PO2 - speeldag 6 - STVV-Charleroi

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Slotspeeldag: STVV-Charleroi

Bericht door STVV-fan »

Caravaggio schreef:Soms denk ik heeft het nog zin om er allemaal over te discussiëren.... het negativisme dat rond STVV (Stayen) hangt is nooit groter geweest
toch kijk je iedere dag in de krant/internet...volg je het forum..

Toch sta je in 1A ..... je had ook naast the great old in 1B kunnen staan...
Vaak vind ik het frappant hoe spelers/ex coaches/jongeren.. met de grond gelijk worden gemaakt; vaak zeer onterecht..neem nu Yannick Ferrera...
een man die met beperkte middelen STVV terug naar eerste brengt... die man wil zekerheid; vraagt aan het bestuur een langer contract, krijgt het niet; STVV is een seizoensrevelatie en hij kan naar een 'grote' club...hij kiest eieren (en ambitie) voor zijn geld; iedereen noemt hem ene judas, YF neemt spelers mee naar zijn nieuwe ploeg en is de grote boeman bij de helft van de STVV-aanhang... da kan ik ni begrijpen sorry
Terwijl Brepoels bijv nog altijd dé god is. Of Reno Wilmots; nog zo'n geval; die jongen speelt goed by de beloften, mag eens op de bank zitten en valt in de 88' min. in Op Oostende; doet 2 of 3 baltoetsen... Wilmots komt té kort voor 1ste klasse...

Na edit: COL, is volgens iedereen té plat; terecht... die man is véél te lang aan zijn lot overgelaten; De top had moeten ingrijpen omwille van het financiële heeft men dit niet gedaan; nu zit COL op blaren; jammer voor die man; want als T2 zijn er net veel betere geweest de laatste jaren..
soit STVV moet grote kuis doen; het zit serieus mis in de kleedkamer .. indien de beste STVV'er van dit jaar Dutoit daarvoor moet vertrekken mij niet gelaten; STVV moet dan maar ene nieuwe kieper zoeken... Blijkbaar mogen Schils / Hendrikx / Nirisraike vertrekken ("kregen slecht nieuws" volgens HBVL gstrn).... van mij mogen ze daar Angban/Bagayoko/Cuevas/Rherras/Iandoli/Kotysch/Tchité/Soumahoro/Joa Rodriguez bijzetten
Maar snel, want ze hebben megaveel werk...
Ik heb ook via via opgevangen dat Schils mag beschikken.
Hendrickx: misschien, liet niet teveel zien.
Nirisarike: Onbegrijpelijk volgens mij, de keren dat die jongen speelde, was het verre van onaardig
Angban: is eigendom van Chelsea, vertrekt sowieso
Bagayoko: toch niet dat wat ik verwacht had, heeft een automatische contractverlenging gehad
Cuevas: Idem Angban. Vond ik persoonlijk wel iets beter spelen dan op het begin, mogen van mij terug gaan huren, want anders heb je geen backs niet meer
Rherras: buitenbonjouren, terug naar Visé....
Iandoli: het is hier geen ziekenkas he verdorie
Kotysch: knieblessures zijn geen lachertje, zien hoe het evolueert, maar bij een terugval direct wegsturen (idem als Iandoli) hoe erg dat voor hem ook is
Tchité: à la Ishiaku en consoorten
Soumahoro: Souma wie? Idem als Iandoli.
Rodriguez: idem als Angban. Staat ook niet meer op de verlanglijst aan de Tiense
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Slotspeeldag: STVV-Charleroi

Bericht door Jack »

Hoeveel spelers hebben wij ondertussen nog werkelijk voor volgend jaar?
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Slotspeeldag: STVV-Charleroi

Bericht door enrique »

2 keepers :)
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Slotspeeldag: STVV-Charleroi

Bericht door Caravaggio »

STVV-fan schreef:
Ik heb ook via via opgevangen dat Schils mag beschikken.
Hendrickx: misschien, liet niet teveel zien.
Nirisarike: Onbegrijpelijk volgens mij, de keren dat die jongen speelde, was het verre van onaardig
Angban: is eigendom van Chelsea, vertrekt sowieso
Bagayoko: toch niet dat wat ik verwacht had, heeft een automatische contractverlenging gehad
Kotysch: knieblessures zijn geen lachertje, zien hoe het evolueert, maar bij een terugval direct wegsturen (idem als Iandoli) hoe erg dat voor hem ook is
HBVL gstrn zei dat Hendrickx/Nirisarike/Schils "slecht nieuws" hadden gekregen net voor de wedstrijd tegen Charleroi en dat dat niet bevorderlijk was naar de voorbereiding op de match
Over Kotysch stond er een stukje "STVV wacht eerst scan knie af" STVV en Sascha zouden wel al een mondeling akkoord hebben MAAR bij STVV wou men een test/scan van zijn knie afwachten... vandaar dat hij ook de laatste matchen niet meedeed, Kotysch zelf zou weinig weten van een blessure
Angban dat gaat zeker niet blijven, heeft zelf al 3x aangegeven dat STVV geen optie meer voor hem is
Bagayoko; kip zonder kop, zal nooit mijne favoriet worden, soit dat is persoonlijk

Iebe Swers dat is toch een belachelijke, onprofessionele zaak; Stvv lijkt van hem af te willen; de jongen speelt redelijk goed in POII; Moeskroen en Lokeren tonen interesse en nu geven/bieden ze hem een nieuw contract (Lammens zei id wintermercato nog dat hij heel veel vertrouwen had in Iebe).
Allé nu; een jongen van de streek, redelijk zware blessure gehad ...geef die toch een kans
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Slotspeeldag: STVV-Charleroi

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:Hoeveel spelers hebben wij ondertussen nog werkelijk voor volgend jaar?
Velic
Fernandes
Bagayoko
Dussaut
De Sart
Gerkens
Allan
Tchenkoua
Boli
Ono
Proschwitz
Janssen(s)
Damblon (?)
Met eventuele contractverlengingen komen hier nog bij: Kotysch, Mahlangu en Swers

Spelers die terugkomen van een uitleenbeurt: Momi, Haddadou, Lazaar

Talenten die om welke reden dan ook aan de selectie toegevoegd worden: Vanwelkenhuysen (doelman), Gerits en De norre.

Het kan zijn dat ik iemand mis, maar dat is omdat ik dit op 1 2 3 heb gepost! :)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Slotspeeldag: STVV-Charleroi

Bericht door Jones »

Ik ben het eens met STVV-fan en vooral rond Nirisarike. 23 jaar, matuur op het veld(ernaast weet ik niet), international en nog nooit ontgoocheld en bovendien voetbalbelg. Iets wat van Erichot niet kan gezegd worden.
Heeft ocharme alleen op Mechelen in PO2 een kans gehad. Speelde op Gent begin seizoen een beresterke partij. Met hem in de ploeg kregen we geen lullige goals en nooit veel.

ONBEGRIJPELIJK !
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Slotspeeldag: STVV-Charleroi

Bericht door STimVV »

@ STVV-fan: Momi en Lazaar zijn einde contract. Die komen dus niet terug. Van Haddadou ben ik niet zeker, maar ik dacht dat ook hij einde contract was.

Bij moeskroen willen ze verder gaan met Marquet en Oussalah. 2 spelers die ze huren van Standard en Gent. 2 spelers die ons ook zouden moeten interesseren. Ook Dingomé zou ik van Moeskroen graag zien komen. Benieuwd of we er nu wel in slagen om spelers van andere 1e-klassers aan te trekken. Het zal nodig zijn.....
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Slotspeeldag: STVV-Charleroi

Bericht door Halenaar »

Marquet is een zeer goede speler, ik heb hem in het verleden hier meermaals genoemd. Maar op zijn positie hebben we al Gerkens en in mindere mate Allan. Dan lijken andere posities mij meer prioritair.

Oussalah zou wel een goede versterking zijn. Is geen topper, maar meer dan goed genoeg voor een middenmotor. En hij brengt de broodnodige ervaring mee, en hij heeft een goede mentaliteit. Dat laatste was ook de voornaamste reden waarom Hein hem naar AA Gent heeft gehaald.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Slotspeeldag: STVV-Charleroi

Bericht door updatedb »

Jongens,

de discussie over de transfers, wie blijft en wie niet, hoort niet hier thuis maar in de desbetreffende topic. Kwestie van het overzichtelijk te houden ;-)

Thx!
Plaats reactie