PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door vdl »

Brusselmans schreef:
Jan Bulder schreef:
Alain schreef:Ah ja, da's waar... 't is match morgen! :D
Ow fuck ik heb nog geen tickets :shock:
Was da gistere ?
Godverdoeme toch, mich miszien !!!!!
:zot:

Mij nief onderschrift nog ins geleze vuir het echt te geluuve, en da spektoakel heb ich dus gemist !!!!
:cry:
Kom dat zien.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door wva »

Draak van een wedstrijd....Lokeren geen fluit van ne cent waard en wij waren nog 2 klassen slechter....Zelfs tegen zo'n slechte ploeg kunnen we dan nog maar 30% balbezit verwerven en in balbezit slagen we er nooit in 4 degelijke passen achter mekaar te geven.....Eén speler inderdaad op eersteklasseniveau, onze keeper en dan zijn we uitgepraat....Ik hoorde hier een tijdje gelegen, geef speelgelegenheid aan onze jeugd, mijne lieve man, nen De Norre, die kan in derde klasse nog niet mee.....en dat zijn dan de mannen die zogezegd op de deur komen kloppen ?....Tabula rasa, da's wat er hier moet gebeuren, geen 5 man van onze kern zijn 't waard om volgend seizoen ons geel-blauw shirt nog te dragen.
Louis XIV
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Louis XIV »

wva schreef:Draak van een wedstrijd....Lokeren geen fluit van ne cent waard en wij waren nog 2 klassen slechter....Zelfs tegen zo'n slechte ploeg kunnen we dan nog maar 30% balbezit verwerven en in balbezit slagen we er nooit in 4 degelijke passen achter mekaar te geven.....Eén speler inderdaad op eersteklasseniveau, onze keeper en dan zijn we uitgepraat....Ik hoorde hier een tijdje gelegen, geef speelgelegenheid aan onze jeugd, mijne lieve man, nen De Norre, die kan in derde klasse nog niet mee.....en dat zijn dan de mannen die zogezegd op de deur komen kloppen ?....Tabula rasa, da's wat er hier moet gebeuren, geen 5 man van onze kern zijn 't waard om volgend seizoen ons geel-blauw shirt nog te dragen.
Pas op dat mocht ge van sommigen hier niet zeggen , dixit 'STVV FAN' ...op dit forum mag je alleen maar posten als je alles door een donker roze bril ziet..zoniet krijg je verwensingen in aard van 'schijt omhoog..arm schaap etc
We shall see
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door lindoke »

Inderdaad, De Norre. Waarom die jongen met zoveel lof overladen wordt snap ik tot op heden niet. Tenzij ik me vergis en hij gewoon meer speelminuten nodig heeft lijkt me dat een speler van dertien in een dozijn. En als ik eerlijk moet zijn lijkt het me (nog) geen eerste klasse materiaal. Dan hoor je soms zeggen: " de nieuwe Schoofs". Wel, dan gaat hij zijn niveau toch serieus omhoog moeten krikken hoor. Verder is het een compleet andere speler dan Schoofs dus de vergelijking gaat compleet niet op en zelfs niet alleen qua niveau.

Laat het NU al duidelijk zijn dat deze ploeg een serieuze kwaliteitsinjectie nodig heeft om zelfs nog maar een kans te maken om buiten degradatiegevaar te blijven. Een heel pak goed en kordaat werk voor de boeg dus en laat nu net datgene zijn waar ons beleid volledig de mist in gaat.

Zonder van nu af al pessimistisch over te komen vrees ik voor het ergste volgend seizoen. Een seizoen vol kommer en kwel met een schandelijke degradatie tot gevolg behoort tot de mogelijkheden.

Ik kan allen maar schreeuwen: BESTUUR WAKE UP!!!!!!!!!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door STVV-fan »

wva schreef:Draak van een wedstrijd....Lokeren geen fluit van ne cent waard en wij waren nog 2 klassen slechter....Zelfs tegen zo'n slechte ploeg kunnen we dan nog maar 30% balbezit verwerven en in balbezit slagen we er nooit in 4 degelijke passen achter mekaar te geven.....Eén speler inderdaad op eersteklasseniveau, onze keeper en dan zijn we uitgepraat....Ik hoorde hier een tijdje gelegen, geef speelgelegenheid aan onze jeugd, mijne lieve man, nen De Norre, die kan in derde klasse nog niet mee.....en dat zijn dan de mannen die zogezegd op de deur komen kloppen ?....Tabula rasa, da's wat er hier moet gebeuren, geen 5 man van onze kern zijn 't waard om volgend seizoen ons geel-blauw shirt nog te dragen.
Over Robke werd indertijd hetzelfde gezegd
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

De Norre vond ik niet zo slecht eigenlijk en invallen is niet zo gemakkelijk en zeker niet als je niet op je plaats speelt.
Swers vond ik dan weer een stuk minder. Heeft wel één mooie actie gedaan.
Geel-Blauw
Berichten: 822
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Geel-Blauw »

De norre is toch een centrale middenvelder dacht ik waarom moet hij swers dan altijd vervangen op de flank?
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door zipke373 »

Ja ja gasten...vlammen gingen we doen in PO II...vlammen. :roll:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Bartman »

Als we het dan toch positief moeten bekijken : ik denk dat er volgend seizoen een absoluut record in het vizier zal komen. Dat van Sporting Hasselt ...


Sent from my iPad using Tapatalk
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door mourinho »

voetballiefhebber schreef:De Norre vond ik niet zo slecht eigenlijk en invallen is niet zo gemakkelijk en zeker niet als je niet op je plaats speelt.
Swers vond ik dan weer een stuk minder. Heeft wel één mooie actie gedaan.
De Nore , Swers , Hendrickx , die geweldige speler uit het 7de elftal van Liverpool Allan en nog iets , Cuevas , Erichot , en ga zo maar door . De doelman en die lange duits vooraan mogen blijven en de rest is bucht zo simpel is dat.Geen eerste klasse waard.Wat heeft Fernandez trouwens misdaan dat die man niet meer mag spelen ? Die man zal zich toch ook af en toe wel afvragen in wat voor ene nest die hier terechtgekomen is.
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Halenaar »

Sommigen hier kennen blijkbaar evenveel van voetbal af als ons bestuur.
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO2 - Speeldag 3 - Lokeren - STVV

Bericht door Mikman »

Wanneer was die match met de Europa League als inzet weer? :zot:
Plaats reactie