WANTED / GEZOCHT

Alles over de wedstrijden van STVV
STVVTrond
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 feb 2016, 17:07

WANTED / GEZOCHT

Bericht door STVVTrond »

Good Afternoon,

I would like to make all STVV Fans aware that CAFC Fans will be visiting your lovely stadium once again to continue the protests against Roland Duchatelet. This time WE INVITE YOU! To Join us on our joint protest.

The protest will leave Fabriekstraat and heading down to the stadium at 19:15-19:30 on the 23/04/2016

This protest will symbolise the Slow but steady DEATH of both STVV and CAFC!

We look forward to meeting you and hope you spread this message far and wide to gain support!


Afbeelding

WANTED / GEZOCHT

RD & KM
Zij gaan niet weg bij Charlton Athletic, dus wij moeten hen (hier) weer bezoeken
€ 50 miljoen schuld aan zijn bedrijf
5 Managers in 2 jaar tijd
Fiasco op het veld, desastreus buiten het veld
VERKOOP DE CLUB EN VERTREK!
Laatst gewijzigd door STVVTrond op 19 apr 2016, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Jacques »

Nice, at least something to look forward to this Saturday! :mrgreen: :beer:
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Dreke »

For once something is happening and I won't be at the game...

Die mannen verdienen een grote opkomst van onze zijde. :heil:
A loyal football fan only supports the shirt...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Jan Bulder »

I'll be there!

Hoop dat hieraan ook een oproep gekoppeld wordt vanuit het Supportersverbond tegen het beleid van STVV.
STVVTrond
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 feb 2016, 17:07

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door STVVTrond »

We would also be most grateful if you could let any local media know, and would welcome them to come down and talk to us and the STVV Fans!

Thanks for your support - we hope we can help spark the fight in your fan base to get this man out of your club too!

Standard Liege Won - We are Winning! - STVV can WIN too!
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Dreke »

STVVTrond schreef:We would also be most grateful if you could let any local media know, and would welcome them to come down and talk to us and the STVV Fans!

Thanks for your support - we hope we can help spark the fight in your fan base to get this man out of your club too!

Standard Liege Won - We are Winning! - STVV can WIN too!
I'm sure that if you put something on this message board that the media will know it. :-)

We're not sure Standard Liege won. It might as well be a construction like ours. Who will tell?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Jacques »

Jan Bulder schreef:I'll be there!

Hoop dat hieraan ook een oproep gekoppeld wordt vanuit het Supportersverbond tegen het beleid van STVV.
Zou moeten, net zoals die grote opkomst waar Dreke het over had, maar ben pessimistisch.

Een paar goedmenende mensen zullen wel weer overstemd worden door de grijsgedraaide "echte supporters staan er in goede en slechte tijden" en "onze jongens hebben onze steun nu nodig" platen en nog meer van die onzin, want ja, er staat veel op het spel zoals...euh ja...
Zij dronken een glas, zij deden een plas en alles bleef zoals het was. Feesje in de Rbue achteraf en iedereen weer content.
:fuck:

Anyway, ik twijfelde tussen bierfestival in Leuven en STVV-onzin op Stayen-klucht. Nu die actie er komt, ga ik wel gaan meegaan met de mannen. Sympathie en steun betuigen. Solidariteit mag ook in 2016 nog. Die 90 min potteke stamp pak ik er dan nog wel bij. Moet toch wat bijslapen.

Benieuw wie er opdaagt en wie deze keer de prijs voor onnozelste excuus zal winnen. Ik gok op "mijne wandelende tak had diarree en ik moest er dringend mee naar de dierenarts, anders was ik zeker afgekomen".
:stupid:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Halenaar »

Jan Bulder schreef:I'll be there!

Hoop dat hieraan ook een oproep gekoppeld wordt vanuit het Supportersverbond tegen het beleid van STVV.
Aangezien een klein verslag al veel is gevraagd voor die mannen vrees ik ervoor ;)
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door nedr@ »

Het verbond zal de actie delen op zijn facebookpagina.
Er wordt wel niet opgeroepen om massaal deel te nemen, ik heb het besproken met het bestuur en de meerderheid heeft beslist om niet actief te mobiliseren.
Ivm die verslagen, ik zou eens kijken op de website van het supportersverbond vooraleer te oordelen. ;) Daar staat het verslag van 18 februari online.
Het verslag van maart en april komt er na de volgende vergadering (12 mei) op te staan.
Je moet weten dat elk verslag de volgende vergadering dient goedgekeurd te worden. Dit van maart is nu vorige week aangepast voor het online plaatsen van de verslagen. Daarmee dat je daar nog even geduld moet op hebben.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Jan Bulder »

nedr@ schreef:Het verbond zal de actie delen op zijn facebookpagina.
Er wordt wel niet opgeroepen om massaal deel te nemen, ik heb het besproken met het bestuur en de meerderheid heeft beslist om niet actief te mobiliseren.
Ivm die verslagen, ik zou eens kijken op de website van het supportersverbond vooraleer te oordelen. ;) Daar staat het verslag van 18 februari online.
Het verslag van maart en april komt er na de volgende vergadering (12 mei) op te staan.
Je moet weten dat elk verslag de volgende vergadering dient goedgekeurd te worden. Dit van maart is nu vorige week aangepast voor het online plaatsen van de verslagen. Daarmee dat je daar nog even geduld moet op hebben.
Bedankt om het voor te leggen. Jammer dat de rest niet meewil. De leugen van Bormans omtrent JM vind ik al meer dan genoeg voor nieuwe protestacties. Het ongenoegen is nog maar zelden zo groot geweest, ook bij de rest van de fans die niet meteen bij de forumgemeenschap betrokken zijn, lees er de reacties op STVV-facebookpagina maar eens op na. Het momentum is er om ook hier een opeenvolging van acties te organiseren, het protest en ongenoegen te laten groeien en BL en RD in diskrediet te brengen. En wees gerust, ze laten dat voor de camera's niet uitschijnen, maar dat vinden ze niet leuk.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Louis XIV »

We want our STAAIEN back ... :blauw: :geel:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Jacques »

nedr@ schreef:Het verbond zal de actie delen op zijn facebookpagina.
Er wordt wel niet opgeroepen om massaal deel te nemen, ik heb het besproken met het bestuur en de meerderheid heeft beslist om niet actief te mobiliseren.
Dus zoals gezegd:
Jacques schreef: Een paar goedmenende mensen zullen wel weer overstemd worden door de grijsgedraaide "echte supporters staan er in goede en slechte tijden" en "onze jongens hebben onze steun nu nodig" platen en nog meer van die onzin, want ja, er staat veel op het spel zoals...euh ja...
Zij dronken een glas, zij deden een plas en alles bleef zoals het was. Feesje in de Rbue achteraf en iedereen weer content.
:fuck:
Het volk krijgt de leiders die het verdient. Dit volk verdient niet beter dan keer op keer genaaid te worden.
Die van Charlton steken het Kanaal over. Die van ons zijn nog te vadsig om de Fabrieksstraat af te wandelen, bende tamzakken. :roll:

Ga nog een beetje met Lammens en co. een praatbarak achter een gordijn organiseren. Tot meer blijkt het supportersverbond toch niet in staat. Ik hoop dat het supportersbond niet de pretentie heeft in naam van alle supporters te spreken. In ieder geval niet in mijn naam. Op deze manier zijn jullie deel van het probleem, niet van de oplossing.

Voor alle duidelijkheid: dit is niet bedoeld aan degenen die de actie wel wensten te ondersteunen (cfr. die paar goedmenende mensen).
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Jan Bulder »

Misschien kan Tompie de oproep van de Chartlton fans delen via de FB-pagina van STVVforum?

Ik heb de oproep ook al doorgestuurd naar TSG.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Louis XIV »

Actie zoals in Charlton waarbij massaal balletjes naar/op veld werden gegooid vond ik anders wel geslaagd..., t'is maar een gedacht ;
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Dreke »

nedr@ schreef:Er wordt wel niet opgeroepen om massaal deel te nemen, ik heb het besproken met het bestuur en de meerderheid heeft beslist om niet actief te mobiliseren.
Twee vragen:
1. Wat is de reden van de meerderheid om dit niet te steunen?
2. Welke supportersclubs vormen die meerderheid?

Op de Wikipedia pagina van "een gemiste kans" kan dit als type voorbeeld aangehaald worden. Voor mij staat dit zonder open kaart te spelen naar de beweegredenen gelijk aan een akkoord van het Verbond aan het beleid en/of een totaal gebrek aan empathie voor die gasten van Charlton.

Een ras apart: mijn bos ook, ja...
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie