PO2 - speeldag 5 - KV Mechelen - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door Halenaar »

Na zo'n halfuur ingeschakeld en meteen een schitterend doelpunt gezien van Gerkens, lang geleden dat er nog zo'n mooi doelpunt werd gemaakt aan Truiense zijde. Best goed voetbal ook dat STVV bracht, toch in dat kwartier dat ik keek :mrgreen:
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door darion »

STVV speelt goed, creëert ook goede kansen.
Ze laten het tot drie keer liggen!
Mahlangu speelt sterke partij, Ono ook sterk.
Geen zever, met die mannen kan je toch iets doen.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door smol »

darion schreef:STVV speelt goed, creëert ook goede kansen.
Ze laten het tot drie keer liggen!
Mahlangu speelt sterke partij, Ono ook sterk.
Geen zever, met die mannen kan je toch iets doen.
Mahlangu volledig akkoord, maar Ono vond ik persoonlijk zeer zwak invallen.
Trouwens een terechte strafschop op May werd niet gefloten en die kans van Raman moet binnen !!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door toyotacorolla »

Vind Velic toch presense hebben.


Smol, volledig akkoord met je onderstaande bemerkingen.
Mahlangu volledig akkoord, maar Ono vond ik persoonlijk zeer zwak invallen.
Trouwens een terechte strafschop op May werd niet gefloten en die kans van Raman moet binnen !!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door STVV-fan »

Sowieso penalty.
Goal valt weer in de kluts

Als wij 1-3 winnen heeft Mechelen niets te zeggen.
Als je alleen op de keeper afgaat, moet je daar meer mee doen.


Damn, nu gaat Charleroi nog komen om te winnen volgende week :D
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door Dreke »

Als ge kijkt naar het aantal bezoekende supporters... Proficiat Bart met uw gensters.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door Since '54 »

darion schreef:STVV speelt goed, creëert ook goede kansen.
Ze laten het tot drie keer liggen!
Mahlangu speelt sterke partij, Ono ook sterk.
Geen zever, met die mannen kan je toch iets doen.
Ono, triestig spelerke. Waarin blinkt hij uit? Snelheid, veel te korte beentjes. Kopduels nihil. Torintinct ook nihil. Afstandsschot 0,00. Duelkracht: hij verliest en 8 op de 10 duels en wie dat niet ziet is slechtziende ofwel ziet hij Onoke graag. Loopvermogen en inzet: jawel, dat is er maar met dat alleen wat ben je ermee??

Betere wedstrijd van STVV ... sinds lang.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door toyotacorolla »

Was ook mijn oordeel over Ono.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door STVV-fan »

Since '54 schreef:
darion schreef:STVV speelt goed, creëert ook goede kansen.
Ze laten het tot drie keer liggen!
Mahlangu speelt sterke partij, Ono ook sterk.
Geen zever, met die mannen kan je toch iets doen.
Ono, triestig spelerke. Waarin blinkt hij uit? Snelheid, veel te korte beentjes. Kopduels nihil. Torintinct ook nihil. Afstandsschot 0,00. Duelkracht: hij verliest en 8 op de 10 duels en wie dat niet ziet is slechtziende ofwel ziet hij Onoke graag. Loopvermogen en inzet: jawel, dat is er maar met dat alleen wat ben je ermee??

Betere wedstrijd van STVV ... sinds lang.
Kopduels, Since, serieus? :lol: :grappig: :grappig:

ne Japanner van 1 meter in de 60 die kopduels wint :grappig: :grappig: :grappig:

Over de rest heb je wel gelijk, toch schrijf ik Ono niet af, maar dat is dan meer omdat Ono ne favoriet is :D

PS: Bij Mechelen heb je boven de staantribune nog een zittribune trouwens, op tv zie je enkel de zit (of toch wat ik gezien heb).

PPS: wat zijn de gedachten over Velic?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door Brusselmans »

Moeskroen-toestanden in het uitvak ?
Nooit meer lachen met Moeskroen dus ....
:o
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door Since '54 »

STVV-fan schreef:
Since '54 schreef:
darion schreef:STVV speelt goed, creëert ook goede kansen.
Ze laten het tot drie keer liggen!
Mahlangu speelt sterke partij, Ono ook sterk.
Geen zever, met die mannen kan je toch iets doen.
Ono, triestig spelerke. Waarin blinkt hij uit? Snelheid, veel te korte beentjes. Kopduels nihil. Torintinct ook nihil. Afstandsschot 0,00. Duelkracht: hij verliest en 8 op de 10 duels en wie dat niet ziet is slechtziende ofwel ziet hij Onoke graag. Loopvermogen en inzet: jawel, dat is er maar met dat alleen wat ben je ermee??

Betere wedstrijd van STVV ... sinds lang.
Kopduels, Since, serieus? :lol: :grappig: :grappig:

ne Japanner van 1 meter in de 60 die kopduels wint :grappig: :grappig: :grappig:

Over de rest heb je wel gelijk, toch schrijf ik Ono niet af, maar dat is dan meer omdat Ono ne favoriet is :D

PS: Bij Mechelen heb je boven de staantribune nog een zittribune trouwens, op tv zie je enkel de zit (of toch wat ik gezien heb).

PPS: wat zijn de gedachten over Velic?
Blijkbaar snapte je het niet direct. Ik gaf een opsomming van hetgeen hij niet en wel kan. Dus kopduels nihil. Te veel smileys.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door stvv'er »

Brusselmans schreef:Moeskroen-toestanden in het uitvak ?
Nooit meer lachen met Moeskroen dus ....
:o
Neen, vanaf volgend seizoen doen we dat met WSB ... :?
Willem
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 okt 2014, 22:53

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door Willem »

STVV-fan schreef:
Caravaggio schreef:
weekenders schreef:De selectie: May Mahlangu, Alexis De Sart, Gaëtan Hendrick, Benito Raman, Emil Velic, Pieter Gerkens, Cristian Cuevas, Mamadou Bagayoko, Yvan Erichot, Damien Dussaut, Mathias Schils, Allan Rodrigues de Souza, Salomon Nirisarike, Yuji Ono, Ruben Fernandes, Iebe Swers, Victorien Angban, Nick Proschwitz en Yanno Vanwelkenhuysen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=107510
HLN 30/04/2016
Velic - Bagayoko - Erichot (?) - Fernandez - Cuevas - Angban - Gerkens - Mahlangu - Swers - Raman - Proswitch
invallers: Van Welkenhuysen-Nirisarike(?)-Dussaut-De Sart-Schils-Hendrikx-Allan-Ono
geblesseerd: De Winter-Kotysch-De Norre-Tchenkoua-Soumahoro

-> ik begrijp niet dat Angban altijd mag starten, wil zelf geen jaar langer op stayen blyven? waarom dan niemand anders 'testen' in PO II ?
Chelsea plezieren?
Anders ligt Angban een week of 3 stil, zonder matchritme, is niet goed voor de marktwaarde van de speler :D




Nee,ze willen Angban plezieren! STVV wil hem nog een jaar houden,en ....Chelsea wil dit ook!!!!Echt waar,alleen,Angban zelf wil niet blijven!
Wedden dat YF hier weer een vuil spelletje aan het spelen is?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door lindoke »

Willem schreef:
STVV-fan schreef:
Caravaggio schreef:
weekenders schreef:De selectie: May Mahlangu, Alexis De Sart, Gaëtan Hendrick, Benito Raman, Emil Velic, Pieter Gerkens, Cristian Cuevas, Mamadou Bagayoko, Yvan Erichot, Damien Dussaut, Mathias Schils, Allan Rodrigues de Souza, Salomon Nirisarike, Yuji Ono, Ruben Fernandes, Iebe Swers, Victorien Angban, Nick Proschwitz en Yanno Vanwelkenhuysen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=107510
HLN 30/04/2016
Velic - Bagayoko - Erichot (?) - Fernandez - Cuevas - Angban - Gerkens - Mahlangu - Swers - Raman - Proswitch
invallers: Van Welkenhuysen-Nirisarike(?)-Dussaut-De Sart-Schils-Hendrikx-Allan-Ono
geblesseerd: De Winter-Kotysch-De Norre-Tchenkoua-Soumahoro

-> ik begrijp niet dat Angban altijd mag starten, wil zelf geen jaar langer op stayen blyven? waarom dan niemand anders 'testen' in PO II ?
Chelsea plezieren?
Anders ligt Angban een week of 3 stil, zonder matchritme, is niet goed voor de marktwaarde van de speler :D




Nee,ze willen Angban plezieren! STVV wil hem nog een jaar houden,en ....Chelsea wil dit ook!!!!Echt waar,alleen,Angban zelf wil niet blijven!
Wedden dat YF hier weer een vuil spelletje aan het spelen is?
Ik denk dat je het wel eens bij het rechte eind kan hebben. De tijd zal het uitwijzen als Angban tijdens de zomermercato plotseling naar Standard gaat. Dan weten we dat YF ons weeral gekloot heeft.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door stvvilvoorde »

PierreG schreef:Dat men playoff 2 is gestart met de huidige kern, daar kan ik inkomen. De kans dat de ploeg plots zou ontploffen en toch goede resultaten zou neerzetten was bijzonder klein maar er hebben al eerder ploegen op dergelijke manier voor een verassing kunnen zorgen. Nu is het echter pijnlijk duidelijk dat enkel een figurantenrol nog tot de mogelijkheden behoort. ( Dit was eigenlijk al duidelijk na speeldag 1 van playoff-2 maar soit, bij een overwinning vorige week was alles nog mogelijk. De u-19 is kampioen geworden. De resultaten maken ook voor hen dus geen verschil meer.

Laat die mannen in godsnaam allemaal aantreden! Wat maakt het uit of er gewonnen of verloren wordt. Wat maakt het zelfs uit of er met 10-0 wordt verloren.

Geef die mannen ( jongens ? ) een kans.

- Gaan ze een pak voor de broek krijgen ? Waarschijnlijk.

- Wordt het moeilijk voor die gasten om zich te tonen in een match waar ze zich wellicht tot verdedigen moeten beperken ? Ja

-> Maar het is ook een manier om de laatste 2 wedstrijden het kaf van het koren te scheiden in de jeugd. Niet persé op voetballend vlak want ik verwacht dat men tijdens het seizoen tegen leeftijdsgenoten genoeg analyses heeft gemaakt van het potentieel van de jeugd. ( Rephrase : Ik hoop dat men tijdens het seizoen tegen leeftijdsgenoten genoeg analyses heeft gemaakt van het potentieel van de jeugd).

Tijdens een dergelijke match valt er daarentegen wel af te leiden of er een " kop " op het voetballijf staat. Kunnen dergelijke spelers met de druk om, zijn het spelers die ongeacht de tegenstander hun ding doen of zijn er spelers die op zulke momenten volledig door de mand vallen?

Tijdens oefenwedstrijden in de voorbereiding trachten ze jonge spelers op deze manier te brengen om te kijken of ze iets waard zijn op een hoger niveau. Het probleem is dat zulke oefenwedstrijden worden gespeeld tegen ( met alle respect ) Herk FC. Bovendien is het een match zonder inzet.

Kijk naar een Dedoncker van Anderlecht. Hij werd gedurende zijn hele jeugdcarrière beschouwd als een redelijke speler maar de mindere van zogenaamde toptalenten. Wat de kerel echter wel bezit is ' een goeie kop '. Hij slaagt er voorlopig in om " één van de grootste talenten ter wereld" met name Tielemans op de bank te houden.

Zijn voetbaltechnische kwaliteiten belangrijk ? Absoluut.

Maar minstens even belangrijk is de mens ipv de voetballer.


-> Dus : Laat de u-19 aantreden of vervang in ieder geval alle spelers waarover twijfel bestaat dat ze hier volgend jaar niet meer rondlopen. Dat een Tchité hier nog aan speelminuten geraakt is godgeklaagd.
Het is leuk dat de U19 kampioen spelen, en ik zou ze ook een kans geven in de laatste matchen, gewoon om zoals je zegt het kaf van het koren te scheiden.
Maar laat die kampioenentitel van de u19 niet ook teveel zand in je ogen strooien.
jongens met groot potentieel van die leeftijd zitten immers al lang met de a-kern.
Papa wilmots was 17 toen hij met stvv kampioen speelde in tweede klasse, recentere voorbeelden schoofs en edmilson waren 16...
Plaats reactie