PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Benieuwd of het bekendmaken van de nieuwe trainer voor volgend seizoen iets gaat veranderen.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Alain »

Ah ja, da's waar... 't is match morgen! :D
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Jan Bulder »

Alain schreef:Ah ja, da's waar... 't is match morgen! :D
Ow fuck ik heb nog geen tickets :shock:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Couldn't care less
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Caravaggio »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=106978
Een weinig enthousiaste O'Loughlin op de wekelijkse persconferentie in Sint-Truiden

Tja ik vind dit toch ook niet erg professioneel... COL wou/wil mss gewoon geen T1 meer zijn...mss moet ie wel van de muppets
als je dan toch weet dat Leko trainer gaat worden laat hem dan 'testen' in PO II
STVV lijkt wel het kneusje van eerste klasse, FC de Kampioenen
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door STVV-fan »

Caravaggio schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=106978
Een weinig enthousiaste O'Loughlin op de wekelijkse persconferentie in Sint-Truiden

Tja ik vind dit toch ook niet erg professioneel... COL wou/wil mss gewoon geen T1 meer zijn...mss moet ie wel van de muppets
als je dan toch weet dat Leko trainer gaat worden laat hem dan 'testen' in PO II
STVV lijkt wel het kneusje van eerste klasse, FC de Kampioenen
wat is dat nu weer?
Waar slaat dat weer op?
Als het MOEST van de puppets, was COL nooit vertrokken, als het toch zo een handpop is?

Je moet Leko niet laten testen in PO II, wat gaat die man nog doen die resterende 3 matchen?
Je laat Leko nu beter de training volgen, de matchen laten kijken, andere matchen laten kijken om de spelers aan het werk te zien en te kijken met wie hij volgend seizoen door gaat.

Want ik zie het al gebeuren.
Nu zever je over professionaliteit, omdat ze Leko die resterende matchen niet meer laten doen (terwijl COL zijn contract nog doorloopt tot het einde van het seizoen en dat verbreken nu echt geen zin heeft).
Wanneer Leko dan wél overgenomen zou hebben en die resterende matchen op niets uitdraaien, zou je al beginnen zeveren op voorhand en Leko uitjoelen (als je al nog naar de matchen zou komen).

Maw, men kon nooit goed doen in deze situatie

PS: vond jij COL de laatste maanden wél enthousiast dan?
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 15 apr 2016, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef:Couldn't care less
Waarom reageer je dan in deze topic? :D :lol:

Nee nee, je hebt groot gelijk.
Ik was veel liever 15de uitgekomen
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:Je moet Leko niet laten testen in PO II, wat gaat die man nog doen die resterende 3 matchen?
Je laat Leko nu beter de training volgen, de matchen laten kijken, andere matchen laten kijken om de spelers aan het werk te zien en te kijken met wie hij volgend seizoen door gaat.

Want ik zie het al gebeuren.
Nu zever je over professionaliteit, omdat ze Leko die resterende matchen niet meer laten doen (terwijl COL zijn contract nog doorloopt tot het einde van het seizoen en dat verbreken nu echt geen zin heeft).
Wanneer Leko dan wél overgenomen zou hebben en die resterende matchen op niets uitdraaien, zou je al beginnen zeveren op voorhand en Leko uitjoelen (als je al nog naar de matchen zou komen).
Voor welke trainer moeten de spelers zich nog opladen dan? Of gaat Leko bij elke training langs COL staan?

Ik blijf erbij. De trainer voor volgend seizoen had er moeten staan bij het begin van PO2.
A loyal football fan only supports the shirt...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Bartman »

Dreke schreef:
STVV-fan schreef:Je moet Leko niet laten testen in PO II, wat gaat die man nog doen die resterende 3 matchen?
Je laat Leko nu beter de training volgen, de matchen laten kijken, andere matchen laten kijken om de spelers aan het werk te zien en te kijken met wie hij volgend seizoen door gaat.

Want ik zie het al gebeuren.
Nu zever je over professionaliteit, omdat ze Leko die resterende matchen niet meer laten doen (terwijl COL zijn contract nog doorloopt tot het einde van het seizoen en dat verbreken nu echt geen zin heeft).
Wanneer Leko dan wél overgenomen zou hebben en die resterende matchen op niets uitdraaien, zou je al beginnen zeveren op voorhand en Leko uitjoelen (als je al nog naar de matchen zou komen).
Voor welke trainer moeten de spelers zich nog opladen dan? Of gaat Leko bij elke training langs COL staan?

Ik blijf erbij. De trainer voor volgend seizoen had er moeten staan bij het begin van PO2.
Inderdaad !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Jack »

Daar volg ik STVV-fan wel in. Het eerste deel van zijn post, niet zijn irritante manier waarop hij in deel 2 weer doet.

Ik begrijp wel dat ze de nieuwe trainer niet in PO2 hebben laten beginnen.
Grote kans dat die zich al zou verbranden gezien hoe slecht het nu loopt. Dat heeft toch geen enkele zin. Dan moeten ze 2 trainers een ontslagvergoeding betalen voor je het weet.

Of het daarom een goede beslissing was om COL verder te laten doen...dat ook weer niet. Beter Delorge ofzo voor die paar matchkes.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Dreke »

Aha. De match die de laatste match van de reguliere competitie zal moeten compenseren.

"Weet ge wat? Jullie doen vanavond niet moeilijk en wij zullen als we elkaar tegen komen in PO2 bij jullie ook niet moeilijk doen. Deal?"
A loyal football fan only supports the shirt...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Bartman »

Jack schreef:Daar volg ik STVV-fan wel in. Het eerste deel van zijn post, niet zijn irritante manier waarop hij in deel 2 weer doet.

Ik begrijp wel dat ze de nieuwe trainer niet in PO2 hebben laten beginnen.
Grote kans dat die zich al zou verbranden gezien hoe slecht het nu loopt. Dat heeft toch geen enkele zin. Dan moeten ze 2 trainers een ontslagvergoeding betalen voor je het weet.

Of het daarom een goede beslissing was om COL verder te laten doen...dat ook weer niet. Beter Delorge ofzo voor die paar matchkes.
Als Leko er niet in geslaagd zou zijn om de spelers scherp te krijgen in PO II, dan wisten we inderdaad al vrij snel dat hij wellicht niet de juiste keuze was. Een uitstekende test lijkt me. Hij had misschien zelf getekend voor PO II met een optie op volgend seizoen.

Nu gaat diezelfde conclusie wellicht op zich laten wachten tot eind september/midden oktober. Want in de wedstrijden hiervoor zal het excuus wel gebruikt worden dat de kern nog niet volledig is en dat er eind augustus nog zaakjes te doen zijn. Different year, same shit ...

Het is dat de start van het nieuwe seizoen niet zo belangrijk is ... Tel maar eens uit waar STVV zou geëindigd zijn indien de eerste vijf wedstrijden slechts de helft van de punten zou hebben opgeleverd.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Caravaggio »

STVV-fan schreef: wat is dat nu weer?
Waar slaat dat weer op?
Als het MOEST van de puppets, was COL nooit vertrokken, als het toch zo een handpop is?
...vriend gaat ge het nog allemaal goed praten of wat?
Begrijp me goed; ik vind STVV de sjiekste club van Belgie; ik heb het beste voor met STVV, maar HAAT de gang van zaken
We hadden nu kunnen staan waar ZulteW staat... men had met de promotie van 2008-09 gewoon Kums/Perbet/Messoudi moeten aantrekken, etc... daar hebben we genoeg over gezeikt....
COL is een ja-knikker er zullen wel bep. contractuele zaken hem blokkeren zelf ontslag te geven/er mee te stoppen
STVV-fan schreef: Je moet Leko niet laten testen in PO II, wat gaat die man nog doen die resterende 3 matchen?
Je laat Leko nu beter de training volgen, de matchen laten kijken, andere matchen laten kijken om de spelers aan het werk te zien en te kijken met wie hij volgend seizoen door gaat.
Waarom niet? hij weet nu al welke spelers voor hem door het vuur gaan, welke niet... 3-4 matchen met min/meer inzet...n oefenmatch in juli is anders. "afval" kan je nog dumpen en nu heb je veel tijd voor nieuwelingen aan te trekken op posities dat het schoentje nijpt (en moet je niet wachten tot 31 augustus). Je hebt "voorsprong" die je niet benut, of wat wil je anders in het ter ziele PO II ?
STVV-fan schreef: Want ik zie het al gebeuren.
Nu zever je over professionaliteit, omdat ze Leko die resterende matchen niet meer laten doen (terwijl COL zijn contract nog doorloopt tot het einde van het seizoen en dat verbreken nu echt geen zin heeft).
Wanneer Leko dan wél overgenomen zou hebben en die resterende matchen op niets uitdraaien, zou je al beginnen zeveren op voorhand en Leko uitjoelen (als je al nog naar de matchen zou komen).

Maw, men kon nooit goed doen in deze situatie
PS: vond jij COL de laatste maanden wél enthousiast dan?
Leko begint al met een negatieve instap. Dat is de fout van het STVV bestuur... men had voor STABILITEIT moeten gaan dat weet het kleinste kind... Erichot / Bagayoko / Angban hebben duidelijk nood aan discipline en niet aan een trainer die nog niet eens een PRO-diploma heeft (gaat z'n examen wel snel afleggen, maar soit), Ivan heeft 0.0 bewezen. Ja Leko mag zich bewijzen van mij en krijgt (voorlopig) krediet... dat hij mijn tegendeel bewijst ik zal zo blij zijn als iets.... maar sorry nee ik geloof er (nog) niet in
En stop AUB over "hij heeft honger, is 24u met voetbal bezig" dat moest er nog aan mankeren..

-> als je de negatieve ber. op het forum van OHL leest en 'moetikeensmeelachen' zet nog eens in de verf dat het zowat de slechtst tactische trainer ooit op den Dreef (had de spelers niet onder controle..)is geweest weet je al genoeg... STVV is nu al degradatie kandidaat nr1
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door STVV-fan »

Caravaggio schreef:
STVV-fan schreef: wat is dat nu weer?
Waar slaat dat weer op?
Als het MOEST van de puppets, was COL nooit vertrokken, als het toch zo een handpop is?
...vriend gaat ge het nog allemaal goed praten of wat?
Begrijp me goed; ik vind STVV de sjiekste club van Belgie; ik heb het beste voor met STVV, maar HAAT de gang van zaken
We hadden nu kunnen staan waar ZulteW staat... men had met de promotie van 2008-09 gewoon Kums/Perbet/Messoudi moeten aantrekken, etc... daar hebben we genoeg over gezeikt....
COL is een ja-knikker er zullen wel bep. contractuele zaken hem blokkeren zelf ontslag te geven/er mee te stoppen
STVV-fan schreef: Je moet Leko niet laten testen in PO II, wat gaat die man nog doen die resterende 3 matchen?
Je laat Leko nu beter de training volgen, de matchen laten kijken, andere matchen laten kijken om de spelers aan het werk te zien en te kijken met wie hij volgend seizoen door gaat.
Waarom niet? hij weet nu al welke spelers voor hem door het vuur gaan, welke niet... 3-4 matchen met min/meer inzet...n oefenmatch in juli is anders. "afval" kan je nog dumpen en nu heb je veel tijd voor nieuwelingen aan te trekken op posities dat het schoentje nijpt (en moet je niet wachten tot 31 augustus). Je hebt "voorsprong" die je niet benut, of wat wil je anders in het ter ziele PO II ?
STVV-fan schreef: Want ik zie het al gebeuren.
Nu zever je over professionaliteit, omdat ze Leko die resterende matchen niet meer laten doen (terwijl COL zijn contract nog doorloopt tot het einde van het seizoen en dat verbreken nu echt geen zin heeft).
Wanneer Leko dan wél overgenomen zou hebben en die resterende matchen op niets uitdraaien, zou je al beginnen zeveren op voorhand en Leko uitjoelen (als je al nog naar de matchen zou komen).

Maw, men kon nooit goed doen in deze situatie
PS: vond jij COL de laatste maanden wél enthousiast dan?
Leko begint al met een negatieve instap. Dat is de fout van het STVV bestuur... men had voor STABILITEIT moeten gaan dat weet het kleinste kind... Erichot / Bagayoko / Angban hebben duidelijk nood aan discipline en niet aan een trainer die nog niet eens een PRO-diploma heeft (gaat z'n examen wel snel afleggen, maar soit), Ivan heeft 0.0 bewezen. Ja Leko mag zich bewijzen van mij en krijgt (voorlopig) krediet... dat hij mijn tegendeel bewijst ik zal zo blij zijn als iets.... maar sorry nee ik geloof er (nog) niet in
En stop AUB over "hij heeft honger, is 24u met voetbal bezig" dat moest er nog aan mankeren..

-> als je de negatieve ber. op het forum van OHL leest en 'moetikeensmeelachen' zet nog eens in de verf dat het zowat de slechtst tactische trainer ooit op den Dreef (had de spelers niet onder controle..)is geweest weet je al genoeg... STVV is nu al degradatie kandidaat nr1
Ik repliceer met wat het forum hier een maand geleden heeft uitgespuwd.
Hij moet niet in POII aangesteld worden. Je zegt toch zelf in je post dat er geen stabiliteit is?Je beweert toch zelf dat Leko geen kleedkamer in de hand kan houden? Wat zou Leko hier dan al moeten komen doen op een moment dat COL die kleedkamer om zeep heeft geholpen?
Zie je niet in hoe nutteloos dat is?
"tabula rasa", laat die man (voor hem) vanaf nul beginnen na het einde van de play-offs.
Je verdraait het een beetje. Het is niet de fout van het bestuur dat Leko begint met een misstap, JULLIE hebben een probleem met Leko, subtiel verschil waarbij ik u niet ga afschieten al je het niet ziet (pas op, ik wil hier het bestuur niet goed spreken, want persoonlijk heb ik ook sterke twijfels met Leko hoor!).
Hoe gaat men voor "STABILITEIT" in een club waar meer dan de helft van de spelers buiten contract is en een groot deel daarvan tegen zijn goesting speelt, waarbij men naar het komende jaar toe deftig moet investeren in de spelerskern (lees: een pak nieuwe speler moet halen, dan heb ik het niet over de kwaliteit)?

Als alles goed gaat is iedereen blij en kan niemand iets fout doen. Later, wanneer het slechter gaat (dan mag het nog dezelfde trainer en spelers zijn die zo goed gepresteerd hebben) dan is die en die en dit en dat en zus en zo.
Dat is 1 en 2: elke kleedkamer is anders. Stel je eens een kleedkamer voor mét en zónder een Aoulad?
Omgekeerd, stel je een kleedkamer voor mét en zónder een Cantaluppi.
Wat ik wil bewijzen is dat er maar 1 speler aan toegevoegd of weggelaten worden en je krijgt al een heel andere (sfeer in de) kleedkamer.
Een trainer kan deze sfeer wel en die sfeer dan weer niet in de hand houden.

Je dient het allemaal een beetje in zijn context te plaatsen, u even van een afstand naar het schouwspel laten kijken voor je er weer recht in duikt.
Net hetzelfde als uitspraken uit een opiniestuk over een journalist die wel of niet objectief is (maar het wel voor waarheid aannemen, omdat jouw gevoel je hetzelfde influistert, al even objectief) woord voor woord geloven
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door enrique »

Dit is de topic Lokeren - STVV
2 of meer onderwerpen over de nieuwe en de huidige trainer zijn blijkbaar niet voldoende
Schaf al die topics gewoon af, ze schrijven toch alles in dezelfde ...
Vraag mij af wat de gemiddelde leeftijd van de forumschrijvers is
En of ze nog 100% al hun verstand bij zich hebben

On-topic : Erichot alweer in de ploeg ten koste van Fernandes
Wat heeft hij dat de Portugees niet heeft ?
Graag een antwoord daarop aub
Buiten dat het een gekleurde medemens is, anders ben ik een racist
Plaats reactie