet uit te geven of ge zijt een crimineel, dikke nek en nog zoveel fraais :lol:

Eigenlijk ongelooflijk dat je er respect voor moet hebben omdat iemand met meer dan 500 miljoen euro op de bank rond rijdt in een oude veredelde Opel. Dat is juist het toppunt van gierigheid en krenterigheid.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Iniesta »

Dreke zat er knal op. :toppie:

De man krijgt veel kritiek maar wat wil je als je bij de rijkste Belgen hoort en toch erin slaagt totaal niets sportiefs te bereiken in het voetbal. Integendeel, je zal zelfs moeten zoeken naar een voorzitter die zo weinig resultaten boekte op al die tijd. Je hebt het geld om -tig full option BMW's te kopen maar je laat je in je oude Saab voorbijsteken door armoezaaiers in een Skoda, Fiat en zelfs een Trabant die niet meer door de keuring raakt.

Naast zijn flaters in het voetbal zijn de doldwaze wereldvreemde uitspraken uiteraard ook altijd dankbaar om eens goed te lachen. Als ik de makers van the sky is the limit was zou ik wel weten wie ik voor de volgende editie vraag. Prachtige beelden zullen dat zijn RD en zijn madam in hun gewone Saab. Nog beter is een nieuwe versie van De Pfaffs, ook deze hoofdrolspeler verkondigd graag dat hij niet veranderd is :grappig: Uiteraard zal je stellen dat velen jaloers zijn op JM en zijn golvende kapsel en zijn oratief talent maar projecteer dat liefste niet op iedereen.

Zoals Dreke al terecht zei, je kan best kritiek hebben op zijn totaal gebrek aan sportief resultaat EN respect hebben voor de doeltreffende wijze waarop de man geld verzameld. Dat hij daarvoor een onmiskenbaar talent heeft zal menige vermeende jaloerse forumbezoeker al toegegeven hebben, het is nl een bewezen feit.

Jaloers zijn op die man zal misschien bij sommigen meespelen maar als je hem lang genoeg kent, dan denk ik persoonlijk dat er weinig is om jaloers op te zijn. De man heeft veel geld maar hoeveel mensen verwensen hem dagelijks? Hoeveel keer is hij al met de staart tussen de benen moeten gaan lopen? Hoeveel sportieve vernederingen heeft hij al moeten slikken? Voor iemand met zo'n ego en drang om "out of the box" wereldverbeteraar te spelen moeten de afwezige sportieve resultaten toch een doorn zijn. Er is nl voor een narcist niets ergers dan dat uw hard die tegenstanders constant gelijk krijgen door uw eigen flaters.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Since '54 »

Beiden er knal naast. RD heeft u hier een stadion en bijbehoren gezet waar men over de grenzen heen de mond van vol heeft. Beste consoorten, mannen uit hetzelfde dorpje zeker als ik niet beter zou weten, wind u niet te fel op. Mensen als RD en MH lachen met uw zienswijzen.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:Beiden er knal naast. RD heeft u hier een stadion en bijbehoren gezet waar men over de grenzen heen de mond van vol heeft. Beste consoorten, mannen uit hetzelfde dorpje zeker als ik niet beter zou weten, wind u niet te fel op. Mensen als RD en MH lachen met uw zienswijzen.
Ik ben geen fan van Stayen. Dat mag. Wat een ander daar van denkt, doet er niet bijster veel toe. Dat opwinden valt overigens goed mee, hoor. Denk je nu echt dat ik er een probleem mee heb dat zij met mijn idee lachen?

Zoek het allemaal niet te ver. En maak vooral geen beeld op van mij. Niet nodig. Doe ik andersom ook niet.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Brusselmans »

Gefaald over zijn hele sportieve lijn !
Niks om jaloers op te zijn ...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Tompie »

Bent u tevreden met wat Duchatelet op sportief vlak al heeft gerealiseerd bij STVV?

Dat is dan de vraag. En het antwoord is nee wat mij betreft.

En dat heeft niks te maken met het stadion, zijn vrouw, een tweedehandsauto, jaloezie of wat dan ook.

Het feit dat een enorm rijke zakenman er niet in lukt het minste sportief succes te boeken is eerder een bijkomend element.

Neen, ik ben niet tevreden met het sportieve. En ja, dat is nog erger omdat diegene die aan het roer staat wel de middelen heeft om beter te doen. Maar dat weigert hij. Niet dus omdat hij het niet kan, maar omdat hij niet wil.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Brusselmans »

Tompie schreef:maar omdat hij niet wil.
Daar twijfel ik aan, ...volgens mij wil hij wel degelijk ....
Maar als je de maan overdag wil laten schijnen, en de zon 's nachts, en je bent ervan overtuigd dat dat op een dag gaat lukken !
Op die manier moeten we hem inschatten, met het wereldvreemde waas over zich heen, en de blik der dwazen als hij vol overtuiging het gaat uitleggen hoe hij dat gaat doen !
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Roland Duchatelet: terug van nooit weggeweest

Bericht door Jan Bulder »

Het geld van Batshuayi was dus wel degelijk voor Standard ...

... maar komt toch bij RD terecht :grappig:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160629_02363668
Plaats reactie