PO2 - speeldag 5 - KV Mechelen - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door Jan Bulder »

stvvilvoorde schreef:[
Het is leuk dat de U19 kampioen spelen, en ik zou ze ook een kans geven in de laatste matchen, gewoon om zoals je zegt het kaf van het koren te scheiden.
Maar laat die kampioenentitel van de u19 niet ook teveel zand in je ogen strooien.
jongens met groot potentieel van die leeftijd zitten immers al lang met de a-kern.
Papa wilmots was 17 toen hij met stvv kampioen speelde in tweede klasse, recentere voorbeelden schoofs en edmilson waren 16...
Ik weet niet hoeveel mensen van dit forum aanwezig waren op die kampioenenwedstrijd van de U19. Laat de uitslag vooral geen zand in de ogen strooien. Standard was in de eerste helft onnoemelijk zwak. Hoe die gasten stonden te verdedigen, slapen is een betere verwoording, als dat in eerste nationale gebeurt, wordt er stante pede gedacht aan matchfixing. In de tweede helft zat er meer evenwicht in de partij.

Over het algemeen had ik er meer van verwacht, zeker individueel zaten er weinig tot geen uitschieters bij. Nog veel boterhammekes eten, denk niet dat er op korte termijn materiaal bijzit voor het eerste elftal. Dan doe je die jongens er zelf ook geen plezier mee om ze voor de leeuwen te gooien, al zeker niet in een ploeg die niet draait.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KV Mechelen - K.STVV

Bericht door Tompie »

Tof dat zo'n ploeg kampioen speelt, uiteraard.

Ik heb er geen enkele wedstrijd van gezien, dus kan er niet over oordelen. Maar in het algemeen ben ik wel van mening dat je beter 8ste wordt en een aantal spelers hebt die er wel bovenuit steken, dan kampioen te worden met een evenwichtige kern maar waarbij niemand echt schittert. Toch als je op termijn wilt dat er enkele spelers de stap naar het A-elftal kunnen zetten.

Over KVM-STVV: al bij al een dik verdiend punt, er had zelfs meer ingezeten. Veel belang moeten we daar niet verder niet aan hechten. Knap doelpunt van Gerkens, dat wel.

Hopelijk zaterdag niet verliezen en we sluiten het seizoen af met een van onze langste periodes zonder nederlaag dit jaar. :P
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie