Voorbereiding seizoen 2016-2017

Alles over de wedstrijden van STVV
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door darion »

Ach, Lokeren lijkt ook nog niet klaar.
Dus volgende week drie punten of een punt moet mogelijk zijn!

Er moet nog wat bijkomen, dat zeker. Liefst deze week nog, maar daar geloof ik helaas niet in.
Nog een goede spits en twee snelle technische flanken en je draait een goed seizoen.
xenon
Berichten: 94
Lid geworden op: 16 mar 2016, 18:52

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door xenon »

Met deze ploeg behoor je in 2 de nog niet bij de 8 besten
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door nippy »

STVV-fan schreef:
FANFOREVER schreef:
mourinho schreef:Galamatch is zoals het weer .grijs en somber met een half slapend publiek en een zeer magere opkomst. :geelblauw:
Wat had je verwacht ?
Geen ploeg, de supporters pikken dit niet langer hoor.
Geen ploeg? :roll:
Ik persoonlijk denk wel dat je iets kan uithalen.
Ik vind het VEEL te overdreven om ons nu al een vogel voor de kat te noemen.

Een degradatiekandidaat blijven we, sowieso, maar om nu te zeggen dat we los degraderen vind ik er los en los over

ik vind dit wel een correcte analyse:
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=110695



Ik kan me idd ook bij deze analyse vinden. Als je 2betere flanken hebt heb je een ploeg die niet in de problemen komt. Idd ono voor zo'n loon presteerd hij veel te weinig. Ik blijf achter de pros staan. Is idd geen grote goalgetter. Moest hij dat geweest zijn dan speelde hij niet met ons. Maar nu moet je eerlijk zijn. Heb je hem als zien samen spelen met de betere flanken? Kan eens een groot verschil zijn voor de pros.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

xenon schreef:Met deze ploeg behoor je in 2 de nog niet bij de 8 besten
Serieus? Vind je dit er nu zelf niet wat over?
Kom.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door voetballiefhebber »

darion schreef:Ach, Lokeren lijkt ook nog niet klaar.
Dus volgende week drie punten of een punt moet mogelijk zijn!

Er moet nog wat bijkomen, dat zeker. Liefst deze week nog, maar daar geloof ik helaas niet in.
Nog een goede spits en twee snelle technische flanken en je draait een goed seizoen.
Oefenmatchen kunnen heel interessant zijn om dingen uit te leren. Het is wel zo dat het dan zoeken is en er ook geen druk mee speelt. Soms speel je misschien te ontspannen, er is geen echte twaalfde man. Je kunt wel al iets zien, maar niet het totale beeld.

Je merkt wel een gebrek aan flanken en dit is wat het seizoen zo belangrijk maakt. Met deze ploeg vrees ik dat je laatste wordt in het klassement. Kom er een 3-tal versterkingen waar nodig die echt meerwaardes zijn, dan kun je mikken op een goede middenmoot, een 7de of 8ste plaats. Zo dicht ligt het bij mekaar.

Mits die juiste versterkingen er snel zijn en de blessures vallen een beetje mee, dan kan het een vrij goed seizoen worden. Vallen de nieuwe spelers tegen of als er niemand meer bijkomt, dan wordt het degradatie.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door vdl »

Geel-Blauw schreef:De nieuwe tenue is gewoon letterlijk hetzelfde als die van Standard :vomit:
Ja met gelukkig nog het kleur verschil
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
Geel-Blauw schreef:De nieuwe tenue is gewoon letterlijk hetzelfde als die van Standard :vomit:
Ja met gelukkig nog het kleur verschil
In mijn gedachten lees ik dit sarcastisch, is dat ook zo bedoeld?
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door StvvBoy »

vdl schreef:
Geel-Blauw schreef:De nieuwe tenue is gewoon letterlijk hetzelfde als die van Standard :vomit:
Ja met gelukkig nog het kleur verschil
Die van Waasland Beveren lijken er ook enorm op. En dat is nog eens bijna dezelfde kleur ...

http://www.waasland-beveren.be/2016/06/ ... 2016-2017/

De kleding sponsor van ons Kappa is ook de sponsor van Waasland Beveren en van Standard. Ze hadden precies niet veel goesting om hun designs aan te passen ...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Jones »

voetballiefhebber schreef:
darion schreef:Ach, Lokeren lijkt ook nog niet klaar.
Dus volgende week drie punten of een punt moet mogelijk zijn!

Er moet nog wat bijkomen, dat zeker. Liefst deze week nog, maar daar geloof ik helaas niet in.
Nog een goede spits en twee snelle technische flanken en je draait een goed seizoen.
Oefenmatchen kunnen heel interessant zijn om dingen uit te leren. Het is wel zo dat het dan zoeken is en er ook geen druk mee speelt. Soms speel je misschien te ontspannen, er is geen echte twaalfde man. Je kunt wel al iets zien, maar niet het totale beeld.

Je merkt wel een gebrek aan flanken en dit is wat het seizoen zo belangrijk maakt. Met deze ploeg vrees ik dat je laatste wordt in het klassement. Kom er een 3-tal versterkingen waar nodig die echt meerwaardes zijn, dan kun je mikken op een goede middenmoot, een 7de of 8ste plaats. Zo dicht ligt het bij mekaar.

Mits die juiste versterkingen er snel zijn en de blessures vallen een beetje mee, dan kan het een vrij goed seizoen worden. Vallen de nieuwe spelers tegen of als er niemand meer bijkomt, dan wordt het degradatie.
Laat er nu 3 nieuwe komen, dan moeten die nog fit zijn. Geen voorbereiding meegemaakt, ander ritme gewoon. Oppassen voor blessures dus. En wat heb je dan ? Juist ja : weer problemen.
Je hebt een topper nodig op links en een iets mindere God die zich neerlegd met een plaats op de bank, op rechts heb je twee invallers : Swerts en T chenkoua, en niet een spits maar twee want Boli daar reken ik niet meer op en Proschwitz scoort ook niet.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door enerkey »

Er stond op het programma: Fanbeurs in de Revue. Dus wat vroeger opgegaan. Er stond dus nen kerel met 2 sportvelo's en een kindersminkster. Als je weet hoe groot de Revue is kun je dat bezwaarlijk een beurs noemen. :lol:
De wedstrijd was zo mogelijk nog saaier en minder omvattend dan de "fanbeurs". Nooit voor mogelijk gehouden dat zoiets mogelijk was. ;)
stedoca
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2011, 00:08

Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door stedoca »

Bijna overal lees ik telleurstellende prognoses voor dit Stvv. En met wat ik tot nu toe gezien heb kan ik me daar enkel maar bij aansluiten.
Een ploeg met weinig body en geen aanval. In de verdediging en centraal zijn er wel enkele lichtpuntjes maar dit is veel te weinig om maar iets te kunnen betekenen in 1ste klasse.
Het gevaar vooraan moet enkel van Ono komen die nauwelijks een bal goed speeld?

Een trieste fandag met magere opkomst tegen een zeer zwakke ploeg. En foei hoe vuil waren die zitjes!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

stedoca schreef:Bijna overal lees ik telleurstellende prognoses voor dit Stvv. En met wat ik tot nu toe gezien heb kan ik me daar enkel maar bij aansluiten.
Een ploeg met weinig body en geen aanval. In de verdediging en centraal zijn er wel enkele lichtpuntjes maar dit is veel te weinig om maar iets te kunnen betekenen in 1ste klasse.
Het gevaar vooraan moet enkel van Ono komen die nauwelijks een bal goed speeld?

Een trieste fandag met magere opkomst tegen een zeer zwakke ploeg. En foei hoe vuil waren die zitjes!
:gek:

Bezus? Proschwitz?
De nieuwe spits en flankspeler die zouden tekenen? (zie topic transfers)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

StvvBoy schreef:
vdl schreef:
Geel-Blauw schreef:De nieuwe tenue is gewoon letterlijk hetzelfde als die van Standard :vomit:
Ja met gelukkig nog het kleur verschil
Die van Waasland Beveren lijken er ook enorm op. En dat is nog eens bijna dezelfde kleur ...

http://www.waasland-beveren.be/2016/06/ ... 2016-2017/

De kleding sponsor van ons Kappa is ook de sponsor van Waasland Beveren en van Standard. Ze hadden precies niet veel goesting om hun designs aan te passen ...
Jongens, zijn we nu serieus bezig, of is dat allemaal sarcastisch?
Want ik zie eerlijk gezegd het verband niet echt met de truitjes van Standard 1 en 2: frankly, couldn't care less of de truitjes nu lijken op deze of gene club....

Edit: na revisie op de united brands site, zie ik dat die adidas logo's over de schouders lopen en dat de indeling van de sponsors op het truitje hetzelfde zijn.
WOW, wereldschokkend, maar goed, het is Roland zijn fout zeker? :end:
(daarbij, who cares? 90 euro is sowieso veel te veel voor een (onnozel) voetbaltruike)
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door enrique »

VB : 'Om uit de degradatiezone te kunnen blijven, moeten de Kanaries wel nog extra kwaliteit aantrekken in de aanval. Blijft die beloofde versterking uit, dan dreigt het een loodzwaar seizoen te worden'.

Juiste conclusie
Maar dat weten we nu al een tijdje
Al die tijd windstil
Competitie gaat beginnen
Ze zijn weer te laat

STVV is als een auto zonder stuur
Je kan de motor hebben van een Ferrari, maar zonder stuur kan je geen bochten nemen
Ze kunnen misschien zorgen dat je af en toe eens rechtdoor kunt rijden (zie 0-0 spelen)

In Sint-Truiden hebben in 20 jaar twee fatsoenlijke spitsen rond gelopen
Sidibe en Desire
Al de rest gebuisd

Niet te snappen
Of toch, spitsen die scoren kosten geld...
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door StvvBoy »

STVV-fan schreef:
StvvBoy schreef:
vdl schreef:
Geel-Blauw schreef:De nieuwe tenue is gewoon letterlijk hetzelfde als die van Standard :vomit:
Ja met gelukkig nog het kleur verschil
Die van Waasland Beveren lijken er ook enorm op. En dat is nog eens bijna dezelfde kleur ...

http://www.waasland-beveren.be/2016/06/ ... 2016-2017/

De kleding sponsor van ons Kappa is ook de sponsor van Waasland Beveren en van Standard. Ze hadden precies niet veel goesting om hun designs aan te passen ...
Jongens, zijn we nu serieus bezig, of is dat allemaal sarcastisch?
Want ik zie eerlijk gezegd het verband niet echt met de truitjes van Standard 1 en 2: frankly, couldn't care less of de truitjes nu lijken op deze of gene club....

Edit: na revisie op de united brands site, zie ik dat die adidas logo's over de schouders lopen en dat de indeling van de sponsors op het truitje hetzelfde zijn.
WOW, wereldschokkend, maar goed, het is Roland zijn fout zeker? :end:
(daarbij, who cares? 90 euro is sowieso veel te veel voor een (onnozel) voetbaltruike)
Was niet slecht bedoelt hoor, Roland of stvv kunnen hier niets aan doen. Vind het wel erg dat Kappa niet meer moeite gedaan heeft om een beetje variëteit er in te steken. De logos op de schouder en broekjes die aflopen. De bandjes aan de mouwen. Voor de rest een zo goed als effect shirt met de logos er op. Bijna identiek voor de 3 ploegen enkel met andere logos.

Maar het is zoals je zegt. Maakt mij ook weinig/niets uit dat de truitjes op elkaar lijken. Het gaat nog steeds om de spelers wie ze dragen ;)
Plaats reactie