Voorbereiding seizoen 2016-2017

Alles over de wedstrijden van STVV
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Chimedza4ever13 »

mourinho schreef:Abo verkoop precies ook maar een mager beestje.teller staat op 3500 , de helft van vorig jaar. :party:
Ik vind 3500 positieve goedgelovigen feestvierders toch nog heel veel, in verhouding tot wat ze sinds oktober gepresteerd hebben !
jammer, ik was in de hoop dat er vanuit de aanhang een veel sterker signaal afgegeven zou worden richting het beleid, dat we voetbal willen zien. ( degelijke transfers en ambitie voor plaats 8-14 in de rangschikking )
Blijkbaar is het heel gewoon om 200-250 € p.p. weg te smijten om thuis weg te zijn. :end:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

Chimedza4ever13 schreef: Blijkbaar is het heel gewoon om 200-250 € p.p. weg te smijten om thuis weg te zijn. :end:
Een boogie-woogie met de zonnekoning is geld waard.
Het verhoogt je status in de maatschappij als je er in slaagt !
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Chimedza4ever13 schreef:
mourinho schreef:Abo verkoop precies ook maar een mager beestje.teller staat op 3500 , de helft van vorig jaar. :party:
Ik vind 3500 positieve goedgelovigen feestvierders toch nog heel veel, in verhouding tot wat ze sinds oktober gepresteerd hebben !
jammer, ik was in de hoop dat er vanuit de aanhang een veel sterker signaal afgegeven zou worden richting het beleid, dat we voetbal willen zien. ( degelijke transfers en ambitie voor plaats 8-14 in de rangschikking )
Blijkbaar is het heel gewoon om 200-250 € p.p. weg te smijten om thuis weg te zijn. :end:
Laat die mensen toch doen wat ze willen? Het is toch hun probleem ALS blijkt dat na 3 matchen, ze hun geld hebben weggegooid.
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Jumbo
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 jul 2015, 11:56

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Jumbo »

Niemand verplicht je om een abonnement te nemen en jullie kunnen alleen maar afbreken . Succes supporters noemen ze en ga in Standard of Anderlecht kijken en dan hebben jullie nog commentaar .
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Vouch »

Ik heb zeer lang getwijfeld, en er toch één genomen. Ik ben geen Revue-ganger, drink mijn pintje elders en of ik daar nu zit of niet, Roland kan het aan zijn reet roesten. Voor mij is het echter een uitlaatklep na een zware werkweek, en een plaats waar ik veel bekenden tegen kom. Bovendien denk ik dat er wel iets in deze ploeg zit, al moet er vooraan nog wat bijkomen. Maar bovenal, het is mijn club, ik heb geen ander.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1082
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door weekenders »

Wel erg dat sommige het hier maar niet kunnen laten om altijd maar af te geven op iemand anders zijn portefeuille, alsof iedereen aan hen zou moeten vragen wat ze met hun geld mogen doen. Laat dat toch aub stoppen en laat iedereen zijn eigen ding doen. :zot:
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Dreke »

Jumbo schreef:Niemand verplicht je om een abonnement te nemen en jullie kunnen alleen maar afbreken . Succes supporters noemen ze en ga in Standard of Anderlecht kijken en dan hebben jullie nog commentaar .
17 of 18 jaar een abonnement gehad. Ik weet het niet meer. Tot dit seizoen. Nu is het gedaan. Ik zal er staan op een (groot?) aantal verplaatsingen, heel misschien occasioneel een thuistmatch. Witte sneeuw gezien in Kortrijk, Roeselare en Oostende toen er bij die laatste alleen nog sprake was van garnalen die niet naar het voetbal kwamen. Noem mij een successupporter, dat kan.

En nee, ik heb niks tegen zij die wel een abo nemen. Ik ben er zelfs een beetje jaloers op. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door vdl »

Dreke schreef:
Jumbo schreef:Niemand verplicht je om een abonnement te nemen en jullie kunnen alleen maar afbreken . Succes supporters noemen ze en ga in Standard of Anderlecht kijken en dan hebben jullie nog commentaar .
17 of 18 jaar een abonnement gehad. Ik weet het niet meer. Tot dit seizoen. Nu is het gedaan. Ik zal er staan op een (groot?) aantal verplaatsingen, heel misschien occasioneel een thuistmatch. Witte sneeuw gezien in Kortrijk, Roeselare en Oostende toen er bij die laatste alleen nog sprake was van garnalen die niet naar het voetbal kwamen. Noem mij een successupporter, dat kan.

En nee, ik heb niks tegen zij die wel een abo nemen. Ik ben er zelfs een beetje jaloers op. :-)
Dreke gij zijt wel nen echte,da weten we.
Zij die toch geen band meer hebben met stvv, houd uw klep over de mensen die hun ploeg wel willen steunen.
Ik ben ne ras echte truienaar en ga naar mijn ploeg kijken en neen niet om bij de vrouw weg te zijn of ne bougie te dansen met :Roland: .
Als het u niet meer interesseerd blijf hier dan ook weg ,want klagen en zagen over iets wat u niet meer aangaat is gewoon zielig.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Caravaggio »

Silentium :-)

ik ga niet de moraalridder uithangen...maar
mannen (& vrouwen) hou het tof. We houden allemaal van STVV, neem een abo als ge goesting hebt, neem er geen als ge geen goesting hebt.
We gaan toch ni elkaar 'afmaken', ellende genoeg... tenslotte hopen we ALLEMAAL het beste voor Sin Truin, dehn STVV... als dat nu met parasieten en nietsnutten van bestuursleden is dan is dat zo... we zouden het allemaal anders en beter kunnen; maar we veranderen er niks aan

Olé... straks staat de topper STVV — Mallorca op het programma 17u15. Wat zijn momenteel de beste 11?
Wie weet tovert het bestuur een paar witte merels uit hun hoed op de "fan-dag"
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Caravaggio schreef:Silentium :-)

ik ga niet de moraalridder uithangen...maar
mannen (& vrouwen) hou het tof. We houden allemaal van STVV, neem een abo als ge goesting hebt, neem er geen als ge geen goesting hebt.
We gaan toch ni elkaar 'afmaken', ellende genoeg... tenslotte hopen we ALLEMAAL het beste voor Sin Truin, dehn STVV... als dat nu met parasieten en nietsnutten van bestuursleden is dan is dat zo... we zouden het allemaal anders en beter kunnen; maar we veranderen er niks aan

Olé... straks staat de topper STVV — Mallorca op het programma 17u15. Wat zijn momenteel de beste 11?
Wie weet tovert het bestuur een paar witte merels uit hun hoed op de "fan-dag"
Nee nee Carrie, das mijn werk :D.
Ik geef VDL gelijk.
Dat je geen abo neemt, heb je gelijk in, dat anderen wel een abo nemen, hebben ze ook gelijk in.
De mensen die een abo nemen, moet je niet schofferen (op geen enkele manier), ook niet als jij voor jezelf een "statement" wil maken aan de boogey-woogie man ( :roll: ).

Ik geef VDL ook in zijn laatste stuk gelijk
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Jack »

STVV-fan schreef:
Caravaggio schreef:Silentium :-)

ik ga niet de moraalridder uithangen...maar
mannen (& vrouwen) hou het tof. We houden allemaal van STVV, neem een abo als ge goesting hebt, neem er geen als ge geen goesting hebt.
We gaan toch ni elkaar 'afmaken', ellende genoeg... tenslotte hopen we ALLEMAAL het beste voor Sin Truin, dehn STVV... als dat nu met parasieten en nietsnutten van bestuursleden is dan is dat zo... we zouden het allemaal anders en beter kunnen; maar we veranderen er niks aan

Olé... straks staat de topper STVV — Mallorca op het programma 17u15. Wat zijn momenteel de beste 11?
Wie weet tovert het bestuur een paar witte merels uit hun hoed op de "fan-dag"
Nee nee Carrie, das mijn werk :D.
Ik geef VDL gelijk.
Dat je geen abo neemt, heb je gelijk in, dat anderen wel een abo nemen, hebben ze ook gelijk in.
De mensen die een abo nemen, moet je niet schofferen (op geen enkele manier), ook niet als jij voor jezelf een "statement" wil maken aan de boogey-woogie man ( :roll: ).

Ik geef VDL ook in zijn laatste stuk gelijk
Je vergeet dat mensen die geen abonnement meer nemen ook niet geschoffeerd mogen worden.
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:
STVV-fan schreef:
Caravaggio schreef:Silentium :-)

ik ga niet de moraalridder uithangen...maar
mannen (& vrouwen) hou het tof. We houden allemaal van STVV, neem een abo als ge goesting hebt, neem er geen als ge geen goesting hebt.
We gaan toch ni elkaar 'afmaken', ellende genoeg... tenslotte hopen we ALLEMAAL het beste voor Sin Truin, dehn STVV... als dat nu met parasieten en nietsnutten van bestuursleden is dan is dat zo... we zouden het allemaal anders en beter kunnen; maar we veranderen er niks aan

Olé... straks staat de topper STVV — Mallorca op het programma 17u15. Wat zijn momenteel de beste 11?
Wie weet tovert het bestuur een paar witte merels uit hun hoed op de "fan-dag"
Nee nee Carrie, das mijn werk :D.
Ik geef VDL gelijk.
Dat je geen abo neemt, heb je gelijk in, dat anderen wel een abo nemen, hebben ze ook gelijk in.
De mensen die een abo nemen, moet je niet schofferen (op geen enkele manier), ook niet als jij voor jezelf een "statement" wil maken aan de boogey-woogie man ( :roll: ).

Ik geef VDL ook in zijn laatste stuk gelijk
Je vergeet dat mensen die geen abonnement meer nemen ook niet geschoffeerd mogen worden.
Aan de andere kant weet jij even goed als ik, Jack, dat het eerder andersom is.
Dat zij die er geen nemen, de anderen schofferen dan andersom
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Caravaggio »

STVV — Mallorca
zaterdag, 23 juli 2016 • 17:15
Stayen
Vriendschappelijk
_________________________________________________________________________________________________________________________________
exact één week voor de competitie start


-----------------------------------------------------------------Dutoit/Pirard ----------------------------------------------------------

----------- Bagayoko/Djéné---------------- Pulido/Kotysch ------------------------ Djene/Fernandez ---------------- Sylla/Ryckaert/Djéné---
---------------------------------------------------- De Petter/De Sart -----De Norre------- Valdivia/Gerkens ----------------------------------------------

--------------------------------------------------------------- Bezus/Peeters/Ono -----------------------------------------------------------

------------------- Wolke Janssens/Tchenkoua-------------------------------------------------------------------------------------------Wolke Janssens/Swers

----------------------------------------------------------------- Proschwitz/Wolke Janssens------------------------------------------------------------
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef: De mensen die een abo nemen, moet je niet schofferen (op geen enkele manier)
:cool:
Dat zullen ze zelf wel doen, de top van de Tiense ....
Voor mijn part koopt ge de hele tribune op !
Plaats reactie