PO2 — Speeldag 2 — Charleroi - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO2 — Speeldag 2 — Charleroi - STVV

Bericht door STVV-fan »

Jaak Trekhaak schreef:Ben ik de enige die zich de vraag stelt of Dutoit wel daar al moest uitkomen bij de goal van Charleroi?
Het is een twijfelgeval.
Blijft Dutoit in zijn goal, dan loopt Baby door en geeft de bal voor, voor Perbet die hem simpel binnentikt, want de verdediger die nog naar doel loopt, had geen oog voor Perbet.

Maar bon, voor hetzelfde geld staat het in de eerste minuut al 1-0.

Positief verrast door Swers.

@Omeloe: Wie zou jij er dan nog opgegooid hebben?
Nirisarike?
Ik vind het spijtig, maar goed.
De banden met Chelsea aanhalen is niet zo slecht hoor. Liever huurlingen van Chelsea, dan van Standard, n'est pas?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: PO2 — Speeldag 2 — Charleroi - STVV

Bericht door Jacques »

Best genietbare wedstrijd, beter dan die tegen KVM vorige week. 1-1 is een logische uitslag, al vraag ik me wel nog steeds af waarom onze goal afgekeurd werd.
Jonkies lieten een degelijke indruk. Je moet natuurlijk afwachten wat ze kunnen in ene match met inzet, maar content dat Swers fit is (en hopelijk blijft) en De Norre wat minuten kreeg.
Dutoit in de fout bij het doelpunt. Een geval van overmoed. Hij hoeft daar niet uit te komen. Als Baby de voorzet trapt kan hij of de verdediger die nog onderscheppen.
Proschwitz toch een aanwinst voorin. Goed dat die voor volgend jaar al vast ligt. Vorige week opperde iemand dat wij mogelijk de enige 1ste klasser zijn, waar hij de basis zou halen maar ik verkies hem toch duidelijk boven de spitsen van de andere staartploegen: Kostovski (OHL), Gano (Wa-Be), Scepovic/Coulibaly ((RMP). Veel meer aanwezig in een wedstrijd. Mag wat efficiënter worden voor doel, maar ik ben ervan overtuigd dat zijn doelpunten en assists wel zullen volgen als hij deftige ballen in de zestien krijgt en niet steeds 30m moet terugzakken om de ballen op te halen.
Overdrijven is een kunst
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: PO2 — Speeldag 2 — Charleroi - STVV

Bericht door smol »

Jacques schreef:Best genietbare wedstrijd, beter dan die tegen KVM vorige week. 1-1 is een logische uitslag, al vraag ik me wel nog steeds af waarom onze goal afgekeurd werd.
Jonkies lieten een degelijke indruk. Je moet natuurlijk afwachten wat ze kunnen in ene match met inzet, maar content dat Swers fit is (en hopelijk blijft) en De Norre wat minuten kreeg.
Dutoit in de fout bij het doelpunt. Een geval van overmoed. Hij hoeft daar niet uit te komen. Als Baby de voorzet trapt kan hij of de verdediger die nog onderscheppen.
Proschwitz toch een aanwinst voorin. Goed dat die voor volgend jaar al vast ligt. Vorige week opperde iemand dat wij mogelijk de enige 1ste klasser zijn, waar hij de basis zou halen maar ik verkies hem toch duidelijk boven de spitsen van de andere staartploegen: Kostovski (OHL), Gano (Wa-Be), Scepovic/Coulibaly ((RMP). Veel meer aanwezig in een wedstrijd. Mag wat efficiënter worden voor doel, maar ik ben ervan overtuigd dat zijn doelpunten en assists wel zullen volgen als hij deftige ballen in de zestien krijgt en niet steeds 30m moet terugzakken om de ballen op te halen.
Dutoit gaat inderdaad in de fout bij het tegendoelpunt.
Wat de meeste spitsen betreft ben ik akkoord met je, maar niet met Gano die prikt ze toch regelmatig binnen hoor !!
De Norre, Swers daar zit zeker wat in, op deze basis moeten ze verder bouwen samen met Kotysch, Dutoit, De Sart, Proschwitz.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: PO2 — Speeldag 2 — Charleroi - STVV

Bericht door Halenaar »

Moest Gano de helft van zijn opgelegde kansen er daadwerkelijk inschieten, hij was nu topschutter geweest. Is een zwaar overschatte voetballer.

Proschwitz echter, dat is er boenk op. Een van de beste transfers van de laatste jaren, en toonde zich meteen als een meerwaarde. Ben echt onder de indruk van hem.
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: PO2 — Speeldag 2 — Charleroi - STVV

Bericht door Chimedza4ever13 »

Jacques schreef:Proschwitz toch een aanwinst voorin. Goed dat die voor volgend jaar al vast ligt. Vorige week opperde iemand dat wij mogelijk de enige 1ste klasser zijn, waar hij de basis zou halen maar ik verkies hem toch duidelijk boven de spitsen van de andere staartploegen: Kostovski (OHL), Gano (Wa-Be), Scepovic/Coulibaly ((RMP). Veel meer aanwezig in een wedstrijd. Mag wat efficiënter worden voor doel, maar ik ben ervan overtuigd dat zijn doelpunten en assists wel zullen volgen als hij deftige ballen in de zestien krijgt en niet steeds 30m moet terugzakken om de ballen op te halen.
Ook mijn mening. En ook vooral het feit, dat hij voorop gaat in de strijd en zo de ploeg wil mee trekken. En durft ook openbaar zijn mening zeggen, en hoopt op wat zelfkritiek bij sommige jongens. Helaas vrees ik dat het ego van enkelen te groot is in verhouding tot hun prestaties op het plein.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO2 — Speeldag 2 — Charleroi - STVV

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef:Proschwitz echter, dat is er boenk op. Een van de beste transfers van de laatste jaren, en toonde zich meteen als een meerwaarde. Ben echt onder de indruk van hem.
Voor mij ook een geslaagde transfer. Als je rekening houdt met het feit dat hij in een ploeg kwam die er werkelijk niks van bakte, heeft hij het meer dan behoorlijk gedaan.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie