WANTED / GEZOCHT

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Halenaar »

Héél knap verslag zeg :lol:

http://www.supportersverbondkstvv.be/ve ... 016-02.pdf

Nu weten we echt veel meer :lol:

Moest ik met zo'n verslag afkomen op mijn werk zouden mijn bazen ernstig overwegen om mij te ontslaan. En terecht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door lindoke »

Halenaar schreef:Héél knap verslag zeg :lol:

http://www.supportersverbondkstvv.be/ve ... 016-02.pdf

Nu weten we echt veel meer :lol:

Moest ik met zo'n verslag afkomen op mijn werk zouden mijn bazen ernstig overwegen om mij te ontslaan. En terecht.
2- Vergadering met Bart Lammens en Phillippe Bormans:
Zoals afgesproken gaat er geen verslag over dit gesprek uitgeschreven worden. Elke supportersclub was vertegenwoordigd. De leden kunnen zich informeren bij de supportersclub waar ze zijn aangesloten..........


Toen ben ik gestopt met lezen, ben naar de wc gespurt, heb mijn maag op een gewelddadige manier geledigd, heb me rond gedraaid en gaan zitten om het hoofd te kunnen bieden aan een extreme en onverwacht opkomende aanval van diarree.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door KNRI »

Dus de enkelingen die aanwezig waren tijdens het onderhoud met de voorzitter behouden zicht het recht om deze info niet te delen met de grote achterban van rond de 12.000 geinteresseerden, waarvan de meerderheid waarschijnlijk niet eens is aangesloten bij een supportersclub?
Waar staat dit verbond dan eigenlijk voor?

Naar mijn gevoel is het jullie plicht om critisch te zijn en iedereen te informeren, alsook te groeperen in deze tijden van onvrede.
Niet struisvogelgewijs de kop in het zand steken of laten paaien door het STVV-bestuur!

Mijn broek zakt weeral eens tot op de grond... :shock:
joske85
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 okt 2010, 09:37

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door joske85 »

Ikzelf heb sinds de laatste thuismatch beslist om zeker niet meer te komen dit seizoen en ik zal me daar ook aan houden. Mijn manier van te protesteren omdat er vanuit ons "supportersverbond" toch nooit enige nuttige actie komt en omdat ik het gewoon niet meer aan kan zien.

Wij als supporters verdienen inderdaad dit bestuur. Na de laatste wedstrijd, toen we net gered waren, zag ik rond mij taferelen alsof we kampioen geworden waren. Iedereen supertevreden, applaudiseren, juichen. Toen werd ik eigenlijk misselijk. Fluiten, boegeroep, was toen meer op zijn plaats geweest. We hebben sinds November niet meer gewonnen thuis en toch blijven we als kippen zonder kop alles maar slikken.

Als ik het verhaal van dit seizoen bekijk, mmm dan ik toch dat we als supporters serieus gekl**t zijn geweest. De transferperiode, waar we volgens mij nog altijd veel te weinig gekregen hebben als je vergelijkt met andere ploegen, de trainer en de onmacht van het bestuur zijn maar enkele zaken die me echt storen.

Maar het ergste blijft de aanwezigheid van duchatelet. Die kerel, tja, daar valt eigenlijk niets meer over te zeggen. En dan blijven er talloze supporters beweren dat hij de redder is geweest. Welke redding hebben we nu? Welke toekomst? Juichen omdat we net 14de of 15 de eindigen in eerste klasse, met meer geluk dan kunde? Joepie.

Na 16 jaar abo, denk ik dat het stopt voor mij. Van de originele groep blijf ik als enige over. Jammer maar begrijpelijk. Duchatelet, het huidige bestuur, pfff ik heb daar echt geen zin meer in. Ik heb me dit seizoen meer naar het stadion moeten slepen, en eigenlijk dan nog maar enkel om wat pinten te drinken, want geef toe, de laatste 6 maanden, waren gewoon het zwakste wat ik ooit gezien heb in die 16 jaar.

Het enige wat me nog kan overtuigen is een blijk van ambitie, maar na de vorige transferperiode ( geld ontvangen dat ws toch naar duchatelet gaat voor de meerderheid), het trainersverhaal (gierigheid) en het leger van grotendeels nutteloze huurlingen, geloof ik hier ontzettend weinig in.

Jammer, een verhaal van veel gemiste kansen met zeer weinig kans op een happy ending_
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Jack »

Een verslag zonder verslag. Grappig.

Ach, als Mario zelfs een oproep doet om de centjes van het mislukt investeringsverhaal aan de club te schenken "omdat de club het toch al zo zwaar heeft"... dan weet je toch hoe de gemiddelde supportersclubprotagonist erover denkt. En bij zo iemand zou je dan moeten gaan vragen naar een correct relaas van hun onderonsje met het bestuur!?
Sta me toch eens goed te lachen.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door STVV-fan »

Het is eigenlijk wel grappig vind ik.
De "woede" is nu zo groot dat ge allemaal tegen elkaar aan keren zijt :lol:
Joenges, joenges, joenges toch :roll:
Bon, doet ermee wat ge wilt

@Halenaar: ik heb dat verslag ook eens gelezen, het enige waar je "op je honger bij blijft zitten" is over dat gesprek met Lammens en Bormans.
De rest zijn agendapunten die nagenoeg "eigen zijn" aan die vergadering. Het wil ook niet zeggen omdat de supportersclubs vergaderen dat daar grote inhoudelijke en filosofische agendapunten gaan zijn die jij graag had gezien.
Ik heb 2 bedenkingen:
1) Als ik het halve forum vraag wat ze vinden van de uitspraken van Bormans en Lammens krijg ik waarschijnlijk het antwoord: "Leugens, leugens ingegeven door Roland". Daarenboven heb ik, naar aanleiding van (en achteraf) supportersavonden met bestuur en supportersclubs altijd de commentaar gelezen die ik enerzijds al vermeld heb, anderzijds zie ik dan dingen verschijnen als (gedramatiseerd): "de mensen die naar daar gaan zijn broekschijters, ze durven geen vragen te stellen". Van dan al hoor ik kritiek op de supportersclubs.

2) Een combinatie van al het bovenstaande (leugens van B en L (ingegeven door RD) + de supportersclubs die met een ei in de broek op die avonden zouden zitten) zou dan moeten leiden tot het feit dat zij verslagen, opgemaakt in de vergadering van de supportersclubs, in schrift ter beschikking gesteld aan de leden van die clubs, openbaar zouden moeten maken voor de achterban van supporters?

Ik kies in deze geen partij. Maar als ik in het verleden kritiek uit op de leugens van Bormans en Lammens én daarenboven nog eens de supportersclubs verwijt broekschijters te zijn, zou ik zeker en vast NOOIT zo hypocriet zijn om erna verslagen te eisen ("ze zijn verplicht") van diezelfde supportersclubs.

PS: als het dan toch broekschijters zijn, zou je toch al ongeveer moeten weten wat in het verslag staat? Waarom zou je begod dat verslag dan ook willen lezen? Maar bon
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door nedr@ »

Halenaar schreef:Héél knap verslag zeg :lol:

http://www.supportersverbondkstvv.be/ve ... 016-02.pdf

Nu weten we echt veel meer :lol:

Moest ik met zo'n verslag afkomen op mijn werk zouden mijn bazen ernstig overwegen om mij te ontslaan. En terecht.
Wat verwacht jij dan van een verslag? Zal het ooit goed zijn voor u?
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door STVV-fan »

nedr@ schreef:
Halenaar schreef:Héél knap verslag zeg :lol:

http://www.supportersverbondkstvv.be/ve ... 016-02.pdf

Nu weten we echt veel meer :lol:

Moest ik met zo'n verslag afkomen op mijn werk zouden mijn bazen ernstig overwegen om mij te ontslaan. En terecht.
Wat verwacht jij dan van een verslag? Zal het ooit goed zijn voor u?
Ik zet mijn geld in op: "Nee"
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door nedr@ »

lindoke schreef:
Halenaar schreef:Héél knap verslag zeg :lol:

http://www.supportersverbondkstvv.be/ve ... 016-02.pdf

Nu weten we echt veel meer :lol:

Moest ik met zo'n verslag afkomen op mijn werk zouden mijn bazen ernstig overwegen om mij te ontslaan. En terecht.
2- Vergadering met Bart Lammens en Phillippe Bormans:
Zoals afgesproken gaat er geen verslag over dit gesprek uitgeschreven worden. Elke supportersclub was vertegenwoordigd. De leden kunnen zich informeren bij de supportersclub waar ze zijn aangesloten..........


Toen ben ik gestopt met lezen, ben naar de wc gespurt, heb mijn maag op een gewelddadige manier geledigd, heb me rond gedraaid en gaan zitten om het hoofd te kunnen bieden aan een extreme en onverwacht opkomende aanval van diarree.
http://stvvforum.be/viewtopic.php?f=2&t ... 997#p77997
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door nedr@ »

KNRI schreef:Dus de enkelingen die aanwezig waren tijdens het onderhoud met de voorzitter behouden zicht het recht om deze info niet te delen met de grote achterban van rond de 12.000 geinteresseerden, waarvan de meerderheid waarschijnlijk niet eens is aangesloten bij een supportersclub?
Waar staat dit verbond dan eigenlijk voor?

Naar mijn gevoel is het jullie plicht om critisch te zijn en iedereen te informeren, alsook te groeperen in deze tijden van onvrede.
Niet struisvogelgewijs de kop in het zand steken of laten paaien door het STVV-bestuur!

Mijn broek zakt weeral eens tot op de grond... :shock:
Trek u broek maar al weer op, het verslag van de vergadering is wel degelijk online gekomen
http://stvvforum.be/viewtopic.php?f=2&t ... 997#p77997

Wie zijn fout is dat het er maar weinig leden aangesloten zijn bij een supportersclub? Is dat onze fout? We proberen nochtans genoeg manier uit te zoeken opdat de mensen zich aansluiten bij een supportersclub. Maar om de een of andere reden slaat dit niet aan.
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door nedr@ »

Ik heb een zeer goed voorstel. Ik ga proberen voor het begin van volgend seizoen proberen een open vergadering/supportersavond te houden. Met de aanwezigheid van Bart Lammens en Philippe Bormans. Dan nodig ik iedereen die het hier zo goed kan uitleggen uit op deze vergadering en dan mogen zij hun kritische vragen afvuren op het bestuur. Eens kijken wie dan naar daar gaat komen en wie zijn mond gaat open doen. En kom nu niet af met het excuus van 'daar kom ik niet naar toe want ze vertellen toch alleen maar leugens en ik weet wat ze gaan antwoorden ".
Want als dat jullie redenering is, dan vraag ik me af wat jullie van ons verwachten.

Ik heb de indruk dat velen van jullie denken te weten hoe alles draait en alle wijsheid in pacht hebben. Niemand is perfect, ik ook niet. Maar het feit dat hier zoveel pantoffelhelden zitten draagt mee aan het feit dat we zo beperkt zijn in onze solidariteit en actiebereidheid. Ik heb al verschillende keren de kar proberen te trekken, maar als je ziet dat altijd dezelfde mensen aanwezig zijn en dat er maar geen nieuw (kritisch) volk bij komt.
Ik ga zaterdag proberen aanwezig te zijn bij het protest van de Charlton supporters, ik vraag aan degene die hier op het forum zitten om zaterdag even tot bij mij te komen en te zeggen wie ze op het forum zijn. Eens benieuwd of ik veel nieuwe mensen ga leren kennen, ik betwijfel het ten zeerste...
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door nedr@ »

Dreke schreef:
nedr@ schreef:Er wordt wel niet opgeroepen om massaal deel te nemen, ik heb het besproken met het bestuur en de meerderheid heeft beslist om niet actief te mobiliseren.
Twee vragen:
1. Wat is de reden van de meerderheid om dit niet te steunen?
2. Welke supportersclubs vormen die meerderheid?

Op de Wikipedia pagina van "een gemiste kans" kan dit als type voorbeeld aangehaald worden. Voor mij staat dit zonder open kaart te spelen naar de beweegredenen gelijk aan een akkoord van het Verbond aan het beleid en/of een totaal gebrek aan empathie voor die gasten van Charlton.

Een ras apart: mijn bos ook, ja...
1) Het is niet dat we de actie niet steunen? Vandaag en morgen staat het gepland dat het op onze Facebook pagina komt. Iedereen is vrij om deel te nemen aan het protest van Charlton.
2) Beslist binnen het bestuur, wij worden geacht de clubs te vertegenwoordigen. Sommige dingen worden besproken op vergaderingen, sommige dingen moeten door het bestuur beslist worden zonder raadplegingen van de clubs.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Brusselmans »

nedr@ schreef: ik vraag aan degene die hier op het forum zitten om zaterdag even tot bij mij te komen en te zeggen wie ze op het forum zijn.
ich zen Brusselmans !
denk ni da dzjee mich got kenne ...
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door Louis XIV »

nedr@ schreef:
Halenaar schreef:Héél knap verslag zeg :lol:

http://www.supportersverbondkstvv.be/ve ... 016-02.pdf

Nu weten we echt veel meer :lol:

Moest ik met zo'n verslag afkomen op mijn werk zouden mijn bazen ernstig overwegen om mij te ontslaan. En terecht.
Wat verwacht jij dan van een verslag? Zal het ooit goed zijn voor u?
Sorry maar hier treed ik Halenaar toch bij, kan je dit nu een verslag noemen? Behalve den inleg van den avond en de daar aan gekoppelde pinten staat hier toch niks relevants in ?
Soit, door de huidige malaise -want je kan moeilijk beweren dat die er niet is - is er bij heel wat supporters zoiets van , jongens voor ons is het genoeg geweest,...
Op dat ogenblik verwacht je toch van een suppotersverbond ietsje meer dan gezapig toekijken en alles zijn gang te laten gaan ? Mogen supporters dan niet meer kritisch zijn?
Mensen worden bij aanvang van seizoen allerlei ambities voorgespiegeld waar in praktijk NUL de BOTTEN van komt. U moet toch kunnen toegeven dat dergelijke praktijken niet langer kunnen blijven duren zonder gevolg te hebben.
Ik zie dat heel wat mensen zullen afhaken, is dat dan wat men wil bereiken ? Ik hoop van niet ! Persoonlijk moet ik van Antwerpen komen en ben daardoor ongeveer een uurtje onderweg bij thuiswedstrijd op Stayen. Ik ben al supporter ten tijden van Kingambo, Sleurs ..., wind, regen afstand allemaal getrotseerd, mijn laatste match was die van STVV tegen Anderlecht dit seizoen en zal dit ook blijven TOTDAT de club hopelijk ooit in handen komt van een bestuur waarbij de sportieve ambities waar gemaakt worden en niet zoals door de huidige leiding de mensen worden uitgemolken. Stop aub met het steunen van die platte commerce, zet die geel-blauwe bril eens af en bekijk als VERBOND VAN SUPPORTERS wat ge ECHT KUNT BETEKENEN. Je kan nog honderd keer gaan samenzitten met die mannen, maar denk toch zelf eens na...haalt gene zak uit.
Vandaar hopen heel veel mensen dat jullie als VERBOND VAN SUPPORTERS het voortouw nemen en initiatief. Vinden jullie die inspanning te groot of durven jullie zelf niks te ondernemen, dan zou ik als vertegenwoordiging van de geel blauwe aanhang zelf mijn conclusies trekken.
Persoonlijk denk ik dat er enkel iets zal verbeteren als huidige top verdwijnt. Hoe doe je dat door hen in hun geldbeugel te treffen (supporters van Charlton hebben dat al begrepen door thuiswedstrijden links te laten liggen) , dan moet dat hier ook toch kunnen ...
Stop ook altijd met dat zelfbeklag van het zijn altijd dezelfde etc.. stop er dan mee hé.
Kijk zelf misschien eens naar eigen organisatie of er niks anders en beter kan....
In elk geval, veel werk aan de winkel want een vertrouwensbreuk tussen (ex) suppoters en dergelijk bestuur herstellen...very, very difficult !
Wens u toch succes, en hoop van harte op beterschap
Louis XIV
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: WANTED / GEZOCHT

Bericht door voetballiefhebber »

In het verleden schreef zowat iedereen dat Lammens en Bormans de marionetten zijn van Dûchatelet.

Het is een gegeven dat bij STVV vooral ja-knikkers in de club actief wil hebben. Waarom mag er geen sterkere persoonlijkheid komen? Je neemt zelfs een trainer die zijn carrière wilt uitbouwen en die ook wel deel zal uitmaken van de Dûchatelet stal.

Onze marionettenclub heeft zelfs de supportersclubs al besmet precies. Als je het verslag leest van een zogenaamd 2 uur durend gesprek en er gewoon staat om hiervan niks te publiceren in het verslag, dan zegt dit genoeg.

Niet alleen Bormans en Lammens zijn echte ja-knikkers. Zelfs in die supportersclubs zit precies niemand met het nodige haar op zijn tanden. Ook daar zitten meer en meer ja-knikkers, volgelingen, jawel ook marionetten zou ik het kunnen noemen.

Ook de pers durft tegenwoordig wel zeggen waar het op staat. Kijk maar naar Voetbal Magazine, Stef Wijnants, in iets mindere mate TVL. Ook ex-trainer Mathijssen durfde een kat wel degelijk een kat noemen. HBVL mag ook niet meer zo negatief berichten over de club, want anders kunnen ze blijkbaar ook met die krant niet meer samenwerken blijkbaar.

En de hevigste supporters durven zich niet meer te roeren en betalen rustig hun abonnementsgeld en mogen alleen horen, zien en vooral zwijgen.

Een club als STVV zou toch veel verder moeten staan. Waarom staan clubs als Zulte-Waregem, Kortrijk, Lokeren, KV Mechelen en zelfs AA Gent zoveel verder. Een club met een nieuw of vernieuwd stadion heeft nochtans zoveel mogelijkheden, maar men benut ze op Stayen blijkbaar niet. Of het geld wordt slecht besteed.
Telkens als STVV weer kan opleven, slaagt men er telkens in om wat men had te vernietigen door de zoveelste slechte keuzes te maken. Men zou nog bijna denken dat het moedwillig gebeurt.
Plaats reactie